FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Vă rog pe toți care publicați aici sau care doar accesați acest site
Text postat de Emanuel Cristescu

Mulțumesc acelora care au completat până acum Chestionarul de evaluare Sunt multe idei și propuneri interesante și de asemenea, critici concrete, dintre care unele au justificare. Însă concluzii pertinente se pot trage doar dacă sunt exprimate opiniile cât mai multor membri.

Din statisticile Trafik Ranking care pot fi vizualizate apăsând acest link sau butonul din partea de jos a paginii, rezultă că site-ul este accesat zilnic de un număr de cca. 200 de vizitatori unici cu un maximum de 440 de vizitatori. Acest număr de vizitatori este ușor fluctuant.

Pornind de la aceste statistici, constat că mai sunt mulți alți membri ai site-ului și sau persoane care accesează zilnic site-ul și care nu au completat chestionarul. Probabil nu au văzut invitația, nu au avut timp, etc. De aceea, revin și vă rog, pe fiecare dintre aceia care nu ați completat încă acest chestionar, să o faceți.

Este suficient să apăsați link-ul de mai jos. Acesta vă va duce în pagina Chestionarului unde puteți să completați răspunsurile la întrebări.


Sondaj


Mulțumesc și succes!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cei 200 de vizitatori unici sunt de fapt, in medie, cam 150 pe zi. Ceea ce este extrem de putin pentru un site.
Am un prieten car are 12.000 de Share-uri la o singura poezie postata pe FB. Daca fiecare user care si-a luat poezia aceea pe wall-ul sau mai are in medie alti 100 de prieteni/cititori inseamna ca poezia respective a fost citita de peste 1 milion de romani (cat populatia Banatului).

 
Postat de catre General Motors la data de 2015-02-16 07:04:37
         
 
  O întrebare am și eu, dacă se poate: cu ce v-a supărat sărmanul domn Somesanu Silviu (vezi nr. 20 și 21) încît e somat să completeze două chestionare?  
Postat de catre disparut de pe net la data de 2015-02-13 14:33:17
         
 
  Și totuși, Europeea este valoroasă!

Așadar, ochii bulbucați la mine,tîrnăcoapele sus și cu răget... scuzați,cu cîntec ,'nainte marș:
"Noi suntem brigadierii/ Ce trec fluierînd/ Nu ne oprește ploaie,/ Nici soare, nici vînt..."

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-02-13 09:43:12
         
 
  Și totuși, Europeea este valoroasă! Fie și numai pentru faptul că, iată, a atras aici lumina luminilor, omul pragmatic, treazul trejilor, arhitectul marilor realizări pentru care culcatul pe o ureche este de neconceput și repudiabil la maximum! Omul căruia îi repugnă utopiile și utopiștii sau, mă rog, utopicii! Omul perfect al veacului.

Așa-i că l-ați identificat din prima? Da. Niponofilul haikuist și eseist sadea, arbiter elegantiarum al site-ului, acest alfa și omega al adevărului estetic! Calea și viața sunt, evident, implicite!

Da, numele lui, al specialistului în onanologie,(ați remarcat apoftegmele domniei sale în domeniu!) personaj de vază al paginii bleu, nu poate fi altul decât Cooorneeeeeliuuuuu Traiiiaaaaaannnn Atanaaaaasiuuuuuuu!

Sămânță în germinare
totul în monadă
Utopie eternă
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-13 09:29:48
         
 
  La o săptămînă distanță, din lista domnului EC a dispărut un singur nume. Se pare că inițiativa dînsului nu este agreată, nu i se dă curs, nu interesează, plictisește. La urma urmei, este una din obișnuitele chemări hei-rupiste ale Utopistului din Hyde-Park.

*

orice asemanare cu persoane sau intimplari reale e pur intimplatoare

Hyde Park Speakires' Corner

Trăsătura funciară a utopistului este aceea că se culcă pe-o ureche. Nu, nu pe una și aceeași. Dar doarme dus, neîntors. Buștean. Visînd perpetuu aceeași utopie. Care, în vis, le rezolvă pe toate.

Cînd se trezește, revigorat, se repede la butoiul său cu multe doage lipsă, peste care cercurile, atîrnînd cherchelite, încropesc o aură scălîmbă. Și, odată aburcat, într-un echilibru precar și hilar, își rostește iar și iar, ca un adevărat Deus Soter, monotona și nesfîrșita litanie.

Apoi, epuizat, se întoarce și se culcă pe cealaltă ureche. Se recuperează doar visînd. Visele îl înaripează ca să-și reia, emfatic și patetic, veșnica și searbăda perorație.

Credința utopistului este că la început a fost cuvîntul. De unde și somnul său lipsit de griji. Treaba lui este doar să-și arunce nesmintit, mai mult ca Onan decît ca Domnul, sămînța vorbei pe pămînt. Ceea ce-l face să se simtă ușurat și împlinit. Și-i face somnul lin și dulce.

Sămînța de vorbă, cu siguranță, chit că pămîntu-i piatră seacă, va rodi. De realitate nici că-i pasă. N-o bagă-n seamă. Și, pentru că o ignoră suveran, ea nici nu există. Utopia n-o confirmă. Pentru utopist, proiectele au încremenit în mapă. El n-a auzit de sapă.

Cîteodată discursul lui pierde șirul și poți auzi atunci doar incantații magice: ini-mini, hocus-pocus, abracadabra! Atunci butoiul său e înconjurat de copilași peltici în extaz, iar el își suflecă pe dată mînecile și pocnește decisiv din degete.

Iar peste asistență se abate, ca Moș Ene, duhul opiaceu al locului care le șoptește blînd:

- Noapte bună, copii. Vise plăcute.


 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-02-13 08:26:56
         
 
  De ce nu si Epi Glumist?

 
Postat de catre General Motors la data de 2015-02-12 23:44:43
         
 
  Mai aștept completarea chestionarului de către următorii:

1. Adrian A. Agheorghesei
2. adrian paparuz
3. ANCA-ELENA POPA
4. Andrei Ghejan
5. Bot Eugen
6. Camelia Constantin
7. Camila Petrescu
8. Corneliu Traian Atanasiu
9. Dumitru Cioaca
10. elis prisacariu
11. Georgiana Nicoleta Apostol
12. Gheorghe Rechesan
13. IONESCU-BUCOVU Ion
14. ionut manea
15. iuri iulian Lorincz
16. Mihaela Neculcea
17. Sabina Datcu
18. Sanda Nicucie
19. Simion Cozmescu
20. Somesanu Silviu
21. Somesanu Silviu
22. Sorina Lepadatu
23. Stefania Carmen Luca
24. Suzana Deac
25. Woman WithW
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-12 23:02:31
         
 
  desi fermecatoare prin stangacia formularii, ma declar in deplin dezacord cu asertiunea distinsei colege.

un distins coleg
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-02-06 17:05:23
         
 
  Diminuare listă

Lista membrilor Europeea care au publicat pe ultimile 5 pagini și care încă nu au completat chestionarul de evaluare s-a mai micșorat. Mulțumesc acelora care și-au rupt din timpul lor minutele necesare completării chestionarului.

Mai sunt 26 de persoane, din această listă.

Este evident că nimeni nu este și nu poate fi obligat să răspundă la acest chestionar. Însă, în virtutea apartenenței la această comunitate, feedback-ul fiecăruia poate contribui la îmbunătățirea activității site-ului.

De exemplu, în ideea că aici nu trebuie să fie oameni de seră, poate nu am realizat ce mi-a semnalat, azi, în chestionar, o distinsă colegă: "in opinia mea, tinerii, azi, sunt formati aproape exclusiv de retelele de socializare, nu conteaza decat ca numar. Ceilalti, putini, valorosi prin credintele ori valorile lor, ar fi urgent redusi la tacere, aici"

1. . solitaire
2. Adrian A. Agheorghesei
3. adrian paparuz
4. ANCA-ELENA POPA
5. Andrei Ghejan
6. Bot Eugen
7. Camelia Constantin
8. Camila Petrescu
9. Corneliu Traian Atanasiu
10. Dumitru Cioaca
11. elis prisacariu
12. Georgiana Nicoleta Apostol
13. Gheorghe Rechesan
14. IONESCU-BUCOVU Ion
15. ionut manea
16. iuri iulian Lorincz
17. Mihaela Neculcea
18. Sabina Datcu
19. Sanda Nicucie
20. Simion Cozmescu
21. Somesanu Silviu
22. Somesanu Silviu
23. Sorina Lepadatu
24. Stefania Carmen Luca
25. Suzana Deac
26. Woman WithW
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-06 16:52:48
         
 
  S-a înregistrat. Mulțumesc mult.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-06 09:44:50
         
 
  Am completat, dar nu sunt sigur ca a fost inregistrat, perfidia e ca la final ti se cere adresa de mail, ca sa mai participi (why?)si la alte chestionare si daca nu o scrii, nu e sigur ca s-a inregistrat raspunsul. Iar sa mai intru inca odata, sa sparie gandul! Nu.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-02-06 09:38:27
         
 
  Domnule profesor Buricea, da, este lung. Dar macar noi astia 6-7 sa-l completam. Punctul 20 e genial:)  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-05 22:05:16
         
 
  Mulțumesc! Iată, avem și plictisiți pe site! Surprinzător, nu-i așa?  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2015-02-05 21:45:27
         
 
  Am completat, dar este prea lung chestionarul, m-am plictisit comletandu-l!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2015-02-05 21:37:57
         
 
  Ce sa zic... merge binisor. Invata si adultii, ca sa tina pasul cu juniorul.
Acum e bine ca macar a inteles ca noi nu stim germana, asa ca ne vorbeste in engleza sau in franceza. Si nu mai avem parte de crize "dar tu de ce nu intelegi ce iti spun?"
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2015-02-05 19:32:50
         
 
  Spirite...sărut mâna și sănătate. Da cu germana cum mai merge?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-05 18:54:59
         
 
  Domnule Cristescu,
In cazul meu, spiritul de egalitate e acasa, are grija de copilul bolnav... deci intr-un viitor foarte apropiat nu va completa chestionarul. Sa dam mana libera barbatilor... spuse spiritu'.
 
Postat de catre Sabina Datcu la data de 2015-02-05 18:51:18
         
 
  "Cred, domnule profesor, ca si permisivitatea multiplelor identitati(clone) este o cale incurajatoare pentru cei cu "intentii elegante"!" (Fl Maf)

corect "tolerarea clonelor". clonele nu pot fi permisive...
apropos de norme, in Lumea Noua, cea fara de clone, editorii pot evolua sub pseudonim?

:)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-02-05 16:56:12
         
 
  Mulțumesc și pentru comentariile lăsate aici domnilor

Radu Stefanescu
Kosta Vianu
Fl Maf


Însă vă rog și insist să completați și Chestionarul.
Sunt unele întrebări la care răspundeți doar bifând niște căsuțe. Răspunsurile din chestionar îmi vor permite să fac niște grafice care vor fi sugestive și ușor de interpretat.

Pe de altă parte, dacă știți și alți membri sau numai cititori ai acestei pagini, rugați-ii și pe ei să completeze Chestionarul.

Surpriza mea majoră a fost să constat că, până acum, deși avem multe reprezentante ale sexului frumos pe site, doar una singură a completat chestionarul!

Păi ce ne facem doamnelor și domnișoarelor? Unde este spiritul de egalitate în drepturi pentru care militați?


Succes!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-05 15:55:07
         
 
  Am luat de pe ultimele 5 pagini numele userilor care au postat aici și care încă nu au completat chestionarul.

Aceștia sunt:

. solitaire
Adrian A. Agheorghesei
adrian paparuz
Amelia Cojocaru
ANCA-ELENA POPA
Andrei Ghejan
anghel geicu
Bot Eugen
Camelia Constantin
Camila Petrescu
Corneliu Traian Atanasiu
Dumitru Cioaca
elis prisacariu
Georgiana Nicoleta Apostol
Gheorghe Rechesan
IONESCU-BUCOVU Ion
ionut manea
iuri iulian Lorincz
Kosta Vianu
Mihaela Neculcea
Mihail Buricea
Sabina Datcu
Sanda Nicucie
Simion Cozmescu
Somesanu Silviu
Somesanu Silviu
Sorina Lepadatu
Stefania Carmen Luca
Suzana Deac
Woman WithW

Îi rog pe toți să-și răpeacă aproximativ 10 minute din timpul de navigare pe net și să completeze chestionarul

Nu ete deloc greu. Dați click pe cuvântul Sondaj, din topicul de mai sus. Acesta vă va deschida pagina chestionarului și nu aveți altceva de făcut decât să completați răspunsurile la întrebări.

Vă mulțumesc și succes!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-05 15:40:44
         
 
  Cred, domnule profesor, ca si permisivitatea multiplelor identitati(clone) este o cale incurajatoare pentru cei cu "intentii elegante"!
Iar despe "scrierea moderna" (!!!), otova, ma mir ca o acceptati/ este "eco"?! Cred ca acest lucru ar trebui sa fie de capatai: normele grafice. Moda vine, trece si lasa, dupa ea, dezmat! (Una este sa gresesti, e omeneste, alta este nenorcirea de pocire voita, pompieristica!)
Sau schimbati precizarea "literar".
Va doresc succes!
 
Postat de catre Florentin Maftei la data de 2015-02-05 14:33:07
         
 
  da, Kosta a exprimat aici cu mare limpezime cateva neajunsuri care mi-au scapat acum, sau pe care le-am mai exprimat candva, cu ocazia unor sondaje similare, si de care am (s-a) uitat. printre ele, absenta unei voci autorizate (evident, n-as aspira chiar la critici de calibrul- sau generatia lui Alex Stefanescu sau Dan C. Mihailescu, ci la cineva dispus sa ne bage-n seama), voce, spuneam, in stare sa separe apele. de exemplu, sa premieze (simbolic, desigur) primele 3 texte ale lunii, sa acorde lingura de lemn celor mai slabe, sa faca recomandari. in fata valului de grafomanie si veleitarism agresiv, ar fi, cred eu, una din solutii.
si da, europeea are inca un farmec special.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-02-05 12:48:08
         
 
  Nu din lipsa de disciplina ci numai pentru ca nu am timp de urmarit link-uri si de logari va spun net, aci, cate ceva despre Europeea, poate ca va va fi de folos, poate nu:
1. Exista puncte tari ale site-ului care sunt, paradoxal, si puncte slabe in acelasi timp. Un exemplu in acest caz este totala libertate (comparativ cu alte pagini de acelasi tip) data autorilor de orice fel, fie ei si agramati notorii, care in loc sa aduca onoare limbii romane, prin creatiile lor, isi bat joc de gramatica, pretinzand ca ar scrie literatura. Ceea ce eu consider ca este de neadmis.
2. Lipsa unui nucleu de critici seriosi, care sa taxeze, pe cat pozibil, textele, fie in sens pozitiv, fie dimpotriva. Acest nucleu, daca a existat odinioara, a fost descurajat sau scarbit de asaltul impostorilor de tot felul asupra persoanei care critica si nu asupra criticii in sine. Adesea, s-au declansat adevarate certuri furibunde care au degenerat in injurii si calomnii. Din acest punct de vedere, banarea hotarata si interzicerea participarii pe viitor cu texte sau comm-uri a userilor violenti verbal este o arma cu doua taisuri si ar trebui utilizata cu mare parcimonie.
3. editorii s-au dovedit adesea partinitori (homo sum et nihil...!) sau macar indiferenti.
4. Am devenit un fel de mare familie unde fiecare a aflat despre fiecare destul, fiind astfel usor de provocat, de jignit, de intaratat.
5. Europeea, asa ticaloasa cum e, ne atrage caz un magnet pre multi, ceea ce dovedeste ca e iubita si are asupra multora efectul unui drog. O fi bine asta, o fi rau?
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-02-05 12:02:10
         
 
  as face aici o propunere care mi-a scapat la completarea chestionarului:

- semnatura autorului [celebrul "Text postat de..."], atat sub texte, cat si sub comentarii, sa constituie link la lista de texte a autorului respectiv.

voi reveni
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-02-05 07:26:42
         
 
  Prin urmare, este foarte important ca atât cei care postează constant sau sporadic, din țară sau din diaspora, să-și expună punctele de vedere privind evaluarea site-ului.

De asemenea, este important și util, ca și aceia care nu publică, ci, doar accesează site-ul pentru lectură să completeze Chestionarul.

Numai astfel se pot trage concluzii privind opiniile majoritare.

Mulțumesc.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-05 05:48:34
         
 
  Iată, mai jos, un extras dintre răspunsurile care au fost date până acum, la întrebarea nr: 7. Care ar fi, în opinia dumneavoastră principalele 5 defecte ale Europeii?

1. Trebuie sa existe o sectiune propriu-zisa de atelier
2. E nevoie de modificari in soft care sa permita evitarea atacurilor informatice, a blocarii paginii din cauza unei postari foto sau youtube, sau a blocarii paginii cu texte si comentarii care asteapta validarea, din cauza repostarii repetate (de sute de ori) a unui text refuzat (caz in care autorul repostarii va fi banat imediat, fara preaviz).
3. Se permite acordarea de stelute fara comentariu justificativ, ceea ce aduce distinctia in derizoriu
4. Dispretul netaxat al maimutelor maestre, si nu numai, fata de oameni.
5. Nucleul dur al unor vechi useri care sunt conflictogeni.
6. Ion Corbu care este si el conflictogen.
Editorii trebuie sa aiba acces la butonul "nuclear" (de modificare nivel).
aspect
7. Organizarea
8. lipsa de useri si citittori
9. incapatanarea tipic romaneasca a proprietarului de a vedea in partener/ asociat concurenta... nu continui
10. lipsa revista, editura, lipsa...
11. discriminarea. e foarte mult de spus aici, e o discutie separata
12. Ion Corbu pentru ca a permis ca userii sa se bata pe burta cu el.
13. Aspectul site-ului, obosit, anacronic cu noile standarde.
14. Lipsa unei promovari consistente pe relele sociale.
15. Abundența obscenităților și a vulgarului
16. Atacurile la persoană
17. Profilele false create doar pentru prejudicia imaginea unor utilizatori
18. Lipsa unor măsuri ferme de sancționare
19. Comentariile mizerabile
20. Atacul la persoana
21. Impunerea unei anume idei despre cum ar trebui sa se scrie( omitandu-se faptul ca suntem unici si simtim diferit)
22. Jignirile care se fac cu o usurinta greu de acceptat
23. Dreptul la libera exprimare nu inseamna limitarea celuilalt
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-05 05:38:43
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE