FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Consultare
Text postat de Emanuel Cristescu
Elaborez un chestionar de evaluare a Europeii.

Ce întrebări ați dori să conțină sau ce probleme vă frământă.

Consultarea este destinată acelora care iubesc Europeea.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Parerea mea este ca limitarea numarului comentariilor zilnice pe care le poate afisa un cetatean europeeic nu va fi aceptata de Curtea Constitutionala deoarece incalca dreptul la libera exprimare. Altfel vor sta lucrurile daca vom introduce in constitia europeiica un paragraf prin care sa limitam numarul de cititori pe un singur comentariu la trei. Ceeace este absolut legal. Deoarece a fii cititor pe Europeea nu este un drept ci un privilegiu.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-01-28 18:47:41
         
 
  mă rog, scrisesem o serie dă chestii mai jos. da' au zburatără-n neant, odată cu dracu știe ce migrație dă păsărici ale frunui editor!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-28 18:36:30
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Fără limitarea numărului de comentarii (vorba vine) ale unei singure persoane pe o pagină sau pe zi, aici nu se va petrece nici cea mai mică schimbare." (eseistu pe rotille!)

da' limtarea numărului de afișe ale lipitorilor de profesie, nu ar fi o măsură binevenită?
da' fasoanele lor de lorzi în bumbu gol, nu ar trebui pieptănate cu peria de sîrmă?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-28 18:31:36
         
 
  da' dă ce are trei steluțe chestia dă mai sus?
să-nțelegem că e o capodoperă suprarealistă?
și cine tomnai o boteză?
să iasă la-nterval și să să esprime.

a, mai trebuia să adaug, la cele enumerate anterior, și lașitatea editorilor.
băi frate, ai ceva de zis, ai făcut un gest, de indiferent ce natură, ieși, nenică, la protiță și ciripe den guriță. că de ce făcuși ce făcuși?
anșea îi stă bine unui om cu coloană vertebrală țapănă, și nu den paie.
uite, mie mi-a plăcut de lisăndrel, îl dau dă ezemplu: m-a cenzurat el în somn, cînd probabil se visa cezar?
m-a.
a eșît el în fața clasii și a dat den gușă motivația?
a.
mi-a validat el un text, pentru care musiu cristaș l-a tras de urechi?
mi-a.
... mă rog, a cam rămas fără, dupe...! da' ce contează... e un erou dă epopeia, în fața ochilor mei admirativi!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2015-01-28 18:29:14
         
 
 
Uneori am impresia că mă aflu pe un teren privat, unde n-am drepturi iar proprietarii, de fapt, ar fi persoanele cu cele mai puternice tendințe de dominare.

Propun limitarea numărului de postări pe zi/pe persoană.


Este și normal, un teren în paragină devine un maidan. Și confruntările devin și ele interlope. Paginile întregi de comentarii conținînd numele a doi, trei combatanți sînt o dovadă suficientă a riscului pe care și-l pot asuma cei care s-ar încumeta să le întrerupă orgia.

Fără limitarea numărului de comentarii (vorba vine) ale unei singure persoane pe o pagină sau pe zi, aici nu se va petrece nici cea mai mică schimbare.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-01-28 18:27:29
         
 
  Asi avea si eu o intrebare: poate sa-mi spuna cineva daca zvonurile mincinoase, cum ca distinsa noastra colega, (este vorba de doamna Elena Stefan) ar avea un inceput de chelie au fost lansate de basistii renegati sau de agentii pontisti infiltrati in randurile miscarii basiste cu scopul de a o compromite?!  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-01-28 17:59:10
         
 
  "întrebarea cheie mi se pare: mai există viață după peia?"
(Radu Stefanescu)
Raspunsul meu,in calitate de basist infocat" este un hotarat NU!

"în funcție de răspuns, o să văd dacă mai are sens să propun și altele."
(Radu Stefanescu"

Si raspunsul meu la toate eventualele intrebari pe care vei avea curajul sa le pro-pui va fi NU, NU si iarasi NU! Cu totul altfel vor sta lucrurile daca vei pune intrebari pro-puicute.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-01-28 17:44:50
         
 
  Câtă modestie, domnule... câtă modestie...
Când m-am înscris pe Europeea am dat adresa site-ului unor colegi de serviciu și colegilor de clasă ai fiicei mele.
Intrau oamenii, mă citeau pe mine și pe alții. Eram foarte des criticat, dar erau critici stric referitoare la versuri. Ceva de genul la versul șapte rima trebuie schimbată la versul opt pleonasm.
Siteul era considerat unul de elită, cu critici deosebit de valoroși care reușeau să-ți transmită un mesaj coerent referitor la poezie.
Apoi a apărut din neant acest florin rădulescu, care a reușit să strice imaginea siteului.
Mai mult în perioada sărbătorilor de iarnă, câțiva amici m-au întrebat de ce postez pe un site porno administrat de doi indivizi vulgari care își promovează numai textele lor cu expresii obscene. Unii dintre ei chiar au interzis copiilor să mai acceseze siteul.
Degeaba le-am spus că nu ei sunt administratori că nu m-au crezut. Mi-au reproșat că dacă siteul ar avea un stăpân acești indivizi nu ar face postări cu caracter obscen, exemplificându-mi în acest sens siteurile negrupealb și confluențe literare de unde florin rădulescu și alții ca el au fost aruncați ca o măsea stricată.
Eu ce pot să mai spun? Păcat de un site catalogat de înaltă ținută și exigență, care își pierde pe zi ce trece audiența din cauză că a ajuns să fie controlat de indivizi gen florin rădulescu, "poet" care după ce a distrus imaginea siteului mai are curaj să ceară dl. Emanuel Crsitescu și bani pentru postările sale, iar acesta îl lasă în continuare să sape la temelia edificiului pe care l-a construit cu multă trudă.
 
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2015-01-28 17:17:38
         
 
  întrebarea cheie mi se pare: mai există viață după peia?

în funcție de răspuns, o să văd dacă mai are sens să propun și altele.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-01-28 17:16:59
         
 
  În ce măsură ar putea deveni Europeea, atelier literar (nu numai cu numele)? Dacă ar putea exista editori aleși sau desemnați care să-și spună părerea despre orice text, o părere competentă și binevoitoare (nu jignitoare și umilitoare).

Dacă am putea schimba, într-o măsură oarecare, atmosfera de pe site, în sensul să fim mai asertivi, prietenoși, deschiși, mai generoși unii cu alții. Talentul nu împuternicește pe nimeni să se impună cu aere de superioritate. Fiecare membru are și calități și defecte. Cei conștienți de calitățile personale, imposibil să nu fie conștienți și de defectele lor, datorită cărora consumul sau ecoul produsului literar este mult umbrit. Ziceți, poate, că nu contează ce fel de oameni suntem doar cât de valoroși ca autori. Ba, contează, mai ales aici unde mulți membri stau ore întregi în fiecare zi iar comentariile, vrând –nevrând se referă și la trăsăturile de personalitate ale unuia sau ale altuia. Când stai atâta timp împreună cu alții, nu mai poți exclude trăsăturile de caracter din interacțiune. Comentariile sunt incitante, lucru dovedit de numărul mare de vizite... Le citesc și eu, dar nu odată am un iz amar sau o saturație față de înjurături sau cuvinte ordinare. Sunt convinsă că bătăile sălbatice zilnice scad din valoarea site-ului, sau unii pleacă iar alții nu îndrăznesc să posteze.
Uneori am impresia că mă aflu pe un teren privat, unde n-am drepturi iar proprietarii, de fapt, ar fi persoanele cu cele mai puternice tendințe de dominare. (O întrebare ar putea fi: Ce poate consolida/ridica sau scădea valoarea unui site?)

Propun limitarea numărului de postări pe zi/pe persoană, în felul acesta poate s-ar face un echilibru mai pronunțat între textele serioase și parodii. Și parodiile sunt binevenite, ne mai amuzăm și noi, dar în ultima vreme aprecierile prea au decalat echilibrul, de care vorbesc, spre textele care amuză. Interesul spre amuzament e supralicitat, escaladat iar indiferența față de majoritatea postărilor este chiar exagerată. Nu-mi vine a crede că nu există ajutor necondiționat în domeniul literar.
 
Postat de catre Suzana Deac la data de 2015-01-28 16:38:28
         
 
  Constultați în prealabil și alte consultări anterioare:



Sper ca iubirea voastră să fie pe măsură.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-01-28 16:34:26
         
 
  Chelstop!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2015-01-28 15:54:59
         
 
  Prima întrebare:

Ce-i lipsește chelului?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2015-01-28 15:51:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE