FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Ghicitoare
Text postat de Andrei Ghejan
Șapte-s una.
Din șapte, una dacă iei,
mai rămân doar trei.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc pentru apreciere.
Cu drag,
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2015-03-20 12:29:59
         
 
  Excelent! Sau când fizica se întâlnește, în sferele înalte ale spiritului, cu literatura!  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2015-03-19 19:04:12
         
 
  Mersi Camila, draguta ca de obicei... si isteata foc. Ghicitoarea n-a fost deloc usoara.  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2015-03-17 00:36:36
         
 
  Ii greu fara moderatori.

La nivelul zece
ii ca la subsol
ai culoare rece
fara turnesol.
 
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2015-03-16 19:54:02
         
 
  Apropos de culori, încercați în cercul dvs de prieteni un joc de societate extrem de distractiv,se numește "Telepatie".
În principiu trebuie să fiți vorbit cu un complice.
Anunțați în grupul respectiv de prieteni că între dvs și "complicele" s-a creat o stare telepatică și cine nu crede, puteți să le demonstrați. De exemplu, puneți pe cineva să aleagă (în minte) din încăperea în care sunteți un obiect oarecare, cât mai banal și să i-l spună la ureche numai complicelui (eventual și celorlalți prieteni) astfel încât numai dvs n-o să auziți. Acesta se va apuca să înșire diferite obiecte din locația respectivă, dar când va pronunța și obiectul care trebuie ghicit, dvs veți spune instantaneu "DA, asta e". Cum? Foarte simplu: cu un cuvânt (obiect) înșirat înaintea obiectului cheie (care trebuie ghicit), complicele va indica un obiect iuni, (de ex . geam, lapte, apă, perete, etc) toate celelalte având cel puțin două culori. Această regulă, evident n-o știți decât dvs și complicele. Credeți-mă, vă vor suspecta de numere vorbite, accent diferit, intonație, pauză de vorbire, etc, numai la culori nu se va gândi nimeni. Puteți să vă distrați punând-vă oponenții care nu vor înțelege cum reușiți performanța asta, să precizeze complicelui la al câtelea număr să anunțe obiectul, etc, inventivitatea o veți descoperi "din mers", pe măsură ce jucați. Veți motiva bineînțeles, că e foarte simplu totul: pură telepatie:).
Distracție plăcută!
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2015-03-15 17:33:08
         
 
  La ecranele cu LED-uri full color, de exemplu, un pixel real este format doar din trei LED-uri, unul Rosu, unul Verde si unul Albarstru *RGB (RED, GREEN, BLUE). Cand sunt aprinse toate trei, vizualizam un pixel alb. Restul culorilor se obtin din luminozitati diferite a celor trei LED-uri. Acest tip de pixel se numeste "real pixel".
Va multumesc toturor pentru participare.
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2015-03-15 16:56:45
         
 
  Exact!! Felicitari! Mi-ati facut ziua mai buna.
Explicatie ghicitoare:
Lumina are ca spectru ROGVAIV. Dintre aceste culori, trei: RGB, sunt culori de baza, iar restul culorilor sunt complementare. Eliminand, de exemplu Rosu dintre acestea, automat vor disparea inca trei culori complementare care au rosu in compozitie, respectiv: Orange, Indigo si Violet, ramanand astfel din spectru doar trei culori.
Felicitari inca o data!!
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2015-03-15 16:46:54
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ROGVAIV  
Postat de catre Dragos Tudose la data de 2015-03-15 16:22:50
         
 
  Rogvaiv-ul?Sapte culori amestecate dau alb.De-aici incepe misterul...  
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2015-03-15 13:40:03
         
 
  Mai incercam... va asigur doar ca nu e un joc de silabe, in schimb solutia ghicitorii e pe cat de frumoasa, pe atat de surprinzatoare. Hint-ul va va ajuta.  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2015-03-15 13:07:25
         
 
  Să înțeleg că este vorba tot despre cuvântul "șapte?" Dacă scot o silabă rămân doar trei litere.

Nu știu, altă soluție nu am... :)
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2015-03-15 12:21:50
         
 
  Nu, din nefericire nu ati ghicit inca, pentru ca trebuie sa scoti una din 7, nu din 4, iar despre licurici nu pot spune decat atat: ghici. Multumesc de vizita Vasilica Ilie, as fi onorat sa vad ca mai incercati, este una din ghicitorile mele preferate.  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2015-03-15 03:07:09
         
 
  ...iar cea cu licurici ar fi așa, dacă ar fi "cu ochi mici":

Cu ochi mici, trei licurici, sunt 7 silabe, deci, "fac cât șapte licurici". :)

 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2015-03-14 23:54:38
         
 
 
Iată cum gândesc eu:

Șapte-s una, ar fi săptămâna. :)
Pe silabe ar fi patru silabe. Dacă iei una, mai rămân trei silabe.

E bine? :)
 
Postat de catre Vasilica Ilie la data de 2015-03-14 23:45:58
         
 
  Draga Radu, nu are legatura cu muzica si te asigur ca are solutie unica ghicitoarea made in Babbba:)
Ar mai putea fi formulata si asa:

Una-mparte-n șapte.
Din șapte, una dacă iei,
mai rămân doar trei.

Hint. Gândește complementar:)
Te mai aștept, sunt sigur că-i vei da de cap.
"Cu ochii mici,
trei licurici fac cât șapte licurici":)
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2015-03-14 14:29:08
         
 
  cred că e ceva legat de cele 7 note muzicale, "una" ar putea fi gama, una dacă iei ar putea fi un "A" dacă iei. în rest, nu se leagă...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-03-14 11:11:35
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE