FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Pontare
Text postat de Corneliu Traian Atanasiu
Înregistrare



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  cu video

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-11-12 12:31:56
         
 
   
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-11-12 12:11:07
         
 
  Pe malul Dambovitei ioan peia isi mulge capra. In apa se vede invers...

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-12 04:40:09
         
 
  Domnule Peia,de acum,nu mai ziceti nimic de rau despre Kovesi ca deveniti basist.Ati vazut ce a spus Ponta.Eu cu cine votez, cu gainile? Ai dreac nazisti!  
Postat de catre Camila Petrescu la data de 2014-11-12 00:46:08
         
 
  "visul... visul... o visssuuulll... votați visul"! și privea așa, siderată, către bolta înstelată, cam printre carul mic ș carul mare, întrebîndu-se dacă poate zbura printre ele fără s-o calce!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-12 00:00:01
         
 
  atunci e bine să te cauți!
ești din categoria ălora care visează ca verzi!
ca votata ta.
pote vrei să știi ce făcea asta pre cînd era porcoroare comunistă la giurgiu.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-11 23:56:06
         
 
  Desigur. În rest, toate bune?  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-11-11 23:52:52
         
 
  sorilă,
dă-mi voe să presupun cu cine ai votat tu în primul tur: cu makaveica ka suveika!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-11 23:50:38
         
 
  Aoleu, acu' vãd cã mi s-a redat nivelul și am o treabã de fãcut!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-11-11 23:44:25
         
 
  S-au confruntat douã mazete. Punct.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-11-11 23:42:12
         
 
  presupun că pavarotti a fost iocannis!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-11 23:18:06
         
 
  A fost ca o confruntare intry Gutza si Pavarotti. Desigur, peia manelistul nu a inteles nimic.  
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-11 22:57:48
         
 
  mălai mare iohannis a fost făcut praf!
acu poa' să se ducă în poaina lu iocannis, să-i spună ăia cum e cu politica!

ghinion!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-11 22:16:55
         
 
  băi, l-ați văzut pe greierul ăla bondoc și borțos, care-i ditai președintele la partidul p...ii evropenești, josikă dodoleață (habar n-am cum se scrie!)
ședea lîngă malăul nemțesc și păreau din desenele animate ca pat trefilat lîngă șoșon patașon!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-11 19:31:57
         
 
  băi bășiștilor,
nu mai muriți, mă, de spaima comunismului, că, nu știm dacă ațăi aflat, da' a dispărut pînă și în rusia acu frun fîrtai de secol.
da' voi vă dați înspăimîntați - ca mărioara-n șură, care striga după ajutor - pentru că vreți să faceți mumos în fața americanilor. cuțu-cuțu, băieței, dar scheunatul vostru e inutil, de data asta.

vorbiți de cai verzi pe pereți, da' nu vă pasă de șogorii extremiști care-l vor pe malăul neamț președinte, să le împartă românia pe tavă.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-11 19:22:16
         
 
  fragment de interviu cu Andrei Serban, 71 de ani:

„Actorii au și ei, ca toți oamenii, tipologii complexe: există pe de o parte Rebengiuc, care nu cred că a lingușit pe nimeni, ci și­-a păstrat coloana vertebrală dreaptă, în timp ce alții sunt experți în a se înjosi, fără nicio discriminare, din epoca de aur a lui Ceaușescu, până la noua epocă de aur a lui Ponta”.

- Despre „cazul Beligan”. „Credeți că un artist poate rămâne etern „mare” ? Când îți mânjești sufletul până când nu îți rămâne nicio urmă de conștiință, când îți bați joc de talentul dat de Dumnezeu, ceva înăuntru începe să moară. Nu e destul să te falești cu titlul de artist, trebuie să fii mai întâi un om adevărat. Altfel devii o păpușă mecanică, o umbră, o caricatură a ceea ce ar trebui să fii. E bizar că atâția actori și­-au cultivat talentul în pupincurism, în loc să-­l afirme pe scenă!”

- Despre Emil Constantinescu. „Când văd cât de lamentabil a trădat Emil Constantinescu tot ce a susținut până nu demult, îmi vine să­-mi ascund capul în nisip de rușine că l-­am votat”.

sursa: gandul
 
Postat de catre Mi Argo la data de 2014-11-11 18:36:36
         
 
  am pus liniuța la corectură, da' iacă nu ieși!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-11 18:33:30
         
 
  sigur, dacă nu apărea, la comandă, bășistul afanase de pe aici, lipsea marta din post.
afanase, da' nu era mai anteresant să dai un link la momentele drăgălașe cînd le regula bășilă pe slugile sale pedeliste, amenințîndu-le că-i lasă cu targa pe uscat dacă nu-i urmează poruncili și indicățiili? cam pe-atunc cînd susținea el că era supt influența băuturilor alcoolice.
ar fi fost cu mult mai savuros, credemă.
auzi, da' dacă nu iese malău nemțesc președinte ce faci? renunți la patinuțele pe rotile, în semn de revoltă?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-11 18:32:12
         
 
  pe masura ce se apropie ziua Z, ecoliterar sau nu, " schimbul" de idei din europeea tinde sa egaleze (pe alocuri) in abjectie (sigur, respectand proportiile, inca n-a bagat nimeni gaini moarte in serverul d-lui Cristescu) razboiul fratricid de afara. trecand cu vederea absurdul situatiunii, cu ocazia asta mi-as permite sa observ doar perfecta lui ineficienta. pana acum niciun combatant nu si-a convins preopinentul sa-si schimbe optiunea de vot, si nici nu se intrevede vreo sansa, asta una; in fine, incepand de luni dimineata, tot d-l Cristescu ramane la butoane. aproape ca mi-e dor de-o poezica de-aia BDSM de-a lui Romeo Grigoras. come on, maestre.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-11-11 16:46:21
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu ponteaza cu cine votezi, ponteaza cine numara voturile ~ Stalin.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-11 14:57:57
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE