FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
profetie
Text postat de Dumitru Cioaca
dupa ce cinci ani de gusi
l-au tot strans ai lui supusi,
Ponta doar atat a spus:
-cine dracu m-o fi pus?!...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  tu vorbești, mă, de "tăria opiniunilor"?
tu-mi dai mie lecții de consecvență?
of, doamne, de ce m-oi fi compromis eu cu astfel de vecinătăți?!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-17 17:50:48
         
 
  ioane, nu fi trist, filmul e lung, asta-i doar pauza de tigara, ce vazusi tu curgand aseara era suc de rosii; de ce ti-ai sters textele? tre' s-avem taria opiniunilor noastre. mi-e dor de balada aia cu gaini nipone, care contrasteaza dinamic, astept.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-11-17 08:40:05
         
 
  Lasa, peleo, nu te mai necaji. Sa fie intr-un sas bun! :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-17 01:01:24
         
 
  stai, bă răDuleo, linștit, că dacă ai așa amor nebun pentru "jurnalistu, poietu, eseistu, prozatoru, blogărașu, avocatu, dentistu și, desigur, securistu" făcut de mine, eu promit să te las în lniștea siderată a valorilor tale spirituale și oh, morale, ale voastre, bășiștlor, și mă retrag din vînzoleala asta, în durerea mea, cum se spune, de om care a crezut cu tărie în dreptate.
cum românia se bălăngăne de colo, colo, în bătaia vîntului istoric, mînărită de indivizi care o vor pierdută, eu mă retrag din orice reprezentare publică, fie ea și atît de neînsemantă, ca pe aici.
deci, bye-bye!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-16 23:51:54
         
 
  Sorin, nu-i nevoie de nicio sursa ca sa-ti dai seama, fie doar din cateva comentarii, ca Mi Argo are acel ceva care, pe limba ranchiunoasa a lui buricea, se cheama clasa, pe limba lui peia, cuvintele la el, pe limba mea, stil. jurnalist, poet, eseist, securist, prozator, blogger, avocat, dentist, frizer de gaini nipone sau nimic din toatea astea, omul ar putea posta lejer aici, dar dupa toata vanzoleala ultimelor zile, e clar c-a devenit indezirabil nucleului dur, asa ca n-ar rezista; oricum, nici n-ar mai avea motive. nu regret ca nu stiu cine/ce e, carcotas cum sunt, poate ca l-as stima mai putin.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-11-16 23:39:44
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  PA SURSE:

Mi Argo e persoana publica si are identitatea dezvaluita doar pentru prieteni.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-16 23:24:29
         
 
  E interesant cum oameni care n-au curajul sa-si decline identitatea si se prezinta sub forma de clone, ca acest penibil Mi Largo, se transforma, peste noapte, in eroi, in purtatori de cuvant ai multimii, cand in realitate sunt niste basinosi si nu ies din debara decat ca sa-si consume, seara, grisuletul donat de basinescu.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-11-16 22:39:45
         
 
  băi globe-trotterule, băi agentule,
mai ieri erai prin auckland, azi la brusel.
ce dracu faci, sări din bornă-n bornă, ca puricii de pe cîine?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-16 21:42:24
         
 
  votat la Bruxelles unde mii de oameni stau inca la cozi de 6 ore, cat am stat eu de dimineata. mi-a facut placere sa particip la "strigaturile" tot mai dese de dupa prânz, gen "vrem sa votam" si "rusine!". am strigat "jos Pontaaaa" si pentru ioan peia, ca el e ocupat si foarte timid. am facut-o pentru el.  
Postat de catre Mi Argo la data de 2014-11-16 20:41:52
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE