FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Invazia degetelor
Text postat de Dan Ciupureanu
Se petrecea chiar în orașul meu
urcau pe ziduri ca șopârlele pereții erau o mare de amprente
tataie aștepta pe șezlong să se lase masat în cap
îl masau și pe picioare făcea bine la circulație
învățase de la invazia din șaptezeci că nu trebuie să-ți fie frică de ele
doamna Veta de la colț o nimfomană prin excelență prinsese secretul
se dezbrăca și aștepta minunea în pat
în barul de la cizmărie amenajaseră o cușcă în jurul pianului
se lăsa cu un recital de jazz pe cinste cei mai în vârstă apreciau
Marian căruia îi ziceam Rambo își legase unul la gât
făcea glume cu fetele din sat le propunea împrumutarea degetului mișcător
de altfel nici nu mai avea clei în urechi
spărgătorii de magazine își opriseră degete cu sacii
le dădeau drumul în față deschideau orice
după amprente poliția nu avea pe cine să acuze
avea dreptate Iulia când îmi zicea că nu știu să profit în viață
îmi era frică și-am stat o săptămână ascuns în pod
ajunsesem să am o repulsie față de propriile-mi degete.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Nu. N-are nimeni nimic cu dumneavoastra, totusi, unora li se pare prea dintr-odata, nu stiu cum sa va explic. Pare ca granita dintre poietrie si ridicol e foarte subtire, in creatiile dumneavoastra, dar nu v-am vazut trecand-o, asadar e OK. Mie, de-un paregzamplu, imi pare ca titlul se apropie periculos de granita aceea, eu (nu altcineva, sa fie clar!) cred ca poietria aceasta se putea numi simplu "invazia", fara sa se piarda nimic, ba, poate, chiar castigandu-se cate ceva. Pe de alta parte, stilul acesta, in care intreaga poezie e o metafora, stil pe care l-am mai semnalat si la altii, e pe placul meu, Dumnezeu singur stie de ce. Stii ce vrea sa zica domnul Peia, in opinia mea? Ca anume ar vrea sa vaza de la dumneavoastra si ceva in alt stil. Ca sa se poata dumiri. Dumnealui are mai acut decat noi simtul ridicolului. Si nu se sfieste sa semnaleze cand descopera acest zacamant nefolositor, lucru care-i si atrage multe neprietenii, ca sa ma exprim eufemistic. Asadar, scriind astfel nu pagubiti nici dvs, nici cititorii, dar ei sunt o rasa de insi imprevizibili, carora daca le arati un armasar splendid, cu parul lucios, plesnind de sanatate, se asteapta ca in secunda doi bidiviul sa manance jar, sa bea gaz, sau macar sa scoata flacari sau fum pe nas. Capisci?  
Postat de catre sters sters la data de 2014-02-18 09:01:52
         
 
  Mii de scuze , d-le Ciupureanu, pentru această intrare nepoliticoasă; Timpul le va lămuri pe toate. Si bine faceți că nu vă lăsați antrenat in aceste contre făra miză. Scrieți bine.  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-02-18 02:35:26
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  ciupureanu dan, domnule,
o să vezi mai tîrliu ce legăură are.
apăi, te las în grija priceputului.
eu ziceam, totuși, că, pînă la bamby, să încerci și una în stil răDulea, poate că simbioza dintre "imaginar și concret" să cadă fix la mijloc: adică acolo unde ființează "competența" eclatantă a proaspătului dv. mentor!
trăiască cine-a murit!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-17 23:52:56
         
 
  :))) nu răspund la nimeni pe tema părerilor lor, sunt ale lor, mi-au zis o grămadă de toate, și ironic sau din gelozie sau pur și simplu oripilați sau incapabili să înțeleagă mai multe stiluri de poezie. Nu pot decât să mă bucur când cineva competent ca dumneavoastră îmi lasă semn poezitiv.  
Postat de catre Dan Ciupureanu la data de 2014-02-17 20:40:04
         
 
  domnule Ciupureanu, acu, serios

va citesc constant de la fulguranta (dupa modesta mea parere) aparitie (in agonia, literatura de azi) si pana-n prezent, si cu rare exceptii, tot ce-ati scris mi-a placut. adevarat, in ultima vreme, semne nu prea las. nu traim vremuri de lasat semne, traim vremuri triste, de caterinca. probabil (mai mult sau mai putin indreptatit, mai devreme sau mai tarziu) cand apologetii realismului militant de tip paunescian o sa va acuze de naumism, sa le raspundeti asa: domnilor, eu distorsionez imaginarul cu concretul, si grafia cu biografia. ok, puteti atinge poemele mele, dar nu zaboviti prea mult. eu sunt zona libera.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-02-17 20:20:57
         
 
  Și ce legătură are asta cu valoarea în sine a poezie? să pun una cu Bamby să mai puteți respira?  
Postat de catre Dan Ciupureanu la data de 2014-02-17 20:17:22
         
 
  dan ciupureanu, domnule,
ce e mult, e tumult și înnegurează orizontul.
ia-o domol, mai cu ocol!
riști demonetizarea.
lasă-ne să ne dumirim, agale, că suntem grei de cap. învățăm greu și uităm repede.
e drept, avem genii pe-aici, care pot mesteca salata de ciuciuleți cu viteza sunetului.
unul e murmuzache, căruia, dacă-i cuplezi prea mulți biți pe occipital, scoate fum pe nări și devine arțăgos: se ține de matale ca rîia de capră!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-17 19:00:18
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE