FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
despre o discriminare strigatoare la cer
Text postat de Dumitru Cioaca
"Daca vrei sa ma reclami sau sa imi sugirezi o tema poetica geniala, o poti face la [email protected]."
(Criticul Alensis DeNobilis adresandu-se unui poem care nu-i place)

Am impresia ca anumiti critici tineri inceap sa aiba interese estetice si poetice particulare din moment ce isi dau adresele de e-mail unor poeme care zic ca nu le plac. Pentru a incuraja respectivele poeme sa ia legatura cu ei, devenind astfel mai bune, sustin ei. Mie sa nu-mi placa un poem iar eu sa-i dau adresa de e-mail in vazul lumii?! Niciodata nu mi s-a intamplat asa ceva. Desi mi-ar fi placut sa am curajul care ar fi putut sa faca intamplarea posibila. Nu asi vrea sa intelegeti ca eu condamn, in principiu, astfel de tineri criticosi pentru nivelul lor critic extrem de ridicat. Sunt numai revoltat pe impunitatea selectiva de care dau dovada adresele lor de e-mail. Pai poemelor mele, care sunt si excelente si frumoase si laptoase gustoase si de vreme-acasa, de ce nu le-a fost facute pana acum nici o propunere de luare de contact? Daca nici asta nu este discriminare poetica atunci ce este? Si ca sa va arat pana unde poate sa mearga o astfel de discriminare criminala tin sa va anunt ca nici casuta de e-mail a doamnei Elena Stefan, o casuta care pare a avea interese destul de largi, nu a aratat nici un fel de interes pentru interesul poemelor mele.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE