FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
O VESTE EXCEPTIONALĂ, TRECUTĂ SUB TĂCERE DE CONDUCEREA ROMÂNIEI!
Text postat de adrian mihai
De cele mai multe ori, în facebook găsim numai prostii! Însă, câteodată, apar și materiale remarcabile. Am plăcerea de a plasa, mai jos, unul dintre ele, având permisiunea autorului articolului, domnul VALENTIN URSU:

"Anton Lixăndroiu, cetățean american și român, a obținut, după ani de procese, ca Ungaria să-și ceară scuze pentru HOLOCAUSTUL săvârșit asupra românilor din Transilvania, ca urmare a Dictatului de la Viena.

Interesant este că cei de la Bruxelles au spus, inițial, că "nu pot lua în considerare cele 2100 de probe trimise Tribunalului Internațional, dat fiind că aceste crime s-au petrecut înainte de înființarea acestui tribunal". După acest răspuns imbecil, Anton Lixăndroiu s-a adresat O.N.U., cerând ca toți criminalii judecați la sfârșitul celui de al 2-lea Război Mondial, inclusiv Hitler, Mussolini, Horty, să fie reabilitați, deoarece aceștia au comis crime înainte de înființarea Tribunalului International.

Răspunsul și rezultatul-bombă a fost că UNGARIA ȘI-A CERUT IERTARE ÎN PLENUL O.N.U., PENTRU HOLOCAUSTUL DIN NORDUL ARDEALULUI! O premieră! În România, știrea a fost lăsată deoparte. Să nu se supere U.D.M.R.-ul.

FELICITĂRI, ANTON LIXĂNDROIU!"

http://i757.photobucket.com/albums/xx217/amstroe/75cdfe02-c0ae-4f7e-abb6-b5cdc9356f90_zps7d44afe3.jpg
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  atîta cît să pricep că tu ești un răsfudac, care papă colastra bășistă, făcînd propagandă partizană în fițuica aia corentată, pe care-o citești tu și cîinele tău cînd saltă cracu'!
cît privește "antelectualitatea", o să-nvăț a o ortografia corect cînd antelectualii de teapa ta vor ști să vorbească și ssă crie corect românește. nu să se expună analfabeți și agramați pe la tiviuri. și pe aici, desigur, că o dai deseori tronc!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-08 08:34:52
         
 
  "băi poponentule al antelectualității,
mai întîi să înveți a vorbi și scrie corect românește" (ioan peia)


 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-08 03:15:03
         
 
  Da mah, dar intre timp am mai exersat limba romana si iata-ma ca o stiu binisor pentru unul care nu o are drept limba materna.
Dar tu, peio, cata engleza stii?

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-08 03:11:39
         
 
  băi lăudacule,
băi geniu al americii,
de ce nu-ți faci tu statuie și n-o plantezi lîngă tipa aia cu feștila-n mînă, ca să știe lumea că a dat norocu' piste yankei cu așa o personulitate fără egal?
dar însă totuși, să scrii și să vorbești corect românește cînd înveți, că-n emisiunea aia tivi, în care spuneai trei vorbe și făceai zece dezacorduri, erai demn de analfabeții cu ștaif de doftori în limbistică!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-07 09:21:57
         
 
  Peio, una e sa iti mai scape o virgula intr-un com si alta e sa sustii tampenii depsre cultul mozaic. Mai pune si tu mana pe o carte, ca eu am citit Torra si Coranul in original.
Ce-i drept, numai pe cotor. Ca ce era intre coperti am citit tradus in romana. Lecturi obligatorii, deh! Cum au fost la voi a Stefan Gheorghiu tezele din Aprilie...

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-07 03:08:43
         
 
  plișcoci & etcetera i proci,
cine dracului e mai rîtan ca tine, care scurmi toată ziua în troc după haleală?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-07 01:34:47
         
 
  băi poponentule al antelectualității,
mai întîi să înveți a vorbi și scrie corect românește și pe urmă să te declari profesor.
te-ai făcut singur de rahat cu postare aia tivi, în care te dai mare comentator mare de istorie a neștiinței!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-07 01:33:11
         
 
  cum se-adună ei pe hat...!
ca dulăii, la rahat!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-07 01:30:47
         
 
  cine are puțină cultură generală știe că (virgulă, agramatule!), din contră, plișcoci are deja circumcizie mentală, deci contra a 3.500 de euroi a devenit și mozaic. adică, un mozaic de tîmpenie calificată!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-07 01:28:57
         
 
  Sorine, ce stie râtanul ce este șofranul?  
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-07 01:03:38
         
 
  Cine are putina cultura generala stie ca din contra, pe langa ca nu vei fi niciodata racolat pentru convertire de catre un evreu, nici macar nu se poate trece la cultul mozaic asa, tam-nisam, numai pentru a avea niste avataje.
Evreii sunt foarte circumspecti cand e vorba de asta, nu sunt ca musulmanii care sau crestinii care au facut islamizare si increstinare cu sabia.

Se aude, elev peia?

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-06 21:00:47
         
 
  Celentano, este vorba despre povestea de mai jos - iarta-ma am uitat ca ai si memoria scurta ca si alte lucruri de care nu te mai folosesti-.
Amicul evreu, sinagoga, salariul... :) aha uite ca iti dai seama...

 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-06 13:08:06
         
 
  mai, peia, sau adam gutenbrun, sau cum iti mai spui tu, esti tavaniyat rau de tot, amice. PROPUNEREA de administrare a respectivei cladiri nu a vizat niciodata trecerea mea la cultul mozaic.
Ma-am intrebat in ultima vreme - vazand aberatiile rupte de context cu care incerci sa domini si sa impui un trend catre un ceva aiuristic (nu cred ca a inteles cineva ce vrei)- daca urmaresti din intamplare Las Fierbinti.

Prea semeni cu Celentano, betivul satului care nu face nimic dar este deranjat de fiecare data cand cineva din respectivul sat reuseste sa faca ceva.Te inspiri tu din serial sau regizorii te cunosc si aplica texte preluate din viata ta de zi cu zi?
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-05-06 07:54:49
         
 
  Cine-i nascut in februarie, hai sus, ha sus, hai sus!...

http://www.amosnews.ro/aniversari-8-februarie-2012-02-08

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-05 02:23:19
         
 
  ce zici tu, mă popo? că ești "exponent al intelectualitatii romanesti."???!!! ai nu mă-nnebuni, soro! păi, dacă tu ești ce spui, atunci trabantu e mașină, precum curva gospodină!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-03 10:04:12
         
 
  popo,
danțurie tale securisto-popești, la bară, sunt prea decoltate ca să mai poți vrăji pe cineva cu cimilituri din astea, de epianagramist pîrît!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-03 09:14:29
         
 
  "păi, popo, dacă nu aveai calificarea... "pastorală", pentru ce să-ți dea prea-fericirea-sa parohie, cum te invită la festinul ăl sfințit?" (ioan peia)

Foarte simplu, patrunjelu' tatii. Prin inca 6 luni de liturgica, urmate de examen final si hirotonisire de preot. Doar ca n-am fost curios. Desi aveam har, am considerat ca sunt prea valoros pentru poporul roman pentru a sfarsi ca preot. Asa ca fac cinste vetrei in care m-am nascut pe alte meleaguri ca exponent al intelectualitatii romanesti. Chestii care te depasesc, peio!
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-03 07:57:22
         
 
  Adevaru-i ca idioteniile gen: "am ramas pe pamantul unde m-o nascut muica", "mai bine muritor de foame in tara mea decat transfug", "" sunt doar niste gaselnite de ultima ora pentru a masca neputinta sau mai bine zis impotenta unor specimene demne de mila. :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-03 07:48:33
         
 
  "e el gazetar, cum sunt eu Turnul din Pisa mă-sii!"
(Ioan Peia)

Domnule general,
Parerea mea este ca dumneavoastra sunteti un un simplu gazetar ci un gazetar bun de pus la gazeta de perete. Pai cine a bagat groaza in toti securistii, basisti, trogloditii, diasporezii tradatori si alte lepre care misuna pe aici?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-05-02 19:54:44
         
 
  e el gazetar, cum sunt eu Turnul din Pisa mă-sii!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-02 19:41:49
         
 
  cine ”plișcă”, un gazetar corupt și mincinos?  
Postat de catre yyy xxx la data de 2014-05-02 18:02:02
         
 
 
"Nu stiam ca e un popa tuns, credeam ca e securest."(răsfugilă)

ia-ți ochelarii ăia de jmeker, cu focalizare progresivă, și ai să vezi mai bine, răsfugitule.
popa tuns ești tu. și securist, dealtfel.

"Normal ca ai ramas aici sa parazitezi sistemul, nu te-ai dus sa produci bani pentru tara ca mine. Din impozitul pe care mi-l ia mie compania romanesca pentru care fac marketing, statul roman iti da tie bani de boabe pentru gaini."

mănînci delicatesă turcească, d-aia colorată, cu ambele mîini, emigrantule! eu nu am parazitat, în veci, pe nimeni. nu aveam cum. devreme ce nu am fost nicioc clipițică angajat ala statului, ca tine. nu primesc și nu am primit un sfanț de la stat. dimpotrivă, am dat și încă dau.
ceea ce nu-i cazul tău: sub acoperirea de marketing, un agent de influență ca tine, adică un securist sub acoperire, este angajat al statului român. adică primești salar din banii pe care eu îi produc. deci tu ești parazitul!


"Am absolvit istorie si teologie didactica, nu pastorala, pentru a-mi cunoaste cat mai bine istoria si credinta neamului."

mda, desigur! aveai nevoie de o "anume" pregătire, cu mască teologico-istorică, pentru a-ți perfecționa misia de securist. cunoaștem. cît privește credința neamului, cred că o cunoști pe dinfară, mai ales de-acolo, din patagonia, aflat în slujba altora, și anume a stăpînilor, din al căror castron de linte îți molfăi nemernicia. și de unde, de un deceniu, ne scuipi în cap de cîte ori ai prilejul.
mangafao!

"Actualul mitropolit al Ardealului, care m-a fost dascal in facultate a insistat sa imi dea parohie, dar n-am fost curios."

păi, popo, dacă nu aveai calificarea... "pastorală", pentru ce să-ți dea prea-fericirea-sa parohie, cum te invită la festinul ăl sfințit? că te-ncurcași în esplicațiuni! cum adică, popă de-adevăratelea nu erai, da' te împropietărea mitropolitu cu parohie! pesemne nu ai avut o juma de miliard, pe vechi, ca să-l miluiești pe barosanul cel sfințit, că așa am auzit acum e tariful popesc acum, pt o parohie d-asta, bună de muls!

"Adica unul dintre cei 5 admisi din aproape 500 de candidati (alaturi de 2 rusi, un ucrainean si un britanic) e fugitiv?"

păi, cum dracului să nu fii admis, dacă erai dat pe listă, la extern, că ai fost special pregătit pt misii de spion? asta ar fi fost culmea! să-i admită pe ruși, și taman pe tine să te lase deoparte, ca pe-un prost!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-01 12:47:42
         
 
  plișcă, cîștigat la rișcă, balenă de uscat,

zici că: "eu nu am nimic cu evreii,"

să mori tu? păi, te lauzi că ai, după cum văd!

"Acum patru ani un evreu cu putere financiara"

ai văzut tu jidov (termen romainrolandian) fără putere financiară? da' de ce nu te lăsași mituit? nu era destul? sau nu ai acceptat circumcizia?

"de cate ori ajung prin Turda imi reinnoieste propunerea, eu il refuz politicos, mancam chiftele din piept de curcan in sos picant, bem vin dulce si ascultam niggunim."

normal că-l refuzi! cine și-ar arunca prepuțul la gunoi, la vîrsta ta? mai ales tu, pe care deja nu mai ai cum să-l vezi de burdihan! dacă-l mai și retezi, nici cu mîna nu-l mai ajungi!
da' la haleală nu-l refuzi, văd!
tipic!




 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-05-01 12:28:40
         
 
  @Kosta Vicleanu: ... si daca bine tinem minte, parca ziceai ca nu mai calci pe aici. Asa ca noi nu te mai retinem.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-01 07:54:53
         
 
  mi-a*

PS: Si nu te consider, ci esti de-a dreptul!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-01 07:16:12
         
 
  "nici popa n-a putut sa fie/dracia-sa, ca n-are har/dar e cuprins de nostalgie/dupa al patriei hotar/el fugitivo din Americi/obraznic rau si pus pe sfada/ne tot considera isterici" (Kosta Vicleanu)

Amice, popa nu am vrut eu sa fiu, chit ca provin dintr-o familie de preoti si am har cat n-ai tu fire de par pe scafarlie. Am absolvit istorie si teologie didactica, nu pastorala, pentru a-mi cunoaste cat mai bine istoria si credinta neamului. Actualul mitropolit al Ardealului, care m-a fost dascal in facultate a insistat sa imi dea parohie, dar n-am fost curios.

Nostalgie dupa al patriei hotar? Ma faci sa rad. :)
Lucrez la o companie romano-americana unde, daca chiar vreau, pot sa aud romaneste toata saptamana timp de opt ore pe zi. Plus ca toata familia mi-este aici. Sa nu mai zic ca vin de cate ori vreau in Romania, in interes de serviciu sau pur si simplu de sanchi.

Fugitiv? Aici chiar ca esti patetic. Deci un roman care se duce sa dea un concurs pentru un post in SUA, post platit cu de 30 de ori salariul sau din tara, e fugitiv? Adica unul dintre cei 5 admisi din aproape 500 de candidati (alaturi de 2 rusi, un ucrainean si un britanic) e fugitiv?
Amice, ar trebui sa te lauzi la toata lumea ca esti contemporan cu mine si ca te-am bagat in seama de veo doua-trei ori pe Europeea! :)

Vicleanule, eu si cu nea Mitica suntem suma tuturor frustrarilor tale, vazute si nevazute.

:):):)

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-01 07:14:40
         
 
  "a fcăut, am făcut un luceu esențial, băi emigrantule: am stat aici, unde ne-a născut maica noastră" (ioan peia)

Normal ca ai ramas aici sa parazitezi sistemul, nu te-ai dus sa produci bani pentru tara ca mine. Din impozitul pe care mi-l ia mie compania romanesca pentru care fac marketing, statul roman iti da tie bani de boabe pentru gaini.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-01 06:22:04
         
 
  @ioan peia: "În România, știrea a fost lăsată deoparte" este din topical lui Adrian mihai.
Nu stiam ca e un popa tuns, credeam ca e securest. Dar, ma rog, ori peia habar nu are sa citeasca un topic, ori a.m. e si popa si securist.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-05-01 06:17:53
         
 
  "Dom' Cioaca,
(nume predestinat!)
Lasati-va de cioace! Nu suinteti nici amuzant si nici nu vorbiti prea bine romaneste, adica exact asa cum intelegeti. Nu despre dumneavoastra este vorba. Dumneavoastra culegeti de ici-de colo, ca gaina, cate-o boaba de informatie, despre cate cineva, numai de dragul de a parea amuzant si documentat. Nici una, nici alta. Mai bine v-ati lasa. Nu va mai faliti cu faptul ca ati devenit american. Dupa multi, nu e nicio cinste, ba, dimpotriva. Oricum, fie-va destinul linistit, pentru mine nu contati si nici nu-mi face nicio placere sa conversez cu dvs! Daca intelegeti ceva din ce va spun. Daca nu, asta e!"
(domnul capitan Kosta Vianu)

Domnule capitan Kosta Vianu,
Nu pot sa neg ca cererea dumneavoastra de armistitiu nu m-a gadilat la organele cele mai intime. Desi nu pot fi un om cainos la inima, fiindca sunt numai o prapadita de hiena, nu pot sa accept aceasta propunere care v-ar ranii grav onoarea. Cred ca este unicul caz din istoria militara a lumii cand un capitan cere armistitiu
in fata unui soldat neinstruit. Desi va inteleg momentele grele prin care treceti, dar tin sa va amintesc ca in 1940 si Franta a cerut armistitiu in fata Germaniei, numai pentru a se umple de rusine. Daca veti fugi in Anglia, asa cum a facut marele de Gaule tot in 1940 sa stiti ca lupta nu este inca definitiv pierduta.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-05-01 03:04:26
         
 
  guvizica, guvidutule,

eu nu am nimic cu evreii, am prieteni si prietene printre evrei, am publicat evrei, totul este ok.

Ca observ capcanele pe care unii dintre ei le intind si nu intru in ele asta nu cred ca poate fi numit antisemitism... :)

Acum patru ani un evreu cu putere financiara din Turda imi oferea cladirea sinagogii lor pentru a o transforma in Centru Cultural - cum fac in Bucuresti cu Centrul Cultural ”Mircea Sabau”. Imi oferea un salariu de 3500 de dolari si o suma importanta pentru reparatii, echipamente si o serie de evenimente.

Singura lui rugaminte era ca respectivul centru cultural sa poarte numele unui evreu. El mi-a dat o lista de cinci nume, eu i-am dat o lista de doua nume. Nu ne-am inteles asa ca, am ramas prieteni, de cate ori ajung prin Turda imi reinnoieste propunerea, eu il refuz politicos, mancam chiftele din piept de curcan in sos picant, bem vin dulce si ascultam niggunim.

Cum faci tu, guvidele de o plesnesti numai ca nuca-n perete? :) Cred ca ai un mare talent la treaba asta.. :)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-04-30 23:30:03
         
 
  măi plișcă, savantule,
dacă ții tu musai să-i extermini pe vrei, extermină-i, tată, că n-o să-ți stăn noi, acum, denpotrivă. da', după aia, o să-ți iasă vorbe, de antisemit!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-30 23:00:23
         
 
  Asta e in topic, g.r.:

'văd că i-ar face glume cu spume... Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-29 19:49:14

???
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-04-30 22:51:06
         
 
 
holocáust s.n. (cuv. ebraic)

**1. Acțiunea de exterminare a evreilor de către naziști în ultimul război mondial ◊

**2. Distrugerea programată a unor ființe nevinovate ◊

cuvântul este mai vechi – apare de ex. în Smaranda de Lord Thompson, Paris 1932 – dar a căpătat o largă extindere după descoperirea lagărelor de exterminare din timpul celui de-al doilea război mondial)

SURSA: DCR2 (1997) | Furnizată de Editura Logos

++asta a propos de chiftele:

"Faptul ca, prin alaturarea a doua notiuni, dintre care una de natura mistic-ecleziastica, "ardere de tot" s-a nascut ideea (in anumite capete seci) ca ar fi vorba numai despre exterminarea evreilor, nu ne obliga sa acceptam chifteaua"
SURSA: un "istet"

si asta de mai jos a propos de sfertodocti:


" poci sa esprim pe gura urmatoarea esplikatzie, aproape stiintifica:

nicaieri in semantica acestui cuvant (holos - in intregime, tot si caustos - arzator, care arde) nu zice de evrei nimic." SURSA: acelasi "istet"

SURSA: DE (1993-2009) |

HOLOCAUST (‹ fr.; {s} gr. holo + gr. kaustos „de ars”) s. n. (REL.) Sacrificiu practicat în Antichitate de unele popoare (evrei, asirieni etc.), care consta în arderea integrală a animalelor pe altar. ♦ Spec. Exterminare (prin diferite metode) a unei mari părți a populației evreiești (c. 6 mil.) din Europa (în Germania, precum și în terit. ocupate vremelnic în timpul celui de-al doilea război mondial) de către naziști și aliații lor.

Srimate, "ca noaptea innorata", ai vreo idee de ce doua dictionare diferite dau definitii legate de evrei pentru Holocaust? Sau ai macar idee de ce se pune cifra 1. apoi cifra 2. inaintea sensurilor explicate? De fapt cine a yis frate ca hoșocaustul e legat de evrei?


Oare ce-o fi asta?

Ziua Națională de Comemorare a Holocaustului
De la Wikipedia, enciclopedia liberă

Ziua Națională de Comemorare a Holocaustului (Themesko Dives vash o Poraimosko Astaripen pe Godyate în romani) este un eveniment național ținut pe 9 octombrie în România, dedicat comemorării victimelor Holocaustului și, în special, rolului României în acest episod al istoriei. În această zi, diverse ceremonii au loc în toată țara, pentru a comemora evreii și romii care au murit în Holocaust.

Data de 9 octombrie a fost aleasă deoarece în această zi, în 1941, a început deportarea evreilor din Bucovina în Transnistria[1]. Bucovina revenise sub administrația României conduse de Ion Antonescu în luna iunie a aceluiași an.
Prima Zi Națională de Comemorare a Holocaustului a fost ținută în 2004.

Dar asta ce-o fi?

Holocaust
De la Wikipedia, enciclopedia liberă

Holocaust (din greacă ὁλόκαυστον (holókauston): holos, "complet" și kaustos, "ars"), (în ebraică: Hașoa השואה, în idiș: Hurben חורבן), este un termen utilizat în general pentru a descrie uciderea a aproximativ șase milioane de evrei, de toate vârstele, marea lor majoritate din Europa, în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, ca parte din „soluția finală a problemei evreiești”, programul de exterminare a evreilor, plănuit și executat de regimul național-socialist din Germania, condus de Adolf Hitler.[1]

si cum spunea un "cap luminat" (de becuri economice):

"nicaieri in semantica acestui cuvant (holos - in intregime, tot si caustos - arzator, care arde) nu zice de evrei nimic."

dar nimic, vere, nimicuta despre evrei... :)



 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-04-30 22:44:43
         
 
  e bine, cioacă, e f.b. cînd va deschide gugenheim o sală destinată prostiei, opera/ți agramată va fi exponat de top!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-30 17:58:38
         
 
  "ps. mă-ntreb cînd se va termina cu catrenistica asta în doi peri în care bibicului transoceanic și nu tocmai complet alfabetizat i se vor refuza toate icnelile pseudoepigramistice gen "lui cutare care a zis!" pînă la urmă, din motive sanitare, prostia ar trebui totuși cenzurată!"
(domnul cronicar Gheorghe Rechesan)

niciodata!
never!
nikagda!
(bibilicul trnoceanic)
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-04-30 17:53:50
         
 
  abisul gîndirii lui cioacă, sondabil prin papagaliceala neroadă și ghiolbănia beteagă!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-30 14:14:23
         
 
  Dom' Cioaca,
(nume predestinat!)
Lasati-va de cioace! Nu suinteti nici amuzant si nici nu vorbiti prea bine romaneste, adica exact asa cum intelegeti. Nu despre dumneavoastra este vorba. Dumneavoastra culegeti de ici-de colo, ca gaina, cate-o boaba de informatie, despre cate cineva, numai de dragul de a parea amuzant si documentat. Nici una, nici alta. Mai bine v-ati lasa. Nu va mai faliti cu faptul ca ati devenit american. Dupa multi, nu e nicio cinste, ba, dimpotriva. Oricum, fie-va destinul linistit, pentru mine nu contati si nici nu-mi face nicio placere sa conversez cu dvs! Daca intelegeti ceva din ce va spun. Daca nu, asta e!
 
Postat de catre sters sters la data de 2014-04-30 13:02:38
         
 
  "E amuzant insa faptul ca sfertodoctii isi dau aere (nu vanturi, aere!)de a-toate-cunoscatori, facandu-se singuri de material, asa cum le sta bine unor superficiali care se respecta. Imi vine sa le zic vorba bunicii mele, analfabeta, care zicea: "sa stii de la mine, maica, fala goala...traista usoara!". Ce dracu o fi vrut sa zica bunica"
(tovarsul capitan Kosta Vianu)

Mult stimate si iubite tovarase capitan,
Parerea mea este ca bunica dumneavoastra spunndu-va "sa stii de la mine, maica, fala goala...traista usoara!" nu a vrut sa va spuna altceva decat ca veti ajunge capitan!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-04-30 12:29:05
         
 
  E amuzant insa faptul ca sfertodoctii isi dau aere (nu vanturi, aere!)de a-toate-cunoscatori, facandu-se singuri de material, asa cum le sta bine unor superficiali care se respecta. Imi vine sa le zic vorba bunicii mele, analfabeta, care zicea: "sa stii de la mine, maica, fala goala...traista usoara!". Ce dracu o fi vrut sa zica bunica?  
Postat de catre sters sters la data de 2014-04-30 12:07:34
         
 
  Spre stiintza celor care-si fac cultura exclusiv din anumite dictionare poci sa esprim pe gura urmatoarea esplikatzie, aproape stiintifica: nicaieri in semantica acestui cuvant (holos - in intregime, tot si caustos - arzator, care arde) nu zice de evrei nimic. Faptul ca, prin alaturarea a doua notiuni, dintre care una de natura mistic-ecleziastica, "ardere de tot" s-a nascut ideea (in anumite capete seci) ca ar fi vorba numai despre exterminarea evreilor, nu ne obliga sa acceptam chifteaua. Dar, vorba vecinului meu Sandu Preparandu, care are vacantza mai multa decat au unii carte, "Da-o dracu' de purcea! Nu mananca? Nu-i mai da!".  
Postat de catre sters sters la data de 2014-04-30 12:03:21
         
 
  "cioacă,
te cam repeți.
ăsta-i semn de alzheimer.
sau de cip nedescărcat!..."
(tovarasul general Ioan Peia)

Mult stimate si iubite tovarase general Peia,
Dumneavoastra ati uitat de renumitul proverb dac: "repetitio mater studiorum"? Sau vreti sa sugerati cumva ca dacii sufereau de alzeimer?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-04-30 11:35:40
         
 
  cioacă,
te cam repeți.
ăsta-i semn de alzheimer.
sau de cip nedescărcat!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-30 10:51:43
         
 
  "a readus pe drumul lui sensul cuvantului HOLOCAUST."(balena cu focoase, zisă și plișcoci)

mda, că era așa o confuziune apppsolută, relativ la noțiune asta...
bine că apăru plișcoci, să ne lămurească!
doamne, cîtă înțelepciune pe facerile tale! de mînă!...


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-30 10:49:01
         
 
  "Ce dracu or fi facut ei, fugitii, pentru tara asta, in afara de a o fi parasit pentru alta mai buna?"
(tovarsul capitan Kosta Vianu)

Mult stimate si iubite tovarase capitan,
Ma vad silit sa repet raspunsu anterior: Noi, fugitii, am facut cel mai mare bine patriei scapand-o de pleava. Sper sa nu ma contrazice cumva numai de dragul de a ma contrazice, ca nu accept! Si eu si dumneavoastra stim ca numai pleava a fugit din tara.

p.s.
Nu-i asa ca daca am fi fugit in Corea de Nord nu ati mai avea nimic impotriva noastra?
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-04-30 10:47:36
         
 
  "Daca lor li se rupe inima de noi, noua ni se rupe altceva de ei, amerecani de import, vai de competentza lor."
(tovarasul capitan Kosta Vianu)

Mult stimate si iubite tovarase capita Kosta Vianu,
Pai daca dumneavoastra si altor patrioti romani vi se rupe alceva de noi americanii de import, cum vreti sa mai creasca natalitatea Poporului Roman?!
Merita oare pleava romaneasca ajunsa peste ocean un astfel de sacrificiu, mai mult decat suprem, din partea dumneavoastra? La distinsa dumneavoastra sotie, capitaneasa, nu va ganditi?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-04-30 10:39:25
         
 
  "Un ins fugit de multa vreme de pe aici presupune ca eu as fi avut drept obiective posibile doctoratul in electronica sustinut in Germania sau alte bazaconii."
(tovarsul capitan Kosta Vianu, adresandu-mi-se indirect)

Mult stimate si iubite tovarase capiatan,
Eu nu am presupus niciodata ca dumneavoastra ati avut vreodata ca posibile obiective sustinerea unui doctorat in Germania, ci Radio Erevan a presupus ca ati fi avut, tot ca posibile obiective, bineinteles, un doctorat la Academia Militara Mihail Frunze din URSS; din motive patriotice, fiindca Mihail frunze era roman-basarabean.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-04-30 10:29:39
         
 
  ' Un ins fugit de multa vreme de pe aici presupune ca eu as fi avut drept obiective posibile doctoratul in electronica sustinut in Germania sau alte bazaconii. Fiecare isi proiecteaza viata asa cum vrea si este sau nu multumit de ce a realizat. El n-a reusit decat fuga si i se pare ca noi cei ramasi am avea nevoie de sfaturile sau de compatimirea lui! Sa nu-l scuipi intre ochi (nu de scarba, doar ca sa nu-l deochi!) si sa-i arati usa? Cat tupeu pot sa aiba unii! Eu nu mai intru in vorba cu el, pentru ca a dovedit ca este tupeist si needucat, dar el face tot posibilul sa se bage in seama. Trist o fi, frate, prin America aia, daca asemenea trancalai nu-s in stare sa-si faca un cerc de amici sau de preopinenti pe acolo, ca sa se intretina dracului cu aia si sa ne lase pe noi in pace, asa prosti si neajutorati cum ne crede el. Ptiu!'
(Tovarasul capitan in rezerva Kosta Vianu referindu-se la persoana mea)

Mult stimate si iubite tovarase capitan Kosta Vianu
Eu, ca soldat neinstruit nu pot sa trec pe langa un capitan fara sa-l salut. Si dumneavoastra vreti sa ma scuipati intre ochi pentru un asemenea act de politete? Si de ce va luati si de compatimirea pe care v-o port, cand si eu si dumneavoastra stim ca meritati sa fiti nu capitan in rezerva ci general activ?! Energia, talentul, infocarea, patriotismul si alte calitati imposibile de gasit
printre "fugitii bicisnici" va indreptatesc la acest grad. Si inca ceva, tovarase capitan: prin fuga mea si altora ca mine sa stiti ca am facut cel mai mare bine tarii la care dumneavoastra tineti atat de mult, nu singur, ci impreuna cu tovarasul general Peia; am golit-o de pleava! Fiindca numai pleava, din care spre rusinea mea fac parte, poate sa ajunga peste ocean "Pe aripele vantulu". Pe adevarata samanta a Poporului Roman din care dumneavoastra, tovarase capitan in rezerva, faceti parte nu o poate desparti nici un uragan, taifun sau tsunami de solul stramosesc.

p.s.
Astept cu mare nerabdare urmatatoarele dumneavoastra scuipaturi intre ochi, tovarase capitan in rezerva! Fiindca sa stiti ca pentru un soldat neinstruit ca mine nu este onoare mai mare decat acea de a fi scuipat intre ochi de un capitan de calibrul dumneavoastra.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-04-30 10:11:00
         
 
  ce-i mai mare și mai mare, ca butoiul plin cu moare!
tu!

Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-29 23:40:42

iar te-a lasat ficatul? :)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-04-30 09:09:47
         
 
  Lăchele, ideea este ca acest OM, Anton Lixăndroiu, a readus pe drumul lui sensul cuvantului HOLOCAUST. De asta am pus cele doua definitii, ca sa intelegi si tu.
Dar esti prea absorbit de a demonstra ce gandire transanta si ce creier musculos ai... -cui oare? ca stim toti cat esti de sovin si de limitat- :)

ptiu! sa nu te deochi, guvide mic...



 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-04-30 09:04:33
         
 
  plișcoci,
ce-i mai mare și mai mare, ca butoiul plin cu moare!
tu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-29 23:40:42
         
 
  guvidule, eu nu vreau sa fiu pe primul loc. Te las pe tine ca deh, tu ai stofa de clovn.

Si daca nu stii ca Pacala este un nume legendar in literatura romanilor si a fi din neamul pacalicilor inseamna sa fii istet si inventiv, inseamna ca tu esti de undeva din Giurgiu, unde se stiu mai multe despre cainii maidanezi decat despre poetii de acolo... :)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-04-29 23:28:43
         
 
  plișcoci,
tu faci parte din trioul păcălicilor: popa tunsu, ciocălău și tu. deci, nici măcar în formația asta nu ești pe primul loc!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-29 22:46:35
         
 
  nu, sarmane, cisterna aia de o tona am pus-o ca sa inteleaga prostii despre ce este vorba. Dar cum bine observi, sarmanii nu s-au prins, adica trebuie mult mai multa informatie ca sa inteleaga. Imi pare rau ca nici tu nu te-ai prins, poate daca citesti cu atentie si repeti de doua trei ori pe de rost te capeti cu ceva... nu spui ce..
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-04-29 22:08:53
         
 
  de mă, mache-măcăilă, pe lîngă cele 500 de terfeloage ale tale, io mi-s un pigmeu! de-aia ai și atașată, anterior, cisterna aia de o tonă! ca să poți depozita atîta informație rumegată la non-stop, unde se distribuie prăjiturile cele mai consistente!
cu rahat!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-29 21:30:47
         
 
  Lache, macar ai inteles ce am zis ?

Cum iti spuneam Sorine: dublu-catren.. :))

ce sa-i spui, frate, altceva decat: " văd că i-ar face glume cu spume"

si asta arata de parca ar fi citit 300 de carti, adica... 'destept'.. :)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-04-29 21:23:28
         
 
  rîde și pușcă, precum inteligenta-n bîlci!
ce să facă și el? vine să ne convingă, prin multele-i citate, din dexuri și paradexuri, că el e un ins informat! mda. încape informație-n el cam cît în burdihanul personal! doar că se mistuie și devine deșeu de budă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-29 21:16:34
         
 
  UNGARIA ȘI-A CERUT IERTARE ÎN PLENUL O.N.U., PENTRU HOLOCAUSTUL DIN NORDUL ARDEALULUI! O premieră! În România, știrea a fost lăsată deoparte.
Postat de catre Epi glumist la data de 2014-04-29 15:10:21

Sorine, cei catre care tu strigi, inca, nu stiu ce s-a realizat prin aceasta insistenta a dlui Anton Lixăndroiu. Un exemplu e mai jos:


holocáust s.n. (cuv. ebraic) **1. Acțiunea de exterminare a evreilor de către naziști în ultimul război mondial ◊ „O psihiatră canadiană care a studiat copii ai supraviețuitorilor holocaustului [...] a ajuns la concluzia că mulți dintre ei dau vieții lor sensul unei misiuni.” R.lit. 13 IX 79 p. 22; v. și 1 XI 79 p. 23. **2. Distrugerea programată a unor ființe nevinovate ◊ „La ieșirea din muzeu un telefon special. Cine ridică receptorul poate auzi înregistrată vocea celor pe care japonezii îi numesc «kibakusha», adică supraviețuitori ai holocaustului, povestind cum a fost în acea zi teribilă și în zilele care au urmat.” Sc. 12 XII 84 p. 6; v. și szoah (din fr. holocauste, engl. Holocaust; BD 1967; L. Seche în SCL 4/75 p. 426, F. Hasan în LR 2/77 p. 33; DN, DEX, DN3 – alte sensuri, DEX-S; cuvântul este mai vechi – apare de ex. în Smaranda de Lord Thompson, Paris 1932 – dar a căpătat o largă extindere după descoperirea lagărelor de exterminare din timpul celui de-al doilea război mondial)
Sursa: DCR2 (1997) | Furnizată de Editura Logos | Adăugată de raduborza | Semnalează o greșeală | Permalink

HOLOCAUST (‹ fr.; {s} gr. holo + gr. kaustos „de ars”) s. n. (REL.) Sacrificiu practicat în Antichitate de unele popoare (evrei, asirieni etc.), care consta în arderea integrală a animalelor pe altar. ♦ Spec. Exterminare (prin diferite metode) a unei mari părți a populației evreiești (c. 6 mil.) din Europa (în Germania, precum și în terit. ocupate vremelnic în timpul celui de-al doilea război mondial) de către naziști și aliații lor. În prezent, se folosește tot mai frecvent, termenul de shoah (în ebraic㠄nimicire, distrugere”). ♦ (În prezent) Ucidere în masă datorată unor motive politice, religioase sau ca urmare a unor cataclisme provocate de om (ex. h. ecologic, prin distrugerea mediului înconjurător sau h. atomic, prin consecințele nefaste ale unui război nuclear).


Am ras ras cu lacrimi la faza cu octava.. :)

E de parodie: dublu-catren... :)
 
Postat de catre Ion Gabriel Pusca la data de 2014-04-29 20:59:06
         
 
  err: a făcut, am făcut un lucru esențial,..

comenetez în grabă!
mă enervează lichelele la culme!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-29 16:32:16
         
 
  nici popa n-a putut sa fie
dracia-sa, ca n-are har
dar e cuprins de nostalgie
dupa al patriei hotar!

el fugitivo din Americi,
obraznic rau si pus pe sfada,
ne tot considera isterici
dar e destept... facut gramada...

exceleeent! mi-a smuls un strigăt de invidie dublul catren!
e o sinteză absolută a tupeului și neobrăzării lașilor cei îmbuibați!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-29 16:30:35
         
 
  "În România, știrea a fost lăsată deoparte."(popa tunsu)

simplu! pt că nu prezintă credibilitate. altfel ar fi preluat-o televiziuneile, care nu-s chiar toate sub comandă bășistă!

"imi inchipui ce inginer esti daca nu intelegi ca 46,8% < 50,00% + 1. :):):)" (tot el)

îmi închipui ce jigodism îi animă pe cei care susțin o așa minciună! adică o manevră murdară susținutăd e către merkălarii care ăl susțineau pe băss la putere. acum o s-o cam ia în barbă! o să aibă băss atîâia parlamentari la brusel cam cîâin purici pe broască! și, evident, o să pice japițele merkăleaso-redingoto-barosane!

" daca ai fi putut, ti-ai fi dat si tu doctoratul in electronica prin Germania precum nea Mitica. Idem pentru Peia." (toooot el)

păi ce, cioacă și-a dat doftoratu-n electronică? păi, și l-a dat în spionită!

" Ce ai facut tu pentru Romania si nu am facut eu?" (liturgie popească)

a fcăut, am făcut un luceu esențial, băi emigrantule: am stat aici, unde ne-a născut maica noastră, nu am plecat să sugem țîța lu buș-tufiș și bănele obama! parcă sună a credință, nu a trădare jegoasă!

"datoria mea de bun roman " (aceeași liturghie)

ești tu "bun român", cum e macacul extraterestru!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-29 16:28:32
         
 
  Daca lor li se rupe inima de noi, noua ni se rupe altceva de ei, amerecani de import, vai de competentza lor. Ce dracu or fi facut ei, fugitii, pentru tara asta, in afara de a o fi parasit pentru alta mai buna? Cat tupeu pot sa aiba ca sa se mai considere romani? Evident, asta ii roade pana la distrugere, de-aia mai si dau cu nasul pe aici, unde le pute rau.  
Postat de catre sters sters la data de 2014-04-29 16:09:37
         
 
  nici popa n-a putut sa fie/dracia-sa, ca n-are har/dar e cuprins de nostalgie/dupa al patriei hotar/el fugitivo din Americi/obraznic rau si pus pe sfada/ne tot considera isterici/ dar e destept... facut gramada...  
Postat de catre sters sters la data de 2014-04-29 16:03:04
         
 
  Un ins fugit de multa vreme de pe aici presupune ca eu as fi avut drept obiective posibile doctoratul in electronica sustinut in Germania sau alte bazaconii. Fiecare isi proiecteaza viata asa cum vrea si este sau nu multumit de ce a realizat. El n-a reusit decat fuga si i se pare ca noi cei ramasi am avea nevoie de sfaturile sau de compatimirea lui! Sa nu-l scuipi intre ochi (nu de scarba, doar ca sa nu-l deochi!) si sa-i arati usa? Cat tupeu pot sa aiba unii! Eu nu mai intru in vorba cu el, pentru ca a dovedit ca este tupeist si needucat, dar el face tot posibilul sa se bage in seama. Trist o fi, frate, prin America aia, daca asemenea trancalai nu-s in stare sa-si faca un cerc de amici sau de preopinenti pe acolo, ca sa se intretina dracului cu aia si sa ne lase pe noi in pace, asa prosti si neajutorati cum ne crede el. Ptiu!  
Postat de catre sters sters la data de 2014-04-29 16:00:21
         
 
  "Mie mi se pare (subliniez, mi se pare mie!) ca un ins care fuge la mai bine ar trebui sa simta o imensa rusine in a se mai amesteca in trebile locului pe care l-a parasit cu buna stiinta." 9Kosta Vicleanu)

Ai o mentalitate dubioasa. Cu ce esti tu mai roman decat mine? Ce ai facut tu pentru Romania si nu am facut eu? Cine e o povara pentru tara?

In plus e datoria mea de bun roman sa vin si sa iti deschid ochii atata timp cat vad ca plangi toata ziua cat esti de nefericit.
Daca eram elvetian sau suedez, da, nu aveam de ce sa dau sfaturi. Dar asa, cand te vad ca urli a durere si neputinta mi se rupe inima.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-04-29 15:20:58
         
 
  @Kosta Vicleanu: daca ai fi putut, ti-ai fi dat si tu doctoratul in electronica prin Germania precum nea Mitica. Idem pentru Peia.

Dar vorba aia: Kanai putirinta...

De aici ura si frustrarile vizavi de oamenii plini de succes care au lumea la picioare prin munca si perseverenta. Pe mine unul ma amuzati. Ma gandesc cat de rau puteam ajunge si eu daca ii invidiam si ii injuram mereu pe altii in loc sa pun mana si sa fac ceva.

America e construita de oameni ca mine si ca nea Mitica, nu de plangaciosi si de frustrati.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-04-29 15:16:38
         
 
  Tot lui ioan peia: imi inchipui ce inginer esti daca nu intelegi ca 46,8% < 50,00% + 1. :):):)

Nu te-as lasa nici sa-mi ascuti un topor.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-04-29 15:12:28
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  @ioan peia: pai uite cam de ce si unde si-a bagat nasul romanul din America. Citez din topicul lui adrian mihai, text pe care se pare ca nici nu l-ai citit. Ca de obicei comentezi fara sa intelegi despre ce e vorba.

"Anton Lixăndroiu, cetățean american și român, a obținut, după ani de procese, ca Ungaria să-și ceară scuze pentru HOLOCAUSTUL săvârșit asupra românilor din Transilvania, ca urmare a Dictatului de la Viena.

Interesant este că cei de la Bruxelles au spus, inițial, că "nu pot lua în considerare cele 2100 de probe trimise Tribunalului Internațional, dat fiind că aceste crime s-au petrecut înainte de înființarea acestui tribunal". După acest răspuns imbecil, Anton Lixăndroiu s-a adresat O.N.U., cerând ca toți criminalii judecați la sfârșitul celui de al 2-lea Război Mondial, inclusiv Hitler, Mussolini, Horty, să fie reabilitați, deoarece aceștia au comis crime înainte de înființarea Tribunalului International.

Răspunsul și rezultatul-bombă a fost că UNGARIA ȘI-A CERUT IERTARE ÎN PLENUL O.N.U., PENTRU HOLOCAUSTUL DIN NORDUL ARDEALULUI! O premieră! În România, știrea a fost lăsată deoparte.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-04-29 15:10:21
         
 
  "Lipsa de caracter, grosimea obrazului, il face insa pe ghertzoi imun la rusine. Am zis." (kosta vianu)

și repet și eu, accentuînd, ca să fie și mai clar!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-29 12:46:11
         
 
  Mie mi se pare (subliniez, mi se pare mie!) ca un ins care fuge la mai bine ar trebui sa simta o imensa rusine in a se mai amesteca in trebile locului pe care l-a parasit cu buna stiinta. O minima decentza l-ar obliga la asta. Macar din dispretz fata de fraierii care au ramas. Lipsa de caracter, grosimea obrazului, il face insa pe ghertzoi imun la rusine. Am zis.  
Postat de catre sters sters la data de 2014-04-29 12:43:25
         
 
  Cioaca,
Daca atata intelegi mata din limba romana, asa e, ai dreptate dumneata.
In rest, pe ceilalti fugiti, care se tot invart pe langa oala romaneasca de rahat imputit, de care au fugit altadata ca dracul de tamaie, nu-i inteleg. Cand scuipi si injuri ceva, lasa asa, la ce te mai intorci sa lingi unde ai scuipat, asa cum faceti voi? Macar acel Lixandroiu a obtinut, in calitatea lui de fost roman ceva. Daca ar fi solicitat nu in calitate de cetatean american, ci in calitate de roman, ar fi obtinut... ce-a obtinut fata mare! Eu cred ca singura solutie care i-ar pune pe ganduri pe dregatorii statului roman ar fi sa ne dam cu totii demisia din functia de romani. Sa renuntam la cetatenie. Sa fugim si sa lasam pustii campurile si fabricile, institutiile si spitalele, sa ramana numai guvernoiu in frunte cu chiozlaul. Ce frumos le-ar sta, contempland tara exact ca milogul traista goala! Oricum, la cate se intampla, nu mai e mult pana atunci. Da' tot nu inteleg, de ce va mai rupe pe voi, fugitii, grija de furtunul lui Dabija.
 
Postat de catre sters sters la data de 2014-04-29 12:38:48
         
 
  "salariile acelea uriase in raport cu pensia lu' matale."

eroare, gigione! eu nu am statut de pesionar. eu încă produc bani pt japițele din burdihanul statului!

"roman din SUA, neplatit de nimeni, care sa faca putina randuiala" (??!)

cine e românu ăla și ce rînduială făcu?!!
una, că nu se vede nicio rînduaială, iar alta că de ce-și vîră nasul unde nu-i fierbe oala americanu? ce, eu am venit să te orînduiesc pe tine în america? nu, că oricum, ești tu orînduit de cine trebuie, să faci ce trebuie. că d-aia ai tulit-o și trăiești din castronul cu linte.

"in vreme ce in mintea ta toti cei din PSD sunt din nastere curati ca lacrima,"

poți să-mi precizezi, cu exactitate, în ce anume context am spus și susținut eu acest lucru, gigione? păi, ești un mincionos și manipulator ordinar, neică!
a fi antibăsist, mai întîi și întîi, nu înseamnă a fi pro/altcineva. aveam oarece simpatii liberale, dar de cînd deveniră niște josnice unelte băsescine, pot să spun că îi scuip în ochi de cîte ori mi se ivește prilejul. văd, însă, că nu vă mai deranjează deloc "căcărăul", de!... somnambulu', de!...
de ce oare?

"Cat despre Merkeleasa, Redingota si Barosu, poate faci o comparatie si intre realizarile lor in PE vizavi de realizarile unui Gigi Becali sau a unor Elena Basescu, Daciana Srbu si Adina Valean.
Cine a auzit de astia la nivel de Europa?"

păi, de ce să fac eu comparațiile pe care le vrei tu? eu văd ce mizerabili fuseră alde merkălarii, redingotele și baroșii, cînd nesocotiră voința unui popor! democrații de rahat ai occidentului, cum ar veni!
băga-mi-aș picioarele-n catedralele lor, făcute din furt și opresiune mondiale, de-a lungul secolilor!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-28 23:45:32
         
 
  Cat despre Merkeleasa, Redingota si Barosu, poate faci o comparatie si intre realizarile lor in PE vizavi de realizarile unui Gigi Becali sau a unor Elena Basescu, Daciana Srbu si Adina Valean.
Cine a auzit de astia la nivel de Europa?



 
Postat de catre General Motors la data de 2014-04-28 22:33:15
         
 
  Stimate d-le ioan peia, aici unde sunt eu soferii de camion care au masina lor castiga pe an cat un europarlamentar. Cei care lucreaza pe masina patronului castiga mai putin, cam cat un senator roman. Dar nu despre asta vreau sa vorbim, ci despre cat de eficienti sunt aia pe care ii tot votati, daca isi merita salariile acelea uriase in raport cu pensia lu' matale.
Pentru ca a trebuit sa vina un roman din SUA, neplatit de nimeni, care sa faca putina randuiala acolo unde euro-parlamentabilii nostri nu au facut de patru ani.
Iar in ceea ce priveste lista euro-parlamentabililor din linkul dat de mine, daca ai avea ochi sa vezi ai putea constata ca sunt din tot esicherul politic romanesc.

Pentru ca asta e diferenta dintre noi doi: in vreme ce in mintea ta toti cei din PSD sunt din nastere curati ca lacrima, iar cei din opozitie murdari, in opinia mea toata clasa politica romaneasca este o troaca de laturi.



 
Postat de catre General Motors la data de 2014-04-28 22:27:58
         
 
  păi, măi gigione, propagandist bășist!
în primul și în primul rînd, îți aduc la cunoștință că toți parlamentarii ioropeni, fără excepție, cîștigă în felul ăsta. și redingota, și merkăleasa, și barosu (oho, ei dă fro trei ori mai mult!).
atunci să desființăm, dracului, parlamentu ăla ioropean, că tot sub pulpana americii se agită, amirosind desuurile obamiților! da' nu te-ai gîndit că unu' ca tine nu mai are din ce trăi? cum să mai cîștige el paraiu, dacă nu mai freacă pixu pe la foaia aia, pe care-o editezi și pe care o citești doar tu, în timpul liber!

dar ceea ce mă dixtrează, e faptul că te dai de gol ca fraierii! dacă monica macovei a intrat în vizoru lu bășilă, hopa, că și tu te dai la ea! ați primit ordin pe unitate, ca'va'zică! bașca ăialalți, care nu au vrut s-o admită pe blondina șăfă piste prostime și nu s-au cărta la piempiul bășist.

cum dreacu se face că jjjmenăriile lu bășilă nu te deranjevu diloc, da' diloc!în schimb te preocupă frenetic faptul că noi nu suntem reprezentați de cine trebuie. asta spui tu, din cuibușoru tău de nebunii, dă peste gîrlă! da' nu puteai, neicusorule, puisorule, să stai p-acilea, eroule, principialule, corectule, perfectule, să ne reprezinți tu, căci tare onorați ne-am fi sîmțit?!...
vorba e, pe cine ai fi reprezentat, căci, dacă scădem cele 7,4 milioane care votară democratic împotriva căpcăunului și pe acre-i cataloghezi de tîmpiți, nu știu cine mai rămîne?
a, uitasem: voi, spuma țerișoarei și lumina lumii!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-28 21:55:49
         
 
  Asadar, inca o data se vede ca trebuie sa vina altii sa ne faca randuiala in ograda fiindca cei platiti pentru asta au alte treburi: http://saccsiv.wordpress.com/2014/03/27/cat-castiga-un-europarlamentar/

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-04-28 21:31:19
         
 
  @adrian mihai: De ce crezi ca aceasta veste exceptionala este trecuta cu vederea de conducerea Romaniei?

a. din cauza lui Olariu
b. din cauza lui Cioaca
c. din cauza lui Cercel
d. a=b=c

Ar mai fi o varianta, dar mi-e teama sa o spun pentru a nu fi etichetat drept tradator de neam si tara, basist, securist, horthyst, ungurean, etc:

Vatianta Tz: Din cauza ca sunt niste nemernici si bicisnici care nu ne reprezinta, incepand cu poresedintele, prim-ministrul, guvernul, parlamentuil si terminand cu baronii locali.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-04-28 21:03:07
         
 
  "Exemplu de urmat pentru alti fugiti bicisnici, care uita de unde au plecat" (Kosta Vikleanu)

Detaliati, va rog. Dorim cateva nume de romani bicisnici care au uitat de unde au plecat. Sa le dam suturi in dos.



 
Postat de catre General Motors la data de 2014-04-28 20:58:18
         
 
  "Exemplu de urmat pentru alti fugiti bicisnici, care uita de unde au plecat"
(domnul Kosta Vianu)

Pai daca Anton Lixandroiu este un "exemplu bun de urmat si nentru alti fugiti bicisnici", inseamna ca si el este un bicisnic. Sa inteleg ca orice face pentru tara un bicisnic tot bicisnic ramane?!
Cred ca domnul Anton Lixandroiu s-ar fi bucurat mai mult daca ati fi scris ca este un exemplu bun de urmau si pentru alti hoti fugiti care au uitat de unde au plecat. Fiindca se presupune ca un hot este mult mai inteligent decat un bicisnic. Domnule Kosta eu inteleg ca aveti ce aveti cu bicisnicii care au uitat de unde au plecat, dar cu asta, care se pare ca nu a uitat, ce mai aveti de-l faceti bicisnic?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-04-28 14:16:38
         
 
  poate n-ar fi rău, dacă aveți puțin timp, să accesați și linkurile:

http://inforor.com/anton-lixandroiu-nu-pot-sta-indiferent-cand-se-duce-o-vendetta-impotriva-tarii-mele/

http://stirile.rol.ro/print/-minunea-strasbourg-a-tinut-putin--10832.html

http://www.formula-as.ro/2005/685/spectator-38/un-roman-american-cheama-ungaria-in-judecata-la-strasbourg-6347

http://www.fabricadebani.ro/news.aspx?iid=50993&sid=1

http://ziarulrevolutionarul.ro/stiri-necenzurate/753-ungaria-i-a-cerut-la-onu-pentru-holocaustul-din-transilvania

http://www.frontpress.ro/2014/04/ungaria-si-a-cerut-scuze-pentru-holocaustul-antiromanesc-din-ardeal.html
 
Postat de catre adrian mihai la data de 2014-04-28 13:27:25
         
 
  Nici mie nu mi se pare plauzibil. Ungurii n-ar recunoaste in veci cum au ucis si schingiuit in Ardeal, pentru simpla vina de a fi roman. Dar daca este adevarat, cinste acelui patriot. Exemplu de urmat pentru alti fugiti bicisnici, care uita de unde au plecat  
Postat de catre sters sters la data de 2014-04-28 13:13:14
         
 
  puțin probabil să se fi întîmplat asta!
altcum, unele posturi de teve ar fi preluat știrea.
sigur, numai cele pe care nu le vizionează răDulea, dîn cauză dă pricină! dar îl informam noi, la o adică!
totuși, miștoul e tare!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-27 21:45:01
         
 
  sper sa se confirme oficial. sursele de pe net sunt indoielnice. oricum, steluta...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-04-27 15:34:01
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE