FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
scrisoare deschisa catre istoricul Virtual Ecsintescu
Text postat de Dumitru Cioaca
Nota explicativa.
De curand a intrata viforos in istoriografia europeeica o speranta tanara si extrem de talentata. Este vorba despre viitorul mare istoric Ecsintescu Virtual. Pentru a-l ajuta pe acest tanar sa devina si mai istoric decat este, adica sa nu greseasca suta la suta asa cum face vasta majoritate a istoricilor tineri ci numai nouzeci la suta asa cum face de obicei un istoric de mare valoare care tine la reputatia lui i-am adresat urmatoare scrisoare deschisa in care desbat mai pe larg
ultimele lui teze despre istoria moderna si contemporana a Romaniei.

"Maestre Cioaca, de ce m-as dusmani cu dumneavoastra? Doar polemizam. Calciu Dumitreasa a omorat. A omorat oameni. I-a batut personal, terorizat, i-a pus sa-i manance fecalele. Fratilor sai in credinta. Legionari. O scursura a acestei lumi. Comparatia cu Pavel e mai mult decat deplasata. Codreanu a fost un criminal, la fel si Sima. Deosebire dintre cei doi este ca Sima a fost un las. Un transfug. Cat despre Ion Iliescu.. i-a facut reparatia materiala lui Mihai, regele balbait, tradatorul neamului romanesc. Cel care ne-a aruncat in mana rusilor, rusi de care Ion Iliescu ne-a scapat."
(Ecsintescu Virtual)

Domnule Ecsintescu,
In ultimul dumneavoastra tratat istoric pe care mi-am permis sa-l reproduc mai sus am descoperit anumite neclaritati pe care voi incerca in aceasta scrisoare dechisa sa le lamuresc punct cu punct.
1) Calciu Dumitreasa nu a facut numai rau cand a omorat in penitenciarul de la Pitesti deoarece a facut si lururi bune. Ma refer la faptul ca el a omorat nu numai legionari ci si paduchi. Daca aflau comunistii si orgalele lor cele mai potente, securistii, care l-au si pus sa omoare legionari,
de binele pe care Calciu Dumitreasa il facea in fiecare noapte unor finte nevinovate care ajunsesera la parnaie fara sa fi suferit vreo condamnare, ma refer la paduchi, (daca nu ar fi fost omorati de mila crestneasca a viitorului sfant, paduchii ar fi murit de foame dupa cele mai prelungi si cumplite chinuri) probabil ca-l impuscau si pe el asa cum l-au impuscat pe criminalul Turcanu. Fiindca securistii l-au executat pe Turcanu nu pentru ca a omorat atatia legionari de care stiau, ca doar ei erau cei care scoteau cadavrele din celule, ci fiindca a omorat fara stirea lor pureci, paduchi, capusi si alte libarci.
2) Eu nu l-am comparat pe Sfantul Calciu Dumitreasa cu Pavel Korceaghin eroul lui Nicolae Ostrovschi care pe vremea mea inca mai invata copii clasei muncitoare ca, scuzati va rog, "Cac zacalialas stal" ("Asa s-a calit otelul" pre limba marelui Stalin) ci cu unul mai de meseria lui, Sfantul Pavel. Deci insinuarea dumneavoastra ca l-as fi jignit cumva pe otelarul Pavel Korceaghin comparandul cu Sfantul Calciu Dumitreasa nu este altceva decat inca o dovada ca nu sunteti familiar nici cu o opera marunta cum este "Biblia" si nici cu marea Litera Sovietica.
3) Cum si eu sunt un transfug stiu din propria mea experienta ca un roman nu poate fugii decat vitejeste. Deci Horia Sima, care era mai roman decat mine, nu putea fi si las si transfug in acelasi timp.
4)Daca comparam discursurile lui Nicolae Ceausescu cu cele ale regelui Mihai, Maiestatea Sa imi pare a fi cel mai mare demostene neamto-roman.
5)Daca Ion Iliescu i-ar fi cedat regelui Mihai Combinatul Poligrafic Casa Scanteii am putea vorbi de o reparatie materiala din partea clasei muncitoare fata de marele monarh. Cum insa Ion Iliescu nu i-a dat regelui Mihai decat o mica parte din ce acelasi Ion Iliescu mostenise de la strabunicul sau regele Carol Intai, nu putem vorbi decat de o repartie sufleteasca.(sau mai pe romaneste "i-a dat ceva de suflet")
6)Regele Mihai nu a fost un tradator asa cum sustineti ci un erou national care ne-a scapat de nemti ajutand Popoarele Sovietice sa ne elibereze. Ion Iliescu a fost un erou la fel de mare care a ajutat Poporul American sa ne elibereze de Popoarele Sovietice. Victor Ponta, un erou de si mai mare viitor al Poporului Roman, incearca sa ajute Poporul Chinez sa ne elibereze de Poporul American.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Domnule Cioaca, credeti-ma ca am o camasa verde pe care v-o imprumut, diagonala: ati omorat trecutul asta ca sa va mai dati viitori. Diagonala: Ave Maria si aghiasma. Nu face rau..dar nici bine, pe fata maestre, pe ochi.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-06 00:41:09
         
 
  Eu asi zice mai degraba ca e tragic, daca ne gandim la concluzia la care a ajuns tanara legionara.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-06 00:32:05
         
 
  Nea Mitica,facil.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-06 00:26:10
         
 
  ( Sunteti inteligent, vreau o epigrama)
(Ecsintescu Virtual)

Domnule Ecsintescu, mie, atunci cand ma ocup de Istoria Neamului nu-mi arde de epigrame ci numai de fapte marete. Si acum despre cerearea dumneavoastra de intrare in cuib. Sa stiti ca eu nu am nici o vina ca ea a fost respinsa. Ca iata ce rezolutie a pus o tanara legionara care s-a ocupat de dosarul dumneavostra:

decat sa-l bag in spital,
mai bine nu-i dau ce-mi cere,
fiindca Ecsi, ca putere,
nu-i real ci Virtual.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-06 00:21:42
         
 
  Va multumesc pentru o confirmare. Avem un Johanis contra Ponta. Primu e cu occidentu, alalat e cu China. Credeti-ma, aici va fi batalia.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-05 23:47:03
         
 
  Uite, eu nu colportez, ( link dat de Ioan Peia) http://www.descopera.ro/dnews/9203465-o-enorma-citadela-a-furnicilor-a-fost-descoperita-in-brazilia-video  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-05 23:43:17
         
 
  S-o luam invers. "Care bun al tau". Al poporului? Furnicar: au bagat unii vreo 10 tone de ciment si nici asa nu s-a umplut. Recte- nici dragoastea dvs pentru Capitan si legionari se va dovedi caduca.

Domnule Cioaca, batjocoririti camasa verde, diagonala si incarcatorul.

Seful de cuib care va creste idealurile cred ca e in furnicar. Iesind din ciment.

Se spune ca Nicolae Ceausescu ar iesi presedinte din primul tur. Asta daca ar mai trai. Nicio aluzie la ciment. ( Sunteti inteligent, vreau o epigrama)
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-05 23:41:36
         
 
  Domnule Ecsintescu,
Nu numi ca am camasa verde, dar si un cuib care este un adevarat furnicar de legionare tinere si nelegiuite. Nu v-as sfatuii insa sa va apropiati de el daca nu vreti sa pun pe dumneavoastra tunul. Ca pistol nu am. Nu ca nu mi-as putea permite ci fiindca nu mi-ar folosi la nimic.In lumea de astazi cu un simplu pistol nu mai poti speria nici o vrabie nevinovata daramite pe un bandit care pofteste la bunul tau.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-05 23:31:35
         
 
  Daca mai aveam vreo umbra de indoiala ca Virtual Exintescu ar fi doar o alta clona de-a lui Ion Corbu, azi m-am lamurit.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-10-05 23:17:02
         
 
  Intrebare: aveti camasa verde in dulap? Diagonala? Pistolul?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-05 22:04:39
         
 
  Domnule Cioaca, ati devenit nea Mitica, ati clacat. Pacat. Noi vorbeam aici de criminali, chiar de criminali in serie, legionari si nazisti. Adica de cele mai feroce brute umane. Si dumneavoastra vorbiti de trascau. V-as invita, dar nu puteti tine ritmul cu mine.

Pacat!
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-05 22:01:54
         
 
  Domnule Ecsintescu,
Pentru a va arata inca odata cat de nedreap a fost incercarea de a ma compara cu Horia Sima, va rog sa-mi spuneti si mie: dumneavoastra puteti sa inchinati ceva cu cineva inainte ca trascaul sa va scoata in cale cel putin o litra de noroc?! Bineinteles ca nu! Fiindca norocul e totul in viata, domnule Ecsintescu! Daca Ponta nu avea norocul sa-l intalneasca pe Adrian Nastase Romania ar fi fost lipsita de cea mai celebra teza de doctorat din istoria ei. Fiindca nici o lucrare de doctorat nu poate sa se nasca pana nu are si un conducator. Si atunci cand una da de un conducator de talia lui Adrian Nastase si de o fecioara nascatoare de talia lui Victor Ponta,nu are cum sa nu iasa celebra inca de la nastere.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-05 21:39:25
         
 
  Calciu Dumitreasa, sfantul, cum il numiti, a batut legionari la C..E si de ce ar fi fost sfant? I-a omorat. Noroc ca legionarii au fost putini. "CAPITANE NU FII TRIST, LEGIUNEA/ TRAIESTE PRIN PARTIDUL COMUNIST! asta pana la Nicolschi, Draga domnule Cioaca, istoria se traieste?
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-05 21:20:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Revenind la punctul 3, vis a vis de tradatorul legionarilor, Horia Sima. Omul care v-a tradat sperantele si a tradat legiunea, pentru ca daca avea cojones nu fugea in Germania si apoi in Spania. Ramanea aici si se revendica de Capitanul cel Sfant! Dar a preferat sa fie las si cu cateva milioane de lei grei in buzunar. Da, dumneavoastra , la fel de "vitregit" ati fi omorat pentru o idee. Noroc de Europeea, va refulati aici. Prietenul meu, Ioan Peia e pierdut in gandurile sale. Altfel va arata bastonul de maresal.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-05 21:15:50
         
 
  "Dumneavoastra nu va comparati cu Horia Sima. Horia Sima a ucis oameni, a mintit oameni si a tradat oameni"
(Ecsintescu Virtual)

Domnule Ecsintescu de ce sunteti nedrept? Cum as putea eu sa ma compar cu Horia Sima cand o istorie extrem de vitrega i-a oferit lui toate posibilitatile iar mie nici una?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-05 20:57:00
         
 
  Incep cu punctul3. Dumneavoastra nu va comparati cu Horia Sima. Horia Sima a ucis oameni, a mintit oameni si a tradat oameni. Mai mult, a tradat speranta unor . Dintre criminalii legionari l-as alege pe Zelinski Codreanu, cel putin el a platit, nedemn, zic eu, pentru crimele facute. ( Nedemn, pentru ca ar fi trebuit bagat in temnita pe viata, asta asa, ca sa-l regaseasca pe Hristos) Horia Sima a fugit cu parastasul Capitanului si cu NUMELE LEGIUNII. Plus cativa arginti de la Iuda Sanatescu. Revin cu alte puncte.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-05 20:48:17
         
 
  Nu domnule Ecsintecu, dintre miile si miile de paduchi studiate de istoricul Genununeanu, nu a fost un singur caz de paduche care sa poarta camasa verde, sau bruna sau neagra. Toti cei care isi pusesera serviciile in slujba nobilimii, puti de altfel, purtam camase albastra, iar vasta majoritate care aderase la cauza clasei muncitoare purta camasa rosie. Pentru a va putea familiariza cat de cat cu subiectul in discutie v-as recomanda sa cititi cele doua studii fundamentale ale lui Genuneanu. Primul se numeste "Paduchele ca luptator de-a lungul istoriei" iar cel de al doilea "Rolul paduchilor in cel de al Doilea Razboi Mondial" Dupa mine Genuneanu este cel mai mare paduchiolog pe care l-a dat pana acum istoriografia romana. Si nu un paduchios asa cum sustin uni confrati extrem de gelosi pe succesele lui istorice.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-05 19:54:37
         
 
  Domnule Cioaca, păduchii adevărați, cum i-ați studiat dumneavoastră, aveau cămașă verde? Revin imediat, discut cu Ioan Peia pe Skype.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-05 19:29:59
         
 
  Domnule Ecsintescu,
Eu, ca istoric, niciodata nu-mi permit sa vorbesc in figuri de stil si numai cu fapte rele. Deci cand am spus paduchi nu m-am referit la legionari ci la paduchii adevarati. Care au fost inchisi de comunisti, fara nici un fel dejudecata, cu zecile de milioane. Nici Maresalul Antonescu nu s-a purtat mai uman cu acesti campioni mondiali la sarituri atunci cand i-a trimis tot cu zecile de milioane pe frontul de esta. Si asta inainte de a le acord o singura zi de instructie militara. Si sa ne mai miram ca jumatatate din ei au fraternizat cu vitejii soldati ai Armatei Rosi?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-05 18:48:37
         
 
  Domnule Cioaca, acum am vazut textul dumneavoastră. Redutabil. Jonglați cu pasiuni demult trecute. Am sa va răspund in scurt timp. Nu am înțeles sarcasmul dumneavoastră in ceea ce privește canibalizarea legionarilor. Ii numiți păduchi si sunt perfect de acord pana la un punct. Pana la urma ,sa stititi ca păduchii nu se mănâncă între ei!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-05 18:18:05
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE