FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
sfat dat unui capitalist ratacit
Text postat de Dumitru Cioaca
"dar eu nu pricep ce drept aveți, profitorilor, să vorbiți de "dreapta", (aia cu care lucrați manual!), de capitalism, cînd voi, ca și majoritatea bășiștilor care gargarisesc pe aici sau pe neturi, nu au condus, în viața lor, măcar o scară de bloc?"
(capitalistul Ioan Peia)

Domnule capitalist Peia,
Nici nu stiti cat va invidiez pentru faptul ca ati ajuns capitalist. Fiindca si eu, condamnat sa fiu un proletar pe viata, am visat statornic sa ajung un exploatatornic. Dar nu mi-a mers. Singurul chestie pe cre nu o inteleg este ca dumneavoastra, in calitatea de bard suprep al obiditilor si umilitilor, ma indemnati la lupta de clasa. Spuneti-mi si mie, e mai bine sa va rup gatul pentru a pune laba pe o parte din avutia dumneavoastra, sau sa mi-o dati de buna voie?
Dumneavoastra nu intelegeti ca nu puteti fi si capiatalist si poet proletar in acelasi timp?
Daca ati fi filosof as mai intelege; fiindca exista deja un exemplu in istorie. Karl Marx a fost capitalist toata viata lui. Dar asta nu l-a impiedicat sa conduca proletaritul mondial spre noi culmi de glorie si fericire. Deci numai filosofii, domnule capitalist Peia, pot duce la bun sfarsit treaba lor de agenti dubli. Dumneavoastra trebuie sa va hotarati ce vreti sa fiti: ori bard al claselor impilate ori capitalist inrait. Incercarea dumneavoastra de a impaca si capra si varza, punandu-va in acelasi timp fundul in doua luntre va va duce atat la un dezastru capitalist de proporti cat si la o ratare bardeasca totala. Ceeace incercati dumneavoastra sa faceti, domnule Peia, este sa fiti si vadana cu experienta indelugata in arta placerilor si fata mare si nepangarita de pacat. Lucru care, dupa umila mea parere, este de neatins intr-o lume imperfecta ca a noastra.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  cioacă,
tot melițezi fără rost, crezînd că ai umor!
de ha!ha!m, cu doctoratul luat în jupuirea găinilor de vii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-15 20:11:44
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE