FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Solicit public sanctionarea lui Ion Peia. Pentru ura rasiala!
Text postat de ecsintescu virtual
Asa ceva nu cadreaza cu un site literar si european

"
un alt cioroi, cu borurile pălăriei cît parașuta parașutei, comenta: "e chiar bun parcu... îmi place"!
"morții-mă-tii", îl gratula fileață, fratele lu plișcoci, pe cameraman!

Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-08 21:53:35


culmea culmilor: o cioară din suita parașutei, la nana, ridica, în fața camerelor, un afiș cu udreasa-n formație de parașute, pe care scria "ridicăm românia"!
unde o ridici, măi cioară? în zbor?
la același nivel cu parașuta?

Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-08 21:51:27"

Sa-ti urasti in asemenea hal propria etnie?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  aveți chiar mai jos câteva mostre de finețe stilistică.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-05-11 11:09:30
         
 
  apropos, d-le Cristescu, peia a produs foarte multă literatură de bună calitate ziele astea. copleșitor de multă, nu pot veni cu exemple, ar însemna să pierd o săptămână. având în vedere și calitățile de vizionar, îl propun editor. ce spuneți?

p.s. puteți să-mi răspundeți liniștit, nu e textul meu.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-05-11 11:07:06
         
 
  Face nea Mitica un misto la sange te tine, peio!
De fapt, cine nu face?

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-10 18:46:17
         
 
  îți ventilezi aerul de supt limbă, cioacă.
mai altfel zis, vorbești să n-adormi!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-10 17:58:07
         
 
  Domnule Ecsintescu,
Dca as fi maresal si eu as propune sanctionarea publica a domnului general Peia cu douazeci de vergi la partea posterioara pentru a i se urca mintea la partea superioara. Dar cum sunt numai soldat neinstruit nu pot sa-mi permit o astfel de obraznicie fata de gradat net superior.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-05-10 16:55:24
         
 
  ți-am mai spus, secărică: țigan e tac'tu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-09 18:11:59
         
 
  Ion, ai un limbaj suburban. Diferenta intre tine si bruta de la Nana este ca tu nu ai forta lui fizica. Intelectual nicio deosebire. Referitor la culoarea pielii..dar nu e treaba mea. Pacat ca acest site a derapat in xenofobie si sovinism. Ion, ti-e rusine cu originea ta tiganeasca?  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-05-09 17:55:37
         
 
  da' tu ce-o tot freci p-aci, mă bețivule?
apari și tu ca cucu de la ora cinci și te spîrcîi cîteva vorbe de doi lei. cînd nu ești suficient de trosnit, ca să nu nimerești tastele.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-09 17:49:16
         
 
  măi mercenare,
tu cu cine crezi că discuți?
chiar nu ai învățat pînă acum că ești o țîntă de individ, în comparație cu mine? că ești ultima găină pe care aș lua-o-n seamă, cum cotcodăcește beată?
chiar crezi că metodele tale de securel, proaspăt scos din mașinăria de tăiței a interlopilor politici, chiar ține la oricine?
și, apropo: țigan e tact-tu!
altfel nu ai face gașcă cu alde cioacă și restul țiganilor de pe aici.
că dacă mănînci rahat, vizavi de originea, nu înseamnă că și ești luat în seamă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-09 17:45:11
         
 
  Ion, sa respectam adevarul istoric:
1. Individul acela care a agresat-o pe batrana nu venise cu Elena Udrea. Bruta era din zona.
2. Individul violent a fost retinut. Deci, justitia este libera si isi face treaba.
3. Mult mai imoral mi s-a parut comportamentul deputatilor si apoi al presedintelui Romaniei.
4. Asta nu ne da dreptul sa avem pe acest site defulari si refulari ale propriilor noastre tare si nefericiri. Niciodata nu voi fi de acord cu exprimari de tip "cioara" "jidan" si etc.
5. Practici sofismul in stare pura. Ai un limbaj si un comportament tiganesc. Si esti, din cate stiu, rrom din Giurgiu. Ceea ce este absolut ok.
6. Cum este sa-ti uiti originea? Chiar daca ea te tradeaza, iubite preopinent.
 
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-05-09 15:45:37
         
 
  secărică,
te-a interesat vreun moment situația jegoasă a parașutei care a venit cu gorilele colorate după ea, să agreseze oamenii? te-a atins, cumva, faptul că o femeie în vîrstă a fost trîntită la pămînt de un cioroi, asistat de alt cîrd de ciori?
căc ciororiul, vechi infractor, este ditamai șeful de partid al bășiștilor?
nimic, nimicuța nu te-a afectat, măi neam de corturar?
păi, tu crezi că ține chestia cu "ura de rasă"?
da' ura de români, practicată de bășiști, din al căror țucal mănînci și tu, nu te atinge deloc?
cum dracului să te atingă, dacă tu ești tot timpul lat, căzut printre boscheți?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-09 15:23:16
         
 
  Domnule Ecsintecu,
In volumul "Moartea citeste ziarul" Micea Dinescu are doua versuri geniale care se refereau la "nebunul care ne omoara fiindca ne iubeste". Toata lumea a inteles ca era vorba despre piticul care devenise "erou intre eroi" si "cel mai iubit fiu
al Poporului Roman". Eu sunt convins ca si generalul Peia face ce face fiindca ne iubeste. Si cum puteti vorbi dumneavoastra de ura de rasa din partea generalului cand marele comandant de osti ii trateaza la fel si pe cei de aceiasi rasa cu domnia sa?! Eu cred ca generalul Peia este cea mai pura reincarnare a nediscriminarii.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-05-09 15:18:53
         
 
  maestre Cioaca, cred ca ura in general, si ura rasiala in special, tine de frustrare si neputinta. Mai ales ca Ion Peia face parte din aceasta etnie.  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-05-09 14:58:28
         
 
  maestre, este un site literar si european. Ura rasiala este interzisa! Restul..chiar n-am chef si nici timp:)  
Postat de catre ecsintescu virtual la data de 2014-05-09 14:56:45
         
 
  Pana domnul rabin Adam isi va da cu presupusul despre subiect si eu sunt aproape de aceiasi parere cu domnul cronicar Rechesan. De ce puneti nutret inflamabil sub coada bardului intaratarii noastre? Cand stiti foarte bine ca nu cu paie se poate indrepta o coada de general; si nici cu iataganul.  
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-05-09 14:53:39
         
 
  ecsintescule, îți face vreo satisfacție(tu, cel cu "sora lu' ceas" în guriță!) să pui paie pe foc? retoric mă-ntreb și mare-i imprudența...de imparțialitate, ecoliteratură șialte flecuștețe numa de bine!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-09 14:38:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE