FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
De ce sunt cenzurat?
Text postat de ecsintescu virtual
Îmi poate spune cineva de ce sunt cenzurat? Nu am zis nimic despre seara, noapte, zi polară . Care este cauza? Daca nimeni nu Răspunde ma retrag de pe site si împreuna cu Ioan Peia voi face site-ul Natoo, site aerian de tip f16.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Maestre Cioaca, de ce m-as dusmani cu dumneavoastra? Doar polemizam. Calciu Dumitreasa a omorat. A omorat oameni. I-a batut personal, terorizat, i-a pus sa-i manance fecalele. Fratilor sai in credinta. Legionari. O scursura a acestei lumi. Comparatia cu Pavel e mai mult decat deplasata. Codreanu a fost un criminal, la fel si Sima. Deosebire dintre cei doi este ca Sima a fost un las. Un transfug. Cat despre Ion Iliescu.. i-a facut reparatia materiala lui Mihai, regele balbait, tradatorul neamului romanesc. Cel care ne-a aruncat in mana rusilor, rusi de care Ion Iliescu ne-a scapat.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-05 00:36:07
         
 
  Domnule Ecsintescu,
De Hitler a avut grije istoria, de Zelinschi Codreanu a avut grije Carol al Doilea, de Mota si Marin razboiul civil din Spania. Ma rog, Horia Sima a murit de moarte buna in Spania, dar daca asa a vrut Dumnezeu? Insa sa nu-mi vorbiti de rau pe parintele Calciu Dumitreasa fiindca i-m vazut cu ochii mei nimbul de sfant! Si ce daca a omorat la inhisorea din Pitesti cativa legionari? Pai nu erau de-ai lui? Am impresia ca dumneavoastra luati numai apararea legionarilor omorati de altii iar pe cei ramasi in viata i-ati gatuii cu mana dumneavoastra. Este o atitudine mult prea partinica pentru a putea fi de acord cu ea. Pe mine nu ma mira ca faptele sfantului Calciu Dumitreasa din inchisoarea Pitesti nu l-au impiedicat sa capete sfintenia. Ati uitat cati crestini a omorat Saul pana a devenit Sfantul Pavel? Dupa parerea mea daca Saul nu era asa de harnic la omorat crestini Isus nici nu l-ar fi bagat in seama. Insa atunci cand a vazut ca Saul intentioneaza sa scape lumea de toti crestinii a trebuit sa-l bage in seama si sa-l faca sfant. Fiindca altfel toata intreprinderea s-ar fi dus de rapa. Si va rog sa nu va luati de medalia data de tatuca Stalin regelui Mihai, ca daca o mai faceti o sa ma iau si eu de medalia data de regina Angliei lui nea Nicu. Va propun ca in loc sa ne mai dusmanim pe aceasta tema, mai bine sa facem un schimb de medalii, zicand ca tatuca l-a decorat pe nea Nicu si regina Angliei pe regele Mihai.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-04 05:18:56
         
 
  exact, maestre Cioaca! La fel de criminali au fost Hitler, Zelinschi Codreanu, Mota, Marin, Sima Horia, Calciu Dumitreasa, Regele Mihai. care Riga fuse decorat de Stalin.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-04 00:47:05
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Nu mi-ați răspuns. Corifeii anticomuniști au fost niște brute?"
(Ecsintescu Virtual)

Bineinteles ca au fost niste brute! Toti corifeii astia anticomunisti, cum ar fi Lenin, Stalin, Mao,Pot-Pol, au fost nu numi niste brute ci si niste talhari de drumul mare. Ca daca ei nu ar fi fost atat de anticomunisti si nu ar fi luptat din greu ca sa ne arate numai partea criminala a comunismului si astazi ne-am bucura de binefcerile comunismului.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-04 00:29:51
         
 
  Radu, de ce ma cenzurezi? Resentimente?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-03 22:25:01
         
 
  Bărbații au întotdeauna nevoie de război.Insinc de vânători...  
Postat de catre za Car la data de 2014-10-03 21:46:20
         
 
  Rudy, ai clacat. Flasc si in verb. Păcat.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-03 20:47:12
         
 
  Maestre Cioaca, am un mare respect pentru scriitura dumneavoastră. Are umor, sarcasm si ținuta. Ultimul comentariu mi-a plăcut. Fandati, piruetati, doar -doar faceți "hopa Mitica" . Nu mi-ați răspuns. Corifeii anticomuniști au fost niște brute?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-03 20:45:27
         
 
  "Maestre Cioaca, slăbuț! Te enervai eu, dar nu te produci la certa valoare. Horia Sima sau Calciu Dumitreasa, călăul de la Pitești ?"
(Ecsintescu Virtual)

Vedeti, asta este marea deosebire dintre noi. Mie imi place sa ma ocup numai de cadavre vi (Ponta,Iliescu, Nastase) iar dumneavoastra numai de cadavre moarte (Horia Sima, Calciu Dumitreasa)
Pai cum poate Oprescu sa mai spere ca va castiga vreodata presidentia cand omul lui de baza sta zi si noapte la morga?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-03 20:06:09
         
 
  Maestre Rudy,
Regret faptul ca luati neutralitatea mea ca pe o actiune extrem de tendentioasa. Cum sunt insa o putere mica, nu am alta solutie decat sa raman rezemat de gard
pana vad dincotro bate vantul. Cum a facut si Romania Mica in primi doi ani ai primului razboi mondial. Ca daca nu facea asa nu iesea Romania Mare.

p.s.
Ce-ti e si cu marile puteri! Cum te vad mic si atarnat, cum te ameninta! Si asta in secolul 21!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-03 19:44:23
         
 
  Daca e loc pentru 10 oameni inarmati, vin.Tuica o dai tu.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-10-03 19:34:34
         
 
  Maestre Cioaca, slăbuț! Te enervai eu, dar nu te produci la certa valoare. Horia Sima sau Calciu Dumitreasa, călăul de la Pitești ?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-03 19:34:23
         
 
  Rudy, daca te-ai vindecat, adică daca poti socializa, te invit "La Mama " asta ca sa nu fii dat îndărăt. Scaunele sunt solide, știe Stefanescu ce voi a zice.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-03 19:30:12
         
 
  "Dar despre Căpitan?"
(Ecsintescu Virtual)

Capitanul e bine-merci! Nu numi ca e bine, dar scrie si cu mult talent. Aici pe europeea. Fiindca eu, in afara de domnul Kosta Vianu, nu am avut onoarea sa cunosc alt capitan. Acum ce sa-i fac, daca m-am nascut asa de tarziu?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-03 19:28:50
         
 
  Mestere Cioaca, eu unul m-am saturat de bascalia ta ieftina. Atata stii:capitani, generali si alte rahaturi comuniste.Schimba placa sau risti sa nu te mai bag in seama.Ii dai apa la moara unui psihopat alcoolic si asta nu face decat sa te descalifice in ochii mei.


Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-10-03 19:27:45
         
 
  Propunere:

Pentru a putea rezolva pe cale pasnica inclestarea razboinica dintre domnul Rudy si domnul Ecsintescu Virtual propun infintarea unei curti martiale care sa-l aiba ca presedinte pe tovarasul general Ioan Peia.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-03 19:22:14
         
 
  Domnule Cioaca, eu as vota cu Johannis dar se pare ca e mai mult Ionescu. Chiar daca are fata de nazist si va trezește oarece simpatii, Johannis e bun de candidat la fostele cooperative meșteșugărești. Face cu palma lucru bine facut! Am vb cu Nelu si mi-a spus ca il voteazape Mudava. Chestii personale, rinichi, vârsta, poezie necrofaga.. Eu ma decid după ce comentatorii EuropEEii își dau cu părerea. Dar despre Căpitan?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-03 19:19:30
         
 
  Mi-a dat o invoire. Da-mi adresa aproximativa a santului in care dormi cu sticla de tuica pe pieptul scofalcit de foame si vin cu cativa baieti firavi. Va fi o trezire deosebit de placuta.Oamenii poarta bocanci de armata.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-10-03 19:15:46
         
 
  Rudy, sa înțeleg ca îmi accepți invitația? E real ce am aflat de la Stefanescu? Adică te lasă mama ta sa ieși in lume?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-03 19:10:44
         
 
  "Voi cu cine votați?"
(Ecsintescu Virtual)

Prima mea alegere ar fi Elena Udrea dar mi-e teama ca nu-mi va primi votu. Din cauza lui Basescu care se pare ca are intaietate la urna ei de vot.
Monica Macovei mi-ar primi votul cu cea mai mare placere dar nu i-l voi da indiferent de ce slogane electorale imi va sopti la ureche. Fiindca eu, si pe timpul celor mai cumplite crize electorale, nu am dat votul decat uneia care-l merita. Asa ca o sa votez cu Iohannis; deoarece imi place de consoarta lui, Vasile Blaga.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-03 18:59:57
         
 
  Prietene debil, eu am poza, am nume real, ma gasesti oricand.Tu? Ai curaj sa-ti arati moaca de arici pogonici alcoolic? :)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-10-03 18:57:36
         
 
  Domnule Cioaca, v-ați enervat! Si ați devenit ușor grobian. Căpitanul nu ar fi mândru. Sau poate ca da? Știți ca a plâns ca o muiere , cerșind îndurare, cand a fost trimis la Hristos cu tot cu clorofila lui! Oricum, euglena verde a dăinuit prin Horia Sima, transfugul de serviciu al Mișcării, si el verde de galben!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-03 18:54:01
         
 
  Draga Rudy , te -as invita la o vodca, însă știu de la prietenul tău Stefanescu, ca ești acneic si nu te lasă mama ta sa socializezi. Cred ca e cazul sa depășești sindromul Oscar din opera lui Grass si sa ne întâlnim măcar la o limonada. Ce zici?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-03 18:47:43
         
 
  "Domnule Cioaca, întrebarea mea se adresa cenzorilor. Știu sigur, așa cum va cunosc de pe EuropEEa, ca ați îmbraca cămașa verde cu diagonala pentru o cauza atât de dreapta."
(Ecsintescu Virtual)

Domnulescu
Camasa verde pe care o port,luata ca obiect vestimentar separat, nu prezinta nici un pericol.
Dar daca m-ati vedea cat de verde sunt, v-ati feri muza de mine ca de foc.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-03 18:47:10
         
 
  Simate MMI,
Eu cred ca exagerati, fiindca nu am auzit pana acum ca vreo oglinda ar fi crapat cand a dat cu ochii de frumusetea domnului Ecsintescu. E adevarat ca are coada, ba una inca destul de vanoasa, se zvoneste, dar ea nu este atat de neagra incat sa-l indreptateasca la titlul de drac la care aspira. Cat despre pericolul ca domnul Ecsintescu sa fie scalpat de una din femeile lui de serviciu, el este real. Dar aceluiasi pericol v-ati expune si dumneavoastra daca le-ati schimba in fiecare noapte, asa cum face el.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-03 18:40:55
         
 
  Multumesc cenzorului care-l lasa pe acest handicapat sa-si faca nevoile aici, in vazul lumii.Cenzurati in continuare cu evlavie!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-10-03 18:40:07
         
 
  Domnule Cioaca, întrebarea mea se adresa cenzorilor. Știu sigur, așa cum va cunosc de pe EuropEEa, ca ați îmbraca cămașa verde cu diagonala pentru o cauza atât de dreapta. Am vb cu Nelu Peia si a stabilit ca plătește el la Giurgiu servarul. Asta ca sa demonstreze ca si el are nuiele. Siteul se va numi natoo, asta cu tendinta! Intr-o lume dreapta si virtuală sunt obișnuit cu ascunderile dupe cires. Da, ramân. Voi cu cine votați?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-10-03 18:30:06
         
 
  Si inca ceva, domnule Ecsintescu!
Va rog sa nu incalcati in picioare conventia de plecare, pe care singuri ati stabilit-o, asa cum isi incalca Ponta propriile legi in preajma alegerilor. Stiu ca in sustineti pe primarul capitalei care se afla la catarama cu omuletul de stinta, dar asta nu va obliga la nimic. Pentru a va intari convingerea ca dumneavoastra aveti obligatii numi fata de cei mai apropiati (in speta Oprescu) vreau sa va dau un exemplu care sper sa va foloseasca drept pilda: daca eu sunt alaturi de nevasta unuia, nu inseamna neaparat ca trebuie sa fiu si alaturi de el!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-03 18:09:24
         
 
  Mulțumiri domnule Cioacă!
Ați salvat site-ul de la pierderea unuia dintre cei mai vechi membri ai săi.

Prin urmare, domnule ecsinescu, cineva, iată, v-a răspuns. Așadar nu vă veți retrage, nu-i așa?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-10-03 17:29:16
         
 
  "Daca nimeni nu Răspunde ma retrag"
(Ecsintescu Virtual)

Domnule Ecsintescu
Va raspund eu, ca sa nu va retrageti: habar nu am de ce ati fost cenzurat!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-10-03 17:18:03
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE