FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Redare nivel
Text postat de Emanuel Cristescu
Am redat nivelul domnilor:

Mihail Buricea
Epiglumist
Ioan Peia

După cum, sper, ați observat reducerea nivelului s-a făcut și se face exclusiv pentru încălcarea regulamentului. Prin urmare, încercările de a lega reducerea nivelului de o așa-zisă cenzură sunt total neadevărate și nu m-au impresionat și nu mă vor impresiona deloc.

Vă atenționez că nu voi avea nicio reținere să reduc nivelul oricui va încălca și pe viitor regulamentul. Evident, dacă voi lua cunoștință de o astfel de încălcare direct ori sesizat. De aceea insist, sunteți maturi, responsabili așa că sunt absolut sigur că puteți face diferența între ce înseamnă respectarea regulamentului și nerespectarea acestuia. Pe de altă parte nu trebuie mers la absurd și interpretată orice poziție contrară ca fiind încălcarea regulamentului. Europeea trebuie să fie vie, reală, de forță nu un spațiu de seră care să producă autori și lectori efeminați, fragili și anemici. Totul este să nu se treacă granița. Europeea trebuie să rămână un spațiu ecoliterar.

Oricum, am constatat că s-au făcut pași serioși în domeniul respectării regulamentului și al reacției corecte atunci când unii sunt atenționați de încălcarea acestuia.

Editorii rămân, în continuare, mandatați ca textele vulgare și atacurile grobiene la persoană să poată fi invalidate chiar și pentru autorii cu nivel de postare direct.

O suferință mai veche de-a mea: reacțiile excesive cu privire la autori și în special la autorii tineri nu fac altceva decât să îi îndepărteze de acest spațiu. Nimeni nu s-a născut învățat iar tinerii au o viață în fața lor să învețe. Dacă greșesc, semnalați-le, eu aș zice, părintește greșelile și lăsați-i în pace. Nu țineți cu tot dinadinsul să aveți ultimul cuvânt. De fapt, dacă veți medita mai cu atenție, aspirația către "ultimul cuvânt" trădează niște suferințe interioare generate de complexe neținute sub control.

Un spațiu cultural fără tineri este un spațiu cultural mort. Sau în agonie. Prin urmare, vă rog invitați tineri să publice aici, fiți exigenți cu ei dar în limitele unei exigențe protective.

Vă dorec tuturor succes.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Dle Emanuel Cristescu, nu mă uitați.. vă rog :) Nivel 10, ah.. acets 10 nefast mie, mi-a adus numai ghinioane.. trebuie evitat :) Poate mă ajutați să scap de el, cumva :)  
Postat de catre Elena Toma la data de 2014-02-23 10:14:52
         
 
  știu că-ți crește inima, intrigantule și colportorule!
nu-ți mai îndupleci amicii de prin saitul morților vii să vină ca să faceți gașcă?
cam singurel, cam singurel... și neconsulat!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-21 13:43:35
         
 
  o sa te sprijin, nelule, sper sa-l induplec pe d-l Cristescu. oricum, nivelul tau va scadea in mod natural in cel mult 2 saptamani (parerea mea), dar daca te grabesti...  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-02-21 11:40:10
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  io zic să mi-l scădeți la loc, nivelu ăla, domnu cristescu.
pencă, nu-i așa? e prefereabil să fii un cîntăreț de elegii fleșcăite, să te dai poețel educat, carele nu are el treabă cu lumea asta mizeră, el e pur, ca îngerașii lu preșu, propagandistu dă lux al bășismului!
important e să fii ticălos cu știință, că ai de cîștigat, nu să te revolți la dovezile de nemernicie ale nemernicilor nemernicilor care te-nconjoară.
important e să ai șervețel și batistuță, să te ștergi la bucale, cu grație și noblețe, căci, se știe, suntem născuți de fecioara merry, prin cezariană divină!
oh! dar ce nu e important în zonele sanitare ale limbii!...

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-21 11:33:29
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE