FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Loaze printre oaze
Text postat de latunski criticul
În atenția domnului Emanuel Cristescu

Eu n-am mai umblat cu jalba de pe vremea cînd am fost înjurat la telefon. N-am putut proba. Dar, se pare că sonetiștii au un bagaj enorm de rime. Mai jos prezint o dovadă scrisă. Nu vreau să luați măsuri. Vreau doar să-l rugați pe contravenient să dea și el un răspuns elegant-ironic la observațiile mele critice, și nu în stilul și pe măsura rîmelor și gulașului din producțiunile sale.


Ba soldovean scremut, tu stai linistit, pa buda ta da sarman care sa sterge cu virgula cocenii la bip si nu mai da sfaturi(pardon,pirturi!)Prapaditii ca tine mananca doua borcane da ciorba stricata pa zi si pa urma, ca sa-si demonstreze barbatia, trag pirturi da exeget.Taci draq ca-mi bag libelula in SOARTA TA DA AMARASTEAN.


Rudy
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2014-06-21 20:09:07


Se spune că eliminarea a mai mult de trei asemenea producțiuni apoase și moi pe săptămînă se numește diaree verbală acută. E omenește, se mai întîmplă, înțeleg și de ce le tastezi. Pentru că ești un om econom și, oricum, ai nevoie de multe șervețele. Vezi că se face preselecție pentru concursul de versificație "Românii au halenă". Nu rata ocazia!
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-06-21 19:54:28


Prietene autist, daca tot vezi ciumperci, fa-ti o tocanita, savureaz-o, apoi da-ti foc. Lumea e satula de elitisti sparti in dos, ca tine,dispusi sa comenteze orice ca sa fie bagati in zeama! :)

Rudy
Postat de catre FLORIN RADULESCU la data de 2014-06-21 19:11:55


Astea ilustrează expresia "a coafa ridicolul". După ce citesc asemenea enormități, închid ochii și văd un depozit de pitici și ciuperci din ipsos vopsiți (vopsite) țipător.
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-06-21 19:05:12
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE