FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Propunere
Text postat de Andrei Ghejan
Să preuspunem, așa de fantezie, că ești pianist de smooth jazz, clasic și entertainer în România.
Să mai presupunem că, grație câtorva zeci de ani de pregătire și experiență acumulată nu numai în țară, dar și peste hotare, ai putea fi catalogat drept un pianist bunicel, cu oareșce cotă în lumea show-biz-ului. Deși „jucând”, impropiu spus „acasă”, constați cu mici excepții un miss-match obsedant între prestația ta și o audiență pe care tu, ca artist, n-ai dreptul să o judeci. Ei plătesc să te vadă, nu tu pe ei. Începi, încet, încet, să-ți pui întrebări. Una din ele ar suna cam așa: „cine, pe cine, nu înțelege... și oare, de ce?
Primul răspuns care-ți vine în minte, nu poate fi decât unul autocritic: „ ești... de miel”, dar tot tu îți iei apărarea și inevitabil te întrebi: „bine, dar de ce aceeași prestație a fost apreciată afară și-aici nu?”
Răspunsul nu poate fi decât unul: ești omul nepotrivit în locul nepotrivit. Buuuun. Presupunând că enigma a fost elucidată, apare inevitabil o altă întrebare: „ce-ar fi de făcut?”
După dicteu, ar trebui să te cari repede, dar solfegiind de-a bușilea în propria ta cadă spumată cu iluzii autohtone, parcă nu ți-ar veni să scapi așa ușor de întreținerea aberantă și parcă, parcă, nici n-ai renunța la grebluța cu care te scarpini pe spate să mai scapi de pielea moartă acumulată în ani și ani de privit tavanul în gol. Uite-așa vezi scânteia: „futu-le muma-n curcubeu de pârâți media care au permis accesul îndobitocirii în masă condamnând aproape o țară întreagă la incultură, prost gust, țigănie îmbrăcată în manelism de trei culori cunosc pe lume.”(citat)
Mai stau, să încerc să pun umărul la reparații, nu că aș crede neapărat că folosind chirpiciul o să obțin ceva durabil... mai greu e să dezveți, decât să-nveți... și mai trist e când n-ai pe cine învăța. N-au răbdare... nu suportă... se ridică și pleacă. La nici doi pași, în bomba „La trei culori” se zguduie pereții, iar „lovelele” curg... de la jumatea cotului pregătit pentru seringă. Cred că numai o supradoză ar mai curăța balamucul. Propun s-o legalizăm.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE