FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
ca și cum...
Text postat de Woman WithW
O privea ca și cum ar fi văzut-o pentru prima oară.
Ca și cum astăzi, într-adevăr, înțelegea...

Femeia avea zâmbetul stins și ochii ușor melancolici.
Aceiași ochi de care se îndrăgostise cândva.
O ținea minte slabă, mult prea slabă, palidă, cu ochii aprinși, febrili...
Nu se mira că își aducea aminte atât de bine. Ani în șir ochii aceștia l-au obsedat.
Timpul a fost dulce cu trupul ei. Coapsele i se mai rotunjiseră, observă el zâmbind amintirilor.
Și sânii...
Atunci erau mici, și atenți, și curioși. Răspundeau delicios atingerilor și aveau personalitate proprie.
Astăzi, sub rochia subțire, păreau mai rotunzi, mai împliniți, mai...
Nu știa cât își mai aducea ea aminte despre noaptea aceea.
Se întrebă dacă a mai rămas ceva din dorința bruscă, nerăbdătoare, aprinsă, dorința aceea de aici și acum...
,,Tu... Știam că într-o zi o să obosești alergând...,,
Avea aceeași voce. Desprinsă parcă din filmele erotice pe care le derula din când în când în nopțile lui mult prea lungi și mult prea singure.
Își amintea cum o tachina și cum ea roșea.
Și iar simți golul acela în stomac, atât de adânc, atât de familiar.
Îi luase totul.
Nu.
Ea îi dăruise totul și el, avar, flămând, a luat totul fără să gândească.
Dulce, sălbatic și dureros.
Își aminti că a ținut-o multă vreme în brațe, fără să scoată un cuvânt.
Viața lui era încurcată, complicată, avea deja o femeie în ea și ultimul lucru de care avea nevoie era trupul acesta cald, aproape adormit în brațele lui.

Nu voia să-și amintească și totuși o făcu...
Uneori avea impresia că trăise două vieți și că nu-și găsise rostul în niciuna.
,,Mi-aș fi dorit să nu mă fi născut,,
Se auzea, de parcă își auzea vocea pentru prima dată în viața lui. Nesigură, răgușită...
Și o vedea cu ochii minții pe ea, cea de-atunci, tânără, mult prea tânără pentru el...
I atinse obrazul cu palma caldă, ochii ei îl străpungeau verde stins și el nu știa dacă mai văzuse atâta dorința de dăruire, de contopire, în ochii altei femei. Chiar dacă au fost atâtea femei...
Cumva știa că sălbăticiunea din brațele lui nu mai făcuse niciodată dragoste.
Deși ochii ei păreau experți în electrocutări, iar sânii o trădau cu nerușinare.
Acele mici tresăriri ale trupului ei, atunci când palma lui atingea fugar, când buzele lui doar cercetau, nu cotropeau, o dădeau de gol.
,,Sunt fericită că te-ai născut, chiar dacă ai făcut-o cu ceva vreme înaintea mea,, o auzi șoptind.
Buzele ei l-au atins doar pentru o secundă, o secundă lungă și catifelată, apoi cu gesturi simple, femeie-copil, înger-diavol, cu ochii mari și buze dulci, începu să-și desfacă rochia.
Nu voia să facă dragoste cu ea, își propusese să nu o atingă, era doar o întâmplare dulce într-o toamnă singură ca un drac izgonit din rai, nu voia să o distrugă cu nevoile lui barbare, dar femeia nu știa de lege.
Imaginile i se suprapuneau în minte, niciodată nu a înțeles cum de a putut fi atât de deschis cu ea, la numai câteva săptămâni după ce o cunoscuse, când el nu reușise acest lucru cu femei cu care trăise ani lungi. Iși blestema neputința de a se împotrivi.
O ținea în brațe și se simțea cel mai mare ticălos din lume.

Astăzi, aceeași femeie, aceiași ochi și mai ales același sentiment de nevoie primară...
Nu știa dacă a iubit-o, nu știa dacă ea l-a iubit, dar vocea ei caldă și joasă, moale și abia șoptită de după iubire, încă îi mai tulbura secunda dintre vis și realitate.
,, Aș putea muri în secunda acesta. Ai fi singurul regret,,...
După atâția ani de depărtare, ea era atât de ea... el, atât de pustiu...
Doi oameni dureros de singuri după ce viața, într-un fel sau altul, a trecut prin fiecare cu foarfeci deschiși.
Acum, ca și atunci, palma ei îi atinse obrazul. Cu aceeași mișcare prelungă și caldă.
Și foarte sigură.
Ca și cum știa, că în cele din urmă, viața îi va aduce din nou împreună.
Ca și cum știa că el s-a născut pentru ea, și ea, în dulcea ei nebunie, n-a murit atunci pentru că trebuia să trăiască astăzi,
Doar pentru el.











Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE