FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
O viata nu costa nimic, nimic nu valoreaza cit o viata
Text postat de Oana-Simina Iaconi

Ce poate fi o viață? Ea poate fi nimic sau totul... Poate fi o bucurie sau o singurătate deplină... Așa ar spune orice filozof, orice poet, orice bătrîn trecut de prima strălucire a însuflețirii pline de pathos...
O viață e doar o clipă trecătoare din imensitatea de secunde a Universului. Bucurii, tristeți, singurătăți și iubiri fantomatice – toate sunt fărîme sidefate din frumoasa oglindă a ceea ce ar trebui să fie ființa noastră trecătoare... Pentru cineva o viață nu costă nimic, pentru alții nimic nu valorează cît o viață. O viață e simpl㠖 o bătaie de vînt, un freamăt de codru, o mîngîiere a mamei...
Valoarea vieții poate fi dată sau aflată, poate fi furată sau uitată... Ea – viața, continuă să uimească, să încînte, să inspire. Clipe la rînd, zile în șir trăim, simțim, iubim, plîngem... Asta e adevărata aventură pe care destinul ne-o lasă pentru a o sorbi cu nesaț.
Totuși, nimeni nu poate să dea vieții un preț. Unii spun că prețul vieții ar fi o aventură, alții cred că valoarea vieții ar fi ridurile ce crestează fruntea greu apăsată de necazuri. Toți uită însă de ce e mai important și de ce viața primește asemenea însemnătate pentru fiece om – moartea. Moartea e adevărata valoare a vieții, ea e cea care, deși pare întunecată e de fapt lumina ce învăluie această clipă trecătoare numită trăire... Viața e doar o flacără, moartea e cenușa. Viața e aventura, moartea e sfîrșitul jocului – ceea ce ne face să prețuim ceea ce suntem și ceea ce vrem să fim.
Nimic nu valorează cît o viaț㠖 trăind din plin orice clipă le transformăm încet în frumoase diamante ce împodobesc frumoasa ramă a oglinzii noastre, toate – amintiri. Toate au o valoare, trebuie doar să știm cu ce s-o punem în balanța divină a adevărului...
Nici oamenii, nici viețile lor nu se măsoară cu ocaua, acesta e adevărul cel mai mare al Universului.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE