FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cu dedicație
Text postat de Euro Peia
Neam fără mândrie, fără caracter, neam de pomanagii și cerșetori, inventatorii celor mai păguboase zicale, celor mai nefericite balade, masochiști genetic, proasto cu drobul de sare, ce-ai făcut cu bunicii mei frumoși și mândri, unde mi i-ai lăsat în depărtarea copilăriei mele, idolii mei drepți, cumințeniile pământului, veteranii mei de război, arestații mei chiaburi, ce-ai făcut cu ei, neamule prost? I-ai îngropat și n-ai mai vrut să știi de ei, dar eu n-am să-i uit niciodată, ei sunt neamul meu, ei sunt rădăcinile mele, ei sunt esența mea și a copiilor mei frumoși, ei sunt cei care au zidit țara asta de care-ți bați tu joc pomanagiule, slugo! De Iosif al meu, de Ioan al meu, de Floricile mele îți bați joc, lor le pângărești amintirea, flămândule, hămesitule, prostule, neamule de traistă! Pe bunicii mei frumoși calci, cerșetorule, nu te-ar mai răbda pământul! (A. T.)
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Cine il sustine pe Ponta inseamna ca are, ca si el, diplome false.

 
Postat de catre Euro Peia la data de 2014-11-10 02:27:39
         
 
  ei nu dle Cristescu, nu suntem nascuti la ultima ploaie. stiti foarte bine ca termenul "basist" e folosit ca invectiva fata de cineva pe care nu-l poti combate civilizat. iata, orice ii demonstrezi lui ioan peia, el zice ca esti basist si te spurca cu talent birjaresc.
sprijinind un plagiator anti-european, reprezentant al marii coruptii, sa devina noul dictator al Romaniei, va puneti singur eticheta. degeaba incercati, cu multa abilitate ipocrita dealtfel, sa varati mizeria sub presul "anti-basist", am numit crima intelectuala, minciunile pontaice, un intreg parlament de penali PSD care isi sustine marii corupti impotriva acuzatiilor DNA. orice om cu bun simt stie ce inseamna curatenia.
acum 25 de ani cadea zidul infam din Berlin. va cadea si zidul minciunii construit de PSD. viitorul e al tinerilor cu scoala adevarata, nu al celor cu diplome false.
 
Postat de catre Mi Argo la data de 2014-11-09 19:25:37
         
 
  peleo, romanii din diaspora sunt cei mai buni si mai patrioti romani. De alde astia ca tine e numai gura.
Te vinzi pentru niste pomeni de-ale lui ponta. Punfga aia cu ulei si faina te tine 2-3 saptamani, peleo, dupa care 4 ani o sa stai in fund si o sa iti lingi... rana.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-09 04:21:15
         
 
  păi bășistule kargotic,
uite-te la ăsta de sub tine, plecat cu șatra în patagonia, peste gîrlă, cum ne face proști și dezabuzați că am rămas în țară! să ne de cu sîc, că el dddășșștept, s-a orientat, noi nu.
sau ai vedere selectivă_?
nu vezi cum își bat joc de istoria acestei țări, onor nomazii?
dacă ești în țară, atunci și tu ești un prost și un dezabuzat.
căz doară nu vei fi vînd fro stea în frunte, dăruită de pazvante chioru la momente omagiale, cînd voia să mai agațe cîțiva argați în lesă!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-07 20:05:14
         
 
  neam fara mandrie? cu toata rusinea... e adevarat prin comparatie cu multe alte popoare europene: spanioli, rusi, nemti, francezi, englezi, unguri, polonezi etc. atunci cand calatoresti suficient de mult iti dai seama ce te frapeaza in fond la "ceilalti": mandria de neam si intrajutorarea la orice imprejurare. le-am intalnit la toti cei enumerati mai sus si inca la multi altii. numai romanii isi bat joc sistematic, numai ei fac bascalie de semenii lor. numai ei aplica negresit principiul "sa moara capra vecinului". mandria de neam lipseste poate ca pentru ca neamul asta (si in special reprezentantii lui din exteriorul arcului carpatic) a fost batjocorit de toti navalitorii.
din fericire sunt si oameni care salveaza imaginea Romaniei. au existat eroi, foarte putini dealtfel, care au schimbat destinul neamului romanesc si asta, de cele mai multe ori impotriva inertiei poporului contemporan cu ei. extrem de putine schimbari au fost sustinute de o majoritate. de fapt, in afara de miscarea pentru unire a Transilvaniei cu Romania eu nu cunosc alt exemplu. as fi fericit sa mai aflu de-acum inainte.
 
Postat de catre Mi Argo la data de 2014-11-07 19:43:21
         
 
  Eu colind cateva sate
Si votez exact in toate!

(ioan peia - campion la voturi)

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-07 04:32:33
         
 
  tu de unde știi, mă boule laș, care ți-ai tras numele meu peste chip, cît și cînd muncesc eu, iar tu, măi slugă ordinară, bășist de export, mîncător de rahat ideologic, adică muncitor cu gura, adică un alt bou cu stemă-n coadă, (d)olariule, tu de unde știi? mă vezi din satelit? mă contempli în fund, să vezi dacă am mămăligă între dinți, ai montate pe urechi căști răDuliene și în poponel o antenă parabolică? îți bîzîie mațul gros pe frecvența tomberoanelor electronice din mișigăn?
o s-o mai fredonați la rece cîteva zile și dracu o să vă ia, în imperiul lui de pucioasă!


toți ordinarii care
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-06 23:52:33
         
 
  pe scurt, bășiștlor, ca să nu-mi mai pierd vremea cu voi: sunteți niște nemernici de cea mai joasă speță, niște japițe ordinare, niște lași mărunți și mai aveți de chirăit cîteva luni.
după care o să vă duceți toți dracului, în băssul din care ați ieșit, la fel de puturoși și guralivi, ca emanțiile intestinale ale mentorului vostru chior.

pt editor: de vreme ce ai permias insulte ordinare la adresa mea, acest com trebuie să treacă, pentru legitimă compensare.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-06 22:03:08
         
 
  80% dintre primarii din Giurgiu au trecut la PSD cu doar cateva luni inainte de alegerile prezidentiale.

 
Postat de catre Euro Peia la data de 2014-11-06 15:05:44
         
 
  ioan peia: "eu colind cateva sate..."

doua probleme la nivel intelectual, in primul rand faptul ca un mascarici (care singur spune ca se vinde oricui la iarmaroc, desi oase veci nu cumpara chiar nimeni) publica ineptii preluate de la floarea campionilor de betii cu alcool metilic si antigel de prin birturile satelor colindate, iar in al doilea rand faptul ca responsablilii acestui site ii permit sa si le publice aici.
 
Postat de catre Mi Argo la data de 2014-11-06 14:55:42
         
 
  alta

Judetele Giurgiu, Dolj si Olt, ramase fara Opozitie, campioane la votul turistic:

In judetul Giurgiu, PSD a reusit sa obtina cel mai bun rezultat din tara - 61.32%. Peste 50% a obtinut si in Dolj si in Olt. Coincidenta sau nu, in aceste judete s-a batut recordul si la numarul de votanti pe listele suplimentare. Inainte de alegeri, tot aici s-au racolat un numar foarte mare de primari de la opozitie prin ordonanta de urgenta a Guvernului Ponta care permitea migratia alesilor locali. Reprezentantii ACL spun ca, in ceea ce priveste listele suplimentare, votantii PSD nu ar mai fi votat in comuna unde apartin, ci au fost plimbati cu automobilele - nu cu autocarul ca in anii trecuti, ca sa nu bata la ochi - si ar fi votat de mai multe ori la diverse sectii de votare din alte localitati. Ordonanta traseistilor a destructurat practic Opozitia in teritoriu, iar plecarea in bloc a unor organizatii PDL si PNL la PSD pur si simplu a condamnat Opozitia sa nu poata supraveghea votul. Adaugati la asta complicitatea Politiei locale, complet subordonata primarilor, si tabelul unui partid - stat e complet.

sursa: http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18472925-analiza-cum-devenit-psd-partidul-stat-sudul-rosu-romaniei-judetele-giurgiu-dolj-olt-ramase-fara-opozitie-campioane-votul-turistic.htm
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-11-06 13:30:26
         
 
  "eu colind cîteva sate, char locuiesc, acum, într-un sat (altul decît cel în care m-am născut) și n-aș vrea să-ți audă urechile ce e la gura țăranilor cînd aud de kioroipan, de parapanta blondă, de makaveika și, în general, de bășism.
asta-i realitatea, nu aia zugrăvită de oftica voastră de bășiști jegoși.
în fine, 70% dintre cei care au votat antibășist, au studii medii sau superioare.
deci, cum e cu aerele voastre de elite falite?"

(nelu)

"Un exitpoll realizat de IRES arata ca Victor Ponta, castigatorul primului tur al alegerilor prezidentiale, s-a bazat intr-un procent mai mare pe votul alegatorilor batrani, cu studii mai reduse si din mediul rural decat ocupantul locului doi, Iohannis.

Cercetarea realizata de IRES , duminica, la iesirea de la urne, a fost efectuata pe un esantion de 16.100 de persoane si traseaza profilul alegatorilor in functie de candidatii alesi. Candidatul PSD la prezidentiale, Victor Ponta, a fost votat, in cea mai mare parte, de persoane care nu au absolvit liceul, in vreme ce aproape o treime dintre alegatorii candidatului ACL, Klaus Iohannis, au studii superioare.

In acelasi timp, pe Ponta au pus stampila cel mai mult cei cu varste intre 50-64 de ani si batranii, in vreme ce Iohannis a atras cele mai multe voturi de la cei cu varste intre 18 si 34 de ani, potrivit unei cercetari IRES, publicata pe site-ul institutului de sondare."

surs: IRES (http://www.ires.com.ro/articol/274/cine-sunt-cei-care-au-votat-in-turul-1--la-alegerile-prezidentiale)
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-11-06 13:26:45
         
 
  Hahaha, judetul meu si al lui ioan peia este judetul cu cei mai multi asistati social din Romania. Cel mai rosu-bolsevic. Un judet de traseisti si de pomanagii.
Nici nu mai mira pe nimeni ca ioan peia nu munceste decat cu gura 24 de ore din 24 pe internet.

"Ca urmare a Odonantei traseistilor data de Guvernul Ponta la sfarsitul lunii august 2014 si prin care alesii locali isi puteau schimba timp de 45 de zile partidul fara a-si pierde functia, circa 80% dintre primarii din judetul Giurgiu au semnat adeziuni la PSD."


http://www.hotnews.ro/stiri-politic-18472925-analiza-cum-devenit-psd-partidul-stat-sudul-rosu-romaniei-judetele-giurgiu-dolj-olt-ramase-fara-opozitie-campioane-votul-turistic.htm

 
Postat de catre Euro Peia la data de 2014-11-06 04:36:38
         
 
  peleo, tu nu ai muncit o zi in viata ta. Astepti sa ti se dea, sa vina Pesedeul cu pungile rosii cu faina si zahar in ele.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-06 02:24:58
         
 
  "Altii ii pun la munca" (nomadu, coadă-de-topor)

pe tine cine te pune, mă, la muncă?
la munca cu gura...
stăpîni tăi, din blidul cărora mănînci?
neam de slugă, lingău și arivist!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-05 20:26:53
         
 
  băi slugă bășistă, lingău de americi,
eu MUNCESC efectiv, la șaibă, de 25 de ani. plătesc statului impozite.
12 familii au de unde să-și procure banii necesari pentru ei și copiii lor, căci sunt angajații mei.
din inginer electronist, am devenit om bun la toate. am ajuns să mă pricep aproape la orice. chiar acum construiesc ceva, lucru care cere multe cunoștințe. le am, le posed, mă folosesc de ele.
construiesc, pricepi? las ceva palpabil în urmă. și asta în condiții absolut imposibile.
tu ce dracu lași în urmă, mă papagalule?
tu ș șlehata-ți guralivă de bășiști, care prăsiți netul, contra-cost.
dacă erai așa de jmeker cum te dai, nu un neputincios guraliv, rămîneai în țara asta, jecmănită de colonialiști, cu ajutorul japițelor din interior, de teapa ta.
tu ești un limbagiu și atît.
un mîncător de toate cele!
mie nu mi-a dat NIMENI, NIMIC, NICIODATĂ.
nici liberali, nici pesediști, nici, mai ales, bășiști.
eu am dat și tot dat.
așa că nu mai mesteca ce nu-ți place!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-05 20:23:54
         
 
  Mi Argo, pomanagiii ca pelea nu au cum sa inteleaga asta. PSD-ul le da. Altii ii pun la munca.  
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-05 18:44:16
         
 
  Votati Victor Ponta - presedinte!
Numai asa putem scapa de cel mai incompetent prim ministru pe care l-a avut vreodata Romania.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-05 18:42:20
         
 
  hai să-ți spun eu, măi nea fenomen kargolitic, bășist de panaramă, cum stă treaba la sate. nu din auzite –
că tu asta faci, plimbi vorbe – ci din văzute: acolo unde-s primari pedeliști, oamenii au fost pîndiți, ca să vadă cu cine votează, și îi amenință pe cei care depind de bunăvoința lor că nu le mai dă ajutoare sociale dacă pun ștampila unde nu trebuie.
apoi,
eu colind cîteva sate, char locuiesc, acum, într-un sat (altul decît cel în care m-am născut) și n-aș vrea să-ți audă urechile ce e la gura țăranilor cînd aud de kioroipan, de parapanta blondă, de makaveika și, în general, de bășism.
asta-i realitatea, nu aia zugrăvită de oftica voastră de bășiști jegoși.
în fine, 70% dintre cei care au votat antibășist, au studii medii sau superioare.
deci, cum e cu aerele voastre de elite falite?

și cum de aveți voi tupeul, bășiștior, să vorbiți de furt și de corupție, cînd ați șmenuit la paris ca-n codru, în parlament, ca pe maidan, în fiefurile voastre ca-n tărîmuri părăsite și cînd chiar mentorul vostru paniu și familia lui au palmat o flotă, terenuri și case, libertăți și speranțe, și au furat chiar vieți?

cît privește diplomele alea, dacă din 90, pînă acum, s-au tot furat bacalaureate și masterate, iar beiul bășist a domnit ultimii 10 ani cum au vrut mușchiuleții lui, înseamnă că e și el vinovat.
sau el e o zeitate nonatributivă, intangibilă, infinită și irefutabilă, iar voi îngerașii lui incoruptbli ?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-05 18:41:13
         
 
  pentru ca aici nu e vorba de alegere. oamenii de la sate sunt dirijati de catre primarii PSD, daca nu voteaza "cum trebuie" atunci nu mai au trai. la orase? acolo se concentreaza coruptia reactiva de 25 de ani incoace. nu e vorba de paduri furate sau de capace de canal, ci de coruptia intelectuala. dupa '90 s-a intrat la facultate fara examen, bacalaureatul s-a trecut prin frauda, diplomele de licenta, master, doctorat s-au luat din fabrici-de-patalamale-contra-cost. nu vezi ca PSD n-a reusit sa numeasca niciun ministru al educatiei care sa nu aiba diplome false? ei, asta e intelectualitatea, cea care voteaza perpetuarea coruptiei, ca altminteri pierde privilegiile diplomelor. deci care alegere???  
Postat de catre Mi Argo la data de 2014-11-05 12:51:08
         
 
  cît privește pe acoperitul de mai sus, care se folosește de numele meu, ca să pară și el cineva, ce să-i mai zic?
se auto/definește singur-singurel: un nimic cu moț!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-05 12:29:51
         
 
  memorie proastă, ciocălău!
așa e cînd colinzi lumea cu pirostriile și cortul în căruță!...
uiți limba în care-ți traduceai verbul "jarteală"!
citez exact versurile lui Arghezi:

"Într-o țară care-a fost
Era mare cel mai prost"

oricum, nu mă așteptam să-l califici pe kioroipan în halul ăsta! se vede treaba că miroase a sfîrșit de domnie. țucălarii au intrat în vrie.





 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-05 12:27:54
         
 
  măi corocari bășiști,
voi unde dracului v-ați născut, mă?
mămicile și tăticii voștri unde au trăit, mă, unde v-au dat, mă, viață, unde v-au crescut mari și proști, mă, unde v-au educat (ei, aș!)?
ați fost concepuți în eter?
crescuți în boluri de laborator?
educați de către institutori, veniți din vîrful olimpului?
cum nu vedeți, mă, tăntălăilor, că, înjurînd țara în care ați văzut lumina zilei (mai bine n-o vedeați!) vă înjurați părinții, moșii și strămoșii, și, desigur, vă înjurați pe voi înșivă?
sunteți chiar atît de idioți să nu pricepeți asta?
sau atît de ticăloși să nu vă pese?
cine vă credeți voi, mă, ordinarilor?
prototipuri cosmice, quintesențe extraterestre, cioardă de semizei hrăniți cu ambrozie și nectar?

tuturor japițelor care-și înjură și ponegresc țara, din fiefurile lor, plătite de către colonialiști hulpavi, (cine mai face asta, decît ăi fără rădăcini, nomazii?) le dedic următoarea epigramă, a lui Ștefan Tropcea:

Copacilor cu fruntea-n soare
Li-i dat să moară în picioare,
De nu cumva un ram de-al lor
Ajunge coadă de topor!

Asta sunteți, degeneraților!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-11-05 12:23:50
         
 
  "Intr-o tara care-a fost
L-au pus rege p-al mai prost"
(Tudor Arghezi citat din memorie)

Eu nu cred ca Poporul Roman merita invectivele cuprinse in pamfletul de mai sus. Poporul Roman, in ciuda tuturor necazurilor prin care trece, nu si-a pierdut inca simtul umorului. Daca italienii au ales-o pe Ciociolina in senatul Italiei, de ce nu l-ar alege si el pe Ponta ca presedinte?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-11-05 08:20:09
         
 
  Eu zic ca e invers: Muntii Carpati au fost ridicati de dacii rosii din est ca sa nu cumva sa patrunda civilizatia europeana peste ei.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-05 07:06:05
         
 
  http://www.timesnewroman.ro/life-death/un-arheolog-sustine-ca-muntii-carpati-au-fost-ridicati-de-daci-acum-3000-de-ani-ca-sa-i-apere-de-psd  
Postat de catre General Motors la data de 2014-11-05 07:05:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE