FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Elodia literara
Text postat de ecsintescu virtual
Doamne ce dementa! Avocatul lui Cioaca, Florentin Sorila Sorescu il apara pe „defunct”. Defunct, asa cum i-a cantat prohodul avocatul Sorila. Puisori mici si pufosi, Ion Corbu poate fi acuzat de multe lucruri. Poate fi acuzat de clementa, de bonomitate, de sarcasm triumfal. Dar nu-l putem acuza niciodata de malpraxis literar. Are simtul literei si sensului. Al cuvantului, ritmului, si ideii.
Noua Elodia, disparuta de pe site, ( defunctul lui Sorila) sare la creasta pintenog pentru ca stie ca profesorul Corbu i-o da din fundul gradinii oricand vrea dumnealui. Si chiar o face cu bolta. Sa –l ataci pe profesor in probleme de literatura este sinucidere curata.
Ma bucur ca Sorila si-a gasit Elodia lui. Pe mail unde se converseaza homofil. Iubiti-va. Nu numai ca-n noapte.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Avocatul lui Cioaca, Florentin Sorila Sorescu il apara pe „defunct”."
(Ecsintescu Virtual)

Domnule Ecsintescu Virtual,
Tin sa dezmint categoric stirea ca domnul avocat Florentin Sorescu ar fii avocatul meu. Nu ca nu mi-ar fii placut sa am si eu un avocat de asemenea calibru, dar domnul avocat cere niste onorarii de care numai un capitalist de talia domnului bard Peia se poate apropia. In afara de asta tin sa va anunt ca, deocamdata, nici nu am nevoie de serviciile domnului avocat Florentin Sorescu. Si iata de ce: pe mine cu moartea m-au amenitat nu multi, ci foarte multi, dar cu darea mea in judecata inca nu a indraznit sa ma ameninte cineva.

p.s.
Astept o auto-punere de cenuse in cap din partea dumneavoastra insotita de scuzele de rigoare si un butoias de bere care sa-mi mai aline setea dureroasa pe care mi-ati provocat-o.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-02-04 02:31:58
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE