FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Eu îți driblez, iubito, libidou' (soneat)
Text postat de MARELE MAESTRU INTERGALACTIC
Eu îți driblez, iubito, libidou'
Ca Messi, cu o fentă genială,
Dar faultezi la corazon, carnală,
Și îți expui, pe miriște, popou'...


Mai trag un cioc de țuică. Ești letală
Când mă-ta te-nțoleste cu furou'
Ce-avaria pe vremuri etambou'
Bibanilor avizi de o cabală.


Încerc riposta, brav, precum Ahile,
Când siluiești mirifica banană,
Dar pier strivit sub miile de kile
Ascunse printre grații de joiană;


Se-aude-n urmă scrâșnet de șenile:
Tu venerezi, timidă, o bomboană...

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  manelizarea rădulesciană a evropeei continuă în ritm de salam. florin salam.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-06-21 15:15:05
         
 
  Păi da, Kosta, ceea ce spuneam și eu! Mai bine să ascult de prin tufișuri ce se discută (se scrie) pe la sfatul haiticului Seeonee, decît să mă las vrăjit de pălăvrăgelile poporului Bandar-log.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-06-19 13:54:31
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  pentru ca veni vorba de efect si cauza, iti reamintesc alt banc cui iz intelectual: s-a dus vestea in padure ca iepurasul isi da doctoratul. Auzind asta, lupul il ia la misto pe iepuras, cand se in talneste cu el prin padure: - urecheatule, am auzit ca... e adevarat? Ce tema ti-ai ales? - cum l-a...rezolvat iepurasul pe lup! Ba, tu esti tampit? - nu, nene lupule, daca nu ma crezi, vino diseara la mine la viziuna si te convingi! A doua zi, blana lupului atarna la uscat in fata vizuinii iepurasului. La fel au patit si vulpea, si ursul, iar la catva timp, cine iesea din vizuina iepurelui, tinandu-l pe acesta pe dupa gat cu prietenie? Tigrul! - Ai vazut, mai iepurasule, nu ti-am spus eu? Nu conteaza tema, conteaza indrumatorul!  
Postat de catre sters sters la data de 2014-06-19 12:33:09
         
 
  Messire, ceea ce denota ca esti mai slab de inger decat Creatorul Divin: pe el il rogi, dar nu apare, pe tine doar te pomenesc si e suficient ca sa apari. Efectul conteaza, nu modalitatea! Asta doar asa ca sa in telegi ca nu-ti interzic nimic. Ba, chiar iti mai permit cate ceva! Cand vorbeam de grup, imi marturiseam regreetul ca nu mai apari pe europeea, mai schimbam si noi o vorba, cate o ocheada pe sub textele cate unor postatoare etc. Dar tu se pare ca ai renuntat si cine as fi eu sa-ti cer sa renunti la renuntare?
In amintirea vremilor de demult, cand chiar dadeai pe aici, iti dedic un banc: o duduie de pe varianta e abordata de reporterul unui post TV. -Duduie, zice reporterul, am inteles ca sunteti titrata, aveti un doctorat - desigur, raspunde fata, sunt doctor in literatura... - si cum ati ajuns sa va castigati existentza astfel? - pai, pur si simplu am avut noroc!
 
Postat de catre sters sters la data de 2014-06-19 12:27:42
         
 
  Kosta, unora poate să le crească oricît libidoul persistînd în admirația față de cei talentați. Ce nu înțeleg, adicătelea cum am abdicat eu de la îndatoririle de grup? Insinuezi că aș face parte din grupul Bandar-log? Prietenii - și grupul - la care mă raportez sînt Baloo, Baghera, pitonul Kaa, iar nu în ultimul rînd, seriosul și consacratul hăitic Seeoneee.
Că tot vrei să-mi interzici a mă folosi de citate biblice, permite-mi să dau un citat din Rudy: " Nici nu terminară bine de vorbit și de sus porni o ploaie de nuci și puzderie de ramuri uscate, din frunzișul de deasupra lor și se auziră icniri supărate și salturi în crengile din vîrful copacilor" (Rudyard Kipling - Cartea Junglei, ediția 1937, traducere de Jul. Giurgea)
Eu, Mowgli. Howght!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-06-19 04:47:27
         
 
  Maestre Kosta, chestia cu babuinii e reala. Am un grup pe facebook unde incerc sa adun crema babuinilor, care babuini trebuie sa indure dictatura mea. :)Multam de trecere si aprecieri.

Babuinul sef,
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-06-18 15:49:12
         
 
  M-a distrat chestia cu grupul de babuini. Sper ca noi, cei de pe Europeea, nu suntem, in niciun caz grup, ci o suma de individualitati. fiecare cu dementzele lui, daca e sa ma exprim ca filosofii cu perdea. Bine ca ne manifestam asa de rar. Altfel, ce-ar mai iesi din toata chestia, avand in vedere ca pe aici circula si alde pusca si solariu, ca sa nu-l mai amintesc pe afeu. Observ cu oarecare interes abdicarea de la indatoririle de grup ale lui Latunski, un "messire" transnistrean, pe care l-am cunoscut la cenaclul din casa Griboiedov, la Massovaia literatura-vura i jizni, o revista moscovita de profil literar si nu numai. Las a mai pomeni Hudojestvennaia gazeta si altele asemenea, pe unde avea naravul de a mai haladui. astazi a devenit un fel de ermit, s-a calugarit la Ciolpani, la schit, sau pe aproape.  
Postat de catre sters sters la data de 2014-06-18 15:06:38
         
 
  Omagiu sincer ambelor variante. Cam aiurea senilele din final, in varianta initiala. Apoi, dupa acceleratia apasata la blana, nici senila nu mai pare asa de barosana. Sunteti amandoi doi tipi cu talent, daca m-ar intreba cineva. si bine face, acel cineva, ca nu ma intreaba. Ugerul, de asemenea, e cam fortat spus, femelele umane au doua tzate separate, asemanarea cu ugerul mi se pare fortata. in general, insa, scrieti bestial, sa moara mama care te minte. Invidie (usoara!) si admiratie sincera.  
Postat de catre sters sters la data de 2014-06-18 14:57:58
         
 
  Bun.Cam asa arata versiunea ta,am mai modificat ceva la versul cu orca, oricum, dupa ce finalizam, am de gand sa postez replica in grupul meu de babuini, ca de obicei.Daca mai ai idei, te astept.


Azi ți-am driblat, micuțo, libidou',
Ca Messi, cu o fentă genială,
Dar m-ai pocnit în iris, canibală,
Când ți-ai săltat, fulgerător, furou'.

Ce mijlocel de orca... Ești penală!
Hormonu' frige-n mine ca reșou',
Aș da o fugă, să-mi comand cavou',
Dar simt în vena cavă o sfârșeală.

Cedez în fața sorții ca Ahile,
Și îmi ofer o ultimă havană
Pierind strivit de miile de kile,
Sub ugerul fantastic de joiană.

Mă-nalț. Din urmă, scrâșnet de șenile:
Mă urmărești. Accelerez la blană...
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-06-18 12:45:16
         
 
 
de ex

Cedez în fața sorții ca Ahile,
Și îmi ofer o ultimă havană
Pierind strivit de miile de kile,
Sub ugerul fantastic de joiană
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-06-18 12:19:56
         
 
  bine, o sa schimb :)  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-06-18 11:57:16
         
 
  O varianta reusita, cu exceptia versului "Îmi amintesc de primii ani de școală",unde rima e din alt film, dar sigur se remediaza usor. Astept varianta finala! :)

Cu prietenie,
Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-06-18 11:45:27
         
 
  Rudy, fara sa scad cu nimic din aprecierea pe care am dat-o textului, as veni cu o varianta usor modificata, sper ca nu te plictisesc



Azi ți-am driblat, micuțo, libidou',
Ca Messi, cu o fentă genială,
Dar m-ai pocnit în iris, canibală,
Când ți-ai săltat, fulgerător, furou'.

Acum contemplu orca... Ești penală!
Hormonu' frige-n mine ca reșou',
Aș da o fugă, să-mi comand cavou',
Dar simt în vena cavă o sfârșeală.

Cedez în fața sorții ca Ahile,
Îmi amintesc de primii ani de școală,
Și pier strivit de miile de kile,
Sub ugerul fantastic de joiană;

Mă-nalț. Din urmă, scrâșnet de șenile:
Mă urmărești. Accelerez la blană...
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-06-18 11:37:37
         
 
  Multumesc, maestre Stef.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-06-18 10:29:22
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE