FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Marș, inapoi, pe „ Puntea Măgarului ” ( 3)
Text postat de Vasile Hurmuzache
Ghițel, mă bucur că te-ai prezentat la apel. Asta imi demonstrează incă o dată că ai rămas același guvide care te știam. Văd că la argumente, răspunzi cu insulte. De, nu iți poti depăși condiția... Deocamdată, voi continua să le arăt tuturor userilor cum știi tu să-i faci mincinoși pe toți corifeii Greciei antice. Te-ai lăudat c㠄 am o educație solidă și o bibliotecă mai mare ca a ta”... Nu contest natura solidă a bibliotecii tale. Cât despre cultură, tu confunzi solid cu vast. Cred că este cazul să te reântorci la Cărțile Copilariei, și să-ți insușești temeinic Povestea Porcului...
Dar , să ne reintoarcem la fondul problemei. La faptul că ai negat cu inverșunare, insultâdu-mă cu nerușinare, că Pitagora a fost Mare Maestru, că vechii greci nu credeau in existența Dumnezeului unic. Ti-am spus ce credea Plutarh, voi continua cu ceilalți.

Ce poate să ne spună Jamblih, asupra acestor mistere egiptene, in care a fost inițiat ?
„ Esența și perfecțiunea sânt minunat reunite in zei; prima lor influență, și cea mai veche, este asupra noastră, a preoților. O cunoaștere a zeilor se insoțește de o cunoaștere asupra noastră. Vreau să vă spun că partea cea mai divină din om, ancestral reunită cu noi, fiind instruită de existența lor, se va găsi mai târziu incătușată de legăturile necesității și a destinului fatal. In consecință, este obligatoriu să consideri cum ar putea fi omul eliberat de aceste legături. Numai cunoașterea lui Dumnezeu, singura, le va desființa. Acesta este scopul egiptenilor in inălțarea sacerdotală a sufletului in divinitate. ”

Dă-i cu lături intre ochi, că și ăsta râde de tine !

Va urma
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  lasă șaradele și parabolele, sile, răspunde bărbătește, nu te mai da pe după arborescența vișinului putred din ogradă-ți: cine este sorin marcel hurmuzache?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-03-26 22:49:28
         
 
  Gura păcătosului, adevăr grăiește. „ Puntea măgarului ” este semnată de tine! Și nu am nimic impotrivă dacă vrei să urci!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-03-26 19:36:45
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ps deocamdată, vasiok, se observă un singur asin pe punte!cel care semnează parascovenia de mai sus!apropos, ai putea să recunoști că ai plagiat un titlu. colea?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-03-26 00:21:10
         
 
  sache, lasă eschivele și răspunde clar și la obiect:îl cunoști sau nu pe sorin marcel?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-03-26 00:19:27
         
 
  „ ești gravid, urmuzel? ”
( reche )
nu, Ghițel, că te-am avortat de multă vreme...

Emergentule, degeaba te incrâncenezi să eviți Puntea Măgarului, voi continua să postez câtă nerozie ai imprăștiat tu pe aici...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-03-25 18:42:41
         
 
  apropozito de progenituri, sile, ăsta mic, agitat și plagiator ce se fandosea acu ceva vreme prin zonă, e cumva rudă cu tine? că tare vă bîlbîiți identic!

printul Khayyam I (catrene)

Text postat de sorin marcel hurmuzache

In astă-seară vinil ma-nvata-un sens mai pur:
Cu sange cast, de roze, paharele ni-s pline,
Iar cupa-i modelata din inchegat azur,
Si noaptea-i pleoapa unei launtrice lumine...

Da-mi cupa si ulciorul ! sa bem, fermecatoare
Faptura plamadita din roua si eter!
Cate minuni ca tine zeflemitorul cer
De mii de ori schimbat-a in cupe si ulcioare?

In juru-acestei roze pluteste-o fina boare,
E-un nimb fragilde bruma? Vrej de parfum e oare?
Un rest din valul noptii e parul tau de maur?
Trezeste-te caci zorii in cupe toarna aur...

Ivirea mea n-aduse nici un adaos lumii,
Iar moartea n-o sa-i scada rotundul si splendoarea,
Si nimeni nu-i sa-mi spuna ascunsul talc al spumii:
Ce rost avu venirea? Si-acum, ce rost plecarea?

Parcurge cronologic textele acestui autor










Comentariile userilor


D-le Hurmuzache,
Demersul dumitale este inutil...te iert pentru "lecția" de valoare pe care emfatic ne-o dai, dar nu îți iert greșelile din rubay-ul reprodus și care îmi sugerează lipsă de respect pentru autor.
P.S.Apropo,cred că este corect: "unul dintre cele 4 diamante ale Arabiei"...știți Arabia,peninsula nu cafeaua;iar Khayyam întîmplător este poet persan!
Postat de catre gheorghe rechesan la data de 2008-05-26 23:39:49
Aveti dreptate,persan.Erata a fot cauzata de graba.Si pt a ma disculpa intr-un fel ii voi aminti si pe ceilalti:Firdousi,autorul epopeii nationale iraniene "Sah Name" ,Hafiz,maestru al gazelului,autorul "Divanului", Saadi,moralist,auytorul "Gradinii Trandafirilor".
Nu pentru a ma ridica in ochii dvs. am mentionat cele de mai sus.Si nici pentru a intra in polemici.Raspunsul acesta este si pentru D-na Gina Bultoc. Textul a fost postat pentru a insufla o oarecare dorinta de a ajunge la creatii cel putin asemanatoare sau, de ce nu , mult mai deosebite fata de acesta (ca si valoare).D-na, ma dezamagiti.V-am citit scrierile si comentariile si, pe undeva, imi erati simpatica.Nu judec pe nimeni si nu astept scuzele nimanui.Ramaneti aceeasi comunitate exclusivista care are orgoliu si nu stie sa accepteun om sau o idee.

Si la mormant o floare iti voi pune,
Si-n piatra de granit voi incrusta,
Pe langa-un ochelar de cal, un nume
Sa vezi mai bine cand vei comenta.

Ma voi retrage-n liniste si pace,
Tragand un singur foc dintr-un pistol,
Dar si acela va fi doar cu gloante oarbe
Si ce voi nimeri va fi... eter

Tot respectul pt. Vasile, Radu S. , Cassandra,Stanculeasa C.

Postat de catre sorin marcel hurmuzache la data de 2008-05-28 14:58:18


Într-adevăr titlul spune tot..PRINTUL KHAYYAM I... cînd ni-l printezi pe Khayyam II...III,IV sau MCDX ?
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-05-27 00:36:19


'D-le Hurmuzache,
Mă desfată veșnic rubay-urile lui Omar Khayyamm, dar în acest atelier literar se postează creații originale!Așa cum te înfățișezi matale,are iz de plagiat! '

Postat de catre gheorghe rechesan la data de 2008-05-26 12:10:16


'Inca ceva ,draga d-le: niciodata nimeni nu a avut a-mi reprosa plagiatul sau alt gen de lipsa de respect.Sunt convins ca mentionarea numelui autorului in titlu v-a atras atentia, altfel nu ati fi stiut... Atunci de ce acuza??? '


Postat de catre sorin marcel hurmuzache la data de 2008-05-26 20:37:42

'Stimate d-le Rechesan, inca din titlu reiese clar ce si cum. Dar pentru a va face fericit pe dvs. voi face urmatoarea mentiune:
Bijuteria scrisa mai sus nu imi apartine.Ea este scrisa de unul din cele 4 diamante ale arabiei, Omar Khayyam.Am postat-o pentru a vedea cei implicati in acest atelier ce inseamna valoare...'

(sorin marcel hurmuzache)

DAaaaaaaaaaaaaaaa!

cu alte cuvinte, gheorghe rechesan trebuie 'sa-si ceara scuze'... daaaaaaa!... ca sesizand a replicat!!!

sorin marcel hurmuzache,

ciudata metoda aplici intr-u' gasirea valorii literare... (sper ca nu aveti copii!!... astfel de metode o sa-i mentina intr-o totala confuzie!!...)

'Ce rost avu venirea? Si-acum, ce rost plecarea?

si o ultima intrebare:

daca gheorghe rechesan nu sesiza si nu comenta sub acest text (semnat!! sorin m.h)... care era/este sensul postarii??

confuza,

io





Postat de catre nula nada la data de 2008-05-27 00:10:28


D-le Hurmuzache,
Demersul dumitale este inutil...te iert pentru "lecția" de valoare pe care emfatic ne-o dai, dar nu îți iert greșelile din rubay-ul reprodus și care îmi sugerează lipsă de respect pentru autor.
P.S.Apropo,cred că este corect: "unul dintre cele 4 diamante ale Arabiei"...știți Arabia,peninsula nu cafeaua;iar Khayyam întîmplător este poet persan!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-05-26 23:39:49


Inca ceva ,draga d-le: niciodata nimeni nu a avut a-mi reprosa plagiatul sau alt gen de lipsa de respect.Sunt convins ca mentionarea numelui autorului in titlu v-a atras atentia, altfel nu ati fi stiut... Atunci de ce acuza???
Postat de catre sorin marcel hurmuzache la data de 2008-05-26 20:37:42


Stimate d-le Rechesan, inca din titlu reiese clar ce si cum. Dar pentru a va face fericit pe dvs. voi face urmatoarea mentiune:
Bijuteria scrisa mai sus nu imi apartine.Ea este scrisa de unul din cele 4 diamante ale arabiei, Omar Khayyam.Am postat-o pentru a vedea cei implicati in acest atelier ce inseamna valoare.
Din pacate scrierile mele anterioare au fost sterse de un "binevoitor" domn in locul acestora fiind postat un text pe care presupun ca il cunoasteti.
Imi cer scuze tuturor acelora care au crezut ca mi-am insusit versurile, dar am fost convins ca titlul spune tot.
Postat de catre sorin marcel hurmuzache la data de 2008-05-26 20:32:42


D-le Hurmuzache,
Mă desfată veșnic rubay-urile lui Omar Khayyamm, dar în acest atelier literar se postează creații originale!Așa cum te înfățișezi matale,are iz de plagiat!
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2008-05-26 12:10:16
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-03-25 13:00:58
         
 
  ești gravid, urmuzel?  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-03-25 10:11:06
         
 
  De deștept ce ești, umbli cu juma' de pălarie! Iar cercopitec este fiul lui tat'to! Nu vorbesc in necunoștință de cauză, ți-am văzut fotografia, n-aș vrea să mă intânlnesc cu tine noaptea, să nu avortez... Ieruditule, ia de aici :„ Jamblih”, notat așa de necititul Robert Charoux, in „ Cartea cunoașterii interzise”. Ție, emergentule la masterat ! Iar lăturile păstrează-le pentru tine, că tot mănânci și nu te mai saturi...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-03-24 19:10:56
         
 
  ps iar amesteci tărîțele, vb de misterele eulesiene și Pitagora, apoi sari la inițierea în secta lui Isis a unui neoplatonic.mare hăbăuc mai ești...și pretinzi și atenție! eiii, uite nu-ți mai dau, poți face și spume la gură!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-03-24 07:37:34
         
 
  măi, hurmuzel, frustrat mic, înainte de a-ți lansa "polemicile"(un eufemism, de fapt îs pîrțîieli de agramat flecăritor)cată a ortografia corect și consecvent ceea ce copiezi de pe wikipedia.bănuiesc că faci referiri la Iamblichus din Chalkidia, ultimul neoplatonic, nu la cine știe ce limbric zacherliot.oricum așa grafie spectaculoasă Jamblih nici curiosul limbric ce-ți dă tîrcoale mezencefalului tău de cercopitec n-a văzut!  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-03-24 07:35:38
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE