FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Gânduri și frământări
Text postat de Emanuel Cristescu
De ce A3 nu i-a invitat simultan pe Ponta și Antonescu? Ar fi fost mult mai dificilă crearea zâzaniei? Eu sper ca Ponta să spună: de mâine aplicăm propunerile justificate ale PNL. Mai ales că au renunțat la cererea de dizolvare a USD, deși era corectă. Așadar USL rezistă. Și trecem la treabă cu toții. Că doar n-o să legitimăm noi dușmanul comun care mai are 40 de săptămâni iar, de data acesta, mașinăria de propagandă, finanțată, de ASTRA, Gazprom și câți or mai fi, a dat rateu!

*

Mintea românilor de pe urmă! Dar proiectul USL nu trebuie ratat!

*

În servicii, mă gândesc eu, sunt oameni deștepți. Nu imbecili. Sau ar trebui să fie oameni inteligenți! Și care trebuie să mai țină cu această țară. Ar fi absurd, și nu intră în sarcina lor, să distrugă această majoritate, Mai ales acum, când am văzut ce se întâmplă în Ukraina. Și nu cred că sunt români, adică români adevărați, ale căror inimi bat pentru țara asta, indiferent unde se află, să-și dorească să facă atâta rău și pe care istoria să-i declare după aceea criminali ai națiunii!

*

USL nu se rupe. Iar Ponta va înțelege în ce dezastru intră dacă nu pune, imediat și fără condiții provocatoare, solicitările legitime și nenegociabile ale PNL.Și le va pune. Pentru că în PSD sunt și oameni inteligenți.

*

Intoxicări băsiste? Dacă Antonescu a făcut cumva, eu nu pot să cred, un troc cu Băsescu, atunci Crin Antonescu este terminat politic. Însă mașinăria de propagandă finanțată de ASTRA, GazPROM, mogulul bun, fratele Păunescu-Bancorex și câți or mai fi își face meseria ca la carte! Dacă reușește să manipuleze și oameni inteligenți! Naivii nu se pun!

*

Liberalii au fost loiali, onești și consecvenți. De două săptămâni au făcut propunerile. Au adăugat și condiția cu USD-ul dar au renunțat la ea deși, pe fond au dreptate, numai și numai să nu se rupă USL-ul. Și orice se poate spune despre Ponta dar că ar fi lipsit de inteligență nu se poate spune. Și va veni așa în final, pe calul alb al păcii, un fel de deux ex machina și va spune: iată cât de înțelegător sunt eu. Aplic propunerile PNL miniștri plus vicepremier Johanis acolo unde vor PNL-iștii. La trabă domnilor! Că doar nu o să dam stisfacție inamicului comun căruia i-au mai rămas 40 de săptămâni!

*

De ce nu a putut fi aplicată lovitura de stat, pregătită de ruși în 68 și pentru România așa cum procedaseră cu Dubcek? De ce au pus-o în aplicare, și a și reușit, abia în 89? Pentru că în 89, probabil 99% dintre români, mai puțin privilegiații regimului, dacă ar fi putut ar fi dat o lovitură de stat. De aceea au ieșit în stradă unii mai naivi, dar marea majoritate fiind conștientă că este vorba de o lovitură de stat. Își spuneau, nu contează cum, trebuie să scăpăm de Ceaușescu. În 68, toți românii l-ar fi susținut și rușii nu au îndrăznit să facă așa cum făcuseră la Praga cu Dubcek deși lovitura dată de Ceaușescu rușilor fusese de 1000 de ori mai dură decât ce le făcuse Dubcek! Prin urmare, loviturile de stat de acest gen (nu cele militare de tip african) se dau acolo unde liderii (în cazul nostrum Ceaușescu și Ianukovici) se rup de popor și creează camarile și pături oligarhice polarizate în raport cu marea masă a cetățenilor. Dacă nu ar fi fost această premiză nu reușea nici la Kiev lovitura de stat. Dacă ucrainienii nu acceptă, în marea lor majhoritate această, lovitură, o pot contracara. Mai ales că au susținerea Moscovei. Medvedev i-a îndemnat explicit pe liderii Ukrainei să nu fie cârpe pe care să-și șteargă picioarele protestatarii. Adică să tragă. Și s-a tras. Provocat sau nu. Nici nu contează. Important de ce parte a loviturii de stat se situează ukrainienii. Care, repet, nu sunt singuri. Au de o parte susținerea Moskovei și de cealaltă parte UE și NATO. Prin urmare este o chestiune de opțiune. Întrebarea : vor ajunge ucrainienii la război civil ori vor semna acordul cu UE. Pentru că nu mai poți fi liderul unui popor căruia îi induci un orizont de așteptare (aderarea la UE, călătorii în occident, liberă inițiativă, etc) și când să semnezi te răzgândești!.

*

Domnul Ponta nu este corect. A semnat pactul de coabitare, a reevaluat proiectele RMGC și gazele de șist, a făcut compromisul cu procurorii și multe altele. A provocat PNL-ul și nu are niciun motiv logic, legal și moral să nu dea curs doleanțelor PNL. El cooabitează cu demisul și-l acuză pe Antonescu despre aceasta. Oribil!

*

Dar, dacă Doamne ferește, ghimpele îndoielii este tare distructiv, și Antonescu va fi fost șantajat ori nu și va fi făcut pactul cu Diavolul ?

Multe postate pe FB

PS. Am fost invadat de reclame. Când deschid pagina Europeea, pe spațiile altădată libere, stânga dreapta și jos, apar tot soiul de reclame. Se mai întâmplă și altora?
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  peio, vorbarie multa.
Ce ar fi fost, daca, sa nu mai fi mers la, am fost XYZ, etc!
Uita-te la rezultate si trage concluziile.
Lasa gargara, Presedintele Romaniei a spus-o clar acum cateva minute: oameni care nu s-au ridicat la inaltimea functiilor.
asta cu basismul, nebasimul, e frectie la picior de lemn.
Curios ca useleul s-a rupt in aceeasi perioada in care ucrainienii l-au dat jos pe ceausescu al lor.

Vine momentul in care penelistii si pesedistii vor raspunde pt circul din ultimii 2 ani
Acu crin ce crede, ca a stat 2 ani in bordelul usele si acum vrea sa ne convina ca-i fata mare?

poate la electorat peia sa mearga.
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2014-02-26 13:09:59
         
 
  err: ultima frază e în afara textului.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 12:59:10
         
 
  viteazule bășist,
mă gîndisem, la un moment dat, să fac apel la judecata-ți. dar e ca și cum aș vrea să fac din trabant mașină și... nu mai continui, că nu e eco.
totuși, tuturor acestor mangafale propagandistice, de tip bășist, le pun următoarea dilemăn față:

deci, dacă am votat cu useleu, suntem proști.
înțeleg că aveam varianta să votăm cu bășilă, căci, nu-i așa? iată ce biucurie și fericire ne-a răsturnat în creștet javrota!
totuși, cum trebuia să procedăm, in diz keiz?

1. să votăm ceea ce ne-a zis bășilă, cînd NU voia să cîștige la masa verde, adică să mergem la referendum în păr și să zicem NU demiterii?

2. sau să NU mai mergem al vot, cum ne îndemna același băssălău, mai tîrziu oleacă, tot ca să NU cîștige la masa verde?

prin urmare...

a)dacă am fi votat în prima variantă, eram proști, că, în fapt, trebuia să ne ducă mintea și să anticipăm - fără ajutor democratic, desigur - că nu trebuia să mergem la vot.

b) dacă nu am fi mers la vot și, totuși, bășilă ar fi pierdut la o diferență oarecare între voturile pro și cele contra demiterii, atunci iarăși am fi fost proști, pentru că am stat acasă, lăsînd să fie măcelărit bietul băssălău de către dujjjmanii dă clasă.

cam nasoală dilema bășiștilor, nu credeți?
astfel încît, potrivit raționametului de mai sus, voi, bășiștii, cum sunteți? deștepți sau proști?
asta ca să știm și noi viteazul bășist, care ai treabă cu țara asta de pe-acolo, de prin stradelele parisului-vianei-berlinului-madridului sau dracu știe pe unde ești pripășit, în calitate de slugă!
eu am aici, lașule viteaz bășist: pămînt, părinți, copilărie, sudoare pe frunte, suferință chiar, limbă română, sentiment de apartenență.
tu ce ai? pașaport de lichea patentă?

dacă nu am fi mers la vot, eram tot proști, bicoz
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-26 12:56:59
         
 
  "voi ce treabă aveți cu țara asta, vă mai întreb, băi nomazilor - țîrcovnice, ciocălău și scllluptore dă hîrci?" peia

Dar tu ce treaba ai cu tara asta, peia?

aa, si uite ca s-a rupt si useleu'. Asta ca i-a durut undeva de votu vostru. Marii patrioti ai tarii si "cel mai competent guvern".
na.
 
Postat de catre Viteazu Traian la data de 2014-02-25 21:57:09
         
 
  voi ce treabă aveți cu țara asta, vă mai întreb, băi nomazilor - țîrcovnice, ciocălău și scllluptore dă hîrci?
eu zic să aveți grijă de voi, că e posibil ca, pe partea haialaltă a pămîntului aflîndu-vă, adică taman cu devla-n jos, să nu vă pchice pirostriile și corturile în spații, să o ia razna spre proxima centauri, să crează, dracului, ăia de p-acolo că, pe terra, sunt numai șătrari!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-25 19:59:07
         
 
  "mde, mde!
întrebarea mea este: cine mama dracului mai e onest în țara asta?
cine mai ține cu poporul ăsta?: (ioan peia)

Cum cine? Olariu, Cioaca, Cercel... pe undeva si ioan peia! Ca doar si asta e dus...

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-24 20:26:43
         
 
  "mde, mde!
întrebarea mea este: cine mama dracului mai e onest în țara asta?
cine mai ține cu poporul ăsta?: (ioan peia)

Cum cine? Olariu, Cioaca, Cercel... pe undeva si ioan peia!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-24 20:23:34
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  "Spun toate acestea cu un gust amar totuși. Ponta a semnat pactul acela ticălos iar Antonescu face vizite de care vorbește într-un târziu."
(domnul profesor Emanuel Cristescu)

Stimate domnule profesor,
Eu nu m-am mirat cand Victorita Ponta a semnat pactul de concubinaj cu marele presedinte Traian Basescu. A vrut pur si simplu sa arate Elenei Udrea ca mai sunt si alte fete frumoase in Romania. Si cum putea sa-i arate mai convingator acest lucru decat starnind interesul lupului de mare? De la Crina Antonescu insa nu ma asteptam la vizite asa de tarzii si neinsotite la statia de monta de la Cotroceni, fiindca intelesesem de la dumneavostra ca domnisoara este, in politica bineinteles, inca fata mare, adica cinstita. Pai daca si Crina Antonescu a cedat farmecului fizic al celui mai dotat politician dac de la Decebal incoace, va putea oare cineva sa-i reziste, ma intreb?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-02-24 11:56:54
         
 
  Dacă se continuă creșterea economică la care oranjii nici nu visau, dacă se dovdește că Antonescu și reproșurile care i se aduc nu sunt decât propagandă deșănțată finanțată de ASTRA, Gazprom, mogulul bun Păunescu-Bancorex, dacă vor respecta promisiunile electorale, și îi vor trage la răspundere pe ticăloșii pentru care s-au făcut plângeri penale și pentru care, văd cu stupoare, încă nu se întâmplă nimic, etc. nu se vor eroda. Ba, dimpotrivă!

Dacă se dovedește că lăudarea lui Antonescu de către infiltrați și agenții acoperiți nu a fost decât propagandă destinată să dezbine, ei bine, USL-ul va rezista.

Dar nu pot să cred, nu-mi vine să cred că Antonescu nu a fost corect și loial și că a jucat teatru. Că a fost un fel de Mona Muscă. Ar însemna ca, vorba domnului Peia, să cred că politicienii noștri sunt niște javre. Asta nu că nu sunt multe javre. Dar e greu de crezut că toți ar fi javre!

Spun toate acestea cu un gust amar totuși. Ponta a semnat pactul acela ticălos iar Antonescu face vizite de care vorbește într-un târziu. Când ele, vizitele, ar fi trebuit să fie anunțate public, eventual făcute cu presa de față! Cu mare durere constat că ghimpele îndoielii și-a făcut loc în sufletul meu. Și tot mai sper să mă înșel. Îmi este peste putință să rostesc "Și tu Antonescu?"

 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-02-24 02:38:11
         
 
  Nu e cazul sa va ingrijorati de soarta USL-ului. Toata presa stia ca este o sceneta de camin cultural cu "militianul bun si militianul rau", jucata de doi dintre cei mai slabi politicieni pe care i-a avut Romania vreodata. USL nu se va sparge, oricate spume ar face pastorul Gadea. Este facut sa reziste, sa reziste, sa reziste ... :)
Nici Basescu nu isi doreste sa rupa lantul de iubire, pentru ca guvernarea trebuie sa-i erodeze impreuna. Acesti doi faptuitori de lovitura de stat trebuie sa dea socoteala impreuna, in solidar.
 
Postat de catre Andrei Florian la data de 2014-02-24 00:38:26
         
 
  mde, mde!
întrebarea mea este: cine mama dracului mai e onest în țara asta?
cine mai ține cu poporul ăsta?
ete că nu numai că sunt dezamăgit pînă-n plăsele, dar m-a prins o scîrbă fără margini.
o, și cînd văd atîtea javre profitoare jubilînd, îmi "vine să dau foc la pușcărie și la casa de nebuni!"
dar de fapt, de ce ne mai strofocăm noi?
soarta naostră a fost pusă pe tipic de către șacalii internaționali. lichelele astea, ale noastre, din interior și slugile lor josnice, de pe aici sau de prin afară, nu vor decît să profite de situație, să se ajungă, îi doare fix în bumb de soarta altora.
cred că am să demisionez din poziția de ochi de veghe, pe cont propriu! m-am săturat de javre!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-24 00:14:25
         
 
  Domnule Peia, eu cred în principii și sunt consecvent. Și îmi asum și răspund de ce fac eu. Masa aia nu reprezintă nicio probă. A fost o întâlnire în văzul lumii probabil o vizită a demisului la Sibiu. Oricum dacă era o strictă obligație Johanes nu trebuia să-și ia și soția!

Și pe mine mă intrigă vizitele acelea. Probabil, așa cum Băsescu l-a pus pe Vântu să-l cheme la el pe Geoană, unde îl așteptau paparzii, așa va fi procedat și cu Antonescu. L-a invitat pentru cine știe ce problemă așa-zisă de stat și apoi a lansat pe intoxisurse informația. Problema mea este cum de l-a convins să se ducă? Ce vulnerabilități are? Oricum știam, și le-am spus-o: Băsescu atât are nivoie: de timp. Să-și poată pune în aplicare urzelile. La care este extrem de priceput. Faust este micuț copil!

În rest, eu, cu sinceritate, am sprijinit și sprijin o idee. Dar nu am nici mijloacele să o duc eu la capăt și nici responsabilitatea a ceea ce fac oamenii care s-au angajat să o ducă la capăt. Încep și eu, ca și domnia voastră, și ca și mulți, mulți alții, să simt colții dezamăgirii. Și, sper cu disperare, să mă înșel! Și știți care este teama cea mai mare? Acel "porumbelu" "porumbacu" rostite de Băsescu să nu fie reale și prin intermediul lor să-l dirijeze pe Antonescu. Așa cum l-a dirijat pe Imecilișiu!
 
Postat de catre Emanuel Cristescu la data de 2014-02-24 00:00:05
         
 
  ce căuta iohannis, cu bășilă, la masa aia tovărășească, cu neveste și amiaclități, domnu Cristescu?
aveți o esplicațiune, ca să zic așa?
căci trebuie să fim cinstiți pînă la capăt, nu ca slugile bășiste, pe care văd că le tot încurajați să se slobozească pe aici.
ce a căutat antonescu în, hă, hă, frooo...mmmm... doo vizite la bășilă? numai doo?
ajung și eu să spun ca farfuridi: "trădare, dar s-o știm și noi"!
știu că pesedeii au lucrat mișelește, pe la spate. dar însă totuși, nu faci manevre suspecte prin curtea kiorului.
cum e, a?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-23 23:42:26
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE