FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Să vezi și să nu crezi!
Text postat de Emanuel Cristescu
Ioan Peia scrie o măgărie. Dumitru Cioacă și Epiglumist o reiau. Prin urmare, încalcă toți trei regulamentu. Evident că vor suporta consecințele. Apoi mă vor acuza.

Deci:
Ioan Peia
Dumitru Cioacă
Epiglumist

Nivel redus pentru două luni, adică până în 13 iulie 2014.
Am văzut doar prima pagină. Dacă mai sunt și alții semnalați-mi.

PS. Am nevoie de câțiva voluntari cu ceva timp liber pentr funcția de editor. Oferte: [email protected]
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "Voi repeta: potentialul conflictogen al meu, al domnului Peia sau al lui Rechesan sunt nimic pe langa perfidia morala, lipsa de caracter si intentia de scandal cu orice pret al unor provocatori ordinari care isi fac veacul pe aici, nu-i numesc, numai ca sa nu inflamez atmosfera."
(domnul capitan Kosta Vianu)

Domnule capitan Kosta,
Tovarasul general Peia s-ar mai descurca intr-un fel sau altul cu provocatorii ordinari, dar daca ati vedea ce-i fac provocatorii extraordinari, v-at lua cu mainile de fortele armate.

 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-05-15 01:43:32
         
 
  Curat murdar, coane Fanica!

Adica cineva este injurat de nenumarate ori ca la usa cortului si nu raspunde cu alte injuraturi, ci din contra... zambeste cu ingaduinta si ghici ce? Este considerat vinovat si banat doua luni.

Asta e ca in bancul cu negrul din Africa de Sud care avea un cutit infipt in spate si a fost bagat la inchisoare pentru port ilegal de arma... :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-14 22:30:25
         
 
  @Emanoil Tristescu:

Injuraturile lui peia le-am repostat intre ghilimele din doua motive in comentariul meu:

1. Daca peia va fi cenzurat, sa ramana injuraturile pentru ca lumea sa inteleaga de ce, altfel peia s-ar da iar lovit ca are cineva ceva cu el.

2. Pentru a vedea cat sunt de bine crescut si cat de plin de ingaduinta cu cei care ma injura, fara a le raspunde cu aceeasi moneda.

Daca dvs. ca apropritar de site nu intelegeti atata lucru, atunci imi pare sorry!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-14 19:16:24
         
 
  rechesane, Alexis te-a facut praf. Este cu 10 clase peste tine.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-14 19:08:36
         
 
  ps ești cam confuz, n-am provocat pe nimeni...poate ție un pic de diskinezie bletristică...cei trei s-au provocat singuri, îs duleiști c vechi state, nu sar cu măciuca contra floretei cum faci tu, dar s-a ajuns la un impas, cred că au înțeles-o și singuri că și-au făcut-o cu mîna lor.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-14 14:25:50
         
 
  DE DATA ASTA O SA PLECI TU!

bineinteles, daca proprietarul site-ului constientizeaza dezastrul provocat de tine, daca intelege in ceasul al 12-lea ce i-ai facut


 
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2014-05-14 14:08:29
         
 
  ai o bucurie diabolica sa provoci

ai contribuit mult la sanctionarea de ieri a celor trei autori: Ioan Peia, Sorin Olariu, Dumitru Cioaca

acu' iti freci mainile: ia sa ma tin si de asta sa-l scuip pana imi zice ceva...

nu merge! e fumata metoda asta a ta

ieri ii ziceai lui Sorin Olariu ca e las pentru ca nu ii raspunde lui Ioan Peia cu acceasi injuratura de mama

te intreb: in viata reala ai avea curaj sa imi spui in fata toate mizeriile debitate pe site?
 
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2014-05-14 14:02:02
         
 
  ps iar dacă pierderea unui ditamai drobul poetic și cultural ca tine e o pierdere pt europeea, da, recunosc eu am cauzat-o și voi proceda similar în orice loc, în orice împrejurare cu toți inșii asemeni ție.
succes la dentist, și-altă dată evită bordurile, nea miai!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-14 13:57:56
         
 
  vorbim despre ce îmi place mie, despre profilul moral și psihologic al lui alensis și adăpostirea sub aripa-i nobiliară a unei mizerii, asta e clar. pierderi financiare? mergi pe capital.ro sau e vb de banii pe care găjbești tu să pui mîna în folosul unei încropeli de editură care să-ncurajeze ce, cornele? auzi "dujmani" ditamai omu de cultură!
s-a înțeles tot, ba și în plus, acum lasă-ne poate ai o treabă culturală sau de altă natură și te reținem!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-14 13:55:50
         
 
  aici nu vorbim despre grija ta ca Mihai Radu il face pe manolescu lichea in revista Absolut

n-are nicio legatura Europeea cu revista Absolut, desi ar fi putut avea

aici vorbim clar ca lumina zilei despre pierderile provocate de comportamentul tau, d-lui Ion Corbu si site-ului

e vorba de pierderi financiare si culturale imense
despre asta vorbim

ca sa fiu clar, ca poate nu s-a inteles:

PROPUN NIVEL DE ACCES 10 PENTRU USERUL GHEORGHE RECHESAN

 
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2014-05-14 13:51:48
         
 
  bon, restul bălăcărelilor în stil nobiliar le puteți citi sub pseudonimul/clona victorioasă zisă Bun Tare, altă fațetă, cam dubioasă a personalității lui bălescu.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-14 13:49:50
         
 
  ps unde vezi matale turnătorie, a fost sau nu a fost textul ce-l suduia fără menajamente și stil pe manolescu, adăpostit în paginile unei fițuici înființate și coordonate de tine, director unic?
da, fără folos, prezența-ți "snoboliară" pe aici!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-14 13:13:59
         
 
  er pîrîcios rebarbativ,  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-14 13:11:39
         
 
  nu ești la teatru, băloiule, iar dacă ai fi tropăitul din picioare nu se potrivește cu subiectul.lamentabilă e doar prestația ta de pîrîciods reberbativ. da, am abțiguit destui veleitar în moalele textelor lor submediocre, dar niciodată în moalele capului, în timp ce tu spumegi în atacuri personale, puind epitete mai ceva decît cloșca leliței Frosa ce-și mîngîie bosa. oricum, evidența e copleșitoare, probele de mai jos obiective, tu, ai tropăi și-n aula academiei, frustrat, vînăt de ură, surd la orice evidență. sugestiv pt profilul agramat aliensic și redactarea chisnovită și ortografirea de ucenic la școala de-mpins muzele-n șanț: DUJMANI, de nobilisule? iar substantivul "vrej" e de genul masculin doar în dialectul oltenesc primitiv.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-14 13:10:58
         
 
  Slaba reprezentatie, Rechesan!
Esti atat de labil, incat esti irecuperabil.
E greu de crezut ca un om de varsta ta poate fi atat de lipsit de substanta, caracter, civilizatie, constanta. Spre deosebire de tine, in comentariile de mai jos, nu arunc zoaie ca tine. Tu ramai un secretor de mizerie. Daca asta te defineste si pe site arati o mica parte, presupun ca in restul manifestarilor tale, in viata de zi cu zi, esti un dezastru total: un om asocial. Tu ilustrezi cu brio zicala:" te bagi in vreji, te mananca porcii."

Cred ca asta a fost o ultima incercare de a atrage atentia proprietarului saitului ca se mai poate ceva. Fara folos observ....

Citind comentariile de mai jos vad atata minciuna, prefacatorie, versatilitate, turnatorie, lasitate, lipsa de caracter,
slabiciune umana incat nu poti crede ca ai de-a face cu niste oameni instruiti peste medie...

Ramanesti aci si plangeti in cor dujmanii care fura Romania de toate valorile ei!
Atata timp cat stati la taifas dandu-va cu parerea despre toate, fara sa faceti nimic constructiv, nu meritati atentia nimanui!
 
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2014-05-14 12:06:34
         
 
  Era sa uit: incet-incet, liberalismul dumneavoastra, deja proverbial, va reusi in cele din urma sa faca din acest site fief-ul unor exemplare umane (?!) de exceptie, o menajerie destul de interesanta. E un risc acesta?. Nu, cel putin in lumea rating-ului cu orice pretz. Unul din homunculii amintiti ma invita, mai zilele trecute, cu ton imperativ, sa fiu mandru ca-i sunt contemporan. Atata gonflare a eu-lui n-am mai vazut decat la exemplare patologice. Daca nu i-am raspuns, din respect pentru ceea ce era odinioara Europeea, o fi crezut ca mi-a bagat pumnul in gura. Daca asta l-ar vindeca, l-as lasa sa creada.  
Postat de catre sters sters la data de 2014-05-14 11:57:16
         
 
  Domnule Cristescu, vă răspund acum, întrucât de-abia în acest moment am citit comentariile (inclusiv pe al dvs.).
Vă consider autor moral pentru că dvs. tolerați și cultivați discuțiile pe teme politice (așa zisele discuții), politichia, bat-o vina, fiind factorul determinant care duce la inflamarea spiritelor.
Dacă purcedem la numărătoare, cam câte discuții/dispute pe teme politice sunt, și cam câte literare?
Ne cereați, acum câteva luni, poate un an, sugestii privind îmbunătățirea site-ului. Personal, v-am propus să nu mai tolerați/cultivați postările pe teme politice.
Ce teleș-beleș are, bunăoară, sondajul intern al PSD-ului privind clasarea actuală a partidelor, cu literatura?
Cu atât mai mult cu cât știm că avem persoane care se crizează imediat ce aud de politică.
Este adevărat, asta conferă site-ului și un anume farmec, de multe ori bălăcărerile Peia-Olariu sunt copie la indigo cu cele marca Ponta-Băsescu, păstrând proporțiile și ridicolul, dar chiar merită, punând într-o balanță avantaje și dezavantaje?
Sau, dacă acesta este profilul real al site-ului, postulați-o ca atare și lăsați oamenii să se scuipe în voie, să înjure, să-și pună freza pe moațe, pe scurt, să se simte bine făcând măcar aici ce nu pot în altă parte. Așa, ca un fel de terapie de grup.
Căci, vorba poetului: "Glorie glorie/ trăim la porțile Orientului/ unde totul este posibil și nimic nu mai are rost".
Cum ar fi, crai de curte nouă.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-05-14 11:29:52
         
 
  p.s. din cîte îmi amintesc, "articolul" a apărut și-n paginile europeice, fără să stîrnească mare vîlvă (probabil obrăzniciile lui băloiu depășesc cadrul interesului europeic)dar a fost retras. oricum, personajul e simbolic pt "cultura" mediocrității vulgare din spațiul c.d.p.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-14 11:12:06
         
 
  dle Cristescu, constat că nerușinarea alensis-ică(iană) vă și mă situează într-o selectă companie! de data aceasta exintescu are dreptate, acest savanarola cu facies de polițai are o enormă apetență pt bălăcărire și răbufniri necontrolate de ură.

reproduc aici, o constatare de pe un blog, "Dictatorul în halat" habar nu am cine este autorul, sper să nu aibe oareșce obiecții principiale:

"Când alegi să vulgarizezi lumea în care te afli ai grijă să vezi unde te situezi tu – cât de drept ești în raport cu lumea pe care o vulgarizezi, cu ce ești tu mai bun față de lumea respectivă. De acceea, orice vulgarizare a lumii ar trebui să înceapă cu o interogație a propriei ființe. Dar, de exemplu, dacă ești cu picioarele în budă, pregătit să tragi apa, indicat ar fi să-ți pui mâinile la nas și la gură și să-ți analizezi situația, nu să te apuci să strigi că lumea e urâtă.

Este onorabil să vulgarizezi, sau, ca să folosim alt termen – este onorabil să critici. Este chiar indicat să fii critic cu tine și cu ceilalți, dar ține minte, nu și atunci când ești absorbit de budă. Despre ce este vorba? În revista Absolut, condusă de Alensis De Nobilis, un om cu trăsături de polițist, s-a publicat un articol pe data de 3 martie anul curent în care un… Mihai Radu face un exercițiu de vulgarrizare pe criticul literar Nicolae Manolescu. Articolul se intitula “Lichelele din cultură, episodul (I) – Nicolae Manolescu”, din care am să redau un scurt pasaj, mai exact paragraful de început:

Nicolae Manolescu scrie istorii absente ale literaturii române, cu valoare de doi bani și jumătate, plagiate după înaintași, și stă ascuns la Paris pe banii Culturii. Nu cred că exisstă un individ mai potențat pe banii publici folosiți în defavoarea culturii românești de la Maiorescu încoace. Editorialele semnate săptămânal în România literară sunt niște lâturi aruncate cu grație pe obrazul cititorului de cultură care cumpără revista și care este în același timp plâtitor de impozite către bugetul statului, buget care alocă bani pentru ca absentul de Călinescu să ne plicttisească cu părerile
lui bolnave despre o literatura mizerabilă, cert aleasă cu gusturi îndoielnice în detrimentul literaturii vii.

Cine este micuțul care-și permite să arunce cuvinte? Nu știu. Cert este că există astfel de oameni pe la orice colț de revistă, oameni cărora nu le-a ieșit jocul de picioare, și se împiedică, rupându-și dinții de bordură, după care se ridică și îmcep să fugărească oameni de cultură."

edificator, cred eu pt agresivitatea și profilul nobiliarului alensis, care în viața civilă răspunde la numele(apropae predestinat)de cornel băloiu.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-14 11:02:28
         
 
  Domnule Cristescu,
Daca doriti o parere sincera, mie mi se pare ca mai vinovati sunt cei care il provoaca pe domnul Peia. E adevarat, e usor nationalist, cu un simt exacerbat al propriei stime si valori si e usor de intaratat. Dar, ca unul care intrati pe site mai rarut, din cauza multelor trebi si a diversitatii activitatilor desfasurate (nu-i totuna sa fii universitar fatza de crescator de pui si agricultor, cum se revendica domnul Peia)n-aveti cum sa vedeti tot. Daca am vazut si n-am spus, decat uneori, e posibil sa nu ma fi auzit. Voi repeta: potentialul conflictogen al meu, al domnului Peia sau al lui Rechesan sunt nimic pe langa perfidia morala, lipsa de caracter si intentia de scandal cu orice pret al unor provocatori ordinari care isi fac veacul pe aici, nu-i numesc, numai ca sa nu inflamez atmosfera. Atata timp cat ei n-au postat aici decat comentarii provocatoare, nimic literar in afara de politica, injurii voalate etc, nu va putea fi liniste pe site. Neprovocat prin comentarii obraznice (domnul Peia are o varsta, o valoare, un statut, as zice chiar o anumita doza de naivitate fatza de cota obrazniciei la care pot ajunge unii postaci) domnul Peia ar posta numai poezici, comm-uri mai mult sau mai putin critice sau cate o replica mai acida la textele dumneavoastra, de exemplu. Asa, resentimentele domniei sale (cunoscute bine de preopinentii si detractorii sai) vor fi totdeauna exploatate (iata, cu folos!) de perfizii "tineri din ziua de azi", fie ei teoreticieni ai ortodoxiei, electronisti emigranti sau alte specii. De facut, insa, nu va ramane nimic, atata timp cat sunteti adeptul unei doctrine atat de liberale. Eu insumi nu voiu mai posta aici decat texte "la misto, tango", pentru ca am ales sa reevaluez drastic atitudinea fata de site, atata timp cat pot fi, asemenea domnului Peia, tinta ignominiilor unor astfel de caractere mici, dar cu ambitii voinice si cu patimi pe masura. Sinceritatea este, iata, se dovedeste din nou, o forma exacerbata si grava a indecentei. Iar respectul devine doar o forma mai sofisticata de dispretz. S-auzim numai de bine, votca si bomboane fine.
 
Postat de catre sters sters la data de 2014-05-14 10:57:23
         
 
  ba, da, e treaba mea, cornel bălosu, din moment ce ești atît de interesat de persoana-mi; aș spune dacă insistența ta dacă nu ar fi ridicolă, străpezită și vag agramată ar friza obsesia ;i patologicul. pretinzi că te interesează soarta saitului europeea dar nu postezi texte; ai tupeul de a te erija într-o instanță morală dar arunci în obrazul dlui Cristescu o mitocănie fără precedent (dacă ar fi s[ judecăm doar după acest gest grobian eu ți-aș bloca definitiv contul și aș șterge din paginile revistei literare europeea prezența ta). îți permiți, cu o emfază din nou nejustificată prin nimic, să aduci acuze, taman tu, care te ascunzi în spatele unui pseudonim ridicol, al cărui motto e de comic irezstibil "respir poezie" și protejezi veleitarismul nerod al unor pasageri frustrați de trecerea lor infructuoasă prin chiliile lavrei bleu. întreabă-te, bălosu, ce ai făcut tu pentru sait, în ce fel ai promovat imaginea lui, cîte contribuții la eradicarea mediocrității ai avut și pe urmă poți să-ți permiți agresivități de tip mafiot, gen "excludeți-l pe X sau aruncați-l pe Y". Eu nu am atacat direct pe nimeni, în pamfletele , comentariile sau parodiile scrise am ironizat moravuri, atitudini sau neputințe ( e drept cînd oponentul era un primitiv îmi adaptat limbajul ca să mă priceapă) Tu, cel cu pulmonii plini de damful eutherpei ai fost o vreme în atențai mea, așa se explică răbufnirile veninoase pe care le ai, dar niciodată nu m-a interesat persoana fizică a autorului ci textul postat. Confuzi, snobilescule, ironia cu răutatea și sarcasmul cu ura, nu ai gram de simțul umorului, iar profilul tău psihologic merită atenția unui psiholog, dacă nu a unui profesionist în psihiatrie. Sper să nu îți permiți să-mi pronunți numele în acest spațiu și nici în alt cotlon internautic sau public, dacă nu vrei să suporți consecințele. Nu te speria, nobile alensis nu te tîrăsc în vreo sală de judecată ci doar în instanța bunului simț literar, acolo unde valoarea nu se măsoară cu ocaua mică sau partispriurile unui editor falimentar.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-14 08:34:18
         
 
  Nobillis, esti cumva militoiul moralei pe acest site? Retine, nu am zis ca-ti faci sectorul..La Ion Corbu am apreciat tot timpul valoarea. Valoarea literara, polemica si chiar politica. As vota oricand oameni ca domnia sa. Si da, sunt servil, sunt servil valorii. Si o voi face toata viata! In rest, te apreciez. Si sunt sincer. Putini politisti pun suflet literar. Daca te-am jignit, ..prezumtia de nevinovatie..:)  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-05-14 01:26:27
         
 
  rusinea e ceva omenesc, iar profesorii universitari sunt tot oameni

din cand in cand ar trebui si ei sa incerce exercitiul umilintei

daca ai fi urmarit contextul discutiei in care am spus ce am spus, ai fi inteles

ori am facut acea afirmatie in numele adevarului, adevarul fiind slabiciunea prin care a tolerat unele deviatii ale catorva useri in detrimentul altora, multi, multi scriitori talentati - n-am chef sa ma repet - aici ar fi si cazul doru lubov, unul din multele...

rusinea e ceva ce tie iti lipseste, ecsi, de rusine cand e vorba de respectarea adevarului si valorilor care ar trebui sa conduca scriitorul in luminarea umanitatii ce sa mai vorbim...

atata timp cat vorbim de lipsa scrupulelor, de servilism, de a face orice pentru un dram de recunostinta, pe langa lipsa elementarei rusini, vorbim de lipsa de caracter...

deci, nu esti indreptatit sa dai lectii de morala cuiva

atata timp cat continui sa ma jignesti, se adauga la lipsa rusinii, a caracterului, si lipsa de educatie, carente care ma indispun si ma fac sa opresc dialogul cu tine aici

loialitatea ta fata de 'propietar' nu era temei suficient pentru a te face de ras in aceasta seara

mult succes!
 
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2014-05-14 00:39:02
         
 
  Domnule profesor,
Eu nu neg ca atunci cand il intalnesc pe generalul Peia nu nutresc anumite ganduri murdare. Vreti sa spuneti ca pe Europeea omul nu mai are voie sa nutreasca nici in gand?!

p.s.
Magariile de care vorbiti dumneavoastra, nu sunt de fapt niste magarii ci niste cadouri pe care generalul Peia ni le-a facut mie si Sfintiei Sale, parintele Sorin Olariu. Va intreb, dupa ce lege nu mai avem voie sa ne folosim nici de cadourile care ni se fac?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-05-14 00:18:52
         
 
  de Nobillis: Faptul ca-i spui unui profesor universitar, propietar al siteului, sa-i fie rusine, este o mitocanie de militoi.

daca ai tente personale referitoare la bulan...te votez la eurovision...

Conqita, stai mumos Bubico...
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-05-14 00:16:54
         
 
  nu te-ntinde, ecsi, mai mult decat te tine!
nu e treaba ta, in primul rand, ce afirmatii fac eu, atata timp cat nu se refera la tine!

nu-s atat de surescitat si usor de starnit ca ion peia sa tina vrajeala cu "ramane ca-n noaptea aia"
-vezi "N-ai treaba pe marile tale siteuri? Nu te mai lansezi cu bulanul pe maidanul poeziei?", aspecte cu tenta personala care te descalifica grav, fapt care ma duce cu gandul ca a doua oara n-as dori sa te mai cunosc din cauza ca nu cunosti cateva minime reguli care tin de onoare...

dar asta n-o sa tina o vesnicie, rabdarea mea

asa ca vezi-ti de treaba!
 
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2014-05-14 00:09:46
         
 
  Rechesan, ti-a cam pus oglinda!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-05-13 23:56:16
         
 
  nu stiu de ce te bagi in discutie Rechesan...
sa te aperi?
nu te mai crede nimeni
nu e treaba ta cat si cand scriu si cat postez
nu-mi aduc aminte sa existe o norma

s-a nimerit sa caut niste texte pe site, timp in care s-a deschis discutia cu reducerea nivelului

n-am chef de discutii cu tine, ai antecedente de neomenie...
era de asteptat sa-ti cizelezi apucaturile in urma premiului, dar se pare ca stofa englezeasca e doar pentru englezi

functia de editor Europeea nu ma tenteaza, din cauza unora ca tine

candva era o onoare, acum este un gest sinucigas
atata vreme cat mizeria continua iar masurile sunt de dragul masurilor, nu functionale,

editor ai fost tu, mi se pare, dar nu ai rezistat din cauza ca te mananca limba
daca ai avea doar limbarita ar fi bine, dar tu ai rautate in tine, ataci si jignesti fara motiv intemeiat useri pe Europeea de ani de zile

fara sa te cunosc personal, doar din comentariile pe care le-ai scris in acesti ani, mi-e greu sa cred ca ai putea deveni decent, ca sa nu spun altfel...

faptul ca m-ai denigrat constant, ca m-ai manjit mai mereu cu otrava ta pe care se pare ca o secreti dintr-o anume dependenta anatomica, nu ma mai atinge, esti liber s-o faci in continuare, insa, dupa cum ti-am mai spus, tie iti face rau raul, nu celorlalti

de trei ani astept ca Europeea sa isi revina, daca asta erai curios sa afli
numai ca Europeea isi revine daca isi revin si cei care o reprezinta

atata pierdere de timp in discutii inutile, sterile, fara finalitate, fara a avea cineva vreun beneficiu, cand se pot face atatea lucruri mari, parteneriate...
scriitorul are nevoie de publicitate, multa publicitate
cum sa ajunga cunoscut daca sta asa ca tine ore in sir racaind pe altii, cum sa aiba prieteni cand jigneste tot ce misca?

cat de limitat poti fi! Ii vezi pe altii prin sablonul tau! Ma agit ca sa fiu editor...


pe scurt: nu mai ai pe cine sa iti antrenezi furiile nereusitelor, e greu de crezut ca se inmultesc userii dupa ziua de azi, se vor imputina chiar

acu' scrie singur tu, Gheorghe Rechesan, tot saitul!

succes!


 
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2014-05-13 23:52:18
         
 
  nobilescule, de ce nu postezi, tu, indignatule, pentru echilibru și bălăriile textuale ale amicului Hurmuzache, barem cele de dată recentă?

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=46822


sau propriile drojdii de ură pe care le reverși chiar în subsolul editorialului cu sandaua?
ce tupeu ai, taman unul ca tine să se îndioască de probitatea morală a celui care îi permite să-și reverse veninul!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-13 23:41:24
         
 
  de Nobillis, ai intrecut masura. Domnul profesor Ion Corbu este ingaduitor. Eu iti spun pe sleau: N-ai treaba pe marile tale siteuri? Nu te mai lansezi cu bulanul pe maidanul poeziei? Nu te lansa in polemici pe care le pierzi!  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-05-13 23:33:37
         
 
  Peia a clacat. Munceste mult la casa aflata in sondaje ca PSD-ul. Maestru Cioaca doar i-a pus oglinda. Epiglumist, la fel. Cred ca domnul Cristescu a gresit.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-05-13 23:29:35
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Am gasit-o si pe cealalta.
Nu mai stiam decat primul vers, "Țara-i adevărul cel mai pur,", drept pentru care am cautat mult in site si am vazut multe alte exemple de genul solicitate mai sus...

Poezia de fata, "Ne legitimam". Iata ce mai gasim prin subsol:
________________________________________________
Domnule Hurmuzache, după cum observați am invalidat comentariile domnului Recheșan. V-am mai explicat și altădată, edditorii nu pot urmări toate postările userilor cu nivel liber de postare. Conform regulamentului, un nivel liber de postare implică și responsabilități. Tot conform regulamentului, puteți sesiza aceste abateri la e-mail:
[email protected]

Repostarea (de zece ori) unui comentariu invalidat, denotă lipsa de respect față de activitatea noastră voluntară, asta ca să nu mă gândesc la alte probleme patologice. Eu voi lăsa în caseta redacțională comentariul repetat, pentru ca factorul decizional (domnul Corbu) să aprecieze și explozia d-voastră de personalitate.
Postat de catre Val Navara la data de 2012-12-08 06:51:53
_______________________________________________

gheorghe, am pus steaua la loc, de ce naiba nu renunți la gesturi de-astea infantile....
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2012-12-08 07:17:22

_______________________________________________

ștefănescule, babă paranoică, dacă nu erai nesimțit și mi te adresai civilizat o lăsam.așa, scoate dîn găoaza lui sile. care sile? ăla de-ți procură pastile.
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-08 23:34:21
________________________________________________

Stimați editori, vă prezint două din perlele postate de g, recheșan în caseta comentariilor poeziei mele ,,Ne legitimăm”:
1) ,ștefănescule, babă paranoică, dacă nu erai nesimțit și mi te adresai civilizat o lăsam:
* ( este vorba de steaua pe care mi-a acordat-o d-l Ștefănescu , și el a șters-o…), așa, scoate din găoaza lui sile, care sile? ăla de-ti procură pastille..
( postat de g, recheșan la data de 2012-12-08, ora 23;34;21)
2) ,,măi, postache/minciunache, citește cu atenție tâmpeniile tale de fabule…………….
………………. până nu pun eu mâna pe toiag, bălărie umană ce ești și te altoiesc în numele mă-ti și-al și-al răului duh ce te ațâț㔅…………..
( postat de g. recheșan la data de 2012-12-08, ora 20;19;54)

- Dacă sunt în litera și spiritul Regulamentului, lăsați-le acolo, dacă nu, vă rog respectuos să le trimiteți la reciclare.
Vă mulțumesc anticipat!

Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2012-12-09 08:38:14
__________________________________________________

păi nu pun io mîna pe toiag, bălărie umană ce ești să te altoiesc în numele mă-tii și-al și-al răului duh ce te ațîță să bălăcărești cu nerușinare!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2012-12-08 20:19:54
_________________________________________________

Aceasta e o mica parte din "comunicarea" unui fost editor Europeea, Gheorghe Rechesan, cu un autor prin intermediul comentariilor...

Mai iese o mizerie la suprafata, pe langa mizeria constant-patologica a celor care se reped ca niste caini turbati la oricine pe site: LASAREA FARA AJUTOR (din partea celui in drept) A EDITORILOR (voluntari) SUB TIRUL INVECTIVELOR!
 
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2014-05-13 23:15:45
         
 
  Vorbim mâne. Noapte bună!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-05-13 23:12:17
         
 
  "Un singur lucru spun: sa va fie rusine, dom" profesor!"

Multe am văzut la viața mea. Dar o asemenea insanitate nu mi-am imaginat că este posibilă. Din partea unui om pe care l-am tratat cu toată considerația.

Acum, fiind eu în cauză, poate sunt subiectiv. Vă întreb pe ceilalți: este ori nu un nejustificat atac la persoană?
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-05-13 23:11:23
         
 
  nobilisule, verva ta e suspectă, nu ai postat niciun text literar pe europeea de circa trei ani, intervii doar ca să dai cu bîta în baltă, la asta te pricepi de minune!. vrei să fi uns editor, de ce nu îi scrii domnului Cristescu, sunt sigur că vei primi jobul. așa cum sunt sigur că vei continua hărțuiala personală, așa cum ai făcut-o chiar în subsolul prăfuitului editorial cu non ultra crepidas. chiar așa, corneluș, tu pe ce calapoade stai?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-13 23:04:16
         
 
  "du-te, unde te trimise Peia, în origini,...'
e reluarea unei injuraturi, dom' profesor, asta e evident.

Cautand doua poezii postate de Vasile Hurmuzache, pentru publicarea in revista Absolut, am dat de un comentariu al "marelui prozator" in care il face zoaie pe autor pentru simplu fapt ca cineva, cred ca Mariana Ghicioi, ii instelase textul.
E vorba de "Cantec pentru o vioara de Cremona". Degeaba Radu Stefanescu ii spune "specialistului in poezie" Gheorghe Rechesan sa stea in banca lui pentru ca poezia e reusita, fostul editor al Europeii murdareste in continuare...

Cosmetizarile astea sunt niste magarii!
Un singur lucru spun: sa va fie rusine, dom" profesor!
 
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2014-05-13 22:19:06
         
 
  d-le Cristescu, un remember al primelor dovezi de grai ecoliterar articulat, putem (puteti) re/gasi in tablitele de la Tartaria, aici

http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol_nelogat=43955

unde, zic eu, n-ar fi rau sa plasati toate anunturile de genul asta, pentru intocmirea ierarhiilor, a statisticilor, a fiselor medicale, a arhivelor nostalgice, etc
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-05-13 22:10:40
         
 
  er. încălcarea, prevede  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-13 21:53:57
         
 
  florentine, îți reamintesc faptul că atunci cînd ți-ai făcut cont pe europeea ai fost de acord cu condițiile impuse de un regulament, e drept cam lax, așa că de încîlcarea lui nu se poate face vinovat, in extremis, proprietarul saitului decît dacă aprioprismul decizional nu ar isca alte polemici. puncutl slab al acelui regulament este că nu preede excluderea definitivă, ceea ce trebuie să recunoști, ar lipsi europeea de farmecul unor intervenții cît și de ridicolul hazos din care ne extragem bucuria de a posta.
cît despre propunerile care mă vizează nici că vreau să-i reamintesc ferventului meu amic, fane rădulescu (deși există o memorie cache n-am chef și nici timp să o accesez)toate bălăcărelile de care s-au făcut vinovați fără să facă nici măcar o singură zi de arest virtual!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-13 21:52:58
         
 
  Văd domnule Ștefănescu, văd. Și pare, din subtext, că, evident, sunteți pe aceeași lungime de undă cu domnul Sorescu! Să înțeleg că ați dori să-mi fac sepuku? Unde și când m-am ori am fost dezonorat? Ori care ar fi mârșăvia pe care am comis-o? Sau care-s faptele care mă nurenbergizează? (Nu căutați, domnule CTA, în dicționar, ultimul cuvânt. Nu-l veți găsi!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-05-13 21:52:23
         
 
  DeNobilis, domnul Peia a postat o măgărie. Cred că ai nivel suficient pentru a intra în editură și a constata personal. Domnul Cioacă, nu știu să fi avut vreodată nivelul redus și Epiglumist, au găsit cu cale să preia măgăria, tel quel, să o pună în ghilimele, să o posteze și să comenteze sub ea. Deși am spus-o de nenumărate ori: nu mai imaginați contexte pentru a utiliza limbaj neecoliterar.

Cel puțin din ce am văzut eu, doar prima pagină, domnul Recheșan, nu a încălcat regulamentul. A că are o responsabilitate morală? Poate. Dar regulamentul, pe ce exemple sunt mai jos, nu a încălcat regulamentul.

Domnule Sorescu, acuma, se știe, de principiu, eu sunt vinovatul de serviciu, causa causorum. Pentru că am inventat Europeea și pentru că, având sprijinul numeroșilor useri, între 100 și 200 vizitatori unici, ne încăpățânăm să o menținem vie și valoroasă. Însă trecând la fapte și făptuiri v-aș ruga să le prezentați. Pentru că reducerile de nivel se fac după faptele concrete comise!

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-05-13 21:44:36
         
 
  vedeti, domnule Cristescu, ocara, insulta, balacareala, calomnia, in fine, injuratura vartoasa de mama, par niste ipostaze mai plauzibile ale eternitatii. asta apropos de ambitioasele noastre arhive digitale, de care vorbeam deunazi (vorbeam?)

s-ar mai putea demonstra ca nu conteaza numai frecventa cu care se face sanctionarea bardului, ci si factorul de umplere (pentru neinitati, raportul dintre durata de functionare a maestrului la nivel de acces 100 si durata de penitenta si meditatie crestina la nivel 10).

ca avantaj, la impulsuri dirac, va interveni efectul pelicular al frecventelor inalte si va scadea factorul de zgomot (pentru neinitiati - mai puneti mana de cititi).

in concluzie, i-as recomanda un somn de 6 luni, cu o perioada activa de 2-3 ore, maxim 24, pana la rondul de noapte.

p.s. sanctionarea celorlalti, desi, formal, e corecta, mi se pare exagerata. una e sa furi o gaina, alta sa devalizezi crevedia. parerea mea.

p.p.s. pentru eforturile din ultima perioada, l-as propune new entry pe veteranul gh. rechesan.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-05-13 21:35:33
         
 
  De, domnule Cristescu!
"Când politica-i în trombă,
Dragostele se sucombă!"
Autorului moral nu-i scădeți nivelul?
Cu onor, adică, dvs înșivă?
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-05-13 20:45:41
         
 
  ”How fine you look when dressed in rage. Your enemies are fortunate your condition is not permanent. You’re lucky, too. Red eyes suit so few” said the Cheshire Cat.
dă-ne voie, nobilisule să ne îndoim profund de obiectivitatea părerilor tale scrîșnite!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-13 20:23:38
         
 
  N-am inteles cu ce a gresit Sorin Olariu, am observat ca in multe comentarii s-a abtinut sa raspunda cu aceeasi masura lui Ioan Peia si lui Gheorghe Rechesan. Cred ca lui Sorin Olariu nu trebuie sa ii reduceti nivelul de postare.

In schimb, cred ca Gheorghe Rechesan trebuie sanctionat pentru instigarea permanenta a autorilor Ioan Peia si Sorin Olariu si nu numai. Trei exemple clare mai jos:


du-te, unde te trimise Peia, în origini, că n-ai nevoie nici de pașaport americănesc, nici de viză de tranzit, manipulantule! vrei să-ți dau un link?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-13 07:25:27

glumache, te făcu mat, peia! geaba te dai tu vameș la porțile beletristicii că unde te trimise poți s-ajungi lesnea, fără viză sau pașaport american!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-13 14:48:44

bre, parodie, ești fleașcă, aici nu e vb de eleganță, cultură sau inteligență, pur-și-simplu e vb de curaj, iar tu n-ai sînge în instalație să i-o zici ”ba pe-a mă-tii” fiindcă ești un laș cu ifose!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-13 18:39:36


Desi cred ca s-a ajuns intr-un moment in care reducerea nivelului e apa de ploaie.
Pe alte ateliere literare useri ca Ioan Peia si Gheorghe Rechesan erau extirpati din
start.

Datorita acestora si altora care nu mai posteaza pe aici, Europeea e pustie. Au fugit ca dracul de tamaie multi, foarte multi autori buni. Acest lucru s-a intamplat pentru ca le-ati permis sa transforme cel mai bun site de literatura din Romania intr-o cocina pretextand ca "intra cine vrea, ramane cine poate".

Am atras atentia asupra acestui lucru de cativa ani buni, dar decizia a ramas sa o luati dvs. Acum vad ca pleaca, scarbiti, editorii.

Pentru ce mai platiti gazduirea si intretinerea saitului daca nu puteti sa il mentineti la nivelul anului 2007 - perioada de glorie? Era greu sa luati de maneca pe cei care au defaimat, injurat, provocat constant scandal si sa-i trantiti afara din pravalie?
 
Postat de catre Alensis De Nobilis la data de 2014-05-13 19:57:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE