FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de alina hrisca
Nu pot sã visez cã sunt prea lucid; nu pot sã dorm cã sunt prea visãtor; nu pot sã gândesc cã sunt prea adormit.
Gândul îmi fuge din amintire în amintire. Nimic nu-l atinge. Sunt sufletul pierdut alintat de moarte, sunt setea umezitã cu un potop. O dorinþã: sã fiu speranþã; speranþã pentru inima biciuitã cu funia noduroasã de deziluzii. Douã dorinþe: sã fiu luminã pentru ochiul promis întunericului ºi apoi sã-l închid. Trei dorinþe: sã mã nasc, sã râd ºi sã mor; toate doar într-o clipã. O singurã dorinþã: sã fiu un punct. Sã fiu un punct inexistent. O singurã pãrere de rãu am: orice individ cu o gumã mã poate ºterge. Dâra roºie lãsatã de gumã e traseul vieþii mele, drum urmat cu sfinþenie. Viaþa mea, de câþiva milimetrii, e veºnicã. Vãd, simt dar nu pot vorbi. Cum sã spun cã tabloul vieþii e pictat în culori ºterse? Albastrul, cerul, e lichid, înecând credinþa, verdele vegetal otrãveºte seva dãtãtoare de viaþã, negrul humei este singurul care lumineazã. În acest peisaj unic în care existenþa ta este oglinditã, un singur punct atrage.
ªi dupã ce ani întregi “ a fi” te-a definit, atunci,acolo, nu rãmân nici furii, nici neîmpliniri, nici amintiri, ci doar un punct. El încheie conjugarea verbului “ a spera” :ei sperã. Ei, cei din viitor, la sfârºitul cãrora vor pune iar punct. Vreau sã fiu veºnic. Vreau sã fiu un punct.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23932
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE