FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
DOMNULUI ION CORBU, cu multumiri!
Text postat de ecsintescu virtual
Poate ca unii nu ma cred, poate ca unii nu stiu, poate ca altii sunt in nepasare. Eu trebuie sa spun!

Datorez totul Europeei si domnului profesor Ion Corbu. Si, credeti-ma, totul nu poate cuprinde Totul.

Inclusiv material. Da, domnul profesor Ion Corbu m-a ajutat cu 7 milioane de lei. Cred ca se intampla acum vreo 7 ani. Cred ca se intampla la o carciuma (aviz ..nu am voie nume) undeva pe Nicolae Grigorescu colt cu Basarabiei ( zona National Arena). Doar ce venisem in Bucuresti. Aterizat aici datorita Europeei, dar asta e o poveste de dragoste pe care nu va voi spune-o acum.

In fine, prima intalnire mi-a fost ciudata. Si nu a fost la carciuma de mai sus, acum imi amintesc, cred ca era prin Dristor 1, sau 2. Si domnul profesor nu ma lasa sa fumez la masa. Si m-am executat. Se intampla inainte de 7 milioane si etc. Retineti ce va spun. M-a privit in ochi. Retineti pentru ca povestea continua. Cred ca eu nu l-am privit in ochi. ( Repetitie aliterara) Sau poate ca da. Ne stiam scriiturile, nu-i asa? Nici nu conta. Eram la masa cu patronul Europeei. Si langa mine stateam cu iubita mea. Poate fi mai frumos ceva intr-o viata de scriitor amator? Puneti ghilimelele unde vreti, astept sa joace Begu si Halep.

M-a dus cu masina dumnealui undeva pe Glinka. I-am povestit atunci ce colporta Radulescu, cum ca e batran si sa-i luam Europeea din mana, cum se gudura pe langa x si y la Muzeul Literaturii. Etc si amd. (Niciodata nu am iubit informatorii, dar m-am bucurat ca i-am spus profesorului ce si cum, as face acest lucru si astazi.)

Viata la 40 de grade nu a mai continuat. Nu mai avea carne, poveste, idee. Culmea, eu care imi spuneam ca sunt neecoliteral m-am transformat in eco. Poate ca Viata. Aaa, era sa uit, cand ne-am vazut la Dristor 1 sau 2., un restaurant libanez, domnul profesor mi-a dat ideea! Ideea! „Poti sa faci bloguri politice”. Ma jur, asa mi-a spus. Si asa am facut. In fine..
S-a intamplat sa ne mai vedem. Cred ca la un sediu de campanie a unui candidat. Eram smecher. Aveam iubita, candidat, orizont, cucerisem Capitala. Cred ca i-am spus ceva despre Europeea si Doctoratul dumnealui. Mi-a dat cu sec: Crezi ca doctoratul meu sta in ce zici? Dar, sec din fundul gradinii. Cred ca era 2009.

Pe scurt pentru ca v-am plictist. Aaa ca uitam. L-am sunat candva pe domnul profesor, era 11 noaptea sau ceva in genul asta. Si dumnealui mi-a spus ca numai un nebun suna la ora aia, ca se gandea ca mama dumnealui a patit ceva. Nu stiam pe vremea aia cum mor mamele. Mi-a spus ca este in Buzau si e iarna, parca asa. Ma credeti ca la orice stire cu iarna despre Buzau ma gandeam la mama domnului profesor?Credeti-ma ca m-am gandit. . S-a intamplat sa moara si maica-mea si mama domnului profesor. Asa e viata... Ciudata uneori.

In fine.. ca incepe meciul..cu domnul profesor am mai avut o singura intalnire. Are un program politic cumva utopic, nerealizabil in contemporaneitatea noastra, dar asta nici nu conteaza. E idealist si luptator si asa cum a facut Europeea va face si acel program de tara eligibil. Am iesit de la Casa Poporului. I-am aratat operatia de cancer de piele. Si asa i-am vazut ochii. Calzi, destepti, cinstiti. Curati.

L-am privit in ochi... Si nu am avut curajul sa-i multumesc. Sa-i multumesc pentru EUROPEEA!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  La multi ani, ecsi ! Mi-a placut `confesiunea ` ta si am publicat-o si pe blogul meu. Sa fii iubit ! :) Si domnu` profesor, la fel :) Salutari cu dragoste... in jurul tau :)  
Postat de catre Elena Toma la data de 2015-01-25 11:28:01
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Perfect, domnule Epigumlist! Super!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-01-23 23:57:36
         
 
  Si uite cum se adevereste ca unii-s platiti de Basescu, altii de Corbu.

PS: Basescu e mai generos.
 
Postat de catre General Motors la data de 2015-01-23 21:34:51
         
 
  Tot timpul am afirmat ca domnul Dumitru Cioaca este un mare si un mare pamfletar. Notre respect!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-01-23 18:47:44
         
 
  Domnule Ecsintescu,
Sa va feriti ca de foc de sfatul dat de domnul capitan Kosta Vianu. Findca daca va veti maturiza, pe langa ca o sa va cresca burta si va veti pricopsi cu ditamai chelia, va veti pierde si toata noaptea incercand sa faceti ceace inainte faceati toata noaptea.
Si sa stiti ca eu sunt convins ca respectul pe care vi-l poarta domnul profesor Corbu-Cristescu este si mai mare decat respectul pe care i-l purtati dumneavoastra. Stiu asta din propria mea experienta: si eu sunt extrem de respectuos cu datornicii mei, indiferent cat de magari sunt ei cu mine; in speranta ca, odata si odata, se vor indura sa-mi dea banii inapoi.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-01-23 17:32:10
         
 
  Da, asa este, domnul profesor Cristescu-Corbu este un OM. Printre atatia altii, ne-oameni. Dar simplul fapt ca l-ai cunoscut si ca vei fi fost uneori insolent cu domnia sa nu-ti aduce dumitale niciun merit. Daca l-ai respecta cu adevarat pe Domnul Profesor (sic!)
ai conteni cu mascarile la adresa postatorilor pe Europeea. Asa, cum te porti, nu faci alta decat sa arati cat de putin ti-a putut folosi, la nivel moral, intalnirea cu OMUL Cristescu-Corbu. Si este tare pacat, pentru ca dumnealui ii iubeste asa de tare pe tineri, ca pe propriii sai fii, incat, unora li se pare c-ar fi slab (de inger, de caracter, nu insist) iar asta nu e adevarat in niciun caz. desi detectez in atitudinile domniei sale un soi de ateism, dumnealui este un aproape-crestin in conduita si comportament. Iar dumneata se pare ca n-ai observat. Sau nu-ti pasa. Sau nu ti se pare important sa inveti. Treaba dumitale. Sper ca n-ai inteles pe dos spusele mele, ca nu le interpretezi ca pe un atac la adresa dumitale. maturizeaza-te, desi nu-i mare scofala. KV
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-01-23 12:50:50
         
 
  Miscatoare destainuire!  
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2015-01-23 11:01:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE