FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Astept scuze publice de la domnul profesor
Text postat de ecsintescu virtual
„Tu stii cati ani am eu” Dumnealui. Eu in gand” 60-90-60”

Tineretea nu are varsta, a spus-o Pablo Picasso.

Imi cer scuze publice domnului profesor Ion Corbu. Imi ce scuze pentru o ineptie din partea mea. Ineptia de a nu gasi cuvantul corect. Cuvantul ecoliterar. Sa-i zicem: naivitate. Acum am stabilit. Punctul 20 din chestionar nu este inept. Este naiv. Cred ca literatura este libera ca orice arta. Cei care o apreciaza pot fi marginiti. Criticii explica opera. Psihiatrii - autorii. Antropologii ar concluziona ca „ Jur sa” tine de minoritatea romma. Dar orice este posibil in Europeea. Asa cum se cheama este esenta globalizarii destepte. Onomatopeic vorbind. Altfel pare inca o casta balcanica. O casta in care satrapul este si legislativ si executiv. Stabileste regulamente si executa, cauta cauze fara a decela efectele. E speriat de efecte fara a intelege cauza.
(Cand accepti asertiunea ca „un site literar poate fi un mediu ostil literaturii” – ne ducem la dictionar. )
Naivitatea in cazul domnului profesor Corbu este venita dintr-un extraordinar optimism. Dumnealui este un vizionar. Viziunea dumnealui nu are nicio baza in trecut si nici macar in prezent. Ca o naivitate care se respecta este ancorata in viitor. Iar viitorul vazut de domnul profesor este absolut corect si fascinant. Fireste, pare un SF. Dar suna al dracului de frumos. Pentru ca ideile nu au varsta.
Am mai spus ca „baleste hormonal si etc” regret si aceasta expresie. Corect ar fi trebuit sa spun ca domnului profesor ii sticlesc ochii in cap de placere si orgasm metafizic atunci cand stie ca poate sa incerce sa schimbe in bine. Europeea, studentii, cetatenii, Romania. Asa ar fi fost ecoliterar. Mai ales ca are ochiul format. Stie, ca un Jules Verne modern, ca lumea aceasta mica poate fi incomensurabil de mare. O lume pe care candva si cumva o va cuceri. Sunt sigur de asta. Si nu cred ca ca va fi o cucerire ecoliterara.

Ecoliteratura e un nonsens. Zic eu. Dumnealui spune ca nu. Nu am capacitatea intelectuala a domnului profesor. Si nici naivitatea. Fireste ca nici si viziunea. Dar asta nu inseamna ca nu sunt atent si nu rezonez cu ideile domniei sale. Chiar si cricandu-le. In fine. Sunt lenes sa ma dezvolt acum. Un text imi ia 5 minute sa-l scriu, in mod normal. Ce trece peste dedlainul asta ma oboseste. Ma imbatraneste. Ma plictiseste. Asa ca inchei.

Domnul profesor si proprietar al siteului Europeea este un vizionar, naiv, idealist, altruist, si un pionier. Mi-a zis ca are cinzeci si ceva de ani, 60, ceva in genul asta. Nici n-am retinut. De aceea il rog sa-mi prezinte scuze. Tineretea nu are varsta, dar tineretea dumnealui are vesnicie.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Ecsintescu Virtual nu poate fi pus la punct. Nici de Horia Sima. Dar da, este un punct in marea constructie Europeea. Unde si dvs, domnule Cioaca sunteti o virgula. Si domnul Corbu este semnul exclamarii! Imi place ca punctul 20 nu se cheama punctul 10. De la Timisoara. Ca iar veneau anticomunistii cu epigrame. Punct. Si Virgula. ;  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-06 21:52:51
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Punctul 20 din chestionar nu este inept. Este naiv."
(Ecsintescu Virtuala)

Punctul 20 nu e un punct inept; si nici un punct naiv. Este pur si simplu un punct pe care domnul profesor Cristescu inca nu a reusit sa-l puna la punct.
Deci un fel de punct care pare a fii frate geaman cu Ecsintescu Virtual.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-02-06 21:22:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE