FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Marș, inapoi, pe „ Puntea măgarului ” ( 2)
Text postat de Vasile Hurmuzache
Nu i-am ințeles niciodată pe cei care, dacă nu au fost in Argentina, ii contestă existența, Iar dacă nu ai posibilitatea să ii duci până acolo, și le pui in fața ochilor harta politică a lumii, ii contestă autenticitatea. Dar mult mai grav este, să te plimbi prin Argentina, pigmeu fiind, și să te crezi patagonez.
Auzi, latunski ?
Imi pare rău că lipsesc cei mai ierudiți prieteni ai tăi, că urmează ceva tare interesant. Dar poți să-i suni ! Să vedem dacă mai susțin c㠄 sunt intrebări care nu se pun, și răspunsuri care nu se dau......... ”.

Am afirmat că Pitagora a fost Mare preot la Eleusis, și că i-ar fi spus unui discipol, când acesta s-a plâns că incă nu l-a putut vedea pe Dumnezeu, să se uite imediat pe fereastră. In acel moment tocmai trecea un sicofant. Privirii dezamăgite a discipolului, Maestrul i-a replicat : - Dacă nici acum nu l-ai văzut, nu il vei mai vedea niciodată !

A fost prea mult pentru tractoriștii din voi ! Luni de zile v-ați dat in stambă, fericiți ca godacii in noroi. Imi aruncați cu fiecare prilej „ cum e cu Dumnezeul unic la grecii antici ?...”, crezând că mă zdrobiți ... Spre rușinea voastră, voi pune cei mai celebri greci antici să vă spună adevărul, iar de scuipat de deochi, la final, o voi face eu...

„Printre puținii străini admiși să primească inițierea egipteană se găsesc : Platon, Pitagora, Thales, Licurg, Solon,, Jamblih, Plutarh și Herodot. ”

„ Prin aceste mijloace, ei pot fi preparați pentru a atinge cel mai bine cunoașterea Spiritului primar și suprem pe care zeița ( Isis ) ii indeamnă să-l caute. Pentru acest motiv templul se numește Iseion, această aluzie la cunoașterea Ființei Eterne, existând prin ea insăși, cunoaștere care poate fi astfel obținută, dacă te apropii de ea intr-un mod convenabil. ”
Plutarh, „ Despre Iside și Osiride ”

„ Atâta timp cât sântem pe pământ, incomodați de legăturile corporale, nu putem avea nicio relație cu Dumnezeu, cu excepția gândirii filozofice, care, singură nu poate face, oarecum, să ne apropiem de el, ca in vis. Dar când sufletele noastre sânt eliberate ( prin Mistere ) și pătrund in ceva ce este pur, invizibil și imuabil, Dumnezeu vrea să fie ghidul și stăpânul lor, in el te odihnești și contempli cu o ardoare fără seamăn frumusețea de care buzele omenești nu poate vorbi. ”
Plutarh, „ Despre Iside și Osiride ”

Injură-l, latunski, că spune minciuni care te contrazic !

Va urma

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  „una din marile satisfacții ale prostiei este să se reverse! da' tu nu ești vinovat, zacherlină, că de!...”
(peia)

ai dreptate, ți se revarsă ca Amazonul...

„ cine se naște coropopircăniță, se cheamă că a dat fatalitatea peste el cu tot tonajul...”
( peia )

ai dreptate, aproape te-a strivit !

„ e vinovat cine iți tolerează tâmpeniile monumentale, sub puerilul motiv ca orice gânganie are dreptul la țiuitul din guș㠔
( peia)

și aici ai dreptate, dar nu ințeleg de ce te superi că ți le tolerează...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-03-23 09:53:46
         
 
  una din marile satisfacții ale prostiei e să se reverse!
da' nu ești tu vinovat, zacherlină, că, de!... cine se naște coropopircăniță se cheamă că a dat fatalitatea peste el cu tot tonajul, ci e vinovat cine îți tolerează tîmpeniile monumentale, sub puerilul motiv că orice gînganie are drept la țiuitul din gușă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-22 21:25:08
         
 
  Peleo, da' tu fără ouțe in gură, nu poți scrie ?! Că văz că așa mărturisești in bălmăjeala ta...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-03-22 20:10:56
         
 
  apeiroane,{că parcă așa iți spumeai prin locurile de unde te-au alungat ), e rușinos, la vârsta ta, să umbli de mână cu unul ce pare de același sex cu tine ... Zic „ se pare ” , că știu eu sigur că e androgin !  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-03-22 19:54:34
         
 
  Toți neputincioșii, când nu au argumente la text, recurg la atacul la persoană ! Cea mai la indemână dovadă a caracterului vostru de doi la leu este aceea că vă retrageți definitiv de nenumărate ori...
Să nu credeți că mă impresionați cu neroziile pe care le debitați cu atâta dezinvoltură... trăind lângă hârdău, aveți in permanență lăturile la indemână. Poftă bună in continuare ! !
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-03-22 19:39:31
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  zacherlină,
ție nu îți e oarecum, pe la rinofon, să te pui cu recheșan? tu care, cu ouțele tale de mormoloc, nu-i ajungi nici la oul piciorului?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-22 18:48:24
         
 
  er.: statura ta de telectual
tu dă-i înainte
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-03-22 12:07:22
         
 
  sile, decît să dai copy-paste pe google pe plutarh &comp. mai bine ai aprinde o lumînare la icoana sîntului sisoe, proteguitorul bîlbîiților și ai duce și un colac, ouă roșii, niște mezelicuri starețului Emanuil mai marele lavrei bleu că te lăsă să te oploșești aici-șa să boscorodești, să sudui și să prozodiești pe nas ca și țîrcovnicii. tot felul de nerozii. știi bine că prost e doar cel care nu-și dă seama de starea lui. so, fiindcă mi-e lehamite de statura ta telectual mă-ntorc cu spatele la bicisnicia-ți și la mitocul pe care-l spurcă dalde zacherlioții. tui dă-i înainte, urechile păroase ce-ți crescură pe tărtăcuță îs secretul lui Midas. vezi ce atingi că totul se transformă în moale, maroniu și rău mirositor.  
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-03-22 12:06:16
         
 
  Eu nu am darul tău permanent de a da copypaste... și, dacă mai ai un pic de bucă, te vor face ceilalți greci antici să rosesti, deși eu știu că tu ai schimbat obrazul cu fața... Dar, măcar așa, un copypaste in gând...
 
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-03-22 05:50:23
         
 
  recheșache, chiar mă bucur ca ai suit și tu pe „ Puntea măgarului”, că o meriți din plin ! De dragul tău, „fane ”, voi continua...  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-03-22 05:43:18
         
 
  măi, vasilache, măi ”omule” oricîte de multe copypaste ai da din Plutarh, atîta vreme cît confunzi eonul cu freonul, ori cu o societatea de exploatare și distribuție a gazelor dindu-ți aere de erudit, tot un nepricopsit rămîi!

ps nu te bucura, fane, n-am revenit pe europeea, am trecut doar să văd dacă n-ați ”murit” și iacă-tă constat că talentul flecărelii viermuie-n useri ca seva în mugurii de echinox. btw, scremut rău textul tău, dar principalul e că îi plăcu lui MMI și dnei Elena!
 
Postat de catre Gheorghe Rechesan la data de 2014-03-21 20:31:39
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE