FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Victor Ponta, cuvant cu cuvant
Text postat de Dumitru Cioaca
Domnul Victor Ponta, pe care eu il consider a fi un viteaz din moment ce a avut curajul sa piarda alegerile, a tinut primul sau discurs post-electoral.
Care discurs este un model de intepciune politica si diplomatica. Cum domnul Ioan Peia, politologul acestui site, nu a gasit linistea necesara pentru o analiza mai amanuntita a acestui discurs, ma vad silit sa o fac eu.

"Îl felicit pe Iohannis, e un președinte legitim."
(V.P.)
Sunt suta la suta convins ca daca noul presedinte s-ar fi numit nu Klaus Iohannis ci Victor Ponta, premierul Victor Ponta nu i-ar fi trimis nici o telegrama de felicitare. De ce? Fiindca ar fii avut mari dubii daca noul presedinte este sau nu este un presedinte legitim.

"Sunt convins că va face tot ce ține de el pentru a face bine României."
(V.P.)
Si eu sunt convins ca aceasta este convingerea actuala a domnului Victor Ponta, care nu mai are nici o legatura cu convingerea domnului Victor Ponta dinainte de alegeri: cel mai mare bine pe care Klaus Iohannis il putea face Romaniei era sa nu castige alegerile.

"România a dovedit că este o democrație consolidată."
(V.P.)
Vreti sa spuneti ca daca erati ales dumneavoastra, domnule Victor Ponta, Romania dovedea ca este o democratie ne-consolidata? Va contrazic categoric!

"Îmi exprim dorința de dialog cu noul președinte legitim."
(V.P.)
Ce vrea sa spuna domnul Victor Ponta in afirmatia de mai sus este ca atunci cand ti se ia dreptul de monolog, n-ai ce face, trebuie sa te multumesti si cu un dialog.

"România are nevoie de stabilitate și predictibilitate."
(V.P.)
Sa ceri predictibilitate si stabilitate din partea unui neamt ca Iohannis, este o incercare idealista care se va dovedii a fi si foarte iluzorie. Fiindca se stie ca cei mai stabili si predictibili politicieni nu provin din Sibiu ci din Teleorman.

"Din punct de vedere personal, mi-ar fi cel mai simplu și pentru mine, și pentru familia mea, să mulțumesc celor cu care am lucrat până acum și..."
(V.P.)

De ce si-a intrerupt domnul Victor Ponta sirul gandurilor cu puncte-puncte? De teama ca domnul profesor Cristescu ii va aplica legislatia europeeica daca ar fi folosit cuvintele ne-ecoliterare la care se gandise, (ceva de genul "si sa ba bag in...) taindu-i nivelul. Care si asa, dupa aceste alegeri, arata, vorba lui Toparceanu: "mic si atarnat"

"Românii au votat în 2012 o coaliție de guvernare și un Guvern."
(V.P)
Adevarat!

"Ne vom face datoria în continuare."
(V.P.)
Daca domnul Victor Ponta vrea sa-si faca in continuare datoria de a pierde alegeri, Poporul Roman nu are absolut nimic impotriva.

"Cât timp voi avea sprijiinul coaliției, voi rămâne premier"
(V.P.)
Aici domnul Victor Ponta, dupa parerea mea, este prea modest: un premier de varsta domnei sale poate sta si nesprijinit.

"Cred cu toată obiectivitatea că ACL, care e acum reprezentanta Opoziției, încă nu are o coaliție care să ne asigure stabilitate. Intenționez să continui actul de guvernare"
(V.P.)
Din pacate!

"Nu se schimbă cota unică, nu se măresc taxe și impozite. Avem un buget pentru 2015-2016 de pregătit",
(V.P.)
Bineinteles ca domnul Victor Ponta nu va mari taxele. Pai de ce sa maresti niste biruri cand poti doar sa le reajustezi in favoarea guvernului?

"E evident că România are nevoie de o nouă legislație privind votul compatrioților noștri din Diaspora."
(V.P.)
Am impresia ca domnul Victor Ponta a devenit masochist. Vrea sa piarda si mai tare la viitoarele alegeri.

"Aproape 400.000 de români(diasporezi, n.n.) au votat ieri.
(V.P.)
Liviu Dragnea:
-Daca nu organizam eu alegerile dezastrul ar fi fost si mai mare ca ar fii votat 800.000!

"Dacă va exista un acorcd cu ACL, vreau să facem o comisie parlamentară și, la începutul lui 2015, să elaborăm legislația care să asigure participarea la vot" (tot pentru diasporezi, n.n.)
(V.P.)
Ion Ilici Iliescu:
-In legislatia respectiva trebuie prevazute si fondurile cu care sa se poata cumpara mijloacele necesare pentru ca alegerile sa fie libere si sa se desfasoare in buna pace. Cum ar fii gazele lacrimogene si cele de lupta,ca sa va dau doar doua exemple.

"Voi încerca să salvez prestigiul MAE. Meleșcanu a venit în ultimul moment, a făcut tot ce putea face, nu a venit ca să rămână ministru de Externe."
(V.P.)
Magarul de Melescanu trebuie dat afara fiindca una este sa faci tot ce se poate pentru a castiga niste alegeri si alta este sa faci tot ce se poate face pentru a le pierde!

"Cred că s-a muncit foarte mult, dar e nevoie de o schimbare de legislație"
(V.P)
Ion Ilici Iliescu:
-Daca schimbai legislatia inainte de alegeri si ai fi introdus in ea principiul muncii fortate, asa cum am propus eu, nu ai fi pierdut!

"Referitor la partidul pe care-l conduc încă: trebuie să avem decența si înțelepciunea să tăcem din gură. Toți! Să ne gândim ce trebuie schimbați."
(V.P.)
Dupa parerea mea trebuie schimbate numai paturile si nu si fetele; care sunt inca tinere si stiu meserie.

"Azi, cei pe care i-am văzut vorbind, au pierdut foarte rău în sectoarele lor. Suntem partidul care atrage cel mai mare vot negativ."
(V.P.)
Pai asta inseamna ca PSD-ul nu are numai defecte, cum sustin uni, ci si caliatati.

"Din acest motiv, după ce ne gândim bine de tot, împreună cu Dragnea, o să putem trage concluzii și să schimbăm PSD în direcția în care oamenii așteaptă, nu în cea în care vrem noi, anumiți lideri."
(V.P.)
Sa inteleg ca ce vor "anumiti lideri" adica sa castige alegerile, este un lucru rau?!

"Voi avea grijă să păstrăm partidul unit"
(V.P.)
Sa va ajute Dumnezeu, desi s-ar putea sa nu o faca fiindca in partidul dumneavoastra s-au cuibarit prea multi atei. Pana nu-l convingeti pe domnul Ioan Peia sa nu va mai sprijine nu veti avea nici cea mai mica sansa sa castigati vreo alegere.

"Primul mesaj pe care trebuie să-l dăm e mâine, la Cameră. Mâine, toți cei din coaliție vom vota pentru respingerea legii grațierii și amnistiei"
(V.P.)
Era si cazul! Aceast proiect de lege a fost introdus in parlament de tradatorul Basescu impotriva vointei
premierului Victor Ponta.

"Vreau să le transmit celor peste 5 milioane de români care m-au votat că sunt foarte onorat, mă simt foarte obligat de ei, voi încerca să-i apăr, să-i reprezint și să-i protejez."
(V.P.)
Sa stiti ca sarcina care va paste nu mai este chiar atat de grea. Nu mai aveti de aparat decat un milion de alegatori. Celelalte patru milione, ajungand la concluzia ca sunteti un pagubos, neaga ca ar fii votat cu dumneavoastra.

"Mi-am dori cel mai mult ca președintele și premierul să lucreze împreună pentru țară. Eu pot face lucrul acesta, sunt convins că și Iohannis poate"
(V.P.)
Din filmuletul cu pisicutul fara soricel ne-am dat seama ca puteti coabita foarte bine. Dar ce va faceti daca neamtul tine la sotia lui romanca si refuza coabitarea?!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE