FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
AMENDAMENT
Text postat de Emanuel Cristescu
Amendament iulie 2014

Regulamentul Europeea se completează cu următorul Amendament care intră în vigoare începând cu 1 iulie 2014.

Userul care încalcă regulamentul și care recidivează și care depășește și limitele de bun simț ale unei încălcări va fi declarat "persona non grata" pentru o perioadă de timp. 1ś3ś6 luni, 1ś3ś5śnelimitat ani și i se va reduce nivelul la 10. În această perioadă, editorii nu vor mai citi textele ori comentariile postate de către acești useri ci, pur și simplu, doar le vor invalida.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "mă gândesc serios sâ-mi asum eroarea de a fi acceptat aici dezbateri politice" (Ion Corbu)

Cata ipocrizie, dom'le! Pai tocmai matale ai initiat aceste dezbateri politice. Timp de vreo doi ani nu am intervenit in ele, ci doar v-am atentionat personal ca acest site se pretinde literar. Cel putin asa ii spune numele. Iar matale si alti cativa frustrati, paraleli cu politica damboviteana, nu ati facut altceva decat sa ma somati sa nu mai fiu neutru si sa vin alaturi de voi ca sa imi urlu frustrarile si oftica. Asa ca am intrat si eu in jocurile voastre murdare si v-am dat picioare-n fund de nu le-ati mai putut duce. :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-09-15 04:50:48
         
 
  Nu sînt un fan al rugăciunilor. De fapt și de drept, nu-mi mai amintesc nici una dintre cele cu care am fost îndoctrinat în copilărie. Doar un fragment: „Și dă-ne nouă mintea cea de pe urmă a lui homo politicus, patron de sait literar”, sau ceva pe aproape. Că frică-mi mai era de măluiturile pereților capiștelelor, precum și de frigul, de mireasma tămîei, smirnei etc, iar soborul de ospătari ai religiei mă îngrozea, precum și astăzi, și-n vecii-vecilor, amin. Acum, sînt mirat să remarc îmbrăcinarea-n sac și turnarea de cenușă-n cap, după tipicul jidovesc, a apropitarului. Desigur, sînt probleme personale, oportunități, afaceri, pe care poți să le derulezi și să ți se rupă-n pleasnă de alții. Nu și cînd construiești o intreprindere de suflet, că atunci este ca și cum ai da naștere unui plod, de care trebuie- nu numai să ai grijă toată viața- dar să și răspunzi pentru actele și faptele lui. Că nu degeaba am mîncat eu, de-a lungul vremii, diverse reziduuri, trăgînd semnale de alarmă și oferind un raport (onorabil) calitate-preț pentru un sait al puținei mele sensibilități, dar al suflării epico-liricoide a celor mulți. Mulți, dar talentați! Părerea mea, vorba lui Văcăroiu...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-09-13 10:41:13
         
 
  Și, da, acum există și alte spații internautice în care se poate dezbate politică, mă gândesc serios sâ-mi asum eroarea de a fi acceptat aici dezbateri politice. Și să intrezicem, pe viitor astfel de dezbateri aici. Mă gândesc la faptul că poate și politica să fi adus dihonia aici! Asta nu înseamnă că nu vor putea fi publicate creații artistice cu teme ori personaje politice.
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-06-26 07:34:23
         
 
  Sigur, nedreptatea poate exaspera. Am trăit pe propria mea piele un sentiment acut de nedreptate, recent în zona politică. Un mecanism diabolic poate truca realitatea. Dacă, la un Congres, delegații nu sunt aleși ci "desemnați" iar desemnarea se face exclusiv dintre yesmani, se va crea "realitatea" cum că, de exemplu, tot partidul ar fi pentru o "monstruoasă fuziune" cei care sunt împotrivă nefiind reprezentați. Asta pentru că unii cred că partidele sunt proprietățile lor și nu instituții de utilitate publică obligate să respecte reguli, legi și propriul statut. Mai ales că partidele parlamentare mai sunt și finanțate de la buget. Nedreptatea disperă. Mai ales când constați că ești neputincios în fața ei!

Mutatis mutandis, am încercat ca aici, în acest colț albastru, ca fiecare dintre noi să se simtă confortabil și să nu fie supus nedreptății.

Probabil, domnul Ioan Peia, cu care am dispute și controverse și alții vor fi având și ei vreu sentiment că sunt nedreptățiți și, de aceea, vor fi ajuns la o anumită disperare! Pentru că, deși, declarativ, ne tot spune că nu-l interesează contul pe Europeea, nivelul, etc, am văzut, printre picături, cum a postat unul și același text (care încălca regulamentul și conținea, efectiv, înjurături) de zeci de ori. Postări care le-a consumat extrem de mult timp editorilor pentru a le invalida. Dintre care, unul chiar m-a sunat și aproape s-a declarat învins și cu intenția de a renunța la sprijinul voluntar pe care îl asigură Europeii!

Acuma, probabil, vom fi greșit și noi pe undeva. Pentru că o asemenea tenacitate nu poate avea o unică și disperată cauză. Probabil va fi fiind aici și un sentiment al neputinței în fața nedreptății! Însă nu astfel se soluționează o asemenea situație.

Eu mă aflu într-o postură oarecum ingrată. Țin la Europeea și la membrii ei și nu vreau să o văd destructurată. Pe de altă parte nu vreau să aplic măsuri coercitive și, mai ales, nu vreau să produc niciun fel de nedreptate. Dacă o astfel de nedreptate s-a produs s-a produs fără voia mea și din cauză că unii dintre distinșii noștri colegi au imaginat, inteligent și diabolic, contexte în care orice decizie aș fi luat, pe cineva, oricum, trebuia să nedreptățesc. Și eu aș putea imagina astfel de contexte care ar putea produce răul. În viziunea mea, a nu face rău este important însă, de multe ori, oamenii nu fac rău nu dintr-un scrupule moral ci pentru că nu pot. Prin urmare, "a nu face rău" nu este o valoare etică absolută. Adevărata valoare etică intervine atunci când nu faci rău deși ai posibilitatea să-l faci!

Cum să apăr Europeea de agresiunile, din ce în ce mai numeroase? Cum să nu rănesc pe nimeni? Am imaginat mai multe reguli, am amendat aceste reguli, am tot scris pe aici, am încercat prin exemplul personal, am parabolizat, etc. Degeaba. Se pare că democrația își creează propriile premise pentru a se restricționa.

Începând de la 1 iulie va intra în vigoare amendamentul de mai sus. Vă atenționez că nu este de glumă. Declararea "persona non grata" înseamnă că userul respectiv NU MAI POATE PUBLICA NIMIC AICI. Și, la limită, deși nu am facilitatea informatică necesară, pot ruga informaticianul ca IP userului care încalcă regulamentul să fie blocat!

Prin urmare, vă rog și insist: să încercăm să eliminăm ce ne dezbină, să nu mai jignim, să respectăm regulamentul și pe pe ceilalți useri și să pornim cu bună credință în a activa pe acest site. Expuneți-vă public sau pe e-mail nemulțumirile. Mă ofer să fac bunele oficii pentru o posibilă armonizare a comportamentelor și pentru găsirea unui modus vivendi suportabil pentru toți.

Fac apel la inteligența, capacitatea de înțelegere a fiecăruia dintre noi. Chiar și la capacitatea de uitare și de iertare.

Succes tuturor!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-06-26 07:27:07
         
 
  Salut ideea DNA-ica a domnului profesor! E dictatoriala, dar dansu da banii pe site, server si chiar pe virusi! Ca tocmai am luat unul de pe Europeea!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-06-23 19:39:13
         
 
  Și, după aflarea acestei vești de mîhnire, de plînset și de zdrobeală, asupra tuturor se așternu o liniște mormîntală. Fiat iustitia, pereat Europeea. Și-l vom deplînge pe primul căzut - Peia.
Howgt!

p.s. numai eu cunosc cel puțin 10 (zece)virtuali (la propriu - și la figurat) postatori amatori, care ar vrea să activeze pe aici. Așteptînd sfaturi, îndrumări, critici curate, pertinente. Nici unul nu-i atît de talentat și consacrat ca noi, ăștia, recidiviștii. Unul chiar scrie sonete maneliste, altul traduce din Longfellow (știți chestia cu Olllie și Stan, nu?), altul a inventat uraganul Katrina (drept replică la panaceul Corina): mai avem doi cătrăniști, trei epigramiști. Și se făcură zece, fără sergent.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-06-23 17:42:27
         
 
  Eu salut măsura, dar, cu permisiunea d-voastră aș aduce o corectură mică amendamentului. Întroducerea unei perioade intermediare, de două săptămîni, să zicem, timp în care noi, recidiviștii, să fim denumiți PERSONA INGRATA.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-06-23 10:36:52
         
 
  ]n 2002 am postat un text despre Peia. A se vedea lista textelor mele.  
Postat de catre Val Navara la data de 2002-04-22 07:55:54
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Chestia cu IP-ul blocat nu tine. Se poate loga din alta parte si va injura in continuare.

 
Postat de catre General Motors la data de 2002-04-22 07:50:12
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE