FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Tabula rasa,
Text postat de Emanuel Cristescu
Poate fi reluat un nou protocol USL pornind de la minime principii de moralitate:

PSD exclude toți parlamentarii pe care i-a racolat după alegeri
PSD denunță pactul de coabitare cu Băsescu.
PSD dizolvă USD

De aici încolo se poate renegocia, de pe poziții de egalitate, totul.

Altfel, PSD va regreta.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  De acord! Dar Adormitul n-are nici o vină? Putea să-l scoată altădată pe sas din pălărie. Cît despre neimplementarea măsurilor liberare, cine-l crede? Eu nu!
Oricum, în guvernul lui Piotr Stepanov și sub înțeleapta conducere a președintelui meu, Evgheni Șevciuk, nu se va întîmpla niciodată așa ceva.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-02-28 07:10:07
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Daca ar fi sa aleg intre Ponta si Laslo Tokes, l-as allege pe ultimul. E mai roman.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-28 07:06:22
         
 
  "Ticăloșie până la capăt" în loc de "dreptate până la capăt" și "negociez și vând orice pentru a rămâne la putere" în loc de "vicepremier PNL" Măreață și de neuitat faptă. Pe care electoratul, sper, nu o va uita niciodată!

Sigur i-a fost imposibil, logic și moral, să accepte "compromisul" schimbării unui vicepremier de la finanțe la interne. Acest "compromis" în raport cu ce urmează să facă, adică să negocieze, pentru a rămâne la putere, elemente care țin de ființa națională, sigur era de neacceptat! Și mai putem accepta ipocrizia "Voi face totul ca să menținem USL-ul"? Când putea face cel mai mic și nevinovat "compromis": să schimbe poziția de vicepremier solicitată, pe drept, de către PNL! Acum avem și un premier ilegitim. Pentru că face Guvernul în numele unui partid care nu a fost "competitor electoral" prin urmare, care nu a participat la alegeri. Această situație nu este un "compromis". Este o ilegalitate și o imoralitate flagrantă. Mulți electori nu ar fi votat PSD-ul nici dacă li s-ar fi tăiat mâna. Au votat pentru USL pentru că era acolo PNL care a girat că nu se va schimba cota unică și că principiile statului de drept vor fi respectate. Și, evident, pentru ceea ce s-a dovedit a fi marea minciună: "dreptate până la capăt". Care, iată, se traduce prin "ticăloșie până la capăt" și "negociez și vând orice pentru a rămâne la putere". Și asta unde? În țara care l-a dat pe Brâncoveanu!

http://www.stiripesurse.ro/udmr-isi-pune-pretentiile-pe-masa-solicitari-greu-de-acceptat-pentru-ponta/
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-02-28 06:34:52
         
 
  "În cida a ce s-a întâmplat, zilele acestea, Ponta și Antonescu au meritul istoric, imens, de a fi fost turnesolul politicii băsiste și de a fi demonstrat, fără putință de tăgadă, sitemul ticăloșit legalizat existent în societatea românească." (e. c.)

Din contra: ponta si antonescu au "meritul" de a-l fi reesapat si de a-l fi readus pe marinar pe linia de plutire in politica romaneasca. Acum doi ani Basescu era terminat. Nu se intrevedea nicio speranta pentru el. Dar uite ca sansa lui s-a numit tandemul Tociu-Palade din USL, recte ponta-antonescu.
Daca astia doi nu ar fi fost atat de prosti, Basescu era acum istorie.

Uneori ma intreb daca ponta si crin nu cumva au fost platiti de Basescu pentru tot circul asta, basistii dreaqului!




 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-26 16:31:39
         
 
  uite-așa o să dispărem, dom cristescu!
debordînd de prințipuri!
ca bizantinii, care, cu semiluna la porțile lor, se contrau în spinoasa problemă a sexului îngerilor!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 15:30:10
         
 
  Stati ca maneaua nu s-a terminat. tariceanu s-a urcat pe cal si s-a dus taman la stapana-su sa se impace.

Acu vezi scandal in PNL. Ce oameni...si sunt in fruntea tarii...
tot baroso si merkal e de vina? sau de fapt e mana lui basescu?
hai, la presupus.
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2014-02-26 14:17:01
         
 
  Domnule Buricea, vă respect opinia însă, în viziunea mea, vă înșelați. Dacă ați putea fi mai concret am mai putea discuta!  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-02-26 13:13:00
         
 
  Cînd i-or termina de regulat pe liberali, dle Buricea - căci ăsta a fost și scopul lu bășilă, să lovească prin învăluire - o să vină, fain-mumos, și rîndul pesedeiiilooor!
deja, am auzit că aveți mari probleme cu nu'ș ce incompatibilități prin teritoriu. fapt care v-a cam redus forța de persuasiune. vă faceți iluzii aaabsolut candide, dacă credeți că veți rămîne la fel de tari pe pozișăn.
mai trăim și mai vedem.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 13:04:40
         
 
  Domnule Cristescu, discurcusul lui Antonescu a fost, nu impecabil, cum spuneti ca un liberal partinitor, ci execrabil!
Iohannis a fost un pretext ptr Antonescu ptr a trece in opozitie, de unde crede ca va ajunge presedinte ca victimizat. Decizia aceasta nesabuita de a iesi din USL va fi inceputul sfarsitului ptr Antonescu.
Pretentia de-al pune pe sas vicepremier a fost un fiasco! Credeti ca fara Iohannis, ca vicepremier, nu se putea merge mai departe cu USL?
Aseara, valarosul Iohannis n-a putut scoate niciun cuvant la invitatia lui Antonescu.
Si va reamintesc, daca nu ati sesizat, oamenii de valoare ai vostri merg, unul cate unul la puscarie, pentru hotii si talharii de amploare!
Oare, PNL are numai membri de acest fel?
Ca cetetean am rasfuflat usurat cand Antonescu si-a taiat singur craca de sub picioare!

 
Postat de catre Mihail Buricea la data de 2014-02-26 11:30:45
         
 
  "nu de menajerie este vorba aici. Ci de democrație reală, nemimată, viguroasă în care fiecare are dreptul să-și expună opinia. " (em. cristescu)

democrație reală, viguroasă o fost și democrația lu hitler!
da' ce reală și viguroasă!
atît de, încît americanii și unchii lor, englietrienii, nici nu crîcneau. de franțuji ce să mai vorbim, că li se cam fleșcăise complet testosteronu patriotic! probabil, pe saiturile lor virtuale, vorbeau ca și domnu cristescu! democarție viguroasă e și jungla, domnu cristescu. da' ați avea tupeul să țineți un discurs democratic, în fața leilor și șacalilor? parcă aș zice că nu.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 11:07:32
         
 
  ăștia doi, ca politicieni distincți, serioși, inconfundabili nu există. de fapt, nu există nici ca indivizi, ci ca o mare de indivizi, condensată în esențele lor mizere. ca entități monosilabice, sunt doar țînci cu muci la nas. ca, pachete fotonice de javrote, sunt din același aluat bășist, securisto-mafiot.
mie îmi e imposibil să înțeleg cum javra bășistă reușește să-i păcălească în așa hal.
nu-i decît o explicație: toți sunt o apă și-un pămînt, doar că jigodia de la cotroceni are, în plus, în amestecul puturos, și acizi corozivi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 11:01:59
         
 
  Ponta a fost, este si va fi si el utilizat in aceeasi maniera, fara a prinde chiar de veste, vorba poetului. Ma mir cum de nimeni din cei apropiati de ipochimenul respectiv nu si-a dat seama. Altfel, cum sa semnezi senin pact de coabitare? Sau sa te faci ca nu-ti pasa, de dragul USL. Asta in timp ce broasca inghitita pe nemestecate face tumbe prin sucul gastric. De pe margine, asa se vede. Iar inauntru nici n-as vrea sa fiu, cinstit va spun.  
Postat de catre sters sters la data de 2014-02-26 10:50:53
         
 
  Intrucat e site-ul dumneavoastra, puteti sa-l faceti, iata, unul de orientare polemic-politica. Pe principiul acela, binecunoscut: "io te-am facut, io te omor". Superb!  
Postat de catre sters sters la data de 2014-02-26 10:46:03
         
 
  Nu. Incepand cu alegerile alea castigate (?) masiv de comunisti in 45 sau 47, habar n-am de istorie, politica romaneasca a constatat cu stupoare dar cu vesela surpriza ca se poate! Astfel, eu cred ca Ponta (poate chiar si Antonescu, in dreptul lui) a regretat chiar din momentul cand coalitia s-a cristalizat, caci de sila personajului care sta (si acum!?) cu posteriorul pe tot ce inseamna buton al puterii reale in Romania, au trebuit sa inghita, fiecare, cate o broasca raioasa pe stomacul gol. Dar broasca respectiva nu a stat cuminte in sucul gastric, ci a tot tzopait prin acele burti sensibile, pana cand a trebuit vomata. Ce sa regrete Ponta? Ca s-a aliat Crin cu Basescu? Pai, marele om politic jucator se foloseste de ipochimeni ca de carpe: cand nu-i mai trebuie, manjiti sau nu, tot ii arunca, vesel, cu un hahait de satisfactie si eventual o trimitere la DNA sau la parchet, dupa caz. O sa traim si vom vedea ca si Crin va fi refolosit in aceeasi maniera, util atat cat va servi interesele (meschine, recunosc) ale personajului. Sper sa nu mai apuc ziua cand Antonescu va incepe iar (dupa ce acum il lauda) sa tune si sa fulgere impotriva lui, dupa ce se va vedea sedus si abandonat de sirena respectiva. Tare mi-e teama insa ca panglicile scoase pe gura si pe nas de politicienii romani au un capat in alta parte, mult mai departe, ca sa zic asa. Si ma rog la bunul Dumnezeu sa nu fie chiar asa. Dar, vorba ateilor, Dumnezeu nu exista, nu?  
Postat de catre sters sters la data de 2014-02-26 10:43:17
         
 
  „În cida a ce s-a întâmplat, zilele acestea, Ponta și Antonescu au meritul istoric, imens, de a fi fost turnesolul politicii băsiste...”
Așa spunea și Ion al Sfărcului cînd fata lui n-a reușit la medicină: „O fac vănzătoare la cofetărie și tot halat alb o să poarte”.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-02-26 10:09:14
         
 
  "dar se pare că domnu Cristescu vrea să-i prezerve, ca să aibă o menajerie de zoolaci (aurolaci zoologici) diversă și spectaculoasă."

Nu, domnule Peia, nu de menajerie este vorba aici. Ci de democrație reală, nemimată, viguroasă în care fiecare are dreptul să-și expună opinia. Altfel, restricțiile, autoritarismul, cenzura, creează "competitori" efeminați, lipsiți de vlagă, fragili, devitalizați ori monștri autritari și de tip dictatorial. În plus, tactica struțului și ignorarea opiniilor contrare pot conduce la o nedorită encomiastică intercolegială.

De aceea, aici, pot activa toți cei care doresc, indiferent de opinii, gusturi ori opțiuni și care respectă condițiile minimale impuse de regulament.

Asta înseamnă, intră cine vrea și rămâne cine poate. Evident, prin forța ideilor. Nu a bâtei!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-02-26 09:28:50
         
 
  Era să spun că ei nu au priceput pe cine ar trebui să reprezinte, odată ajunși la ciolănel. Dar nu sunt nici chiar atît de naiv, ca să fac o astfel de afirmație. Căci bășismul, în mai multe lui variante - recte machiavelismul - nu e de azi, de ieri, pe lume.
Și lingăii, care spirjină și profită din manevrele bășiste, sunt apendicele nonseparabil de puturoșenia-i subversivă.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 09:11:00
         
 
  Eu cred altceva, domnu Cristescu: dat cu DDT peste toate libărcile astea politice. Fffăăăărăăă excepție! Dacă nu se mai fabrică DDT, dăm cu rahat!
Că aveeeem, slavă domnului!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 09:06:42
         
 
  În cida a ce s-a întâmplat, zilele acestea, Ponta și Antonescu au meritul istoric, imens, de a fi fost turnesolul politicii băsiste și de a fi demonstrat, fără putință de tăgadă, sitemul ticăloșit legalizat existent în societatea românească. Având confirmarea, în trei rânduri de alegeri, a unor majorități zdrobitoare de români. Iar a ignora aceste majorități este, fie oportunism, fie cecitate politică. Faptul că s-au separat acum, dacă își vor păstra, individual obiectivele, nu înseamnă, la scara politicii naționale, mare lucru. Ci, probabil, viziuni customizate, de atingere a obiectivelor și limitele omenești ale capacităților sinergetice de acțiune în condițiile democrației perturbate de un mod dictatorial de folosire a unor instituții de forță ale statului, folosire camuflată sub aparență democratică.  
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-02-26 09:04:27
         
 
  "pai cand voteaza alde peia, ce vreti?"(vitezu bășist)

aici a avut un comentariu, cel mai legitim și potrivit posibil, dar am fost cenzurat. nu poate fi înlocuit cu nimic altceva comul meu, așa încît renunț la replica dată acestei corcituri bășiste, pripășită pe aici tot din rațiuni de agenți plătiți.
i-am trimis pe ăștia - jigodii ordinare! - unde merită, dar se pare că domnu Cristescu vrea să-i prezerve, ca să aibă o menajerie de zoolaci (aurolaci zoologici) diversă și spectaculoasă.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 08:40:13
         
 
  Ooops!... Ponta are o mica scama pe rever! :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-26 07:14:17
         
 
  Antonescu, în opinia mea, a fost IMPECABIL.

Sper, totuși, să nu fie nicio legătură cu demisusl. Pentru că dacă ar fi vreuna, și în România totul se află, de la sublim la ridicol înseamnă că s-a făcut pasul. Și ar urma DEZASTRUL TOTAL. Ne vom da cât de curând seama. Oricum nu mă așteptam din partea lui Ponta la atâta orbire politică. Măcar în ceasul al doisprezecele, fie și de test, trebuia să fie de acord cu Johanis nu vicepremier, ci primvicepremier!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-02-26 07:02:36
         
 
  peio, v-a ciuruit iar smenarul ala de Baxe! :)

De azi incolo voi fi pontist.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-26 06:43:24
         
 
  o, da' cum de-am uitat-o pe intelectuala tatii, din UiE?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 00:40:15
         
 
  bășilă, udrea, videanu, unguent, neamțu, kakaveika, alături de antonescu!!!
ce oroare! s-o fi răsucit, dracului, axa lumii și noi trăim un coșmar de genul "cabana morții"?
foarte posibil. e cazul să ne luăm ceva, xanaxuri, la noi.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 00:39:12
         
 
  ăv cors, a apărut și moțul din cărare, traian voicu.
mai umbli, mă sugativă, cu clondirele la gît, prin pantelimon? sau acu o rupi străinește?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 00:30:58
         
 
  nu, țîrcovnicule, care umbli cu găletușa pe la barosani, numai voi sunteți bășiști, că-i lingeți blidele!
asta, cînd nu umbli cu găletușa și lopețica prin nisip, ca acuma. ai dat-o-n mintea țîncilor cu muci la nas. auzi, tutulola. cică tu ești glumeț.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 00:29:40
         
 
  peio, ai dreptate: tot globul pamanntesc este basist. In afara de tine.
Esti singur impotriva tutulola...

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-25 23:47:20
         
 
  dar, apropo, tomo: tu ce treabă ai cu țara asta?
doar că te afli, temporar, între granițele ei?
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-25 23:46:53
         
 
  și tu ești bășistă, tomo?
păi, mi se pare normal!
sacu și peticu!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-25 23:46:00
         
 
  pai cand voteaza alde peia, ce vreti?
Na, au avut ce au vrut, acum tot base e de vina ca nu s-au inteles pe ciolan crionosul cu plagiatorul?

mai sa fie, mama lor de basisti:)))
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2014-02-25 23:36:17
         
 
  Deci, sa inteleg, peio, ca ai ajuns la cuvintele Epiglumistului care le vede mult mai bine din diaspora si nu se imbata cu apa rece si cu sloganuri gen "Am venit sa il dam jos pe Basescu!"?
Mai bine mai tarziu...

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-25 23:27:36
         
 
  absolut jegos discursul lui antonescu de la conferința de presă!
să fie clar, postacilor bășiști: nu-mi place ponta nici măcar o centimă. la fel și pesedeii. am acceptat flagranta mezalianță, pentru că așteptam să-l jugănească pe căpcăunul de la cotroceni, cancerul României.
dar, inf'diferent de motive, că au fosz jegoși ăia, că una, că alta, să devii elevul cel mai strălucit al lui bășilă, ba chiar să-i faci vizitr-n alcov, asta se cheamă curvărăsie de centură - căci asta a arătat antonescu în această seară... revelație absolută!
bine că n-a ajuns, dracului, președinte!
aveam un bășilă II!
cu ocazia asta s-a terminat orice umbră de încredere în javrele de politicieni! și, asta, într-o proporție covîrșitoare! care va fi rezultatul? participare dramatică la alegeri! vor veni numai băgătorii de buletine ai bășiștilor și pesediștilor. și ni se va prelungi agonia.
ducă-se dracului!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-25 23:16:08
         
 
  Imi place cum Victoras stie sa traga jar pe turta lui. E deja un politician de top, de genul lui Iliescu si Basescu. Mincinos, pervers, lipsit de scrupule. Ii prevad un viitor luminos timp de vreo 3-4 decenii in politica damboviteana.

http://www.evz.ro/detalii/stiri/sondaj-csci-crin-antonescu-principalul-vinovat-pentru-ruperea-usl-1083925.html#ixzz2uKPIf9tB

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-25 22:08:42
         
 
  Degeaba...

Frunza verde de ciolan / Victor Ponta-i nambar oan! :)

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-25 22:04:32
         
 
  Dar ce părere aveți de discursul lui Tăriceanu ? :)
Aș vrea să văd PNL criticând PSD pentru cei aproape doi ani de guvernare :) Adică, suntem proști și nici nu ne dăm seama, cam așa ar veni :)
 
Postat de catre Elena Toma la data de 2014-02-25 21:58:12
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE