FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
JOS IPOCRIZIA DE PE ACEST SITE
Text postat de ecsintescu virtual
Cred intr-o Romanie a votului. Sunt prea prost sa inteleg inteligenta celui care voteaza, apoi as fi cretin daca votul lui mi-ar lovi gandirea in plex, coaste sau testicule. Daca m-ar face rau, idiot, senil si dement. Si cred ca frustrat. Pentru ca suntem atat de priceputi la politica, incat credem ca suntem sensei ai celor ce voteaza. Da, cei multi, saraci, goi, bogati, furati, platiti, platiti in draci. Votantii. Am votat! Am fost din aia! Adica aia care schimba ceva. In bine, in rau. Istoria ulterioara va stabili. Sartre spunea ca ca suntem condamnati sa alegem binele. Un comunist, da-l la dracu. Cred intr-o Romanie a inteligentei pe siteurile culturale.
Daca visam noaptea evrei care ne reguleaza gandirea neaose si romaneasca, corporatii care ne fura creierii din creieri, intelectuali care ne manipuleaza propria manipulare, basisti care habar n-au ce a facut Basescu, basisti care nu au habar ce n-a facut Basescu, daca visam visul insusi, noaptea insasi, frica de a face in pat, dand vina pe balauri, fete morgane, reviste play-boy si hustler, atunci, draga domnilor sa ne trezim. Iar trezvirea natiei e la vot! Majoritatea romanilor l-a votat pe Johannis.
Si asa, la vot, tinerii, cei care au invatat internetul de aici, de pe Europeea, au votat PA PONTA!
P-uta ataca acest site. L-a bestelit spunand ca nu mai posteaza aici. Il vad renascand ca un rinichi din filmul Avatar. P-uta, romanii au votat contra-Ponta! Baga la cap.
Domnule Corbu, daca esti anti-basist...e de cool!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  iar tu, acoperitule, ești patentul bășist de cea mai autentică substanță!
puți cale de-o poștă, deși îți dai cu tot felul de dezodorante lirice!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-08 18:35:33
         
 
  peiutza si variantele e patentul d-lui Cristescu, ca sa zic asa, bun de larg consum, ar trebui sa fie la liber  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-12-08 16:15:47
         
 
  iar de visat, "noaptea, evrei care ne reguleaza gandirea neaose si romaneasca", numai turmentatul poate să viseze, știut fiind că este un obsedat sexual, după propriile-i mărturisiri, aici postate cîndva.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-08 11:35:36
         
 
  deci revin cu întrebarea...
ce e aia P-ută?
e eco sau nu e eco?
dacă nu e eco, de ce e permisă folisirea ei.
dacă e eco, atunci de ce ar fi cenzurabil că zic să o sugă mercenarul turmentat al poliloghiei propagandistice de mai sus?
zău dacă pricep!
poate mă lămurește editorul, cu logica-i de fier, care mă tot cenzurează.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-08 11:33:39
         
 
  deci aș vrea să înțeleg: faptul că alcătuirea asta intestinală, cu gură și fund, traseu pe care-și deversează tonele de alcool și care se cufurește mai sus, faptul, deci, că folosește termenul de P-ută este ecoliterar, iar replica mea, care folosește același termen, este ne?
cum judecă acel editor de trei sfanți, aș vrea să știu...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-08 08:17:41
         
 
  mai ai, mai ai din samahoanca pe care ți-au vîrît-o-n gîtlej bășiștii?
mai ai, se vede.
și consumi din belșug!
mercenar mizerabil, ai fi-n stare să pupi în bumb și o căpușă, dacă ți-ar da sîngele supt de ea de pe cîine și ți-ar cere s-o declari virgină la gură!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-12-07 23:51:34
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE