FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
pofta vine mancand!
Text postat de Dumitru Cioaca
"pînă la urmă, din motive sanitare, prostia ar trebui totuşi cenzurată!"
(domnul cronicar Gheorghe Rechesan)

de-azi va cenzurez prostia,
maine pot sa ma astept,
ca-mi veti cere, cu ce drept?
sa va tai si fudulia!...
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  "un prost intră în baia comunală, iar unul dintre cei adunați acolo strigă:”să iasă prostul din baie!”, iar nătărăul se miră:”dar ce, io n-am plătit ca toți ăilalți, de ce să ies?”"
(Gheorghe Rechesan)

Domnule cronicar,
Parabola dumneavoastra dovedeste (sau este vora de o e lipsa?)cat de sincera, de modesta si de dispusa sa-si faca tot timpul autocritica este prostia. Pe cand la desteptaciune, mai ales la una mare, cum este aceia a desteptului care ii pretinde prostului sa iase din baie, fiindca el prefera sa aiba un prost nespalat decat unul spalat, nu-i poate da nimeni cu parul de nas. De asta se si spune: destept de da in gropi.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-05-02 17:57:37
         
 
  domnule literat, Dumitru Cioaca, am numărat cel puțin 500 de catrene scrise de dumnevoastră pe acest sait. cîte dintre ele pot fi considerate epigrame mi-e greu să stabilesc, nu sunt expert al genului. totuși, umor, în opinia mea, nu aveți nici cît o zambilă degerată!dar, nici un bai, vorba friulezului ”nessun problema, è possibile continuare!”  
Postat de catre yyy xxx la data de 2014-05-02 16:01:44
         
 
  un prost intră în baia comunală, iar unul dintre cei adunați acolo strigă:”să iasă prostul din baie!”, iar nătărăul se miră:”dar ce, io n-am plătit ca toți ăilalți, de ce să ies?”  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-02 14:28:42
         
 
  "prostu nu e prost destul dacă nu e și fudul, nu-i așa cioacă?
bre, nea cenzurică, am înțeles că îmi tai replicile dar nerozia lui neica ăsta epiagramaticu de ce o lași, nu e jenant să se posteze pe un atelier ecoliterar tîmpenii dintr-astea cu duhoare de atac la persoană? mai gîndește-te..."
(domnul cronicar Gheorghe Rechesan cerand rusilor de pe site sa-l ajute in lupta lui cu yankey-i)

Mult stimate si iubite domnule Rechesan,
Cum puteti vorbi de un atac la persoana cand eu prin catrenul de mai sus ma angajez sa nu ma ating in nici un fel de integritatea personalitatii dumnevoastre intelectuale?! Ce eu sunt de vina ca dumneavoastra cunoasteti mai pe viu proverbul "prostu nu e prost destul dacă nu e și fudul" pe care l-ati citat mai jos si de care eu, pana a-l introduce dumneavoastra in subsolul meu , nici nu auzisem? Pentru a nu ma acuza mai tarziu ca v-am furat proverbul, asa cum i-ati acuzat pe altii ca v-au furat vacuta, va rog sa vi-l retrageti imediat! Si sa-l hraniti, ca si pana acum, cu cele mai alese bucate. Ca eu nu dispun de potol pentru el.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-05-01 17:33:51
         
 
  prostu nu e prost destul dacă nu e și fudul, nu-i așa cioacă?
bre, nea cenzurică, am înțeles că îmi tai replicile dar nerozia lui neica ăsta epiagramaticu de ce o lași, nu e jenant să se posteze pe un atelier ecoliterar tîmpenii dintr-astea cu duhoare de atac la persoană? mai gîndește-te...
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-05-01 10:23:40
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23931
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE