FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
...
Text postat de Keller EugeniaErika
în colaborare cu Adelina Dima,




Ne facem patul zilnic, ne spãlãm farfuriile zilnic, ne facem curat in casã des. Deschidem uºile fiecarei odãi ale „palatului” nostru..Putem pãºi înauntru ºi curãþa praful care ascunde strãlucirea ºi frumuseþea fiecãrei camere.Putem vedea cã fiecare încãpere cere ceva specific pentru ca ea sã strãluceascã. Unele camere au nevoie de dragoste si acceptare.
Altele au nevoie de reamenajari.
Altele, doar de atenþie.
Indiferent de ce anume are nevoie fiecare camerã, noi ºtim cã avem posibilitatea de a-i da ceea ce ea cere.
Dacã vrei sa trãieºti la maxim de mãreþie, trebuie sã permiþi tuturor pãrþilor sinelui tau, sã iasã în faþã ºi sã fie respectate. Trebuie sã-þi extinzi conºtiinþa lãuntricã, pentru a include fiecare parte din omenescul din tine !
Vrei cu adevarat pace interioara ? Daca da, îþi aparþine ! Înceteazã de a te mai contraria , de a te mai preface, de a te mai nega, de a te mai minþi pe tine însuþi !Asumã-þi toate metodele de apãrare, toate ziduril, întreaga colivie care te înconjoarã !
Nu te strãdui sa atingi perfecþiunea, deoarece aceastã dorinþã spre perfectiune poate cã este cea care te-a condus sa construieºti aceste ziduri ! Luptã sã capeþi ÎNTREGIME , în care lumina ºi întunericul sã existe în mod egal.
Nu accepta sã acorzi niciodatã refugiu sentimentelor negative…îþi vor da contradicþii lãuntrice ca rãutatea, ura, rãzbunarea, invidia , gelozia...ele ucid sufletul iar gândul se propagã în forþã...aºa cum o picãturã poate sã gãureascã stânca aºa gândul tãu poate lãsa adânci urme. Fãrã simþire întreaga fiinþã umanã este aproape zadarnicã.
Fericirea unui om este deplinã dacã el poate într-adevãr sã ofere fericire celor din jur.
Natura simte omul, natura este prietena omului nu duºmanul lui, în anumite zone de munte din þarã noastrã se pãstreazã încã obiceiul ca sãteanul sã-ºi facã cruce zicând:
“Doamne, iartã, când vrea sã taie copacul, sã coseascã iarba sau sã înjunghie animalul. Cel care rupe legãturile prieteneºti cu natura, le rupe în acelaºi timp cu Dumnezeu.”
ªtim cã multe dezastre naturale sunt consecinþe ale exploatãrii naturii în mod necontrolat. Dar oare credem cu adevarat cã ceea ce se întâmplã în naturã este o prelungire a ceea ce simte inima omului ?
”o analizã atentã ºi responsabilã a istoriei omenirii aratã faptul cã sfinþenia sau pãcatul din om antreneazã întreaga creaþie, influenþând-o în bine sau rãu. Viaþa curatã a omului aduce bucurie ºi se revarsã ca un har de binecuvântare asupra universului.”
Concluzionând, ca sã fii fericit trebuie sã fii înþelept iar când ajungi înþelept ºtii cã fericirea nu este doar scopul ci mijlocul împlinirii vieþii.
Viata noastrã este o cãlatorie scurtã ºi preþioasã ºi suntem obligaþi sã ne manifestãm darurile noastre unice, iar a ne exprima în mod forþat individualitatea, înseamnã a ne lua înapoi divinitatea (e uºor sa pierzi din vedere ceea ce este cel mai pretios lucru!).
Nu îþi reþine dragostea sau iertarea.
Nu îþi ascunde compasiunea sau bunãtatea.
Cea mai importanta relaþie pe care o avem este cu noi înºine, cu întreaga noastrã fiinþã.
Este important sã-þi aminteºti cã toate relaþiile bune sunt continue, aºa cã trebuie sã evoluezi în mod continuu si sã învingi în permanenþã obstacolele care îþi stau în cale.
Relaþiile bune ne provoacã sã devenim mai mult decât credem noi cã suntem. Ele ne obligã sã ne extindem si sã ne facem sufletele mai cuprinzãtoare, de aceea trebuie sa fii hotarât de a rãmane în cadrul procesului de a te vedea pe tine insuþi, de a te iubi, de a-þi deschide sufletul.
Apreciazã divinitatea din tine ºi vei aprecia darul vieþii !



Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Multumesc, Sorin...eu cred ca faa divinitii suntem responsabili cu ce meserii ne alegem.
Dumnezeu PREVEDE nu PREDETERMIN, e liber arbitru, noi alegem!
 
Postat de catre Keller EugeniaErika la data de 2006-02-22 06:54:46
         
 
  Ce bine ar fi daca toti am judeca asa. Frumoase indemnuri. Intr-o astfel de lume...  
Postat de catre Sorin Teodoriu la data de 2006-02-21 22:45:54
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE