FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Marș, inapoi, pe „ Puntea măgarului” !
Text postat de Vasile Hurmuzache
Reche-san, uite, iți mai aduc niște neisprăviți care să-ți argumenteze că nu este suficient să consulți maica Wiky și taica Gugăl, sau să fi citit „ Legendele Olimpului” și „ Istoria religiilor ”. Chiar dacă ai fost și tu emergent la un masterat..., de unde ți-a venit ideia cu „ zache, ia zi, cum e cu Dumnezeul unic la grecii antici ? ”
Păi, să incerc să-ți explic mai pe ințelesul tău...
„ Civilizația planetei Terra nu s-a născut la Sumer, cum se vrea să credem, ea este de natură extraterestră, și celții au fost mostenitorii ei direcți și glorioși.
Această afirmație era clară pentru vechii greci, pe care ii considerăm inițiatorii rasei albe și din care par a izvori toate populațiile Europei.
Aristotel a zis: „ Filozofia a inceput la druizi”. Pentru Herodot, care vizitase Grecia, Egiptul, Libia, Babilonul, Persia, Tracia, Sciția, << druizii aveau o cunoaștere a cerurilor care mărturisea despre profunzimea științei lor>> ( Istoria 14 III )
Incununat la Olimpya, a devenit „ Părintele Istoriei”. Herodot este unul din geniile cele mai cunoscute pe plan mondial, la fel și Aristotel, supranumit << Prințul filozofilor>> in care recunoaștem chiar și astăzi personificarea spiritului științific și a filozofiei.
Opiniile lor nu făceau decat să o consfințească pe a CELUI MAI MARE MAESTRU AL TUTUROR TIMPUTILOR, PITAGORA, care, după ce a fost in Egipt pentru a dobândi inițierea și a petrecut acolo mai mult de douăzeci de ani, a dobândit-o abia când a ajuns in Galia. Potrivit cronicarilor, Pitagora afirma cu convingere că << druizii erau oamenii cei mai savanți din lume.>>.
Aceste declarațiiau fost inregistrate ca atare și dovedesc că civilizația celților era prima in Occident și Orient, deci mai vechi decât civilizațiile Efgiptului, Greciei și Asiriei.
Această convingere se baza in principal pe știința pe care o posedau druizii, in astronomie și filozofie, și de concepția avută de ei asupra materiei eterne ca spirit a unui DUMNEZEU UNIC, CREATOR AL UNIVERSULUI VIZIBIL și al LUMII DE DINCOLO.
Nu pot fi puse in nici un fel la indoială declarațiile lui Pitagora, Herodot și Aristotel, căci niciodata in istorie nu au existat genii mai mari ca acestea.
Atunci cum se face că istoricii noștri nu ne vorbesc niciodată de civilizația celtică a Dumnezeului Unic, totuși identic cu cel al lui Moise și Iisus? ”

Reche, Pitagora, Herodot și Aristotel au mințit?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Invidia, gaspadin Latunski! Precis(t) râvnește la jidveiul meu.  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-04-11 18:54:57
         
 
  Și mai aud, gaspadin Florescu, aud că gaspadin Recheșan te acuză de infracțiune de Jidvei.
Nașpa, acum se consum㠄amestec primăvăratec”, apud Evtușenko.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-04-11 17:50:27
         
 
  Gaspadin Florescu, eu nu iau apărarea nimănui, nici nu mi-ar fi de folos, știu că trăiesc, scriu (cînd scriu) și mor (cînd mor) singur. N-am ambiții, nici măcar literare, dar, în această dispută, unde ți se pare că facem coaliție împotriva unui user, este bine și indicat să revezi istoricul. O să-mi spui că miza este: „Sec - plus un leu(!)”, da, voi fi de acord! Și chiar mă gîndesc să nu sufere cumva respectivul user din cauza mea. Au cedat inimi și cerebele pentru mai minore (sic!) situații conflictuale. Acum, cînd simt ridicolul situației, pe care, indirect, o taxezi, chiar mă simt vinovat. O să mă reconsider. Îți mulțumesc pentru semnalul de alarmă indirectă. M-am legat de catarg.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-04-11 17:10:34
         
 
  La nivel literar, Dane (acum am citit comentariul tău), nu m-am putut lăuda niciodată că dau năvală muzele peste mine. Recunosc, pe de altă parte, că mă bucură îngrijorarea ta.
Deocamdată, mă mulțumesc să remodelez vechi texte de teatru, în lipsă de alte " talente" literare. Evident, ar fi absurd să le repostez ca să văd pulsul, o piesă de teatru este, totuși, o piesă de teatru, nu se citește așa de ușor, deși n-aș putea spune că nu am curiozități.
M-am băgat în această dispută nu în intenția de a face apărări pro bono ci, întâi de toate, pe post de chibiț, întrucât ciorovăielile tale cu jupân Hurmuzache mi s-au părut întotdeauna haioase, până la momentul în care s-a sărit (prea mult) calul.
Apoi, am trăit cu sentimentul că același domn Hurmuzache reacționează exact ca acei căței care, înconjurați fiind de o haită, mușcă disperați în stânga și în dreapta, pe apucate, înghesuindu-se într-un colț.
Drept care mi-am zis că nu se face să nu iau și eu parte la dezmăț. Evident, încercând să mai echilibrez balanța.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-04-11 16:35:52
         
 
  Hurmuzache (observi nota de respect, nu?), decît să ți se lipească mereu ciulinii de turul nădragilor, mai bine scrie (cel puțin) în stilul și în muzicalitatea din textul de mai jos. Și-o să vezi vrăjeală, ciulinii te vor respecta, zoaie pe tine n-or mai cădea...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-04-11 12:22:50
         
 
  D-le Sorescu, iată ce ii spuneam d-lui Mitică Ion, despre cei trei ciulini supradimensponați:

Mă joc, doar mă joc, dom' Mitică,
Cu niște copii prost crescuți.
Ii trag de urechi fără frică,
Că sunt excesivc de limbuți.

Din mintea puțină și mică,
De, rasa de Vășcăuți,
Doar praf și mizerii ridică,
Că sunt excesiv de limbuți.

Ii las, cum să nu, la adică
Ciulinii cum poți să-i săruți?!
Zâmbesc injurând, dom'Mitică,
Sunt niște copii prost crescuți.

Din rasa de la Vășcăuți...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-04-10 22:31:48
         
 
  Nu știu de ce, dar tare mă amuză să intărât trei papagali vorbitori... Poate faptul că, după ce li se deranjează circuitele,nu mai fac diferența dintre semințele de mei și metaclorpramid...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-04-10 22:21:31
         
 
  @peea:

Corect trebuie sa zici: lastarishi, Maria Ta!

Sau:

Astfel vedeti ca totusi cum se poate
Desigur numai ca posibil dar
Ramane sa oricum pe jumatate
Asa cum ti-am mai spus si nici macar!

Ai inteles, peea? / Ai prinsara ideea?

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-04-10 21:54:47
         
 
  ești pierdut în lăstăriș, popo, sau mi se pare?

și se zice: "dar însă totuși"!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-10 19:54:04
         
 
  Frunza verde de ciomag,
Nu m-amestec, nu ma bag...


dar totusi:

Imperativ, a II-a singular: publică

Imperativ, a II-a plural: publicați



Asadar, Radu n-a comis niciun typo cand a scris: "Public-o!" adica un fel de Publică-o!
E in aceeasi oala cu: arunc-o, las-o, omoar-o.
Cratima practic inlocuieste ă-ul pierdut prin vorbirea rapida.

La a II-a plural ar fi: Publicati-o, aruncati-o, lasati-o, etc.

PS: Dar asta e numai in afara tarii lui H.
Insa ce stim noi, epiglumisti?!... :)






 
Postat de catre General Motors la data de 2014-04-10 17:14:12
         
 
  mam?  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-04-10 16:03:47
         
 
  typo" ma-m  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-04-10 16:03:33
         
 
  scuze, publico. m-am tabacit.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-04-10 16:03:17
         
 
  vezi că ai un tipo în ultimul comm: în țara lui hazmuțache corect e "publico"!ce drac nu mai știi nici imperativele corect!?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-10 14:56:55
         
 
  neah, știi că-s băiat salon, nu se face, amu...ar însemna să te lovesc un'te doare, sub centiron.altfel, se vînd bine microfoanele?că peia zice că nu ți-ar da pe-o drăcovenie de aia de charger bricolat pe vapor nici penele de pe tîrtița cocoșului său!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-10 14:55:28
         
 
  public-o, maestre...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-04-10 14:49:38
         
 
  bre, fănele, contribui și io după puteri)la fondal social al lavrei blio, la raiting, deh!că tot pute a pustiu și hăsmățui-busuioc ofilit-rubarbă(ție cine ți-a tras-o recent în barbă, hesiod, publius năsosu sau vali de la vîlcea?)

ps stai calmo, amigo, că dai în impetigo.dacă faci valuri aghen, rerepublic și scrisorica lui zachi către șekspirian!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-10 14:34:12
         
 
  mai gheorghita, drace, de-o zi doo-ncoace, gura nu-ti mai tace...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-04-10 13:47:57
         
 
  ete, na, că matale ești un model de comportament civic! din partea-mi poți să-l aperi probono și pe isus gornistu'(un pitoresc client al unui stabiliment de sănătate mentală)că poate culegi aplauze de la soțietatea europeică.cîtă mai este.
nu, n-am uitat nimic, nici cum mă rugai să-mi dau cu părerea despre ione, bărci și șalupe,și-apoi, cînd îți pică bîzdîcu cu capu-n jos între fesieri m-ai recompensat pt timpul pierdut și uzura lentilelor cu vîrf și îndesat.hai că mi-ești simpatic, aproape cît mi-e și urmuzel(el e o oleacă mai tenbelache, ai văzut ce citește!?) și nu-ți port ranchiună.iar chestia cu jidveiul era sinceră, mă-ngrijorezi.la nivel literar, nu personal, că ce treabă am eu cu alcoolismu sau nonalcoolismu tău, nu!?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-10 13:39:51
         
 
  Mai bine mă îmbăt cu jidvei, decât cu apă chioară!
P.S.1 Nu ai uitat nimic, musiu Recheșane. Ai rămas tot cârcotaș și cață.
P.S. 2 Îi apăr pe cei slabi, nu te-ai prins? Mai cu seamă când au de a face cu un spirit gregar, de gașcă.
Scuipatul în jur este semn de neputință, nu de împăunare.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-04-10 13:17:49
         
 
  dar foarte, foarte distractiv e faptul că honorabilul cenzor aprobă idioțeniile patente ale hurmuzachiului, dar replicile care se înscriu în limita legitimă a ironiei sunt iute-iute cenzurate.
nu-i decît o explicațiune: ori cenzorul e frate de spiritualitate cu gigilă hurmu, ori doarme pe el și vizează extratereștri colonizatori.
drept care îl întreb: cenzore, poți să ne explici cine-i buburuzache din replica mea, pe care cu mînuțele tale vrednice ai radiat-o?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-09 09:05:19
         
 
  pps. nu-i fac vreo vină onorabilului domn Cristescu că adăpostește astfel de dihănii(ba chiar ar trebui să-i fiu recunoscător ca-mi oferă modele de satirizat)dar replici hasmuțiene de genu':"hârdăul cu lături al triumviratului de mai jos... " băi guvide,","nu știu ce fac ăia de la ecarisaj, de nu observă ditamai haita, deși latră cum rar s-a văzut... Sau, mai bine spus, chelălăie, fiecare specimen, unul mai jalnic ca altul. Nu sunt pentru eutanasierea maidanezilor, dar nici așa...
Pâna una, alta,fac ceva in hârdăul vostru cu lături... să aveți de-ale gurii, că sunt suflet milos... " " dacă te-aș vedea noaptea pe-o alee aș avorta" depășesc cadrul miștocăresc chiar și al europeii, țin deja de simptomatologia pshihiatrică.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-09 08:06:52
         
 
  te-nșeli sori(ci)lă și pledezi, deh! o cauză fără miză doar așa ca să-ți exersezi simpatia(?) retorismul sau pur și simplu fiindcă nu ai nimic de postat. hai să-ți lămuresc eu cum devine cazul! inițial era vorba de literatură, scris în general(cu mai multe sau mai puține valențe literare)iar aici "clientul" tău a eșuat lamentabil.bon, în loc să-și astupe golurile din gramatică a înfoiat coada și a început să facă pe păunul, aruncînd cu versuri oable în dreapta și-n stînga, jignind pe cei care îi corectau agramatismele sau îi criticau icnelile lirice. de fapt e o atitudine comună celor care-și imaginează că-s născuți din buricul eutherpei ori din coasta melpomenei. zachi diferă doar prin nerușinarea cu care-și susține incultura crasă. dacă acu 2-3 ani ateriza aici semnînd un rubayat de Khayam fapt pt care a fost urechiat în mod civilizat, recunoscîndu-și plagiatul involuntar prin necunoașterea cutumelor liternautice, acu e cu mult mai firoscos și agresiv, nu ca un biet șoricel ce-ncropește rime răsuflate ci ca ditamai buhaiul ce e expert în filosofia clasică și-n teogonia extraterestră. defectul meu e că nu pot suporta impostura e simplu, reacționez imediat, iar "iepurașu" tău în loc să intre-n vizuină se metamorfozează într-o instalație complexă de înjurat. da, dacă n-ar avea tovalul mai ceva ca plăcuțele ceramice de pe naveta discovery ar da înapoi mai ales după ce a postat enormitățile de mai sus și și-a dovedit (in)cultura generală cu vîrf și îndesat, dar vezi, tu, pledant al năpăstuiților de geniu pustiu nu toată lumea are epiderma așa gingașă ca matale, carele și-acu te resimți pt un amărît de pamflet de a cărui existență am și uitat. motiv în plus să continui replici literare nu manifestări hasmuțite.

ps ce drac faci, postezi numai chestii prăfuite și aiureli pe unde dau de tine. te-a părăsit muza în favoarea jidveiului?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-09 07:47:39
         
 
 
Ca să-mi continui ideea - că azi am avut o zi foarte grea și va urma o noapte aidoma, drept care simt nevoia să-mi descrețesc puțin fruntea -, povestea asta seamănă teribil cu desenele animate pe care le știm cu toții, în care se confruntă două forțe având disproporții vădite. Fie este vorba de un lup și un iepuraș, fie o vulpiță și o găină, fie un șoricel și o pisică.
Niciodată nu va câștiga cel puternic, din motive lesne de înțeles.
Ceea ce miră în povestea asta e cum unul Recheșan ia în serios un personagiu care, pe cât este de fragil, pe atât de credincios în lumea asta a necunoscutelor.
Ca pregătire nu îi veți face niciodată față, simpatic domn Hurmuzache și - probabil - nici ca talent. Nu numai dumneavoastră, ci mai toți cei care orbecăim pe-aici.
Pe de altă parte, stimabilul Recheșan nu se poate abține să nu se arunce în dispute/ciorovăieli din care este imposibil să nu iasă, până la urmă, șifonat. Imaginați-vă un dulău care se luptă cu un șoricel, năpustindu-se cu toată forța și hămăind nervos- acesta ar fi tabloul complet.
Știu că este deranjantă comparația cu șoricelul, hai să zicem că este spusă de un confrate, ca să se amuze puțin și numitul Io(a)n. Probabil nici dulăul nu e prea mulțumit.
În fine, mi-e imposibil să nu mi te/vă imaginez stând și buchisind la enigme, filozofi și extrtereștri, dar cu ferma convingere că toate astea vă umplu cămăruța și vă aprind imaginația ca un foc.
Pe undeva, doar copiii mai au puterea să credă și să intre cu totul în povestea pe care, într-o mare măsură, chiar ei (și-)o construiesc.
Se pare că numitul Recheșan nu înțelege că, și fără a ști prea multe, poți să visezi frumos, iar eu îmi imaginez că aveți atât de multă credință, încât nu m-aș mira să vă văd văd venind odată fix la degetul mic cu... Poemul Care Nu Poate Fi Înțeles
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-04-09 00:33:18
         
 
  er. aiureala

ps gata, să punem punct că i-am făcut lui măgărilă raiting de n-a avut și sperat în viața lui, nici măcar la cea mai lacriomogenă poezică pe care a scris-o!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-09 00:11:40
         
 
  buburuzache,
am eu o vorbă și o repet, că prea ți se potrivește: ești mai prost ca tine însuți!

ps: ți-am spus că, pt mișto, îți trebuie talent. văd că ai început să-mi preiei sintagmele (chestia cu cîlții!). dacă tot te-nvîrți printre picioarele noastre și faci vocalize, măcar încearcă să nu imiți, cu glăsciorul tău de pekinez, ditamai dulăii!
uite, îți mai pasez o sintagmă, dacă-ți place: nu ești bun nici de dos de căciulă!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-09 00:09:39
         
 
  sorilă, zache e un vițel de aur pt orice umorist. da, am apărut fiindcă era necesar trebuia cineva să-i taie macaroana că prea făcea tumbe grotești.totuși mi-e greu să pricep undecum e capabil dalde editoru scutaru chemat ca scut visavis de mitocănie și sînta ecoliteratura să valideze astfel de măgării! și-ncă ceva: ăsta agramatu și furiosu ce semnă aireala de mai sus e imun la represalii nu fiindcă are pielea ca tovalul ci fiindcă nu poate fi sancționat.eu zic să cerem conducerii ecoliterare să-i dea nivel de postare barem 50 că atnci o să stea cu frica în sîn că-i va tăia cineva flecăreala. sau va crăpa de frustrare.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-09 00:09:27
         
 
  Jupân Hurmuzache, disputele dintre domnia ta și musiu Recheșan sunt lucruri care chiar merită urmărite. Cunosc o persoană care într-o vreme trăia cu ferma convingere că Hurmuzache este o clonă a lui Recheșan, un personaj fictiv pe care l-a construit, ca să aibă cum să se certe.
"Nu vezi, mi-a zis într-o zi, că îndată ce a dispărut de pe site Hurmuzache, și-a luat tălpășița și Recheșan?".
Și uite că iar v-ați găsit, parcă ați fi siameze.
Nici nu ți-ai/v-ați făcut bine simțită prezența, că hopa și Recheșan!
Spre marele deliciu al celor care mai au încă simțul umorului.
Așa încât dă, rogu-te, voie unor păcătoși ca noi să mai facem, când și când, pe chibiții. E imposibil să te abții, zău!
P.S. Spun asta fără pic de răutate și fără intenția de a jigni pe cineva. Zâmbet larg.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-04-08 23:36:09
         
 
  latunski, cred că la tine se referă ghițel atunci când vorbește de diareea lui necontrolată...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-04-08 20:41:46
         
 
  D-le Florescu , mă nedumerește prezența d-vs lângă hârdăul cu lături al triumviratului de mai jos...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-04-08 20:39:13
         
 
  pheișor, crezi că dacă vii cu haita, vei avea câstig de cauză? Dacă nu-ti vezi de câlții tăi, vei avea parte mereu, pe pagina principală, de o epopeie... Crezi că de avantajează dacă faci parte dintre proștii despachetați?  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-04-08 20:37:03
         
 
  reche, guvide mic, sunt doar câteva zile de când owner-ul te chema cu dragoste să revii și i-ai răspuns de sus că nu o vei mai face cât sunt de-alde mine pe aici. Văd că ai cuvânt și caracter, nu glumă! Ți-am intins râma, și ai mușcat-o! Ești tare perspicăcios...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-04-08 20:29:55
         
 
  Noap', că nu știu ce fac ăia de la ecarisaj, de nu observă ditamai haita, deși latră cum rar s-a văzut... Sau, mai bine spus, chelălăie, fiecare specimen, unul mai jalnic ca altul. Nu sunt pentru eutanasierea maidanezilor, dar nici așa...
Pâna una, alta,fac ceva in hârdăul vostru cu lături... să aveți de-ale gurii, că sunt suflet milos...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-04-08 20:23:41
         
 
  er. NS Kramer. Istoria începe la Sumer.

ps ți-aș împrumuta-o dar mi-e că-i rupi paginile într-un acces de diaree necontrolată.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-08 11:18:19
         
 
  zache, dacă nu ești pe antidepresive, pînă dai tu cu copypaste pe operetele amintite(sau îți vine manuscrisul lui r. chateroux prin poștă)îți recomand bucoavna lui S.N. Kramer, Lumea celților de D.Berciu și un dicționar de termeni medicali psihiatrici. nu te impacienta dacă vei găsi descrierea unor simpatologii care ți se potrivesc mănușă, în definitiv așa cum există un Zeu Unic tot așa există și pacientul unicat.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-08 11:17:18
         
 
  Cummm se cheamă? cummm îl cheamă? Săndel, Săndel îl cheamă! No, că asta-i din altă poveste, din alt film, din altă melodie. Vă zic eu, mai încolo.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-04-08 02:03:24
         
 
  Gaspadini dumneavoastră, onorați useri, nestemați postatori și voi, postacilor!
Doar ce am deschis manuscrisele de la Balta Moartă:
p.s.1 ale lui Vasiok;
p.s.2 nu credeam că o s-o fac vreodată!

și am și descoperit o impostură rușinoasă!!!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-04-08 01:58:48
         
 
  „latunski, neputinciosule, te asigur că iar iți vei scrie epitaful!”.
Ignorînd miopia editorului, fac un anunț de o mare gravitate. Voi plagia! Cum, ce voi plagia? Un epitaf. Ghici, Vasiok, pe cine voi plagia?

Ma voi retrage-n liniste si pace,
Tragand un singur foc dintr-un pistol,
Dar si acela va fi doar cu gloante oarbe
Si ce voi nimeri va fi... eter

 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-04-08 01:51:50
         
 
  Au coborât extratereștrii la el... Unul e Hurmuzache!
Spun asta cu simpatie pentru distinsul domn.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-04-08 01:17:01
         
 
  zache, tu ești o insultă pentru specia umană, de ce nu migrezi la extratereștrii ăia?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-07 23:34:47
         
 
  săracu', hurmuzel, cu ce prostii își pierde timpul!
între sectanți și consumatorii de bazaconii nu-i decît o deosebire: primii-s fanatici, ăștilalți-s proști împachetați!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-04-07 23:17:42
         
 
  latunski, neputinciosule, te asigur că iar iți vei scrie epitaful!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-04-07 23:02:08
         
 
  Reche, nu am acum timp, dar mâine vei avea un răspuns... Doar neputincioșii de teapa ta recurg la insulte, neavând argumente. Fii convins că va fi pe măsura inepțiilor tale.  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-04-07 23:00:54
         
 
  D-le Sorescu, se pare că sunteți și d-vs extra... Extraterestrul căruia ii aparține citatul, a mai scris, printre altele, „ Istoria Necunoscută a Oamenilor”, „ Cartea Lumilor Uitate” și „Cartea Trecutului Misterios”. Poate ghiciți cine este autorul și din ce altă carte este citatul respectiv. Taica Gugăl abia vă așteaptă...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-04-07 20:06:56
         
 
  geaba rîzi, gaspadine kriticos, vasiok tace și face! și-a suflecat mînecile ca să poată cita mai lesne (pesemne că asemenea școlerilor lainici și-a scris opera scolastică, în lipsă de curpapir, direct pă chiele!) și pune bazele școlii hasmațuchiene de aflare a tuturor tainelor civilizațiilor teriene și nu numa(am citat-o pe e.t., prietenii știu de ce, empatie indusă medicamentos)în van încerc eu să-l descos retorul nostru a încălecat asinul său neburidanic și dă ocoale cireșului în vîrful căruia a aninat, suprem dispreț pentru metoda maieutică, un maieu(maiou zic docții)zdrențuit și nelăut purtat pe cînd se tîra epicentric prin grădina lui epicur.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-07 12:05:39
         
 
  Precis citatul e din extratereștri!!!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-04-07 11:51:45
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  totuși, ca să lămurim odată cu extratereștrii, druizii și tot ce-ți mai mișună pe sub calotă, poți să fii coerent și să răspunzi la o întrebare f. simplă?
Cui aparține citatul:
"Civilizația planetei Terra nu s-a născut la Sumer, cum se vrea să credem, ea este de natură extraterestră, și celții au fost mostenitorii ei direcți și glorioși.
Această afirmație era clară pentru vechii greci, pe care ii considerăm inițiatorii rasei albe și din care par a izvori toate populațiile Europei."???

Dacă e posibil să specifici numele și prenumele autorului, volumul, publicația, anul apriției,fără inițiale, prescurtări și trimiteri aiurea!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-07 11:07:58
         
 
  ha, ha, ha...se vede că Ion Mircea este Mesia, iar Recheșan - Ioan Botezătorul. De ce umblă sărmanul în sandale? Nu-i mister, atît a reușit să-și ia de second. Cînd vinzi asemenea „ideia”,și mai ales cînd o cumpără Vasiok, nu poți beneficia decît de sandale. Vaska, șireturile să le cumperi tu, dar să nu i le dai, îți sînt de mare, mare folos...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-04-07 11:06:57
         
 
  silache, joacă șoarecii șah pe caroiajul ariilor tale cerebrale! repet, citatele se pun în text dar, pesemne la școala profesională de mecanici agro nu v-au predat asta. nu-i bai (com)bate-te singur, că m-ai plictisit îndeajuns, deși plimbărica ce-o faci solo pe podul pitagoreic merită un text.de tot rîsul.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-07 10:23:33
         
 
  Ghițel, degeaba vrei să te ascunzi după cireș... Felix Grande ție iți povestește! Dar, la pretențiile tale, să nu recunoști pe G.B.S., mai ales că te-am ajutat, scriind citatul in engleză...
Ești doar un biet guvide care se visează rechin...
Dacă prietenii tăi de Rudotel nu ți-au spus, află că Ion Mircea este un nimeni căruia tu nu ești vrednic nici să-i legi șireturile de la sandale!
Iar Paul Burton, Robert Charoux și anticii citați, te-ar scuipa intre ochi pentru minciunule sfruntate pe care le debitezi.Și-am să-ti mai aduc și alții, până iți revii, pierdutule in spațiu!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-04-07 00:04:55
         
 
  latunski,te bagi și tu in seamă ca musca in... calului! De ce vrei să furișezi tranchilizantele tale in baia mea? Vezi ca trag apa, și ramâi râzând ca aia in târg...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-04-06 23:52:05
         
 
  Frate, de regulă nu citesc ce îndrugi tu, dar văz că te băgai în probleme grave: Herodot, Aristotel. De cînd iei rudotel?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-04-06 19:13:29
         
 
  er. uzi și cucuruzi  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-06 19:08:41
         
 
  asemenea, onorat și eu, gaspadin...da= să-l lăsăm pe silacos să bîiguie despre cururuzi și keltycoi și hai să-ți spun secretul învechirii pălincii de bistrițană în damigean:bățul de dud....ups! pe frunze de dud pictă hokusilă obiul maicii precista din naga.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-06 19:07:46
         
 
  Vasiok, nici nu știi cît de onorat sînt că mă plasezi în același pluton cu Recheșan. Încă o dovadă că teoria mea: „ține cont de cine te laudă și cine te înjur㔠este valabilă chiar și prin faptul că poate avea și excepții. Și că uneori chiar și unul ca tine o mai nimerește. Asta era „ideia”, dacă nu „dormea-i” în scutecele ignoranței, „vedea-i” mai de mult această revelație. Hai, să trăiască porumbeii păcii cu paie-n cioc!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-04-06 18:59:06
         
 
  ești f cult hurmuzache, doar tu puteai scrie de trei ori la rînd IDEIA și DORMEA-I, VEDEA-I...cu cine-mi pierd eu vremea!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-06 18:20:55
         
 
  er. iei

ps. reușit portret îți făcu felix ăla, cît i-ai dat onorariu?
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-06 18:19:26
         
 
  puțină decență, vasilache, că nu te afli în birtul sătesc la un pahar de vorbă cu amicii tăi, tractoriștii!
eu te-am întrebat cine este autorul/autorii citatelor cu druizi și extratereștrii din caricatura de text căruia i-ai plagiat titlul!
Dus ești matale, zacherliot frustrat, și încă în pas de flamenco!Păi dacă un oareșcare își dă cu părerea în niște auireli nici măcar protocroniste, ba chiar general bramburiste tu pui botul și le ei de bune? Mai citește, nefericitule!
L-ai citat pe unu Ion Mircea în prefața unui volum semnat de un poet.Păi, bre, carcalete de neuroni, un poet poate spune și că a văzut-o pe maica precista pictată pe u fir de păr dacă vrea....ăsta ți-e argument, asta e sursă autorizată? tu nu vezi cît de gros te-acoperi de ridicol? Normal că nu vezi, că de aia ești hurmuzache!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-06 18:18:15
         
 
  „ Uneori un poem este un șuvoi de puroi,un smârc infecțios, un termometru al ciumei,, un stârv ciugulit de vulturi, o geologie a claustrului care se descompune; un tumul măcinat de timp sub care, fără mâini și intr-o tăcere tumefiată, zace o infrângere.

Și cum să oferi cuiva aceasta zeamă a rușinii sau lașității, cum să-i oferi materia cea mai umilitoare, care inutilă inimă s-ar bucura de zoile rămase-n baie, care monstru sau nebun sau bolnav ne-ar mulțumi pentru această murdărie care se scurge din cârpa atâtor lamentații.”

Felix Grande
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-04-06 17:15:48
         
 
  Omule, ești dus, păi tocmai ți i-am numit . Vai de cultura ta...de porumb, ca alta nu ai!
Dacă nu dormea-i pe tine, vedea-i că ți-am dat și una din cele mai autorizate surse pentru filigranul lui Hokusay. Și tu, și latunski, doar ambalajul e de voi!
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-04-06 17:05:32
         
 
  er. ți-am, să numești autorii citați

ps.oricum, mai bine admiram zarzărul nins de flori, ești irecuperabil!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-06 16:25:12
         
 
  zache, de bătut cîmpii, dar fără grație, îi bați matale, asta poate observa oricine. Te-am întrebat cine este sorin marcel-hurmuzel, dacă ți-e rudă au ba ai tăcut chitic. Ția-m spus să citezi autorul/autorii citați o dai cotită. Totul ți se trage doar de la o copită pe care ai primit-o în urmă cu un an cînd parcurgeai voios puntea măgarului? (chestiile cu porumbelul, simbol iudeo-creștin, fără semnificație pt niponi pictat cică de Hokusai pe un bob de orez și monoteismul lui Pitagora)Te-a lămurit atunci Latunski, ți-am explicat și eu ce bubă ai. Orice ins cu glagore, conspecta, se dumirea și tăcea chitic învățînd din această eroare.eventual și-o recunștea deschis că dar nu era o gaură-n cer. așa cum a recunoscut sorinel-marceluț că a furgăsit un rubayat.Tu continui să faci valuri în butoiul cu dejecții, pesemne faci parte din rasa extraterestră a reptilienilor, altfel nu-mi explic.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-06 16:23:59
         
 
  „ ... the fox not only declares that the grapes he cannot ger are sour: he also insists that the sloes he can get are sweet.”

( Q.Y. p. 22 )
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-04-06 11:19:06
         
 
  „ De secole se petrec, unul după altul, artiștii care spun da cu răgușeala lor, deschizându-și drum cu capul printre ruine pe care epoca și nimicul le prăbușesc peste ei. Zidari neobișnuiți care-și folosesc propriile crăpături ca pe niște borduri ale casei in care trăiesc, care adaugă la zidurile edificiului propriile lor moluzuri, tremurând de efort. Fricii, nefericirii,deziluziei le spun Calomnie. Și-i caută pe vinovați așa cum caută tuberculosul aerul proaspăt. ”

Felix Grande
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-04-06 11:13:02
         
 
  zache, atunci cînd scrii un articol (nu că mica ta compilație de mai sus ar fi așa ceva)și citezi ceva atunci automat scrii și numele autorului, e o mică convenție a lumii literare. altfel ești un fel de plagiator prin omisie. dar nu e cazul, filosoafe, pitagoricene, nu-i așa?citatele sunt de sorin marcel hurmuzache, știm bine!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-06 01:52:25
         
 
  reche, bați câmpii cu multă grație, dar nu am a-ți reproșa nimic: de unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere! Dacă imi spui de unde am luat citatul pe care l-am postat, inseamnă că , totuși, erai aproape lucid când ai bătut câmpii... In fața acestuia, Berciu al dumitale nu poate fi nici peria cu care i se lustruiesc pantofii! Inainte de a continua, fă-ți temele... Abia acum imi dau seama că ești cu adevărat varză, in toate...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-04-05 20:26:39
         
 
  PS2:
A nu se înțlege cumva de către careva, că deh, hurmuzache nu pare capabil a distinge clar argumentele unui oponent, că minimalizez rolul celților (motiv pt care am citat cartea lui D. Berciu, una de excepție în istoriografia celtică)în marele creuzet civilizator european.
Și o ultimă”copit㔠ce ți-o adminsitrezi singur, V.H.(un soi de masochism intelectual evident):

”Nu pot fi puse in nici un fel la indoială declarațiile lui Pitagora, Herodot și Aristotel, căci niciodata in istorie nu au existat genii mai mari ca acestea.”(zice hurmuzache, doctul).
Eistein o fi o clonă druidică, extraterestră pesemne!

”Atunci cum se face că istoricii noștri nu ne vorbesc niciodată de civilizația celtică a Dumnezeului Unic, totuși identic cu cel al lui Moise și Iisus? ”(tot marele om de cultură hurmu).
O fi de pe un blog de trăniți aiuriți cu etnobotanice, o teorie absolut fanscinată în ridicolul ei.
Vorbesc, hurmuzachi, dar tu nu îi citezi și nici nu îi citești!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-05 16:01:02
         
 
  er. rubayaturi, animism  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-05 15:49:24
         
 
  er.start  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-05 15:46:40
         
 
  Nu, aș zice din tart, doar că tu nu i-ai citit, dar asta e alt subiect.
Sorinel-Marceluț-Vasilache, nici măcar trinitatea ta caraghioasă nu e monoteistă decît în măsura în care este evident faptul că ai o idee fixă, să combați cu orice preț. Combați însă prost și are un dram de dreptate Bot cînd afirma c㠔hurmuzache” nu există. Dar să lăsăm considerațiile personale și să vedem ce ai vrut, mătăluță să se înțeleagă în caricatura textuală de mai sus(deși e pierdere de vreme să lămuresc elucubrațiile tale, bazate pe idei oable, culese de pe cine știe ce bloguri de oculți cu creierul pane, mai bine aș admira zarzărul înzăpezit cu flori din fața terasei mele!): ” zache, ia zi, cum e cu Dumnezeul unic la grecii antici ? ”. Păi cum să fie, neicusolule, exact cum spune și Alexandru Mitru pe care tu îl citești cam tîrzior, trebuia să o faci pe la 8 anișori, poate pînă acum ți se fixa ideea temeinic.
Părerea unanimă a istoricilor și a teologilor e că monoteismul este ”invenția” triburilor de evrei luați în robia babiloniană, restul sunt speculații sau cel mult tendințe ale unei teogenii globalizante. Așadar a te referi la dumnezeul unic în panteonul grec antic e ca și cum ai afirma că unul sorin-marcel-hurmuzachi e-n stare să scrie rubazaturi mai ceva decît Omar Khayam! L-ai făcut pe Pitagora mare preot al misteelor eulesiene, altă gafă , deși el sărmanul cocheta cu misterele orfice, altă mîncare de pește, hurmuzele, de sorginte egipteană. Îl iei acu și pe Herodot să sprijine ce? Că nu ești e prea clar în exprimări: monoteismul elen antic, doctrina aristotelică (o fi și Aristotel închinător al dumnezeului unic?) supremația druizilor în vastul cîmp filosofic paneuropean? Mare varză în logica asta hurmuzeliană…în fine, mă bucur că ai pomenit de druizi fiindcă am în bibliotecă o carte serioas㔠Istoria Celților” de Dumitru Berciu (Editura Științifică, București, 1970). Iată ce afirmă omul acesta:
”În special la celți este de subliniat rolul pe care l-au avut druizii, ale căror funcții nu se limitau la îndeplinirea unor acte ale cultului religios; după mărturiile celor vechi (Caesar, Diodor din Sicilia, Amianus Marcellinus, Strabo, Timogenes) ei aveau și sarcini politice, drudismul fiind un factor de legătură între diversele neamuri celtice.” (pag.189)
Mai departe lămurește și esența religiei celtice:
”În privința interpretării religiei celților, mult timp a dominat concepția lui Arthu B. Cook conform căreia zeii celților (deci plural , hurmuzele, nu un unic zeu dominator) ar simboliza cerul, lumina, soarele iar ca zeități indigene doar cele ale populațiilor supuse de cătreei. Cum ar fi zeitățile fertilității și vegetației. În prezent însă, în istoria religiilor este pe cale de a triumfa concepția funcțională tripartită sau cvadripartită legată de structura socială, a lui G.Dumezil coroborată și cu miturile irlandeze care scot în evidență atributele șio caracterul divinităților celtice.”
Dacă o luăm din epocă, iată ce spune și Lucan (în Pharsalia, pag 444):zeii galilor sunt: Teutates, Esus, identificat cu Marte și Taranis, identificat cu Jupiter.” Trinitate, hurmuzachi, nu dumnezeu unic. În panteonul celtic A. Grenier adaugă pe Sucellus, un zeu al vieții și al morții Ogmios (identificabil cu Hercules) cît și zeități feminine: Epona, Brigit, Nantosuelta.Spune Grenier (poți să-l combați):”Religia celtică se bazează pe un animis difuz cu zei prea puțin individualizați, înzestrați cu funcții multiple și puteri abstracte, manifestate prin fenomenele fizice naturale și genii protectoare.”
Să ne întoarcem la druizi și Pitagora. Informația ta este o legendă ( la fel ca și mitul că Zalmoxes al nostru ar fi fost sclavul lui Pitagora) în perioada în care triburile celtice pătrundeau la început în estul și centrul european circa 600 îe.n. ele se aflau în stadiul dezvoltăriii epocii Halstadt timpurii, iar aheii, dorienii și ionienii încropiseră deja polisuri și se ocupau printre altele cu doctrina monadelor, deci pare improbabil ca unul ca Pitagora să ia notițe de la druizi, călătorind în Galia cu acest scop.(după hurmuzache doctul și Herodot, pe care n-aș pune mare bază, o fi el părintele istoriei dar povestește după ureche, fără o documentare și o informare serioasă , confundînd, de pildă pe scordisci, făuritorii unei puternice confederații celtice la sud de danubiu cu traci).
Asta, firește, dacă nu acceptăm teoria hurmuzeliană de top:
” Civilizația planetei Terra nu s-a născut la Sumer, cum se vrea să credem, ea este de natură extraterestră, și celții au fost mostenitorii ei direcți și glorioși.
Această afirmație era clară pentru vechii greci, pe care ii considerăm inițiatorii rasei albe și din care par a izvori toate populațiile Europei.”
Aoăleu, frațicule, acu e clar: extratereștii i-au învățat pe celți tabla înmulțirii, Pitagora le-a șparlit-o, tot așa cu monoteismul că deh! din greci par a năboi toate națiile cu chelea albă! De indo-europeni, hurmuzel și cronicarii ceia nenumiți n-au auzit, ceea ce explică sentențiozitatea cam oloagă ce urmează.
” Potrivit cronicarilor, Pitagora afirma cu convingere că << druizii erau oamenii cei mai savanți din lume.>>.
Aceste declarațiiau fost inregistrate ca atare și dovedesc că civilizația celților era prima in Occident și Orient, deci mai vechi decât civilizațiile Efgiptului, Greciei și Asiriei.”
Și bineînțeles monoteismul iudeo-creștin aș adăuga, după aceeași logicomenologie oloagă tare. Bravo, ne-am edificat, noroc cu extratereștrii antici, nimic de zis.
După Dumitru Berciu (pag 199-200) astea ar fi niște elucubrații fără fundament, nici logic nici științific.
”Credința în viața de apoi, pe care celții și-o închipuiau cu cea reală, i-a determinat pe unii autori antici să afrime că ei credeau în metempsihoză, potrivit lui Pythagoras(ortografia corectă, pitagoreic mic)pe cînd în realitatea aceasta e o credință comună popoarelor indo-europene sau altor nații antice, cum ar fi egiptenii.”
Bon sunt convins că îmi pierd vremea combătînd hurmuzelismul doctrinar, de sorginte fantasmagoric-elucubrantă rezultat al răpirii de către extratereștrii antici a unui zacherliot troglodit căruia i-au înlocuit encefalul cu terci de mei.Norocul tău că nu mai funcționează casta druidică, te-ar lega de stejarul sacru și ți-ar hăcui mintea cu topoarele ritualice din bronz(metaforic vb)
Ceea ce trebuie să fie clar, că mătăluță mai bine ți-ai vinde alea 10-15 cărți pe care le ai în raftul de deasupra patului iar de banii încasați cu folos ți-ai petrece vremea stînd într-un birt (se știe că în anumită fază a îmbibării alcoolice auditoriul e f. permisiv la trăznăi de tot felul), ”magnetizîndu-te” bine că poate-poate uiți de problemele astea, de pe europeea. Poezici cu rima-n dungă poți continua a scrie, sunt convins că au un succes garantat la rude, vecinii de pe scara blocului, operatorii de salubirtate ce n-au auzit ca tine, zache, de pita-gora, druizi și alte bazaconii.

Ps. Nu te mai deranja cu contraargumente, n-o să ți le citesc, n-o să-ți răspund aici cîtă vreme nu sari iarăși calul!
Barem de Eliade nu te mai lua că habar n-ai cum se citește. se citește greu, bre, trebuie fundament. ceea ce în cazul tău lipsește cu desăvîrșire.
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-04-05 15:46:25
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE