FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Addenda et corrigenda
Text postat de latunski criticul
Adevărat zic vouă: nu mai pot face față disputelor cu Vaska. Mă surclasează. Ultimele lui postări m-au determinat să-mi recunosc nimicnicia. Întotdeauna m-am bucurat cînd am fost lăudat (e omenește, nu?), m-am mîhnit cînd am fost criticat, denigrat, redus la numitorul comun. Dreptu-i, știam că trebuie să țin cont, și într-un caz și altul, de cine mă laudă, cum și de cine mă vîră-n… știți voi ce; cum și de cine calcă peste mine după. Suportam și această înfrîngere, dacă nu apărea și MMI (Marele Mahalagist Intergalactic) care vrea să mă trimită înainte de naștere, acolo unde eram cel mai iute și cel mai agil. Nu pot să fiu de acord cu el, nu-mi amintesc nimic de atunci. Păcat, e băiat talentat, dacă s-ar fi născut la Cuca-Văii ar fi trîntit niște orații de nuntă la fiecare comuniune gen Tanța și Costel.
Nu mai suport! Ce nu-mi era somnul lin și veghea aproape, acum mă simt precum psihopatul Vaska și frustratul MMI. Am coșmaruri de coșmaruri. Astă noapte am visat că eram în Atena, pe vremea lui Pericle. Cetate-nghesuită, ușile caselor se deschideau în afară, cînd ieșeai trebuia să bați în ușă, ca să nu lovești trecătorii. Doar filosofii monoteiști erau scutiți prin OU (Ordonanță de Urgență), ei puteau să iasă fără să bată în ușă. Și, cum ieșeau, cum îl loveau în cap pe Vaska. Cum, adică ce căuta el acolo? Se inventase un portal al timpului, cei ca el erau trimiși în antichitate pentru a salva literatura de poluare și efect de seră. Și li se dădeau camere cu chirie, dacă n-o plăteau la timp li se lua țigla de pe casă. Lui Vaska n-au avut ce-i lua, el plecase fără, doar lui MMI i-au luat Dicționarul de rime. Așa lucra Poliția timpului, prin Portal. MMI n-a protestat, era destul de frustrat. La fel ca unele pensionare care-și descoperă talentul mult prea tîrziu, scriu poezele, merg la cenacluri, conversează cu mumia Cleopatrei în Casa Gîndurilor. Spre deosebire de el, unele mai și publică, brava lor, au sînge-n instalația periferică!
Cum v-am spus, nu mai suport! Zicea apropitarul de sait literar ceva despre leii Europeei? Zicea! Despre Vaska zicea! Eu nu sînt nici măcar Șacalul din filme. Sper să fiu doar hienă pentru alții, chiar și pentru el, dacă nu revine la postura misionar-literară a saitului. Și dacă nu face Canossa, addenda et corrigenda. Că e cazul!
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  latunski, in toată tărășenia asta, tu ești total nevinovat, ca de multă vreme nu mai realizezi ce spui !  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-03-25 21:53:54
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Domnilor redactori, v-aș ruga respectuos să aruncați măcar o privire in subsolul textului „ Addenda et corrigenda ” semnată de latunski... și dacă este cușer ca acolo să fie plin de lături, nu luați nici o măsură... Mai ales comentariul emergentului la masterat...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-03-24 18:57:19
         
 
  Am a premoniție! Apariție, neant, horror, Vaska, MMI, Elena Ștefan. Ultima, cu limbajul de lemn. Cum dreak le știu eu pe toate?  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-03-23 18:48:23
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE