FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Oare nu ar trebui o delimitare prezidențială?
Text postat de Emanuel Cristescu
Adriean Videanu arestat sau reținut. Nu știm, încă, dacă pentru spectacol sau pentru adevăr.

"Ministrul" abject, Gabriel Sandu, din cel mai abject "Guvern" post revoluționar, "Guvernul Boc" a descris cu lux de amănunte mizeria șpăgii din acest "Guvern" pe care îl teleghida, nimeni altul, decât Băsescu! Așa cum voia el. Și i-a nominalizat. Cu sume, implicare etc.: Boc, Blaga, Berceanu, și alții. Și pare a fi doar începutul! Sigur, prezumția de nevinovăție trebuie să opereze. Însă! Însă aceste personaje, nu demult, se fotografiau în spatele recent alesului președinte.

Oare nu ar fi necesară, dacă nu cumva obligatorie, o delimitare a președintelui de aceste personaje? Pentru a da un semnal justiției că nu-i mai protejează nimeni și că trebuie să aplice legea? Că, altfel, pornind de la metehnele regimului ticăloșit legalizat Băsescu, s-ar putea crede că Președintele în funcție, Johannis, i-ar putea proteja. Și justiția să se simtă timorată. Ori mă înșel eu?

Poate că vă veți întreba de ce nu am zis nimic, în acest context, despre vedeta zilei: Elena Udrea. (Dacă, iar spun, dacă, nu avem de-a face cu vreo regie, se pare că se strânge lațul. Și se apropie, în sfârșit, spre o posibilă satisfacție a celor 7,4 milioane de români, și de Băsescu! Este o sete de dreptate în țara asta că așteptările populației au devenit similare celor din 89) Ei bine, nu am zis nimic pentru că, îmi place să cred, Klaus Johannis s-a delimitat, deja, de acest sinistru personaj. Cel puțin prin neinvitarea la consultările de la Cotroceni!

Aștept puncte de vedere. Inclusiv de la vedetele băsiste ale site-ului.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule EC, cînd o să vă delimitați de peianism? Cînd o să vă debarasați de prestația de agitator și de agent provocator? Sînteți pătruns pînă în măduva oaselor de duhul revanșard al tovarășului de drum care și-a pus amprenta pe spațiul bleu. Deocamdată situația este staționară, cam albastră.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-02-13 07:53:30
         
 
  "Europeea este în parametri normali. Membrii săi publică texte și comentarii valoroase" (E.C.)

rezon. ca de ex, vizionarul http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=48839

din care citez:

"Caracatița totală
va fost vouă mereu fală"

sau

"însă voi pupincuriști
erați niște securiști"

etc
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-02-13 07:29:43
         
 
  Băsismul este un regim ticălos legalizat, nesimțire, jaf public, tupeu, aroganță, mecanisme oculte de menținere la putere, agenți acoperiți, agenți de influență care nu sunt în slujba României ci în interes clientelar, de partid. (E.C.)

Pai asta inseamna ca Regimul Ponta este cel mai basist regim pe care l-a avut Romania.

 
Postat de catre General Motors la data de 2015-02-13 04:08:54
         
 
  RȘ: "mai e viață după.." Cam ipocrită întrebare!

Europeea este în parametri normali. Membrii săi publică texte și comentarii valoroase iar numărul de vizitatori unici este în jurul a 200 pe zi. Ușor verificabil.

Și, odată cu salubrizarea spațiului bleu (editorii vor menține exigența ridicată în ceea ce privește respectarea regulamentului) unii membri se vor întoarce și alți useri ni se vor elabora.

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-13 03:56:57
         
 
  "Domnule profesor, Ce inseamna Basismul?"

Regim ticălos legalizat, nesimțire, jaf public, tupeu, aroganță, mecanisme oculte de menținere la putere, agenți acoperiți, agenți de influență care nu sunt în slujba României ci în interes clientelar, de partid. Cu final previzibil. Târziu dar final. Elena Udrea știe. Și nu numai ea. Și lațul se apropie.

Și mai înseamnă un fel de fanatism pentru unii acoperiți. Precum acela al soldatului japonez uitat în junglă!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-13 03:48:25
         
 
  la peiorativul dvs, va rog, fara justitie libera, fara de patru ori reiterat prin votul popular, ecoliterar si democratic, fara mir si lacrimi.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-13 00:11:41
         
 
  Domnule profesor, Ce inseamna Basismul? In trei propozitii, asta ca sa va ajut.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-13 00:05:48
         
 
  ... si apropo: parca europeea era site literar. Ce cauta un articol ca asta pe un site literar?

 
Postat de catre General Motors la data de 2015-02-12 23:45:49
         
 
  ATENTIE!!!

A mai fost unu' Ponta care a promis romanilor debasificarea si drept urmare romanii l-au pocnit de nu s-a vazut la alegeri, facand din candidatul cu cele mai mari sanse (partid gigant in spate, notorietate publica, organizator de alegeri, bani publici cu nemiluita, etc) un biet pigmeu.
Inca mai rade lumea de el cat de nataflet a putut fi incat sa piarda alegerile cu toti jokerii in mana.

 
Postat de catre General Motors la data de 2015-02-12 23:43:39
         
 
  Aceeași întrebare aș putea să v-o pun și eu, în ce privește sondajul și dezburicizarea. Mai ales aici, căci numai aici vă pot enerva cât de cât, ca să capăt măcar o schiță de răspuns. Căci din 2003 încoace, guvernele, arestările, președinții, plebicistele, partidele, etc vin și trec, europeea rămâne. Rămâne? Mai e viață după peia? Așteptare? Sine die? Sine die să fie, dar să știm și noi.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-02-12 23:15:08
         
 
  Mai aștept repondenți. Dar am rezultate preliminare.

Dar de ce ați ținut domnia voastră să distrageți atenția de la subiectul topicului și de la debăsificare?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-12 22:49:53
         
 
  Tot neutru, doamnă. Ce spuneați de sondaj?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-02-12 22:46:54
         
 
  Domnule Ștefănescu, tot neutru? Tot neutru? Și tot la obiect, tot la obiect? Cu topicul?


Ecsi,

"ai nu vad unde este debasificarea." - Dioptrizare

"Stiam ca justitia actioneaza liber." - În virtual.

"E drept, denastificarea, sau devoiculizarea pot suna tentant... dar..justitia e oarba." - Dar privește după chipul și asemănarea lui Băsescu. Pănă se va debăsifica. Dacă...

"Domnule profesor, v-as vrea iar june prim si nu imbatranit de conspiratii puerile."-
Pearl Harnour, Atacarea germanilor de către polonezi, incendierea Reichstag-ului, 11 septembrie, răpirea jurnaliștilor români, alegerea "independentei" EBA, doborârea avionului Malaezian, atacul de la Paris etc. etc. Puerile spui? Însesmnă că puerii aceștia sunt super dotați și hiper sau meta-precoci.

"Si da, Cristoiu e actual pentru ca scriitura analistului conteaza." - Cine dă doi bani pe oportunistul acesta cataifelac, prototipul lingăului absolut care nu a ratat niciun regim? Câțiva naivi!

În rest aprecieri de copil râzgâiat.Un fel de exingoe virtual. Verbul fie cu tine. Și nu mai fii așa speriat!


 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-12 22:36:52
         
 
  ... dar pastilele?  
Postat de catre General Motors la data de 2015-02-12 22:19:10
         
 
  Domnule Ion Corbu, este super. O clona masculina primeste raspuns de la o clona feminina. E un castig pe care regimul Basescu l-a facut.

Pai nu vad unde este debasificarea. Stiam ca justitia actioneaza liber. E drept, denastificarea, sau devoiculizarea pot suna tentant... dar..justitia e oarba. Domnule profesor, v-as vrea iar june prim si nu imbatranit de conspiratii puerile. Si da, Cristoiu e actual pentru ca scriitura analistului conteaza. Dublata de principiu. Iar principiul lui Cristoiu a fost dublat de logica predictibilitatii smulse. Doamna, "pacea fie cu voi" e cumva ne-eco. Speriati copiii cu ifosele de maica tereza in travesti. Ce dracu.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-12 22:07:08
         
 
  venerabilă doamnă, sărut mâna! permiteți-mi să observ că de la ultima fumigenă (chestionarul de evaluare) a trecut mai bine de-o săptămână. ce se mai aude? rezultatele sondajului? măsuri, reformă, viitor luminos? eu unul, în așteptarea deburicizării micii noastre Românii, am intrat (întru delimitare) în meditație yoghină. so, pax vobiscum așijderea, și toate cele bune!  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-02-12 19:42:36
         
 
  Băsismul la ora debăsificării României! Pentu băsiștii fanatici: încercați să respirați aer curat. Se poate. Nu procedați ca soldatul japonez uitat în junglă. Eliberați-vă. Pacea fie cu voi!  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2015-02-12 19:08:29
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Da băsiștii, unde sunt băsiștii?

Domnule EC, felicitări, arta peiană și-a pus amprenta pe stragetia dv.

Vă urez noi izbînzi și victorii. Și, pînă atunci, clociți în suc propriu!

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-02-02 20:27:42
         
 
  Da băsiștii, unde sunt băsiștii?  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-02 20:00:21
         
 
  "sunt mandru de fostul nostru presedinte."
Îmi pare rău pentru tine ev. Până acum mai treacă. mergă dar după dezvăluirile și arestările din ultimul timp nu ai nicio scuză. Dar mă rog! Și cineva într-un comentariu la parodia "Riga Frypto și lostrița Elinel" îmi reproșa faptul că s-ar înțelege că peștii mumiți "carași" nu cres în Mare! Ei și? Da ce pe uscat cresc?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-02 19:57:38
         
 
  "Romanii l-au votat pe Basescu!" Nici vorbă. I-a ciuruit. Adică a furat mandatele.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-02 19:53:23
         
 
  Atentie! Udrea este cea vizata. Presedintele Romaniei in doua mandate consecutive plus doua referendumuri, trecute en fanfare, tace. Si bine face! Ca tot suntem la capitolul "sa ne jucam cu rimele", pe Europeea. In rest superb. Sau "halucinant" Regimul Basescu. Acest "regim" a fost legiferat prin votul cetatenilor Romaniei. Romanii l-au votat pe Basescu! Sa nu uitam ce spunea Basescu la o intalnire cu procurorii: "Anchetati si arestati...chiar si pe mine" In conditiile date, sunt mandru de fostul nostru presedinte. Pana la proba contrarie.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-02-02 18:25:04
         
 
  Când noi (eu și alții de pe aic) acuzam nemerniciile regimului băsist erau unii care ne contraziceau, ne luau în râs, ne făcau procese de intenție, etc. Tot arsenalul manipulatoriu de contracarare!

Am trăit să aud, azi, cum un stâlp al acestui regim care avea acces direct la Băsescu a aruncat in aer chiar regimul construit cu migală de ei în 10 ani și cu contribuția ofuscatei doamne Elena Udrea. Cea care a detonat bomba și a deschis Cutia Pandorei. Nu are încredere în Parlament, în procurori, în justiție, în Curtea Constituțională, în fine, ÎN NIMENI.

Dragilor, nu mai aveți tăria să vă susțineți idolul și regimul lui minunat?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-02-02 15:55:40
         
 
  Este o sete de dreptate în țara asta că așteptările populației au devenit similare celor din 89.
Aveți dreptate, domnule profesor.
 
Postat de catre Suzana Deac la data de 2015-01-30 18:51:11
         
 
  Uuuuu...S-a stins băsismul? S-a schimbat ordinul? Nu mai e nimeni pe aici?

Auzi șpăgi? 16 milioane eur! Auzi tipuri de afaceri: identificarea de situații generatoare de șpagă, adaptarea legilor la această "afacere" numirri de miniștri pe bază de capacitate de a gestiona șpaga, colectarea fondurilor de la stat care pot produce șpagă, trafic de influență, plăți de la stat, colectarea șpăgilor și distribuirea lor. Și în acest timp Băsescu ducea totul în derizoriu: îl vedeți voi pe Cocoș poștaș? De parcă asta ar fi fost problema. Sau care-i crima lui Popoviciu? Că a făcut investiții? Nu, că și-a însușit ilegal terenuri ale statului, etc. Iar justiția "independentă" înțelegea mesajul. Și el o ținea ca gaia mațu, cu reformarea statului, reformarea justiției, etc.

Nu puteai să spui ceva că infiltrații, agenții de influență, tot felul de bursieri, de camuflați și naivii te înconjurau și te copleșeau cu acuze, deturnarea atenției, în fine, tot arsenalul de mijloace de manipulare. Și ce tainuri se vor fi plătit pe afară de a venit nerușinatul ăla de Philip Gordon care ne-a dat un bocanc în gură!

Dar, iată, fie roata și pătrată, tot se-nvârte ea o dată!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-30 17:49:15
         
 
  "Mizeria, până acum, era că plăteau doar fraierii, asta ca să fiu elegant și să nu spun "proștii" de la PSD și ticăloșii ăștia băsiști, de 100 de ori mai ticăloși decât ticăloșii pesediști, nu plăteau de loc."
(Domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor,
Cine este de vina ca ati suferit atatea deceptii aliindu-va cu prostii in loc sa-i lasati lefteri pe ticalosii? Meseria de politician, domnule profesor, nu poate fi invatata de la prosti ci doar furata de la talhari. Sau ati uita ca Poporul Roman spune ca meseria nu se invata ci se fura?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-01-30 03:01:13
         
 
  "Sunteți cumva băsist, domnule Cioacă?"
(Domnul profesor Emanuel Cristescu)

Domnule profesor Cristescu,
V-am mai spus-o dar vad ca sunt nevoit sa repet. Eu nu pot fii basist deoarece nu-mi merge emitatorul de gaze; pe cand al domnului bard Peia duduie. Pai de ce credeti ca sunt eu atat de invidios pe acest posesor de teren de tenis si alte acareturi? Dar cu mandrie recunosc domnule profesor ca sunt un credincios si devotat TRAIANIST!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-01-30 02:43:22
         
 
  "sunteți niște complici ordinari la distrugerea româniei, papagalilor!"
(domnul bard Peia)

Domnule bard Peia,
Romania nu am distrus-o nici eu si nici complicii mei ci capitalistii de talia dumneavoastra care castigau cate trei mi de lei pe zi in timpul lui Ceausescu in timp ce muncitorii care erau posesorii televizoarelor exploatate de dumneavoastra atat de nemilos nu castigau intr-o luna trei mi de lei. Dumneavoastra cand a venit revolutia aveati pusi la ciorapi banii pentru 12 masini Dacia iar clasa muncitoare era pedestrase deoarece nu avea parale sa-si cumpere nici un bilet de tramvai. Acum aveti vila, aveti teren de tenis, aveti cea mai mare gainarie din metropola Giurgiu si nu m-ar mira sa aflu ca aveti si un aeroport. De asta pleaca clasa muncitoare din Romania la cules capsiuni in strainatate, ca sa dea de capitalisti mai blanzi si mai cu frica lui Dumnezeu si sa nu mai auda de capitalisti de talia bardului Ioan Peia, care dupa ce ca este ateu nu mai are nici un fel de Dumnezeu. Degeaba strigati dumneavoastra domnule bard Peia in stanga si in dreapta uite lupu.Clasa muncitoare romaneasca stie cat de sef de haita santeti. Si sa nu credeti ca daca ati scapat de mania lui Dumnezeu atat de usor devenind ateu, ve-ti putea scapa si si de ura ura de clasa la fel de usor. Clasa muncitoare nu va uita niciodata cum v-ati infipt in ea ventuza dumneavoastra de capuse vesnic nesatula pentru a-i suge sangele si sudoarea.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-01-30 02:26:08
         
 
  Acuma, eu am invalidat comentariul. Pentru că are cuvântul fatidic.

Îmi pare rău că nu poți înțelege distinse domn. Nu poți și basta. Și nu vor trece astfel de comentarii. Fie și pentru un singur cuvânt. Ca în cazul de față. Este păcat că ai avut câteva idei interesante însă le-ai strivit sub vulgaritatea unui singur cuvânt.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-30 01:59:11
         
 
  Răcorește-te, bade, da fă-o ecoliterar!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-30 00:47:21
         
 
  "Sa stiti ca nu am absolut nimic impotriva daca fostul guvern Boc intra in intregime la parnaie."
Simpaticul nostru amic D Cioacă.

Asta pare un fel de a vă pune mâna în cap. Sunteți cumva băsist, domnule Cioacă?

Restul întrebărilor nu sunt în tematica topicului. Iar eu nu sunt pontist așa că să plătească toți. Mizeria, până acum, era că plăteau doar fraierii, asta ca să fiu elegant și să nu spun "proștii" de la PSD și ticăloșii ăștia băsiști, de 100 de ori mai ticăloși decât ticăloșii pesediști, nu plăteau de loc. Bine că a început să le vină rândul. Însă mai am niște temeri. Că s-ar putea să fie și vorba de vreo regie care să mai distragă atenția și să detensioneze nemulțumirea și ura care s-au acumulat în societate! Vom scrie pe Europeea și vom vedea!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-30 00:40:52
         
 
  Nu, frate. Nu am invalidat eu comentariile. Am intrat în editură și, dintre cele trei comentarii pe care le-ai postat și care ți-au fost invalidate, am revalidat eu două. (Îl rog pe editorul care le invalidase să înțeleagă) Al treilea nu poate fi validat pentru că are un cuvânt neeco.

Vezi tu, mă Peia, cum îmi faci procese de intenție și ești incorect? Nu poți tu înțelege că nu mă deranjează comentariile tale critice, ci obscenitățile! Chiar textul acela mizerabil pe care tot îți spun să-l ștergi nu mă deranjează dacă scoți din el obscenitățile și vulgaritățile.

Și știi de ce nu mă deranjează? Pentru că, dacă ai dreptate, mă ajută să mă corectez. Dacă nu ai dreptate, te expui și, aici, sunt oameni extrem de inteligenți, care văd și înțeleg. Și compară. Și, cum, din păcate pentru tine, în foarte multe chestii pe care mi le reproșezi, nu ai dreptate, (ultima, bazaconia că nu mi-aș scrie eu textele! Gogomănie mai mare n-am auzit. Dar, fără să-ți dai seama, m-ai și complimentat astfel. Pentru că, de fapt, conotativ ai spus "este atât de bun textul ăsta că nu poate fi scris de el. Ori, când eu știu că l-am scris eu, cum să mă deranjeze băzneala ta?) Prin urmare, mie îmi folosește prezența ta aici. Și nu te-aș bana dacă ai respecta regulamentul, critic fiind. Însă tu ești obscen în anumite texte. Și nu vor trece chiar cu riscul de a desființa site-ul. Dar tu nu poți înțelege asta. Tu știi că, folosind cuvinte vulgare, nu poți fi acceptat aici! Și, atunci, tu, probabil, ai un plan așa, ca atunci când l-ai dus, provocându-l, pe ev în postura de a încălca regulamentul: folosești cuvinte vulgare, știind că vei fi sancționat, și te victimizezi spunând că ai fost sancționat pentru, chipurile, opiniile tale critice. Subtil, nu? Dar, din păcate pentru tine, te-am devoalat. Oi fi găsit tu sperioși prin altă parte dar aici nu ai avut noroc.

Baftă. Și șterge naibii cuvintele alea vulgare din text și ți-l voi valida. Altfel, că te doare sau nu în cot, ne vei lipsi. Viața este complexă. Și conține și personaje de felul tău. Adică, personaje care, când aud de hermeneutică scot....stai mă, nu te grăbi! Nu am zis "pistolul". Ci, PARUL. Și vei văduvi o posibilă viitoare istorie europeică de ceva de genul "Parul în literatura europeică"
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-30 00:32:25
         
 
  auz, măi cioclovină,
văd că te dai fefe informat cînd e vorba de alții decît pungașii pakionțului. de udrea, pe care-o pupai în floare de cîte ori aveai prilejul telepatic și care a jartit cît șapte guverne pesediste la un loc, de parapanta marinelului nu zici nici pîs, taci mîlc.
de marele pirat văd că, în continuare te ții cu dinții, ka kîrnatu dă oușoare!
pe tine te doare-n chimizdroc că nu ai pierdut în românia, ai cîștigat de la românia soldă bunicică, taman ca și liturghieru care era (mai este?) lingău anternășnel al bășiștilor.
tu, cred că și dacă-l vezi pe tartorul suprem la brutărie, tot o să-i înalți ode de recunoștință.
văd că acuș îi lași pe boci din mînă, uitînd ce pro/pagandist înfocat fuseși, fuserăți, - ceată de lingăi!
sunteți niște complici ordinari la distrugerea româniei, papagalilor!

dom cristaș, lasă-mă, bre, să mă răcoresc, că de cînd îi pîndesc pe ciracii ăștia bășiști!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-30 00:31:11
         
 
  Domnule profesor Cristescu,
Credeti ca Basescu a teleghidat si guvernul Ponta de atati pesedisti de vaza au intrat la mitica?
Sa stiti ca nu am absolut nimic impotriva daca fostul guvern Boc intra in intregime la parnaie. Bineinteles daca merita.
Insa trebuie sa dam cezarului ce e al cezarului. Pana in momentul de fata se pare ca Basescu a teleghidat mai bine guvernul Ponta si pe propriul lui frate. Daca nu ma credeti pe mine va rog sa-l intrebati pe padurarul Hrebenciuc.

p.s.
Apropos, credeti ca tot Basescu a teleghidat si proiectul legii de amnistiere a pungasilor introdus de guvernul Ponta inainte te alegeri?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-01-30 00:17:10
         
 
  păi, eu tocmai spusei pe față, cu nume și supranume, cine-s "vedetele" alea, don cristache!
iar matale mă cenzurași că avui tupeul.
fără să-mi explici ce ar fi noneco.
în schimb, sugerași, așa, pe din dos cum că...
ce delicatețuri de fetiță bătrînă, cu icoana lu cristos între pulpane ai, bre!
între pulpanele cămășuții de noapte, vreau să zic.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-30 00:02:28
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE