FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
La 22 de ani a fost mai mult negru
Text postat de dea cris
Ȋnflorește în ochi
și cerul ei
înseamnă kilometri de așteptare

zidurile sechestrează
dragostea începe să mănânce din femeia care
fură flori pentru oamenii de pe stradă

tata nu-i percepe manifestările e alt climat în casă
mama aprinde candela
prin dumnezeu eu elucidez trasee și semne

undeva îi purifică amintirile.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  dea cris, știu. Felicitări. Plagiatul a fost invocat doar ca o ipoteză de lucru.


"dea cris e amarasteana de elena stefan."

Domnule Olariu, nu vă dă perspicacitatea afară din casă.

Și îmi place actul ratat din perspectivă freud-iană! Auzi? "amărășteanca"! M-aș fi îngrijort de vreo laudă din partea domniei voastre! Așa percep sintagma ca pe un elogiu! Știu că nu o să înțelegeți dar asta-i viața ăsta-i gustul!

PS. De ce v-ați șters postările de FB din discuția de ieri?
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2014-06-01 04:24:42
         
 
  Doamna Stefan, textul nu e plagiat.
Domnule Radulescu, ar trebui sa va indreptati atentia spre textele care sa le perceapa"scafarlica" dumneavoastra. Nu credeti ca atacul la persoana denota ca altcineva trebuie sa consulte un "psihiatru"?
Domnule Rechesan, sper ca nu sunteti banat, va salut. Sinceritatea are nuanta de neagru, in ceea ce ma priveste, pentru dumneavoastra.
Domnule Stefanescu, nici nu m-as fi gandit la alta parere(cand stiu ca vine din partea dumneavoastra).
 
Postat de catre dea cris la data de 2014-05-31 17:15:21
         
 
  dea cris e amarasteana de elena stefan.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-31 06:53:59
         
 
  nu știu ce opinie (pentru mine, singura care contează) are d-l peia despre textul de mai sus - oricum, rog autorul să considere că părerea mea e iremediabil opusă.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-05-30 22:41:39
         
 
  Bine, domnule elena, ti-am inteles punctul de vedere,oricum e tarziu pentru mataluta, gainile se culca devreme.Nighty night! :)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-05-30 22:18:07
         
 
  " Poate să fie și clona (...) lui Peia" (tante)

eu? să scriu așa idioțenii patente?
se vede că vă pricepeți la poezie, tante, ca mutu la oratorie!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-30 21:52:40
         
 
  există vreun motiv special care vă determină să țineți textul meu la fezandat, mr. cristescu?
că văd cum vă tot frichiniți pe aici, sub altă mască, și vă faceți că plouă torențial cu brotăcei.
la fel și comurile. iar vă bîntuie stafiile eco?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-30 21:47:49
         
 
  Păcat că din motive extratextuale nu vedeți valoarea acestui text. Poate să fie și clona lui Rădulescu, a lui Peia CTA, Rudy ori Recheșan. Dacă nu este plagiat, și sper să nu fie, textul este bun. Și toate textele au creativitate, originalitate și coerență poematică. Adică sunt valide.

PS. Nivelul unora dintre comentariile de mai jos este suburban. Nu intru în asemenea dispute!
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2014-05-30 21:29:03
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  oauuu!
tante hermenikaaaa... păi miștocurile mele e parfum dă crezanteme pă lîngă drăgăleșeniile galacticului!
aproape că m-am crispat și eu, la citirea lor!...


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-30 20:55:13
         
 
  er, sinistrată
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-30 20:53:07
         
 
  de data asta sunt complet de acord cu binturongul scorțos, e o sinsistrată pe lavră, o clonă avidă de recunoaștere, dar, vaiiii, domaj vorba lu ăla cu fromaj în cofraj, n-are cu ce! nu am timp de o analiză hermeneuto-eleno-ștefaniană, completă, se vede cu cohiul liber că tecstul e vraiște, scîrțîie pe la toate încheieturile, iar dacă trasmite ceva aia e o imensă scîrbă a autoarei vis-a-vis de cuvînt!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-30 20:52:19
         
 
  E bine ca ti-ai luat nick da dameza, dar te tradeaza matreata da pa popice, elena stefan! :)

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-05-30 20:27:39
         
 
  Ba nene, ai un limbaj da lemn, scortos mai bine zis, extrem da politicos si senil, specific comunistilor bosorogi!Nu picepi nimic, dar esti tare in clanta!Te iert, probabil ai vreo 70 da ani si abia ti-au dat drumul da la azil!

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-05-30 20:23:08
         
 
  "sunt curios sa vaz si io o poezea scrisa din scafarlica lu' matale," Rudy.

"poezea"? "scăfârlica"? Unde locuiți distinse domn? Să văd și eu în ce mediu proxim vă scăldați!

Și cine vă împiedică să o faceți distinse Rudy? Faceți-o cu propria "scăfârlică". Dacă nu vă ajută, help și vă spun cum! Dar nu-mi imaginam că, iată, cineva, care are site-ul în față, poate pune o astfel de întrebare!

PS. Dar de ce țineți morțiș să-mi demonstrați că nu prea vă dă politețea afară din casă?

Și ce-i ofuscarea asta? Aveți intoleranță la alte puncte de vedere? Și cum puteți scrie ceea ce ați scris în primul comentariu? Frumos ar fi să vă prezentați scuze. Chiar prost dacă ar fi scris dea cris, tot nu trebuia să vă manifestați așa. Din fericire scrie modern, bine și inteligent! A, că nu înțelegeți ori că nu vă place acest tip de texte este treaba domniei voastră. Însă trebuie să vă exprimați civilizat opțiunile. Ce-i aia "psihiatru"? Mai domol. Ba, mult mai domol.
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2014-05-30 20:17:48
         
 
  Domnule elena stefan, sunt curios sa vaz si io o poezea scrisa din scafarlica lu' matale,ca vaz ca la comentarii da mare erudit-cartof prajit te arunci ca rima-n piatra.

Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-05-30 19:37:15
         
 
  dea cris,

Nu pune la inimă. Ai, deja, stilul tău. Continuă. A propos ai urmar recomandarea editorului cu privire la maladia aceea?
 
Postat de catre Elena Stefan la data de 2014-05-30 18:18:47
         
 
  Bai sinistratule, eu nu inteleg cine te lasa sa postezi elucubratiile astea in loc sa te trimita,urgent, la un psihiatru!


Rudy
 
Postat de catre MARELE MAESTRU INTERGALACTIC la data de 2014-05-30 16:08:14
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE