FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Europeea sau arta de a înghiți o broască râioasă pe stomacul gol
Text postat de Emanuel Cristescu
Cu rea-credință și în dorința de a face rău orice poate fi blamat.

Nu dintr-o pornire intelectual-masochistă aici sunt tolerate toate persoanele care au ceva de spus ori care cred că au ceva de spus, într-un exercițiu democratic, sș spune, fără precedent, în aria în care evoluează. Intenția mea a fost să las textul, textul nud al oricui, rupt de poziții extraaxiologice, cum ar fi poziția socială, rangul, puterea, ierarhiile de orice fel, funcțiile administrative, etc. să vorbească. Printre altele, de aceea, am acceptat și accept în continuare și clone. Cu respectarea unor minime condiții regulamentare care țin de un limbaj civilizat și de interzicerea atacului la persoană. Condiții pe care, În axiologia lor, mitocanii europeici numesc, nedrept abuziv, ticălos și manipulatoriu aceste minime exigențe "cenzură"

Având această libertate aproape totală, oricine se poate exprima și oricine se poate confrunta cu percepțiile lumii reale asupra ceea ce spune. Poate fi, astfel, o confruntare de idei reală, fără autocenzura pe care oamenii și-o autoimpun din cauza contextelor. (raporturi ierahice, poziție scială, etc.)

În acest mod Europeea reprezintă un exercițiu democratic aproape absolut. Din păcate, unii, fie că nu înțeleg, fie din alte motive, și sunt, slavă domnului, multiple motive, nu numai că nu participă cu onestitate la acest exercițiu ci fac eforturi de a discredita acest site. Și, periodic, îi tot cântă prohodul. Cu toate acestea Europeea se încăpățânează să existe. Și există. Și are valori. Și dă valori. Și, repet, este viață reală, democratică fără constrângeri de nicio natură.

Oare nu mi-ar fi și mie simplu, și nu aș mai îndura atâtea nedreptăți și uneori chiar "lături" textuale, dacă aș impune ca site-ul să fie un loc "elitist" în care "să ne batem" în compilări facile, în filosofelă ieftină de sorginte proprie sau împrumutată de la alții, în care să ne dăm "gânditorii" fără operă ai națiunii și să ne scăldăm într-o encomiastică reciprocă? Ar fi. Dar ar fi un surogat de cultură. Un simulacru de dezbateri, și vai, sunt multe astfel de "produse". Am puncte de vedere diferite în raport cu domnul Peia, îi suport nedreptățile dintre care unele sunt mitocănii de-a dreptul. Însă asta este viața reală. Acest om, ca și domnul Atanasiu, cu permanentele lui nemulțumiri, critici și chiar ofense există. Iar tactica struțului ar fi cea mai păguboasă atitudine.

Prin urmare, pentru toți aceia care scrieți aici și care continuați să scrieți: felicitări că aveți curajul să scrieți aici, unde nimeni și nimic nu este considerat intangibil și unde, ca și în viață, se pot naște afinități, idiosincrasii, amiciții, dușmănii, etc. Dacă textele, creațiile dumneavoastră rezistă unor asemenea încercări fiți sigur că ele sunt valoroase.

În plus, am încercat și continui să o fac în permanență, ca, prin demersul critic, acele "exerciții de lectură" să decelez valoarea textuală și să ofer exemple, fie și didactice în sensul percepției și descifrării unui text literar. Cine este interesat poate profita. Cine dorește să combată este așteptat. Cine vrea să ignore nu are decât.

PS. Mă aflu de câteva zile la Paris. Duminică seara voi reveni. Poate cu mai multe. Am scris textul de mai sus după ce, textual vorbind, deschizând printre picături, Europeea am fost obligat, iar, pentru a câta oară, să înghit, aici, în hotelul Champeret Elysee unde mă aflu, pe stomacul gol, o nouă broască râioasă. Dar, cum am mai spus, nimeni nu mă obligă să țin și să suțin Europeea. Iar, când urcă în ring, orice pugilist știe ce-l așteaptă. Prin urmare, sunt în ring și sunt gata să apăr mizele, fie ele și mici, în opina unora, ale Europeii!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  tz, tz, tz! ce rafinat ești, taică!
dar însă totuși ce cauți cu ditamai osu-n dinți?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-09 21:17:38
         
 
 
cît privește înjurăturile

iată-le



 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-04-09 17:39:10
         
 
  de fapt, această discuție e inutilă, mai bine rămîneam fixat la momentul cînd "broasca" era barem hazoasă:
http://www.europeea.ro/atelierliterar/index.php?afiseaza_articol=38656

acum, tot ce se discută alunecă în "șopîrle"

 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-09 15:13:03
         
 
  încît să asimilez  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-09 14:50:41
         
 
  dle Atanasiu, mă surprinde (de fapt e un clișeu de exprimare, nu mă mai surprinde nimic pe europeea) că jonglați fără portocale(sau sunt în rucsacul intelectualului rasat, la nevoie se scot, se consumă sau se folosesc ca obiecte de recuzită)și luați ad literam ce am reprodus din hitul lui Cristi Pațurca, dar nimic, probabil erați printre "golani" luați pulsul frămîntărilor browniene, sociale, etc. în vremurile acelea, de bună seamă naive sau eroice în naivitatea lor, cînd lucrurile erau amestecate, "huliganismul" era o țoală protestară, o uniformă de rebel. Logo? are destule europeea, unul în plus ar debusola timizii și-așa există o faimă destul de rău percepută.sau corect, dar neatractivă.
Am tot vorbit cînd "proroceam" finalul europeii despre nucleul ce s-a destrămat, oameni cu oareșce talent literar, cu umor și suficient de "huligani" ca să sancționeze militantismul gen "pedalare-n varză acră".Pînă la urmă, dl Cristescu s-ar putea să aibe dreptate:spațiu privilegiat(citiți admis tuturor celor care își pot face un cont) în schimbul unui raiting cu tendințe spre nula.
Eu, unu cred că intervin din milă, nostalgie, puțină curiozitate, pînă la urmă am pierdut mult timp pe sait și totul arată a don chișotism inutil dar nu aș merge atît de departe cu superioritatea dezgustului încă să afirm și să asimilez saitul și "populația" lui cu groapa Glinei!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-09 14:48:01
         
 
  cu chargeru ăla, răDuleo, poți prinde postul paștelui sau e acordat numai pe frecvențe speciale?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-09 14:35:58
         
 
  atanase,
ești mai sfrijit ca o măslină rămasă de pripas pe masă. adică, doar amintirea borcanului din care ai fost servit la aperitiv a mai rămas.
cît privește înjurăturile, nici măcar un mitocan sadea nu poți fi. pînă și pe zonă ești un mujic contrafăcut, adică unul care își dă cu pomadă în fiece zi și își umflă mușchii retorici, cum face apropitarul cu beșica procului, de crăciun!
ce poate fi mai rizibil decît asta?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-09 14:35:06
         
 
  să fi ajuns, răDuleo, pe de-abușilea, și-n baia comunală, în căutare de săpun, după ce te retrăgeai, plin de sudoarea sfîntă a vodafonului, către cazarmă? și ai rămas nesatisfăcut, din pricini de lipsă parteneri!
de aci deduseși cum că e cam rar exercițiul descuamării prin zonă?
eu te asigur că atunci cînd veniși, iarna, cu aferel, la spionat, pe lîngă cotețul găinilor (vezi episod descris amănunțit), dacă nimereai, din pricina dereglării gipiesului, la mine-n baie, era foarte posibil ca, azi, să ai viziuni paradisiace în legătură cu episodul sanitar al căutării săpunului!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-09 14:28:10
         
 
  mai bine huligan decît scriitor!

Asta da, ar fi o deviză demnă de acest spațiu primitor. Îl propun pentru un logo.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-04-09 14:22:22
         
 
  alde matale înjurați ca niște mironosițe

Aveți alte preferințe? De dulce, de mamă sau de cele sfinte?

Faceți doar comanda.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-04-09 14:17:59
         
 
  p.s. pt cocosul ala, daca-i gras, mai pun la bataie un charger universal de nokia.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-04-09 13:20:07
         
 
  mai ioane, chiar si faptu ca va spalati mai rar (spre deloc), pe mine unu nu ma deranjeaza. in opinia mea, niciun parfum frantuzesc nu egaleaza duhoarea onesta a prasilei. mai ales a prasilei a doua. niciun Luceafar nu egaleaza poema pe care ai putea-o scrie imediat dupa prasila a doua, sau aplicarea ingrasamintelor naturale - cu trohei din aia scurti si incisivi, ca cazmaua. stilu tau. parerea mea.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-04-09 13:12:49
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  er. dar dincolo de hibele...răzbate un demers sterp.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-09 12:18:29
         
 
  nu ma spune, gagiule! bă', da ce aspirații bucolice sicrete poți să ai, tataie! mă rog, nu e surprinzător. totul, la tine, e sicret. problema e că pe un smartphone nici măcar o fudulie de-a cocoșului nu poți căpăta.
și de unde ai dedus că aș avea complexe? cre' că vezi cam în dreptul tău, de orășean reșapat, lucrurile. sau poate că ai uitat adjectivul însoțitor și te miri de ce am complexe de superioritate? dupe contecsxt, parcă așa s-ar zice. eu doar remarcam faptul că voi, orășeni pîrîți, ar trebui să mîncați din culturile asfaltiere, pe care să le îngrășați cu propriul gunoid de grajd, cules din rețeaua de canalizare, căci noi - țăranii, de - avem gunoi de grajd pentru atare îmbunătățiri funciare, de la șeptelul binecunoscut: oi, vaci, cai, capre, găini, bibilici, etc!
doar bibilici pare că aveți și voi.
la cap.
doar că producțiunile lor fermentative rămîn în incinta halei de producție și asfixiază păsăricile din dotare!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-09 12:01:16
         
 
  ioane, de ce atatea complexe? in locul tau, daca m-as fi nascut la tara, acum as fi fericit, mai mult, m-as mandri. taranii stau mai bine dpdv fizic, aerul curat, munca campului si mancarea sanatoasa ii face longevivi. ce n-as da s-aud cantec de cocos sau behait de oaie dimineata! dau un smartphone pe-un cocos...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-04-09 11:42:17
         
 
  nea atanase,
eseistica matale uscată și rotocoalele retorice scrădite lent, la foc mocnit, nu impresionează decît pe bulibașele spilcuite de pe la dooojjjdoi!
noi, mitocanii, consumăm proteinele vieții reale, taman crude, adecă așa cum le dete mama natură, nu sintetizate la eprubeta din container. zo dacă te minț!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-09 11:09:43
         
 
  nu mă laudam, era o constatare. din ce în ce mai mult în ultima perioadă cînd întîlnesc "sofiști", literați, oameni de "bine" și activiști culturali îmi vin în minte versurile imnului golanilor, varianta adaptată vremurilor"mai bine golan decît activist, mai bine haimana decît detractor, mai bine huligan decît scriitor!"  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-09 10:55:39
         
 
  mă simt și eu un dătător la gioale cu cramponu din deșeuri

Aveți cu ce vă lăuda! Numai că veți avea mereu un contracandidat pe cinste. Supremația dv. nu e sigură. Răscoliți, groapa de la Glina e îmbelșugată.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-04-09 10:26:07
         
 
  să încerc sinceritatea cu degetul n-am nimic de cîștigat, de pierdut nici atîta...nu vă cunosc, dle Atanasiu, citesc f rar lirica de model nipon, nici dumneavoastră nu ar trebui să știți despre mine mai mult decît ceea ce ați citit din postările europeice dar dincolo de hibele pe care le reproșați (unele îndrituite, le susțin veridicitatea, altele străpezite de inutilitate) Mă scuzați, dar mă simt și eu un dătător la gioale cu cramponu din deșeuri(ce să fac dacă e material berechet în zonă!= nu de alta dar prea vă învîrtiți cu inutilitate și-un aer superior prin zonă(texte literare n-ați postat de un deceniu)folosind asemenea unui "burtolog" liric pîrît autointitulat editor, pe numele său din bolentin, pușcă, fața lavrei bleu ca afișier pt inițiative culturale minore(în opinia mea, astea cu tanka și haiku fiind un fel de bichinei pe fesele eutherpei)  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-09 09:48:18
         
 
  Vorba patronului: ”V-ați scris.” Comentariile sînt simptomatice. Arată evoluția de la superbia suficienței la victimizarea inocenței. Mai aveți pînă la a scrie ca judecătorul penitent.

Nu mă îndoiesc că sînteți rege neîncoronat, lider informal, bulibașă sub acoperire al maidanului cu dragoste (și abjecție). Grasu’ are doar mingea, gogoașa umflată. Dv. însă patronați (și protejați) energic jocurile ecologice: cinci pietre, arșice, țurca și, mai la margini, barbutul. Și faceți legea – dați la gioale cu gheata cu crampoane culeasă de la groapa din Glina.
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-04-09 09:06:52
         
 
  "nevolnici, exilați, infirmi, refugiați, invalizi."!!!(atanase)

hm!
da' pe fișa dumnetale medicală în ce categorie sunteți încadrat, stimate și prea onorate aristocrat, cu lustru de mitocan rasat, carele vă tot învîrtiți în taman același loc pe care-l onorați cu scuipătura voastră distilată?
măcar mitocanii de mahala înjură cinstit.
alde matale înjurați ca niște mironosițe, cu evantaliul vînturat la nas și turul plin de ifose parfumate!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-08 22:34:14
         
 
  ei, da' problemu e cine să hie reprazantanții culturii inevitabil "inferioare, slabe, decăzute"?! căci, dupe cum se vede și întrevede, alde atanase, băieți de capitală, se consideră alde finesco, alde supiriorii, alde stilații - deeeci reprazantanții unei culturi de castă, carele în răzbel cu mitocanii, de, esteră!
și-tuncea ce facem cu definițiunea de mai jos?
ar rezulta că mahalagii suntără taman ăia care se cred ființe cu ștaif...!
sau mitocanii suburbiilor au statut de rasă de soi?
cam încurcată logica atanașilor!
da' cine-o fi vintilă ăsta? frun ventil dă la rotița trotinetei atanasiene? sau frun mitocan stilat, de suburbie?
o fi el cineva, bunăoară, dacă-l citează taman atanase. căci atanase nu citează pe oricine. numa crema. crema mitocanilor de soi!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-08 22:17:26
         
 
  ”Mitocanul este mahalagiul cu orgoliul apartenenței sale, pe care o transformă într-un drapel de luptă sub care se războiește cu ceilalți, membri ai unei alte culturi, inevitabil inferioare, slabe, decăzute etc.” (Vintilă Mihăilescu)

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-04-08 18:19:14
         
 
  "gazda este mai degrabă un musafir care își dă aere de cărturar." (atanase)

of, aristocrația asta citită, neamule, care privește vulgul cu atîta silă, doamne! cum de ne mai îngădui pe noi, proștii, alături de asemenea exemplare de soi ale creațiunii tale? cum de nu-i pui tu pe cărturarii eștia să-și planteze singuri, în asfalt, crăpelnița produsă de mujici, secole și secole, fără de care drăguții de aristocrați, cultivați la seră, s-ar sfriji ca foile de porumb, pe secetă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-08 09:47:47
         
 
  Arta înghițitorului de broaște rîioase este tot ce ofer㠔gazda”. Mi se pare o prestație cabotină. Mai ales în ce privește administrarea. Dar ea este cunoscută prea bine din trecutele vremi: ea este aceea a activistului care se află-n treabă.

Cred că aici, unde tronează mitocănia, exercițiile de eleganță sînt totuși deplasate. Și ea se lăfăie nu de azi, de ieri, ci de la începuturile site-ului. Deci singura artă care se poate practica este cea pe care ne-o recomandă cu căldură patronul: înghițirea broaștelor. Producția de șopîrle e facultativă.

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-04-08 08:43:11
         
 
  Cred că tocmai ați fost numit condor, domnule Atanasiu, ca să mă bag și eu unde nu-mi fierbe oala! Iar comentariile la care se face referire ar fi următoarele:
"Mai aveați o mulțime de variante: mutualism, comensalism, amensalism, neutralism etc. Ați plecat de la exemplul nefericit în care organismul-gazdă este influențat negativ de paraziții beneficiari. Eu am plecat de la ideea de bun simț. Nu cunosc relațiile domniei voastre cu gazda. Nici nu mă interesează. M-am simțit lezat de expresia "adăpost pentru nevolnici, exilați, infirmi, refugiați, invalizi". Cred că domnia voastră ar trebui să vă prezentați scuzele. Considerați-o ca o provocare decentă.
Postat de catre latunski criticul la data de 2010-04-10 19:13:18


"la masa gazdei"

Punctul ăsta de vedere nu este atît de atipic. Se vehiculează de mult. Gazda nu a ajuns însă să și servească ceva. Înainte de separa grîul de pleavă și făina de tărîțe e și greu să crezi că cineva ar putea prepara vreun meniu.

Vă asigur că nu sînt în "vizite" cu dînsul. Dealtfel, cred că, în măsura în care miza (literară) ar exista, nu am mai avea de ce să pomenim de asemenea politețuri protocolare.

Într-un anume fel, ca să nu ignor cu totul jocul propus de dv., după prestația sa, și gazda este mai degrabă un musafir care își dă aere de cărturar. Cu ghionturile pe post de pișcoturi sînt obișnuit. Nicolae are dreptate, există un cîștig pe site-ul ăsta, ți se tăbăcește pielea.

Întrebarea: ce-aș face fără ele (gîzele de felurite specii)? Pariem că nu le-aș simți lipsa? Cum cred că nici lipsa mea n-ar fi simțită ca vreo pierdere.

S-a acreditat ideea că Europeea dă dependență. Nu o agreez și la orice provocare decentă vă asigur că voi pleca definitiv și fără niciun fel de regrete din acest spațiu (care nu găzduiește nimic, doar dacă nu facem rabat sensului biologic de gazdă pentru paraziți, ceea ce nu implică nicicum vreo ospitalitate premeditată).


Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2010-04-10 17:51:14


Domnule CTA,
eu am un punct de vedere puțin atipic. Cînd merg în vizită și nu-mi place atmosfera și (sau) compania nu spun ce simt chiar la masa gazdei. Adevărul fiind "un compus ingenios de dorință și aparență" (Ambrose Bierce)
Aleg variantele:
- bîrfesc gazda cu prietenii comuni (de, oameni sîntem și barabule mîncăm!);
- nu mai merg în vizită o vreme;
- nu mai merg niciodată.
Asta nu mă împiedică să-i ironizez și să-i "taxez" (atît cît mă pricep) pe diverși musafiri care își dau aere de cărturari cînd ei sînt, de fapt, doar bieți pișcotari. Conștient de pericolul situației: atunci cînd „dau” trebuie să accept că pot să și „primesc”. Pentru siguranța personală țin bastonul în dreapta și ciomagul în stînga.
Ar trebui să mă simt flatat de de faptul că mă situați pe aceiași platformă cu domnia voastră. Eu vă asigur că îmi cunosc locul în insectar și, paradoxal, nu mă pot desprinde din clasor. Mă simt bine alături de speciile rare, dar mult mai bine mă simt printre țînțarii cu elice și muștele comune, care sînt o sursă de inspirație chiar și pentru domnia voastră. Ce ați face în lipsa lor?
"Elita să știe de ce are parte:/ Frișca să fie bună, mai întîi se bate" (Stanislaw Jerzy Lec)- autor pe care nici nu era cazul să-l mai citez, avînd mai jos cugetările unui elitist modest și descoperitor al "literaturii vii".
Trăiască piramida cenușie și conul de umbră gri (culori ce n-au fost compromise, încă)!

Postat de catre latunski criticul la data de 2010-04-10 14:21:42".".

Care dintr spusele lui latunski vi se par a fi mai de bun simț, rămâne să vă edificați dvs.
Personal, găsesc a fi puțin cam nepoliticos modul dvs. de a pune problema. De eleganță nu mai vorbesc...
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-04-06 16:01:03
         
 
  Nu.

E vorba despre obsesia hoitarului de a vedea un stîrv în tot ceea ce mișcă.

Sau, despre un hoitar în travesti, visînd la leșul care ar putea fi vietatea care zburdă sub ochii lui.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2014-04-06 13:05:18
         
 
  ... sau arta hoitarului de a poza în condor...

Deci e vorba de un stîrv în travesti?

 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-04-05 23:18:11
         
 
  Și care este miza dvs, domnule Atanasiu, tot (de)clamând la nesfârșit această lipsă de miză? Singurul lucru, poate, care dă farmec infamului câmp bleu?
Dacă nu mă înșel, asta e definiția comediei: patimi mari pentru lucruri mărunte. Ceea ce dă personagiilor "o aură" de ridicol. Și de sublim.
L-am putea numi, generic, don quijotism.
Categoria din care cu onor faceți parte, găsind o miză importantă din eternul răzbel cu morile de vânt.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-04-05 19:08:00
         
 
  deși mi-am promis că nu mai intervin în ”polemicile europeice” mă văd silit, nu ca mitocan sadea, dar măcar ca unul căruia îi vine a scrie despre ”mărirea și decăderea europeii”!
cenzura există, dar mai rău decît gesturile restricționiste e bunul plac al cîte unui editor cam partisprinic(sau naiba știe, neatent și insuficient motivat).un exemplu clar de mitocănie și atac la persoană decît titlul articolului(un eufemism e un ghiveci de agramatisme și informații alandala, eronate și azvîrlite de un oarecare): ”Marș, înapoi pe puntea măgarului” . de conținut ce să mai zic, nici că merită citit.
A bon entendeur salut, monsieur Cristescu, nu vă obosiți prea tare cu argumentele gastronomiei din Hexagon noi, veteranii lavrei vă-nțelegem îndeajuns necazurile!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-05 16:22:56
         
 
  stimate domn cristescu,
jeluirea matale dramaturgică este de-a dreptul ridicolă!
dar asta e altă poveste.

citesc următoarea afirmație, pe care o faceți cu maximă amplitudine, așa, cam ca de la zeu la muritor:

//"mitocanii europeici numesc, nedrept abuziv, ticălos și manipulatoriu aceste minime exigențe "cenzură"//

eu sunt unul dintre – sau, poate, chiar singurul – care susține că (ȘI) pe aici se face cenzură. și se face. cu toate armele ipocriziei, din dotare.
le spuneți: "minime".
le spun: mascate de o frazeologie lunecoasă, subțire, căutată, încercînd, prin justificări de extracție pseudo-etică, să păreți un mare tolerant, animat de nu’ș ce idealuri universale. nu sunteți, dom’le. vreți să păreți, dar sub pojghița de retorici de împrumut, zace un mic dictator, cu toleranță jucată: „sunteți liberi să faceți ce spun eu!!!”

așa încît vin și întreb:
CUM VĂ PERMITEȚI, MISTER, SĂ MĂ CALIFICAȚI DREPT MITOCAN?
DE CÎTE ORI ÎNCADRATU-V-AM EU, PE MATALE, LA CATEGORIA ASTA?
poți a-mi zice?
niciodată.
și, atunci, iarăși întreb: cum de vă permiteți, domnule, care vă dați educat și, vai, cultivat, să faceți asta?
în virtutea cărui drept?
că posedați un pogonaș de mediu informatic, în care faceți pe profesorul sacrosanct, care-și distribuie, ex-chatedra, înaltele-i convingeri personale?
și în ce constă, de fapt mitocăniile mele?
că iau la mișto producțiunile intretextualisto-hermeneutice ale doamnei helena, fantoma voastră hermafrodită?
că iau în bășcălie manufacturile catrenistice ale epigramistului pîrît, alex popescu – altă fantomă a atît de prodigioasei voastre versatilități? sau pe aleodor covrig? care mai face și el, din cînd în cînd, remarci fără nicio noimă? sau ale cine știe cărei mițe bicicliste – posibil al nu știu cîtelea avatar al aceleași clone a clonei? care este!
să mai pomenesc de clona... originală, împopoțonată în precepte dintre cele mai sforăitor demagogice?

păi, dacă așa, de ce nu ați pus un motto pe frontispiciu, ceva de genul: „hello, voi che’ntrate, nu aveți voie să atingeți nici c-o floare prețiosul jupan multiplicat al incintei!”

e teribil de distractiv cînd, cu o dilatată suficiență, vreți a da să se înțeleagă că oricine altcineva face, „compilări facile”, „filosofeală ieftină de sorginte proprie sau împrumutată de la alții, în care ne dăm "gânditorii" fără operă ai națiunii”, numai alde dv., clonații, sunteți performanții ăstui loc, și, musai, tre să luăm lecții de scriere și comportomanent de la voi, așa cum afirma, mai ieri, un „encomiast” linkist, care vă înalță (mincinos, desigur, dar ce contează!) în slăvi. și așa de... vehement ați portestat, încît s-a cutremurat saitul! cît pe ce să-l suprimați pe băiețelu tatii!
în schimb, oricine altcineva își manifestă dezacordul față de prețioasele voastre (clone) directive de serviciu, este un „mitocan”!

dom’le,
cînd un individ fără căpătîi și fără brumă de talent, s-a apucat să-mi terfelească numele, într-o plăcintă de rahat, nu v-a păsat cîtuși de puțin.
cînd, însă, am afirmat doar, că voi îndrepta mizera producțiune către clona matale... originală, ți-au sărit capacele, ai făcut ca trenul în halta Taban! care va zică, era fffoarte jicccnitor pt sacarosancta-vă persoană, dar pt altcineva, nu.

o dați pe justificări, că să vezi, că nu am timp să citesc totul, că eu sunt un tolerant, că eu acord credit nelimitat oricui, că ala-bala-portocala, deși se vede și străvede că faceți doar gargară de retoric fabricat.
ca exemplu: titlul ăla, al porcăriei, scris cu majuscule, se vedea cale de-o poștă. în fine, după ce A FOST AĂPROBATA și a stat, vreo patru-cinci zile, proțăpit pe prima pagină, ați catadicsit să-l radiați. cine-i vinovatul? mda, turcul!

am un post în care încerc să îi fac a pricepe pe cei care confundă pamfletul cu atacul direct, la persoană, care-i diferența între duritatea unui stil și prostiile lor săltărețe. nu mi-am făcut iluzia că au priceput. s-a văzut după reacție: toate tîmpeniile posibile, înșirate sub com. încearcă să imite, dar le iese ca nuca-n perete! căci și pentru asta trebuie talent! nu oricine înjură cu stil!
dar pt că ei sunt atît de reverențioși cu prețioasa-vă persoană, nu sunt atît de îndatorați cu intervențiile VOASTRE (e bine cu pluralul ăsta?!) punitive!

în fine, întreb din nou, ca să nu se uite:

CINE VĂ PERMITE, DOM’LE, SĂ MĂ FACEȚI MITOCAN?
pot să vă fac și eu pe matale, că, vorba ceea: nu suntem, unii, mai egali decît alții!


PS: oberv că nimeni cu sesizează aspectul problemei, căci, nu-i așa, cel care i-a supărat merită a fi terfelit oricum!
păi, de, suntem imparțiali, pupa-ne-ar mama pe năsuc!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-05 14:15:15
         
 
  Europeea sau arta de a polei încăpățînarea activistului numind-o democrație.
Corneliu Traian Atanasiu


... sau arta hoitarului de a poza în condor...

Și, dacă tot veni vorba (într-un topic anterior) despre niște multe comentarii de mai anțărț (aferente aceluiași topic, respectiv celui care a generat prezentul text), aș aminti unul, de mult bun simț, al prea puțin prolificului (în opinia mea) latunski. Îl găsiți domniile voastre.

 
Postat de catre Liviu S. Bordas la data de 2014-04-05 13:20:44
         
 
  Europeea sau arta de a polei încăpățînarea activistului numind-o democrație. De a te face că înghiți broaște ca să produci veșnicele șopîrle.

Domnule EC, la hotelul de care amintiți nu se servește, textual vorbind, și micul dejun?
 
Postat de catre Corneliu Traian Atanasiu la data de 2014-04-05 12:31:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE