FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Va multumesc, profesore!
Text postat de ecsintescu virtual
Se intampla intr-o seara. Sau noapte. Undeva la un bar pe Ion Grigorescu. Domnul PROFESOR Ion Corbu mi-a dat 7 milioane de lei. Se intampla prin 2008, intr-un an cand devenisem specialist in soia. Ca un sarac de pe site venit! .
La vremea aia,proaspat ajuns in Bucuresti, n-aveam. Ion Corbu m-a sustinut si-I multumesc. Dar mai mult, mult mai mult, m-a sustinut Europeea!

Pentru ca Europeea m-a invatat polemica in faza dura, dreptul de a cunoaste si obligatia de a iubi! Si pentru asta, si nu numai, il iubesc pe profesorul Ion Corbu, chiar daca dumnealui nu ma iubeste! Si cred sincer in Europeea si in Crin Antonescu!

Functia mea, a baiatului sponsorizat, este de consilier personal. Va multumesc, domnule profesor Ion Corbu! Ati avut mana buna!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  nu legendează. e, pur și simplu, beat ca-ntotdeauna!
seară, dimineață, nu contează - orizontul lui ideatic e veșnic turmentat. nici măcar nu știe pe cine susține și de ce. e scuzabil din acest punct de vedere.
consilierea se referă la cunoștințele-i bogate pe zona alcoolică: le știe ca pe "tatăl nostru".
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-06-22 10:34:58
         
 
  Legendați domnule ecsintescu. Legendați! Eu îmi amintesc doar de 4, ca un modest sprijin, și la mine la birou. Atunci, la acel restaurant din Grigorescu, probabil, voi fi achitat nota. Care, cu siguranță, va fi avut o valoare mult mai mică!

PS. Îi mai spuneți "Crinuța"?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-06-22 09:01:20
         
 
  nu mancati niciodata dimineata pe burta goala si pt nimic in lume, nu amestecati gustarile. inainte de folosire, se unge femeia cu un kil de merlot de Languedoc, in care ati dizolvat in prealabil o lingurita de coniac albanez, nu mai mult. se bea incet, a la francais (dalai lama)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-06-22 08:31:48
         
 
  "Functia mea, a baiatului sponsorizat, este de consilier personal."

Felicitari.Sunt convins ca toti boschetarii si betivii "consiliati" de unu' de teapa lor la bodega din capul strazii au ajuns la un echilibru spiritual de invidiat.
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-06-22 07:35:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE