FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
intrebare
Text postat de Dumitru Cioaca
Pe data de 27 August 2014, data la care am plecat in vilegiatura, mi-am lasat nivelul literar acasa dadu-i ordin strasnic sa nu participe la nici o diputa literara sau europeeica in lipsa mea. Pe data de 24 Septembrie cand am revenit pe pliurile europeeice am fost intampinat numai de o catime din fostul meu nivel. Poate sa-mi spuna cineva cu ce a pacatuit el in lipsa mea?
Fiindca din arhiva europeeica cercetata de mine nu reiese ca pe perioada mea de vacanta ar fi avut loc vreun proces in care sa fi fost implicat si nivelul meu.

p.s.
Pentru lipsa mea de activitate literara pe perioada mentionata vreau s-o pun de martora pe doamna Elena Stefan care, dupa mine, este mai sfanta decat Maica Tereza.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  am încurcat nește comuri, dar lipsa practicii îndelungate îmi scuză erorile.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-09-27 22:55:27
         
 
  păi, distinse migrator cioacă, și eu "constatai" că, împreună cu gașca de denigratori de țară, faceți jocul ălora care ne-ar vrea spulberați de pe aici, și, drept consecință, mă pomenii zvîrlit în bozii, sub motiv că anume cozile de topor trebuie protejate, fncăci așa e scris la cartea sfîntă!
deci, îți urez să fii la fel de sănătos ca mine, adică taman așa cum crede șușotilă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-09-27 22:33:24
         
 
  "1. fane-șușotilă-scripcaru, cu numele de cod: ștefănescu (discipolul interlop al lui șiekspirică), ăl de mă făcu nebun..."
(tovarasul general Ioan Peia)

Mult stimate si iubite tovarase general,
De ce vreti sa inaltati statuia poetului Radu Stefanescu pe un piedestal care nu i se cuvine?
Cand el nu poate face pe nimeni nici sanatos nici nebun? Insa nu i se poate nega dreptul de a constata niste stari de lucruri...
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-09-27 22:09:20
         
 
  Mult stimate si iubite tovarase general,
Ma bucur nespus ca va revad in subsolul meu dupa surghiunul la care v-au supus vitregiile vremurilor. Sa stiti ca eu m-am rugat si la Dumnezeul credinciosilor si la cel al ateilor ca sa dea domnului Cristescu gandul cel bun si iertator. Fiindca fara prezenta dumneavostra pe acest site orice nunta imi parea a fi fara lautari si orice lautari fara nunta. Va doresc o sedere cat mai lunga si mai fructuasa printre noi. Deci un calduros:
-Bine ati revenit!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-09-27 21:10:46
         
 
  dar cel mai grav și mai grav e faptul că, iată, printr-un nefericit joc al sorții, fui avansat și moa. adecă, din “persona non grata”, mă transformai, brusc, în “persona ingrata”!
prilej nefericit pentru jăniile fibrilante, de pe sătucul internautic europeea-hermeneia, să facă attack dă coarde!
păi, dacă tot mi se luă, fie și pentru cîteva clipe, călușu din gură, apoi să dau replicile legitime, cu care am rămas dator…
…dar, pînă atunci, să văz cam cîtă spaimă paralizantă a produs reintegrarea mea în lumea celor cuvîntă, vizavi de cenzorii de service!!...

altcum, de ce m-aș obosi să-i “gratulez, pe jănialii:

1. fane-șușotilă-scripcaru, cu numele de cod: ștefănescu (discipolul interlop al lui șiekspirică), ăl de mă făcu nebun – fapt perfect regulemantar, după cum se pare, căci veți găsi prețioasele calificatjve în chiar subsolul ultimului și singurului meu text; sigur, nu deranjă pe nimeni cestiunea…
2. marili eseist, în pantaloni scurți și rotile vioaie, prefesoru dă lucru manual, afanase-vorbe-groase, divinul “spurcălău”, care se “cufundă orgiastic în propria-i balegă.”, (i-am copiat gratulațiiile, vizavi de mon person, la fel de legitime se pare, căci nu a fost cenzurat de niciun jandar vigilent al sătucului), eseist-beseist care produce sentenții cacofonice de rezonanță cosmică.
3. prea-culturnicul pușcălău-tiriplici, care, din pricina gabaritului depășit, nu mai încăpea pe autostrada cu enșpe benzi a culturii universale, drept care s-a insinuat în intersecția nesemaforizată a sătucului evropeea, ca un hipopotam în iazul gîștelor.
4. mă rog, nu în ultimul rînd, marili șătrar izbutitor, epigrămicigăn, capitalist de successs la scuipat sînu mumii din care a supt și a crescut mare și prost.
5. … mai sunt și alții, da’ icccnisifianți în context!

așadar, cenzore, fă-ți datoria de slugă prea-plecată și nu da undă verde acestor vorbe ale mele, căci, nu-i așa? iezistă pericolul să tulbur marea neliniște creatoare a jăniilor pustii dă prin împrejurimi, neliniște creativă care a răsărit și crescut ca ciuperca atomică după ploaie, în intervalul în care fui dat drept dus dentre cei vii!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-09-27 16:24:02
         
 
  Stimate domnule Pusca,
Va multumesc mult pentru ajutorul dat in lamurirea problemei, care pentru mine nici nu mai este o problema ci o mare bucurie. Fiindca nu e de colo sa intinereti intr-o luna cu trei luni.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-09-27 07:03:05
         
 
  Nea' Genule cat ai fost in vacanta Europeea a fost si ea in vacanta vreo doua saptamani in Insulele Bal(n)eare. Si atat de mult i-a placut acolo incat a uitat vreo 3 luni din viata ei tumultoasa. Asa ca la revenire nu mai tinea mintre decat ce era pana in 06.2014 cand- se pare- nivelul dumitale se afla la poprire pe timp de vreo luna sau cam asa ceva.. deeeeeci.. cam asta este! :) ai informatii mai pe larg la: http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=47325.  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-09-26 23:27:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE