FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Daniela Luca

în care ceas mã vei naºte femeie?
în cel în care voi muri
atunci vei nunti apa cu sângele
ºi nu vei mai uita sã te îmbraci în frig
pânã la viaþã
vei scrie despre cum se bea vinul
înainte de dragoste
ºi despre ochiul cel de noapte deschizãtor
eu nu voi mai fi fiind
decât o luminã de tine nãscãtoare
copil descântat între mine ºi dumnezeu

în care ceas mã vei muri femeie?
în cel în care voi bea din apa nuntitã
cu sângele tãu
ºi nu voi mai avea negru ombilical
între pântecul meu
ºi ultima ta respiraþie
atunci vei ºti
cã ai scris despre cum se toarnã vinul
peste ultima urmã de pãmânt
ºi eu voi fi fiind
secunda adormitoare de la cãpãtâiul
unui copil fãrã dumnezeu
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu-i bai, Sorin, nu mi-ai greºit. Am simþit cã e timpul sã clarific, nu doar pentru tine. ªi mie îmi pare rãu când lucrurile bune nu se pot întâmpla. ªi ce e cu drag fãcut, aºa sã rãmânã. :) Mulþumesc ºi eu pentru aprecierile de aici, târziu mi-am dat seama cã le-am primit. :)  
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-02-22 16:07:10
         
 
  Scuza-ma, asa am crezut. De fapt nici nu conteaza, nu vreau sa vorbesc pe nimeni de rau. Atat am facut doar, neconflictual: l-am invitat cu mare drag pe Radu, pe care il cunosc de ceva vreme de la Casa Eliad, la cencalul Europeea. Nu am crezut c-o sa reactioneze asa.

Ma bucur ca te afli pe Europeea si-ti multumesc pentru contributie.
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-02-22 15:57:30
         
 
  Sorin, e o mare confuzie, iar intervenþia ta aici mã determinã sã spun limpede:
- pe poezie.ro eu am nivel 120 ca ºi tine; nu am fost, nu sunt editor, chiar dacã am fost propusã astã varã. Am obosit sã se discute despre mine altceva decât propria mea realitate.
- nu ºtiam cã l-ai invitat pe Radu Herinean la cenaclu ºi cu atât mai puþin cã a refuzat. Eu personal nu corespondez cu Radu ºi am vorbit cu el de 4 ori în viaþa mea, niciodatã despre astfel de aspecte. Nici mãcar pe zm sau email nu apelez.
- sunt în afara conflictelor concurenþiale sau neconcurenþiale, întotdeauna am încercat sã mã implic doar acolo unde mi-am vãzut locul ºi sensul. ªi sã fac bine ºi sã procedez corect ºi just.
- da, sunt pentru promovarea literaturii, a culturii, în spaþiile umane ºi virtuale posibile. Oricât de greu ar fi ºi chiar dacã asta presupune alegeri.
- postez pe 4 site-uri literare, public, editez etc. Încerc sã îmi aduc ajutorul pe cât posibil, la organizarea evenimentelor sau mãcar la a fi prezentã în limita timpului.
- gust amar am avut de multe ori din asemenea motive conflictuale, dar asta nu m-a oprit din a scrie ºi din a aprecia valorile umane ºi literare
- pe Europeea am intrat la invitaþia unui amic, am rãmas o vreme cu timiditate, am postat mai puþin un timp, dar din octombrie sunt prezentã ºi mã simt bine.
- la cenacluri voi veni ºi voi ajuta ori de câte ori îmi stã în putinþã.

Îmi pare rãu cã mai mult de atât nu pot face, chiar dacã de multe ori mi-e greu sã iau lucrurile aºa cum sunt.
Mulþumesc mult pentru deschiderea de suflet, aºa am rãspuns ºi eu...
D
 
Postat de catre Daniela Luca la data de 2006-02-22 15:12:04
         
 
  Iarta-ma ca intervin pe poezia ta. Stiu ca esti editor pe agonia si de aceea te abordez. Am o singura intrebare: Ce poate deranja atat de rau o simpla invitatie la un cenaclu literar facuta lui Radu. Ti se pare jignitoare? Oare Poezie.ro, poezii.ro, europeea.ro, hermaneia, romanianvoice.com si or mai fi si altele. Oare toate aceste site-uri nu au acelasi scop si anume cultura? De ce sa nu vrei sa participi la evenimentele culturale ale celuilalt site NECONCURENTIAL. Caci site-urile culturale nu au astfel de concurenta. In ele trebuie sa existe doar dragoste de poezie, proza, etc...

Ma rog, mi-a lasat un gust foarte amar. Asta e.
 
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-02-22 14:43:32
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE