FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Audibil.ro, primul serviciu românesc pentru descărcări audio online
Text postat de Leonard Ancuta
Editura ACT și Politon a lansat, la începutul lunii martie, site-ul Audibil.ro, prima platformă online din România care permite autorilor cu talent să-și încarce operele audio înregistrate, să le comercializeze și să încaseze bani în urma descărcărilor realizate de utilizatori.

Audibil.ro este unica platfomă online românească unde puteți încărca materialele audio realizate de dumneavoastră, cu intenția directă de a le comercializa. Audibil.ro a fost realizat cu scopul declarat de a fi interfața între consumatorii de audiobook-uri sau alte înregistrări audio și creatorii acestora, oferind utilizatorilor posibilitatea de a încărca sau descărca online fișiere audio care conțin materiale vorbite, recitate sau povestite, cărți audio, literatură, poezie sau eseu, sau orice alte materiale înregistrate (cu excepția muzicii) care conțin informație sau divertisment.

„Dacă aveți talent la scris și vocea dumneavoastră este plăcută, dacă vă place să povestiți sau să citiți literatură și lumea vă ascultă cu plăcere, și dacă doriți să cîștigați și ceva bani în urma vînzărilor, nu trebuie decât să vă înregistrați creațiile sau lecturile dumneavoastră, să le urcați pe Audibil.ro iar noi ne vom ocupa mai departe să le promovăm și să oferim doritorilor posibilitatea de a le descărca contra cost”, spune Leonard Ancuța, responsabilul de comunicare al editurii ACT și Politon.

Audibil.ro încurajează orice creator de conținut audio să își urce opera pe platforma online, atât în vederea popularizării acesteia dar și în vederea vânzării materialelor publicate. Indiferent că este vorba de o creație proprie sau de lectura unei cărți din domeniul public, care nu face obiectul unui copyright (adică este scutită de plata drepturilor de autor), puteți urca acest conținut pe site-ul Audibil.ro și puteți încasa bani la fiecare descărcare a acesteia. Singura condiție pentru a publica sau cumpăra conținut pe Audibil.ro este să vă faceți un cont de membru și să respectați condițiile de funcționare ale platformei.

Indiferent de materialul publicat, fie că este vorba de audiobook, poezii recitate, proză citită, eseuri sau alte materiale de informare, articole, reportaj, scheciuri sau improvizație, materialele urcate pe site vor rămâne în proprietatea intelectuală creatorilor de drept. Audibil.ro va plăti autorilor drepturi de autor pentru oricare dintre materialele vândute prin intermediul său, după vânzarea acestora, în cuantum de 30% din prețul stabilit de autor. Plata drepturilor de autor se va realiza prin mijloace exclusiv electronice și numai după ce sumele pentru produsele descărcate au fost deja încasate.

„Este un moment unic pentru realizatorii de conținut audio din România, atît pentru cei care înregistrează audiobook-uri, cât și pentru autorii de poezii, de improvizație, scriitori sau actori care vor să-și promoveze creațiile înregistrate. Audibiol.ro le pune dispoziție un serviciu complet, pe care creatorii pot urca materiale pentru a fi ascultate, dar le oferă și posibilitatea de a cîștiga bani la fiecare descărcare a materialului postat”, a mai spus Leonard Ancuța.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE