FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Actualitatea politică
Text postat de latunski criticul
După un an de guvernare usl, mi-a căzut fisa și mi-am zis în barbă că, atît chiorul cît și cei doi papagali geto-daci reprezintă pentru valahi și moldoveni a douăsprezecea plagă (a unsprezecea fiind facebookul). De ce omit Ardealul din lozinca, adică din: „Trăiască Moldova, Ardealul și Țara Romînească!”? Pentru că deja nu mai contează. UE se oprește mai jos de Kronstadt, stați cu bătăturile-n apă rece cu sare și veți ajunge la concluzia că ce mi-s Principatele, ce mi-e Ukraina, tot un dreak. Îmi vine să pup moaștele sfinților alocați televiziunii și internetului, pentru destuparea de urechi și lepădarea urdorilor, amin.
Că tot este acesta un sait de controverse pseudopolitice, doar nu are careva pretenția că e literar, că tot am spus că am de gînd să devin fan băsescu (nu băsist, cum intenționat se), mai plusez, iar mîine mă înscriu în udmr. În șase luni învăț limba maghiară (eu prind mai rar, mai greu, limbile, dar avem un alfabet dacic comun) apoi cer dublă cetățenie.
Și totuși, sînt optimist! Avem mai mulți generali decît soldați, mai mulți jurnaliști și analiști decît instalatori sanitari. După calculele mele, am putea cuceri Insula Șerpilor într-un Blitzkrieg de două luni, punînd punct dominației raionului Vîlkov asupra acestui pămînt românesc. Vom debarca lînga stația de radiolocații, vom ocupa oficiul poștal, vom sparge geamurile sucursalei băncii Aval, vom striga: „Vrem credite doar de la băncile austriece!”.
Brekingnius fie cu noi!”.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu e nici o îndoială că electorul dîmbovitzean știe mai bine cum se consumă semințele politice și cum se scuipă cojile. Cum n-am nici o îndoială că marea familie Trahana (cocă moale) îl va consola cu o „altă cameră”. Nu eu trebuie să am „puțintică răbdare”.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-03-10 06:18:46
         
 
  Electorul, fie el și tiraspolean, are dreptul să fie supărat. Dar nu are dreptul să pună totul în aceeași urnă! Este ca și cum ai amesteca "pălinca" ori "lacrima cristi" cu "borșul" ori "samahoanca de pufoaică"!

Însă dreptul electorului, și când știe și când nu știe cu cine să voteze, este sacrosanct. (Nenea Iancu știe de ce)
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-03-09 14:13:34
         
 
  Am comis acestea doar pentru a nu se spune că n-am și eu conștiință politică (oare am?). Am scris la furie și-mi asum erorile gramaticale semnalate de grammar nazi. Era și de bun simț să-mi pun bigudiuri, să mă igienizez - pentru vizita periodică a lui Peia.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-03-06 05:24:05
         
 
  Da' ce, potăilă, simți c-au început să-ți atârne potcoavele?
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-03-05 23:38:05
         
 
  iar eu zic, mă, geniule al monoloagelor literaturnice contemplorane, șoricilă, să te cari acolo unde-ți faci veacul, că, nu-i așa? e literatură căcălău! să te-nfunzi, deci, în ea, pînă la gît.
deci, ce cauți p-ici? potcoave de cai morți?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-05 23:29:26
         
 
  Canci sait literar, Epiglumist. Nu vezi că Domnul Tartore cultivă taman politicăreala asta de doi bani?
Eu zic că mai potrivit ar fi să-l numească Europalavrageea! Sau Europalavrageia, ca să dea la fix cu Peia.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-03-05 23:16:43
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  uite că se dovedi, încă o dată, că sforile se trag prin alte părți. că kioroipanu nu este decît un mupets tras de sfori, din afară, și că, în ciuda dorinței lui aprige de a-și mai arăta încă o dată mușkii, o luă-n bot, cu aplomb! in s-a spus să stea mumos în băncuța lui de beizadea occidentală.
vezi tu, șoricilă, creierul meu - ăla care te-mpiedică pe tine să faci pe deșteptu' în hainele statului - a cam spus de multe ori asta, dar creierul tău luminat, de pithyie ambetată, e cam dus cu pluta cosmică pe lună.
acu o fi evident și pentru restul papagalilor că România a devenit colonie și că noi, ca națiune, suntem cam în plus pe-aici? sau e nevoie să vă desenez cu carioca, fix pe parietali?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-05 23:13:48
         
 
  Că bine zici, potăilă: "bășilă (...) a pus gheara pe tot ceea ce se cheamă normalitate în țara asta (...)".
Inclusiv pe creierașul ăla al tău.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-03-05 23:01:23
         
 
  In alta dez/ordine de idei, ma bucur ca ati ajuns la cuvintele Epiglumistului, ala care de vreo 2 ani va spune ca toti sunt la fel.

Basistilor, care santeti!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-03-05 17:03:10
         
 
  Ba, este un site literar. Nu vedeti ca din cand in cand se posteaza si epigrame?

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-03-05 17:01:41
         
 
  " marele exponent al imperialismului american rapace si decadent " (răDuleo)

ce ironie ffffinăăă, ce nuanțe suppptileee, ce partizan fidel al marilor realizări capitaliste!
nu cumva ai intrat în microfonie preozelită, răDuleo, că, deh, tot voiajînd pe domeniu, orice tip de rezonanțe sunt posibile! dar, mai ales, cele care-ți dau ȚIE păpică!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-05 16:36:44
         
 
  "Toți sunt o apă și-un pământ," (șoricilă)

"Nimeni - sau mai nimeni - nu este dispus să audă și să vadă." (tot el)


măi șoricilă, măi analistule politic, măi moralule,
hai să analizăm un pic spusele tale:

zici că "toți sunt o apă și un pămînt".

întrebarea mea e: cînd zici "toți", înseamnă că și tu ești în conglomeratul ăsta geo/apos? sau tu faci partea din categoria dăștepților, categprie care are o cu totul o altă structură meta/morfică?

mai zici că "nimeni" nu e "dispus să vadă".

înseamnă că nici tu. atunci de unde știi să vezi că nimeni nu vede? dacă tu nu vezi, cum să vezi ce nu se vede? în schimb, văd că vii p-acilea, ca o pythie trezită din turmentația viziunilor luminate și faci tot felul de aprecieri de doi sfanți.


"Totuși, nu se poate contesta faptul că, în timpul mandatului său (al lu bășilă -n.n.) justiția a început să-și spună cuvântul,", mai zici tu, cu același aplomb pythic (a se citi: "pitic"!), probabil tot ca o consecință a viziunilor tale... nemaivăzute. altfel, ar fi trebuit să vezi că individul ăsta, kior și dement - cu care ne-a procopsit dracu, în unul din momentele lui delirante - a pus gheara pe tot ceea ce se cheamă normalitate în țara asta și-și face de cap.
zi, mai bine, că ești un mizer simpatizant bășist și n-o mai da cotită, că nu avem toți otită, ca să nu mai auzim ce se-ntîmplă prin țara asta.

cît privește glumițele ieftioare ale ăstuia cu postul, de mai sus, e ceva de genul: "țara piere și el își face bigudiuri între picere"!





 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-03-05 16:33:08
         
 
  "Că tot este acesta un sait de controverse pseudopolitice, doar nu are careva pretenția că e literar,"
Cum/necum, asta o zisesi pe nume, si daca tot ii facusi slujba, langa "amin"ul ala puteai si tu (condescendent macar) sa adaugi "regrete eterne".
In rest, te-ai conformat...
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2014-03-05 15:26:11
         
 
  Toți sunt o apă și-un pământ, gaspadin Llatunski! Drept e că Băsescu e cu un cap mai sus decât ceilalți, dar asta nu face din el un om valabil. Din păcate. Totuși, nu se poate contesta faptul că, în timpul mandatului său, justiția a început să-și spună cuvântul, ceea ce nu e puțin.
Altminteri, eu zic că îți bați gura de pomană.
Nimeni - sau mai nimeni - nu este dispus să audă și să vadă.
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-03-04 23:09:21
         
 
  gaspadin latunski, cel putin din cate-am auzit la radio, evenimentele de azi s-au miscat mai repede - nu chiar ca gandul (in zona, nu suspectez pe nimeni de asa ceva) - oricum, atat de repede, incat capacitatea de stocare, decodificare si conversie in limbaj masina a marilor analisti (porcesc cuvant) politici ai lavrei a fost pusa la grea incercare.



in calitate de simplu papagal, doar asa incerc sa-mi explic erorile gramaticale de mai jos ale tovarasiei tale - "am putea cucerii Insula Șerpilor " si "geamurile sucursalei bănci Aval" si nicidecum ca pe o consecinta a recentei apropieri ideologice de marele exponent al imperialismului american rapace si decadent (l-am numit aici pe fostul tau inamic, in prezent nu se stie, filologul sub acoperire, nea mitica genuneanu). leka noci.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-03-04 22:39:05
         
 
  erata: transferurile celor în măsură să transfere (nici așa nu sună bine, dar sînt emoționat, n-am mai văzut o corrida, ori o luptă de gladiatori de ceva timp)  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-03-04 17:12:24
         
 
  și, dacă astăzi am reușit să aduc, cu obrocul, o rază de soare în viața mea, e pentru că s-au finalizat transferurile transferaților (ultimii merită statui, de la crampoane pînă mai sus de genunchi).  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-03-04 17:06:49
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE