FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Tăiat carne de literat
Text postat de Val Navara
Am invalidat ultimele două comentarii ale lui Ion Mitică (sau Dumitru Bordușanu) exact pe motive de neexpectorare literară... Nu poți să spui orice, oricînd, oricum, doar pentru că ești liber la cuvînt, cu drept democratic în alfabet. Urmează Dumitru Cioacă, cel cu inversiuni și extraversiuni de limbaj.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Carnea mea de literat
De o taie Val Navara,
N-am nimic de comentat,
Nici în scris nu-i strig ocara.
 
Postat de catre Dumitru Bordusanu la data de 2014-04-25 18:14:44
         
 
  Versuri de expectorez
Nu le va cunoaște țara,
Pentru că pot să probez
Mi le taie... Val Navara.
 
Postat de catre Dumitru Bordusanu la data de 2014-04-25 18:13:22
         
 
  Stimate domnule Val Navara,
Cu oroare si groaza imi vad trecut numele pe lista dumneavoastra de iataganeli. Cu ce v-am gresit? Eu ma stiu nevinovat ca o fata mare care viseaza fara a pacatuii. Vreti sa spuneti ca noi, fetele mari, nici la visuri nu mai avem dreptul?!

p.s.
Vreau sa va fac atent ca introversiunile si extroversiunile de limbaj folosite de mine trebuie interpretate numai prin prizma dictionarului Limbii Romane si nu prin sensul deformat pe care li-l atribuie niste minti bolnave care chiar si atunci cand le arati niste chiloti de dama noi nouti, deci neimbracati, in loc sa-i pipaie pentru a-si putea da cuparerea de calitatea materialului din care sunt facuti, incep sa debiteze tot felul de porcarii. Deci intrebarea mea este: merita oare chilotii de dama sa fie pedepsiti numai pentru faptul ca niste neispraviti in loc sa se gandeasca la ei se gandesc numai la ce protejeaza ei?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-04-24 22:25:40
         
 
  și nu știu dacă ai opppservat? da', după spusele tale inteligente, aș fi un fel de sf. treime!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-24 21:36:28
         
 
  băi ăsta, de cînd ne iei tu pe noi cu "ăștia"?
drept cine te crezi?
un supra-invitat la fasoane de cenzor cu autoritate?
ți-aș zice eu ceva ce meriți, ce zici, băi ăsta, care răscomentezi?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-24 21:35:40
         
 
  Nu, prieteni, nu am a vă explica nimic. Întrebați proprietarul. Voi sînteți doar niște invitați. Care vă comportați anapoda. Ăștia care-ați comentat.  
Postat de catre Val Navara la data de 2014-04-24 20:51:28
         
 
  dar însă totuși, în numele aceleași "democrații reprezentative" și a noilor directive christeice, nu mi-a explicat nimeni de ce am fost calificat drept "mitocan" de către onorabilul jupîn-clonă, cristescu emanuil, fără ca "carnea de literat" (scuze pt cacofonie!) să fie hărtănită!
a?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-24 20:06:09
         
 
  am uitat să-ntreb: tichiuță ascuțită la vîrf primit-ai mr. navara?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-24 20:02:10
         
 
  nu, mr. navara!
motivația e subțire și, mai ales, abuzivă.
nu poți spune "orice, oricînd", nu pentru că "ești liber la cuvînt, cu drept democratic în alfabet.". (cum o mai fi și aia!). ci pt că nu poți să țăcăni ca o meliță, fără pic de substanță și măsură. matale nu poți, în numele democrației, să te dai mînuitor de fascii. ci doar să temperezi elanuri mult prea avîntate. cu tact. ceea ce e cu totul altceva. altfel, în numele aceleași "democrații"...cam avîntate, din parte-ți, eu te-aș exclude pe matale, una-două, din tagma mai-marilor, cu care te procopsi mr. cristescu - o altă clonă... pilduitoare, ca și matale!
adică, pardon, cum ar veni!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-24 19:58:55
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE