FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Cum am devenit fan Băsescu
Text postat de latunski criticul
Ieri seară, brusc, printr-o revelație specifică doar chibiților. Asistînd la sinuciderea politică a doi clovni, a căror reprezentație a stîrnit valuri de aplauze frenetice la începutul spectacolului, gest nefiresc din partea a două treimi dintre spectatori. În procentajul în care puteam fi inclus și eu, dacă nu mi-ar fi căzut sos de roșii pe cravată, înainte de spectacol. Acești Țociu și Palade ai scenei dîmbovitzene, dintre care unul mima plînsul, iar celălalt era cuprins de o frenezie nefirească, au cerut Marelui Păpușar întreruperea contractului de muncă, prin act unilateral. Marelui Păpușar, care pe perioada suspendării va manevra sforile în așa fel încît, la finele perioadei, după ce se va folosi, cînd de unul, cînd de altul, va proceda la defacerea disciplinară a respectivului contract.
Adevărat zic vouă, cît de bine se vede tabla de șah din diasporă! Din Tiraspol, adicătelea.
Așa că, în următorii mulți ani, Globusul de varieteu nu va cunoaște transformări spectaculoase. Doar dacă nu intervine Peia, care are în substanța lui eterică ceva mai mult din cea a Charlottei Corday decît din cea a lui Gavrilo Princip. Ori – dacă nu intervine Emanuel Cristescu invocînd spiritele lui Brătianu și Iliescu, la aceeași „tabula rasa” cu picioare mișcătoare.
„Dixit et salvavi animam meam”*

*Profetul Ezechiel (3, 19-21) recomandă să avertizezi atît pe omul ticălos să nu săvîrșească fapte rele, cît și pe omul drept, să nu cadă în păcat - căci numai spunîndu-le acest lucru, mîntui-vei sufletul tău, amin.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Bine, peio, iaca-ti sunt jigodie. Pe fatza...

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-26 20:33:02
         
 
  tu, măi țîrcovnic ratat, puți a bășism cale de mii de leghe, așa că lasă jocurile astea ieftine, am înțeles, trăiești din linsul castroanelor, ești slugă, SLUGĂ de cea mai jaosă speță, așa că lasă, dracului, săritul într-un picior la coarda (coardele) bășistă/e, că nici măcar nu vrei să convingi pe nimeni, doar ții să apari, să arăți ălora care-ți dau mălaiu că o meriți!
mai bine fii jigodie pe față, că ăștilalți, care nu e străduiesc să-și ascundă hidoșenia.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 19:49:51
         
 
  "initial vroiam sa-ti spun ca-mi pare bine, dar scriind toate astea, mi-a trecut. nu-mi pare bine. da nici rau. nu stiu cum sa-ti explic. am trecut doar asa, sa stii ca sunt sanatos."(răDulea)
... și că ioan botezătorul, marele nostru crescător de curci... care eu chiar aș putea să te simpatizez un pic, chiar dacă... mă-nțelegi, gaspadin, adicăăă..., mai cu măsură, ca să nu să prinză fraierii,... și etc și etc și etc...


cu alte cuvinte: "vezi, dom'le, (vezi ce elegant sunt?) mă băgai și eu în seamă, cu un bețigaș miiic, mititel, vîrît prin gărduț, că știi, doar, eu sunt om de caracter, te-njur la telefon, că, pe aici, nu prea-mi permit, știi, să nu zică lumea că sunt cam... centuristă, în pofida efortului de a părea un gentelemen, ce p... mea!, dar așa și pe dincolo, și pe dincoace, și iarăși pe dincolo!...

cum se dă de gol, mă, colportoru și intrigantu!... cum nu se poate stăpîni el să arate cine este, in realiteișăn!...
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 19:44:53
         
 
  sincer, gaspadin latunski, faptul ca, astazi, tavalit prin catran si fulgi, experimentezi (abia acum) un contact ceva mai viril cu ioan botezatorul, marele nostru crescator de curci, nu mi te face mai simpatic - dupa cum, banuiesc, nici invers. relatia noastra e mai mult decat un gentlemen agreement, inamicitia noastra e o stanca, pe ea, la o adica, te poti baza. dar nu de asta te-am deranjat. initial vroiam sa-ti spun ca-mi pare bine, dar scriind toate astea, mi-a trecut. nu-mi pare bine. da nici rau. nu stiu cum sa-ti explic. am trecut doar asa, sa stii ca sunt sanatos.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-02-26 19:17:20
         
 
  Increderea mea in luciditatea degustatorului de samagon e neclintita. Nu poci crede ca ar avea asa rataciri de directie. O fi vreo toana vremelnica, se mai intampla. Sa-i acordam, va rog, circumstante atenuante. Asadar, rabdare, vorba blondei care incerca sa-si produca o bucurie cu o banana prea coapta.  
Postat de catre sters sters la data de 2014-02-26 16:29:06
         
 
  Lasati-i si transnistreanului libertatea de opinie, ce Dumnezeu! Daca oameni grei de partid si de stat, ponta si crin, s-au putut lasa ametiti de parfumul sirenei cu un ochi asa iar celalalt si mai asa, de ce n-ar putea si el s-o comita, mai ales ca nu prea l-am mai auzit zicand nimic de Ninocika, secretara. Ea il consilia de bine, precum stiu io. L-o fi parasit pentru vreun raket cu bani? Or fi prins-o conationalii pe picior gresit si au dus-o la produs prin cele strainatati, naiba stie! Cert e ca pare debusolat rau, iar de la asta ti se poate trage orice, se stie!  
Postat de catre sters sters la data de 2014-02-26 16:26:22
         
 
  Acuma, semnalul este doar pentru cei care mai si gandesc inainte de a te face basist!
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-26 16:25:59
         
 
  Semnalul emis de latunski s-ar traduce cam asa:

Stiu ca Basescu e un ticalos, dar cand ma uit la astialaltii din USL mai-mai ca imi vine sa il iau acasa, pupa-l-ar tata de baiat giugiuc!



 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-26 16:25:21
         
 
  după titlu, s-ar zice, lăturinski, că ai intrat în categoria.... fanilor!
unu-i fane răDulea!
amiciție intensă vă doresc!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 10:46:09
         
 
  șoricilă,
tu și așa chițăi fără rost.
de ce crezi că acum te-ai updata pentru nivelul II: acela de a cîrîi?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 10:43:36
         
 
  latrinski,
cine "glumește" cu astfel de lucruri, care implică viața a milioane de oameni, e un cîh! e ca și cum cineva ar glumi cu moartea ta. dar e greu de priceput pentru capetele pătrate, expuse razelor gamma. ipocrizia de reșapați... suppptili îmi repugnă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 10:41:34
         
 
  Îmi pare rău c㠄în orbirea mea partizan㔠nu m-am făcut înțeles și de către domnul Cristescu. Mi-am exprimat un punct de vedere destul de civilizat, cred. Pe tema asta domnia-sa permite aruncarea reciprocă de zoaie, știind prea bine cine excelează. Iertată-mi fie „orbirea partizană”, pentru că tot „mi-am mîntuit sufletul - n-o să mai revin asupra subiectului”.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-02-26 10:36:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Câtă mai disputele pentru niște pațachine!
Asta da comedie...
 
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-02-26 10:14:52
         
 
  Știam - cînd am postat titlul - la ce mă expun. M-am „deconspirat”, hallal ! Că Peia nu se deconspiră vizavi de simțul umorului, nu mă miră. Sigur, și acum îți mulțumesc, în direct, că exiști, musiu. Cît de ternă ar fi existența mea fără prezența ta. Cu întîlnirea era invers. Eu nu am avut drum spre Giurgiu, never. Ce bine că nu s-a materializat.
p.s.2 (conform Cioacă):Zburdă, zburdă musiu și jignește. Că de altfel te crezi suppp...til.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-02-26 10:04:29
         
 
  O, god, neam cu irod, de ce nu mă mir, dar de ce nu mă mir!
Cum ies ei la iveală, mă, frummmmoșiii tatii, cum se spîrcîie ei din zbor, ca ciorile fericite de arătura proaspătă. Ca niște Șarlote făcute la foc molcom de către o Coardă. Mă rog, în cazul ăsta Coarda cu Șarlota e pregătită chiar de bîțîilă ăsta de latrinski, care, mi-aduc eu bine aminte, îmi mulțumea cîndva, la telefon, că "existam"!
Și care - vrăjeală de bășist ascuns! - tooot îmi propunea să ne-ntîlnim, ca să mă lămurească el, probabil, în sicret, cum e cu Prințipu gavrilit al politichiei ăsteia. Și ăsta, la fel de neutruuuu, sankiii, ca și papagalu ăla dă răDulea. Se pare că s-au lămurit că nu-s un naiv de la marginea iarmarocului. Vai dă capu tău dă agent prost, lăturinski! Chiar crezi că a fost momentul să te deconspiri?
Băi, ce manevre ieftine aveți pă voi, ăkănarilor!
Deci ați realizat cam ce cuib de geanabeți s-a pripășit pe aici, dom Cristescu!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 08:33:20
         
 
  Poate nu ați fost atent domnule latunski! Exact asta am făcut. Finalul intervenției mele a fost o laudatio a beției lucide pe care textul domniei voastre a pus-o în valoare ca într-un fel a apologie a mărturisirii. Aproape, o anamneză impecabilă!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-02-26 07:27:06
         
 
  D-le Cristescu, nu vă oripilați, spre deosebire de zaibărul valah samagonul îți dă o beție lucidă.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-02-26 07:21:42
         
 
  D-le Cristescu, vorbiti fix in punga. Ca un adevarat basist.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-26 07:13:02
         
 
  Oooo, domnule latunski! Câtă inocență nemimată. Dar știți că, pe aici, noi mai avem obiceiul să și decriptăm. Nu tot. Ci, uneori, ce iese așa, ostentativ în frunte. Sau pe frunte! De exemplu titlul textului dumneavoastră subliniază, fără să vreți, cum ați speculat oportunitatea de a vă crea ipostaza pentru a vă alibiza fanismul latent. Atavic, i-aș zice. Și bucuria, maladivă, aproape, pentru ceea ce dumneavoastră percepeți, asemenea idolului scorpionic omniprezent în paradigma perceptivă a domniei voastre, pentru, cum spun românii, răul altuia!

Vă bucurați degeaba și, mai ales, v-ați dehermeneutizat imprudent și inutil. Și prematur.

Mai bine ați fi urmat sfatul neprețuitei NIna. Samahoanca elibereză mai mult decât cuvântul. Scris ori rostit!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-02-26 06:58:33
         
 
  CE E ACELA UN BASIST?

Constat și eu ca om bătrân
Ce nu mai e așa credul:
- Băsistul e acel român
Ce nu-i antibăsist destul!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-26 06:41:04
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE