FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Amanta lui Osiris
Text postat de Liliana Marcela Trif
Cupola catedralei gotice
Veghează Piața Mare în tăcere,
Adăpostește visele rebele
Sub pulberi plumburii-cianotice.

Și plouă fără rost peste cetate,
Bacovia se plimbă pe stradele
Iar eu în geam, ascunsă-ntre perdele,
Tremur de frig sau de singurătate.

Ceasornicul stă zgribulit în turn
Cu lacrima oprită la și zece,
E ziua mohorâtă, mult prea rece
Și curge-alene într-un vid nocturn.

Stă burgul tot înghesuit în beznă
Un urlet sfâșie tăcerea morții
Osiris însuși stă în pragul porții
Cu aripi negre altoite-n gleznă.

O, zeu al morții! Bun venit, mărite,
Te-aștept de-o vreme, simt c-am obosit
Atâtea veșnicii am irosit
Și am lăsat creanțe neplătite.

Ia-mă de mâna, să fugim departe
Mă poți iubi, amantă vreau să-ți fiu
În ceasu-acesta ultim și târziu
Eu m-am temut de viața, nu de moarte.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu stiu de ce, dar impresia mea este ca vanatoarea din acest subsol nu este dupa domnisoara/doamna Liliana Trif ci dupa doamna Elena Stefan, care, in ciuda unui pantecel destul de vizibi si a unui inceput de chelie promitatoare, trezeste pasiuni nemuritoare.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-01-23 16:27:25
         
 
  "Cine poate, bun inteles, ca unii mai sufera de insomnie, altii de altele, bine ca avem un responsabil in inventarierea bolilor in persoana unuia Exintescu, baiat tanar si de viitor, i-a facut campanie primarului oprescu si ala a castigat alegerile, deci nu e fitecine."
(Kosta Vianu)

Domnule capitan Kosta,
Daca domnul doctor in stinte juridice Victor Ponta l-ar fii angajat de Ecsintescu Virtual sa-i organizeze campania electorala, nu prusacul ci El ar fii astazi presedintele Romaniei! Dar dumneavoatra, in loc sa-l convingeti pe Victoras sa faca acest lucru, ati mers, dupa propriile marturisiri, sa votti cu tiganii. Deci de ce sa ne mai miram ca palatul Cotroceni a sarit din lac (Basescu) in put (Iohannis)?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2015-01-23 16:10:53
         
 
  Un bob zăbavă! Mă gândeam să mai aștept cele 2,5 nopți. Voi acorda doar o stea să puteți înfelinăra și dumneavoastră.  
Postat de catre Elena Stefan la data de 2015-01-23 16:09:52
         
 
  distinsă doamnă Ștefan, dacă scenariul propus de mine nu e adecvat acestui text, și al dvs e, dacă eu nu sunt în stare să decelez în mod irefutabil ipostazele ontologice ale eului poetic și dvs sunteți, de ce oare nu-i atârnați de coadă măcar un vot, dacă nu o steluță?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-01-23 15:56:05
         
 
  "Altii spun ca poemele ii sunt scrise de Radu Stefanescu, apreciate tot de acest autor, Radulescu doar ia comentariile de pe Europeea cu copy paste si le adauga ls postarile de pe FB." (Ioan Grigoras)

nene Griguță, nu știu cum să-ți explic, așa cum matale ți-ai găsit în doamna Liliana sufletul pereche, și din ziua aceea (nefastă pt literatura română, zic eu) performați în toate mediile (& modurile) posibile precum tom și jerry, acul și barosul, turcul și pistolul, inul și cânepa, etc, tot așa eu cu Rudy, deci nu e cazul să te scandalizezi. cu două mici, neesențiale diferențe 1) nu ne-am întâlnit niciodată și, ca urmare, 2) nu ne-am făcut niciodată propuneri indecente. țin să te mai asigur că nu ne scriem reciproc chiar toate poeziile, ci doar alea în care te luăm la mișto. te asigur că, în ciuda aparențelor, o facem cu înțelegere și simpatie. stima!
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-01-23 15:50:19
         
 
  Nimeni nu contesta usurinta versificatiei la maestrii gemeni de mai sus (sau de mai jos, n-are a face) dar nici nu ne poate obliga nimeni sa gustam ce nu ne place. E adevarat, ofilirea, chiar si cu rea vointa, a impresiei personale despre noi, nu ne convine niciunuia, sa fim sinceri. Asadar, liber! Scrieti, iar daca vedeti ca nu vi se comenteaza, macar in bataie de batjocura, mai ganditi-va! Vorba cuiva, inainte de a face, dormi (sau culca-te, n-am inteles prea bine, ca era in ungureste) de trei ori. Cine poate, bun inteles, ca unii mai sufera de insomnie, altii de altele, bine ca avem un responsabil in inventarierea bolilor in persoana unuia Exintescu, baiat tanar si de viitor, i-a facut campanie primarului oprescu si ala a castigat alegerile, deci nu e fitecine.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-01-23 13:35:00
         
 
  Celor tentati sa ma injure de mama le fac cunoscut ca mama e moarta, asadar n-ar avea rost sa-i mai propuna chestii interesante (pentru ei!) de natura sexuala. Iar mie chiar nu-mi pasa daca mi se da de mancare ce nu-mi place, oricum arunc tot ce nu mi-e de folos. S-auzim de chestii clare si de arme in dotare.  
Postat de catre sters sters la data de 2015-01-23 13:21:28
         
 
  "ma poti iubi, amanta vreau sa-ti fiu" nu suna mult mai poetic decat: "suna-ma! sunt fierbinte!". Parerea mea. Stiti cu totii ca nu ma dau pe dupa cires, si cand e sa fiu sincer, sunt sincer pana la magarie. Dar cred ca ar trebui sa facem doua chestii, una mai simpla decat alta: sa ignoram ce nu ne place, sa nu intram unde onoare au cinste nu ni se prea face. Sa va esplik? Unu: nu citesc daca nu-i musai, daca stiu de la inceput ca e un fel de spanac fara carne. Doi: daca vaz si vaz si vaz ca niciun cititor nu ma comenteaza decat peiorativ, in bataie de batjocura, vorba vecinului Sandu, frate, nu mai intru! Cum ar fi sa depun intr-o banca bani, stiind din capul locului ca va fi sparta a doua zi? Si mie, umil lector al creatiunilor perechii respective imi par intr-un fel, dar nici nu le citesc, nici nu le comentez, si nu din rautate, doar din spirit de autoprotectie. Iar aici, pe ioropeea, nu voi mai posta nimic serios, poate doar chestii "la misto, tango", deoarece am vazut, cu ochii mei, cum sunt receptat. Asa ca, POET NEFIIND, CARE PLACE CITITORILOR, LA CE SA MAI DAU CU EA DE GARD?
Sado-masochismul nu este o practica pozitiva, ea poate, in timp, sa conduca la efecte pernicioase.
Cu cea mai a dracului consideratie si cel mai afurisit respect, un fost postac de poezele, nicuna buna, toate rele.
 
Postat de catre sters sters la data de 2015-01-23 13:17:49
         
 
  "domnunle" rădulescu, asta nu înseamnă nimic sau poate să însemne că nuam priteni pe acel site. La fel nu înseamnă nimic că dvs. aveți stele pe Europeea sau poate să însemne că sunteți prieten apropiat cu dl. Ștefănescu care vi le dă la orice postare indiferent ce scrieți. Imaginați-vă că eu și d-na Trif am avea dreptul să dăm stele și ne-am înstela reciproc. Ar înseamnă asta că am fi poeți mai talentați? Nu! Ci doar că suntem prieteni și ne dăm stele pe bază de reciprocitate.
La fel este și situația comentariilor. Dacă eu fac o referire la persoana dvs. fragilă imediat sun taxat pentru atac la persoană în timp ce pe dvs. vă favorizează editorii. POstații numai atacuri la persoană și acestea sunt aprobate aproape instant de către editori.
P.S.
Probabil n-o să ajung niciodată la concluzia că versurile tale sun t scrise de d-na Elena Ștefan fiinscă nivelul ei intelectual este mult peste al dvs. La fel și cel al d-nei Liliana Trif.
 
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2015-01-23 12:56:37
         
 
  Distinse Parodist,

1. Mi-a spus cineva că ungurii ar avea un proverb care sună cam așa: înainte să iei o decizie importantă, dormi de trei ori. Domnia voastră nu ați dormit decât o jumătate de noapte și iată, ați renunțat să mai "demonstrați" stilul "Bolintineanu" al textului de mai sus. Spre cinste domniei voastre. Presupun, că dacă veți face uz și de cele 2,5 nopți rămase veți avea și alte revelații și poate, veți reuși să vă apropiați de acest text.

2. Sigur, în anumite texte parodice sau postmoderniste și scenariul domniei voastre ar putea fi posibil. El, scenariul propus de către domnia voastră, nu este însă adecvat acestui text. Pentru că, distinse coleg, probabil v-a scăpat, acest text este unul care conține o anumită doză de luciditate dramatică. Textul depășește nivelul denotativ, bolintinean și relativ superficial. Adică de nivel perceptiv 1 "mosnieur se scrie-monsieur se citește!" Textul este unul intelectualizat, elaborat și reprezintă ipostaza lucid-onirică a unui eu care se autoevaluează într-un gest aproape de "final-bilanț" cum ar spune, poate, contabilii. Și, în acest univers și registru existențial intervine mult, extrem de mult conotația și sugerativul. Haloul. Cu care interacționează ori se recomandă a relaționa lectorul pentru a face conexiunile și decelările necesare unei hermeneutici proprii destinate înțelegerii textului și elaborării unei noi creații perceptive pornind de la text. Adică, sub pielița prozodic denotativă pe care o percepe el, lectorul, cum a făcut-o și domnia voastră și, din păcate, doar la care s-a limitat, se decriptează frământări, spaime, judecăți de valoare, universuri, valori ontologice, valori etice și estetice, trimiteri culturale, etc. Toate acestea ca expresie a unui eu aflat într-o stare de cumpănă, singurătate și, probabil, de asumare a unei decizii fundamentale pentru devenirea sa. Ei bine, acest moment unic, în care se pare, toate întâmplările vieții se pot derula în câteva secunde, justifică, respectiv, face adecvată utilizarea conceptelor intra și intercategoremice. Așa se explică de ce tot ceea ce domnia voastră reproșează textului, ca fiind un fel de non-valori textuale sunt de fapt calități ale textului.

De unde ar trebui pornit în evaluarea acestui text? De la ipostaza ontologică spațial și temporal a eului poetic. Ipostază care, nu este prezentă în preambulul textual însă care se decelează irefutabil în versurile:

"Iar eu în geam, ascunsă-ntre perdele,
Tremur de frig sau de singurătate."

Da, aceasta este starea generativă de întrebări și angoase, de creare, recreare și percepție a universului și stării în care se află. Univers aflat în percepție dinamică Cu tot "staticismul" elementelor din decorul real: "cupola", "turnul" "ceasul" etc. În acest univers "realitatea" lăuntrică și "realitatea reală" sunt intricate în proiecțiile mental filosofico-pragmatice ale acestui eu. Așa se explcă legitimitatea și validitatea conceptelor utilizate în text. Și care, în logică poetică, sunt adecvate acestui poem.

Prin urmare, Osiris (în fapt zeul care a învins moartea) Bacovia și celelalte nu sunt expresii ale unui descriptivism auctoral ci concepte implicative în conștiința și frământările acestui eu. Adică, idei și gânduri care îi trec prin cap. Au dreptul să-i treacă. Și ele, ideile și gândurile nu vin așa în ordine, încolonate, ordonate, taxonomizate. Și nimeni nu le poate contesta dreptul de a exista în imaginația autorului și de a fi reprezentate, mai apoi, în textura poematică și stilistică a textului. Ca atare, sunt valide textual.

Finalul, în care decizia unei posibile aneantizări cu ajutorul zeului care, după cum vă spuneam, depășește stadiul cognitiv comun, adică acela de zeu al morții, face trimitere nu la ceva etern, cum ar fi de exemplu "soția" (în plan temporal și etic, actual și acceptat) ci la ceva, relativ pasager, adică la "amantă" Trimitere care pare să sugereze că după atâtea "veșnicii" irosite și după atâtea "creanțe neplătite" ca expresii ale unor păcate-eșecuri existențiale, departe ca finalul să fie moartea, există o posibilă salvare un triumf al vieții: "Ia-mă de mâna, să fugim departe
Mă poți iubi, amantă vreau să-ți fiu"

Iar ceasul acesta "ultim și târziu" poate deveni noul început într-o nouă lume în care, cel puțin pentru moment, viața a triumfat.

Spuneam, domnule coleg, altădată, că într-un text poetic modern nu adevărul se caută. Ci validitatea. Demonstrabilă printr-un corpus ipotetico-deductiv de aserțiuni coerent și argumentat. Ceea ce am făcut eu mai sus. De aceea, domnule coleg, că v-am convins ori nu-nu este pierderea mea- textul de mai sus este un text BUN. Și, dacă așa avea ceva mai mult timp ar merita să-l comentez mai elaborat. Aceasta și pentru că acest text poate fi un text școală iar decriptarea lui poate oferi, celor care înțeleg și doresc, un tutorial.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2015-01-23 08:55:32
         
 
  Ba Radulescule (ambii) va pute Europeea si Corbu. Ok. A mai fost unul. facuse Bocancul Literar. Fuga acolo. Dar cum draq il chema. Habar n-am.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2015-01-23 07:23:53
         
 
  doamna Stefan,

vedeti dvs, cine-l foloseste pe Osiris si Bacovia ca pretext poetic in acelasi text, fara necesarul strop de (auto)ironie, cine amesteca nonsalant temele bacoviene (v4), mitologia egipteana si (auto)biografismul de extractie cel putin indoielnica in spectaculoase viraje spatio-temporale, fara teama de ridicol, cine foloseste rima milenara "bezna-glezna" fara sa-i tremure pixul, mizand pe efecte dramatice, cine juxtapune - fara zambet in barba - "creanta" si "vesnicia", cine face toate aceste crime stilistice si multe altele, de care nu am timp sa vorbesc acum, fiindca trebuie sa plec la serviciu, in tentative de poetizare de genul "În ceasu-acesta ultim și târziu", e fie genial, fie penibil, cale de mijloc nu cred ca exista.
ca urmare, poezia aceasta nu e proasta fiindca asa eventual decid eu, si nici buna fiindca asa decideti dvs, poezia aceasta are publicul ei, despre care nu discut, public care cumparand, si apoi citind, ii decide destinul; dintr-un motiv cu totul personal, ma numar printre cei care chiar citesc acest gen de texte; parodiile mele, care nu si-au propus niciodata sa-si depaseasca in valoare sau amatorism originalul, sunt o forma blanda de protest, pe care il va judeca numai istoria... iar stelutele care le insotesc uneori sunt doar semnaturi ale acestui protest. nu va plac? evitati-le. sa aveti o zi buna!

p.s. posibila dvs corectie la v3 nu cred ca are nimic in comun cu intentia autorului, si nici cu tenta plumburiu cianotica ambientala. mai reflectati.

 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-01-23 07:18:56
         
 
  Am recitit textul. Convingera că textul este bun rezistă. Am mai zărit o imperfecțiune dar asta nu alterează ansamblul.

O posibile corecție ar putea fi:

"Cupola catedralei gotice
Veghează Piața Mare în tăcere,
Adăpostește vise și plăcere
Sub pulberi plumburii-cianotice"
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2015-01-22 23:36:16
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  maine  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-01-22 23:30:40
         
 
  Oh, ho, ho...domnule Ștefănescu,

Știți bine că nu rezonez cu poezia modernă scrisă în stil clasic decât foarte rar. Adică atunci când textul este validabil conceptual. în sensul că are, fie și un milimetru noutate, conotativitate non-expicativistă, lipsa lestului, lipsa truismelor și poncifelor și multe altele. În stil Bolintineanu,cum cu nedisimulată ironie încercați să-mi reproșați, nici atât. Am spus-o și demonstrat-o de nenumărate ori chiar aici. De altfel ați cunoscut idiosincrasia mea față de astfel de artefacte chiar și pe propria piele.

În cazul de față, domnule coleg, din fericire, textul este unul bun. Iar de la acest text până la Bolintineanu este cam aceeași distanță ca aceea dintre hermeneutică și modul cum încercați dumneavoastră să înțelegeți testul de mai sus. Spuneți, în cel mai autentic stil peian și aplicând logica formală curentă în locul logicii poetice care, domnule coleg, are cu totul și cu totul alte nonreguli, "eu unul nu prea pricep de ce se catara (taman la miez de noapte) zei din mitologia egipteana pe catedralele noastre goticeșamd" Pornind de la un astfel de "modus operandi" niciodată nu o să înțelegeți sensurile lăuntrice ale ale poeziei! Păcat. Veți fi lipsit de plăcerea și bucuria lecturii adevărate, profunde. Există și un tip de poezie explicativist, cu teză și cu poantă. Care face deliciul percepțiilor de tip manelist-hemeneutic. Trăsături de care, din păcate, se regăsesc și pe aici. Din menajamente eu mă fac a nu observa astfel de texte. Deși multe dintre ele sunt reciproc însteluțate.

Că nu vă place sau că nu înțelegeți acest text este dreptul domniei voastre. Dar să-l trimiteți în sfera bolintineanu trădează faptul că v-ați obișnuit așa de mult cu acel stil încât îl vedeți, ca proprie proiecție perceptivă, chiar și acolo unde stilul elaborat și original este vizibil și pentru neofiți.

Un singur cuvânt i-aș putea reproșa, la limită, textului de mai sus: "zgribulit" În rest tot textul rezistă oricărei analize ctitice. Făcute cu bună credință.

Faceți o demonstrație serioasă, nu însăilări ca acelea din comentariul de mai jos care, departe de a face rău textului, vă face domniei voastre, că textul de mai sus este unul prost iar eu mă angajez să vă demonstrez de ce textul de mai sus este un text BUN. Nu o capodoperă dar un text BUN.

Să auzim, vorba colegului nostru Vianu și de lucruri fine că de grobianisme ne este sacul plin!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2015-01-22 23:19:25
         
 
  Domnule Grigoraș,

Expresia "vanzatoare de butic" și derivatele vă plasează în aceeași postură, doar că având semnul schimbat, semn care denotează că vă situați de partea cealaltă a semnului egal.

Oricât v-ar mâhni comentariile altora, chiar și nedrepte, nu aveți dreptul să folosiți acest tip de limbaj.

Și nu mai veniți și dumneavoastră să mai criticați editorii că și așa sunt useri care le fac viața amară.

Sper să fi fost suficient de clar mesajul meu.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2015-01-22 22:49:31
         
 
  doamna Stefan, binecunoscuta dvs. aplecare spre creatii de tip Bolintineanu reloaded e tipic feminina, deci fireasca.
ca eu unul nu prea pricep de ce se catara (taman la miez de noapte) zei din mitologia egipteana pe catedralele noastre gotice, tulburand atat promenadele lui Bacovia cat si trupurile moldovencelor pasnice cu credite in franci elvetieni, nu ma nelinisteste - pana la urma, bancile, radetul si hermeneutica le descurca pe toate.
inexplicabil mi se pare doar faptul ca nicio alta reprezentanta europeica a sexului frumos nu vi se alatura. pana acum, cu exceptia distinsului nostru coleg, domnul profesor nea buricea, nimeni n-a mai rezonat cu aceeasi intensitate. oare de ce?
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2015-01-22 22:40:48
         
 
  Doamnelor, dati prea multa importanta unui individ care se crede vedeta dupa ce-a dat un interviu unei vanzatoare de butic de peste ocean. El nu comenteaza niciodata poeziile, nici nu le citeste. Se uita doar la numele autorului si-l stropeste cu veninul care-i umple sufletul. Unii spun ca nici nu ar sti sa citeasca si ca mizeriile pe care le lasa pe fiecare pagina pe unde trece i-ar fi scrise de respectiva buticareasa. Altii spun ca poemele ii sunt scrise de Radu Stefanescu, apreciate tot de acest autor, Radulescu doar ia comentariile de pe Europeea cu copy paste si le adauga ls postarile de pe FB. Cat despre atacurile la persoana ce sa mai spun? Chiar nu exista editori pe Europeea care sa citeasca ce scrie individul inainte de a apasa butonul bun de tipar?  
Postat de catre Ioan Grigoras la data de 2015-01-22 22:14:03
         
 
  Domnule Rădulescu,

De unde atâta ură? Credeți că v-a încălcat teritoriul marcat și păzit, aproape canin, de către domnia voastră? Pare să fi făcut o obsesie pentru textele colegei noastre iar reacțiile dumneavoastră comentatoriale par a trădea un comportament evaluativ de tip compulsiv. Rețineți-vă și mai abandonați stilul acesta resentimentar și de atac, permanent, la persoană. Dacă nu vă place un text puteți ignora sau dacă țineți neapărat să vă exprimați încercați să o faceți cu eleganță, poate, cu o doză de umor și chiar tandrețe. Aici, domnule coleg, ne aflăm într-un atelier de creație. Unde se operează cu sentimente, cu sensibilități, cu suflete, cu aspirații. Vă spune ceva adagiul medica "primum non nocere"? Și fiți mai adecvat. Intrați în polemici cu persoane care sunt polemice. Și renunțați la a crede că valorile dumneavoastră ori ale asocierilor dumneavoastră ar fi singurele valori adevărate și posibile. Faceți o comparație între poemele dumneavoastră și acest poem, detașat, la rece și veți avea surprize.

Din fericire, pentru distinsa noastră colegă, textul de mai sus este unul bun. Are noutate, are o formă și o idee bine structurate amândouă iar realizarea stilistică este mai mult decât meritorie.

Pot cita, având conștiința faptului că sunt realizări stilistice, următoarele.

"lacrima oprită la și zece,"
"Stă burgul tot înghesuit în beznă"
"aripi negre altoite-n gleznă."

"Atâtea veșnicii am irosit
Și am lăsat creanțe neplătite."

"Eu m-am temut de viața, nu de moarte."

Aduceți argumente că nu au noutate, frumusețe și că ar fi inadecvate.

În general, după câtă poezie clasică s-a scris, este greu să mai fii original. Dar iată, în acest text, autoarea reușește să scrie original. Și, în niciun caz, negaționismul și tupeul dumneavoastră nu-i pot anula calitățile textuale.

Sper să se observe că m-am referit exclusiv la acest text. Astfel că aceste considerații nu trebuie extrapolate la întreaga producție textuală a autoarei. Care, cu siguranță, va fi având suișuri și coborâșuri.

PS. Mă tot gândesc dacă nu ar fi bine să introduc, aici, pe Europeea, un jurământ de forma:

"Eu (nume și prenume) jur, în fața propriei conștiințe și a conștiinței universale, ca toate comentariile și luările mele de poziție față de textele pe care le voi aborda, să fie făcute cu bună credință, onestitate și fără ură și părtinire.

În cazul în care voi încălca acest jurământ toate relele lumii să se reverse asupra mea, asupra familiei mele și a descendenților mei pentru patru generații"

Jurământul nu va fi obligatoriu. Și nu va fi monitorizat ori sancționat în vreun fel. Atâta doar, se va ști că userul X a depus ori nu acest jurământ. Poate așa s-ar mai face un pic de curățenie în conștiințele unora iar gregaritatea și mercenariatul s-ar mai separa. Adică s-ar pune în evidență. Pentru că, din păcate, constat, encomiastica reciprocă a devenit intolerantă în raport cu orice alte valori ori opinii. Și este păcat. Suntem diferiți, cum spune o reclama, din fericire. Și, printre altele, frumusețea lumii și a poeziei constau și în complementaritate și diversitate.

 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2015-01-22 21:14:46
         
 
  "domnule" radulescu sunteti atat de invizibil pentru mine, insa e de "admirat" incapatanarea de care dati dovada in a-mi urmari postarile.Incep sa ma simt "magulita".
Parerea mea vizavi de aceste comentarii pe care le lasati n-o sa v-o spun pentru ca ar trebui sa va pun un diagnostic sau poate chiar mai multe. O sa va las in schimb un citat:
"Nu te obosi sa convingi omullimitat ca esti asa cum esti, el oricum te va vedea doar asa cum ii va conveni, in functie de interese si imprejurari."
Prin urmare... bon voyage! :)
 
Postat de catre Liliana Marcela Trif la data de 2015-01-22 19:18:54
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE