FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
Viitorul Barrak OBAMA
Text postat de adrian mihai
Ar fi păcat să ratăm șansa de a urmări discursul unei minți luminate, neurochirurgul Benjamin (Ben) Carson, care spune pe nume unor lucruri chiar în prezența președintelui Obama. Va fi, probabil, viitorul președinte al SUA. Un discurs deosebit, cum de puține avem parte în viață.

Concluzia finală este plină de semnificații și este perfect valabilă și pentru români. Nu ne mișcăm de pe aceste meleaguri, pentru că sunt ale noastre și așa trebuie să rămână în vecul vecilor. Amin!

Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
   
Postat de catre adrian mihai la data de 2023-07-28 02:04:09
         
 
  interior*  
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-10 18:48:58
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Nu exista casa in America fara cel putin un steag national in afara sau in exterior. Americanii sunt adevarati patrioti, nu doar de fatada, ca altii.
Ce-i drept, au si de ce.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-10 15:04:07
         
 
  n-am înghițit niciodată discursurile. indiferent ce punct de vedere ar susține. au în ele ceva teatral, festivist, supralicitativ. deseori cele spuse de către orator nu se potrivesc mai deloc cu realitatea.
poftim, tipul ăsta ar trebui invitat să țină un astfel de discurs în fața unui popor african. sau a eschimoșilor, spre pildă. căci realitatea este complet diferită nu numai în aceste cazuri, folosind exemple duse la extrem, ci și în altele, aparent mai apropiate sferei de cuprindere a preceptelor declamate în cine știe ce manual ad-hoc de realitate prefabricată.
nu, nicăieri și niciodată, ce se spune și face AICI, nu se potrivește cu ce se spune și face în oricare ALTĂ PARTE a lumii și a timpului. uneori, nici la zece pași de casa ta, conceptele și credințele, dar, mai ales, putințele și concluziile nu se potrivesc cu cele ale vecinului.
a pleda cu atîta suficiență despre ce e posibil în america, dat fiind circumstanțele particulare de acolo și numai acolo, și a încerca să induci ideea că totul este repetibil oricînd și aiurea, înseamnă a face exerciții de retorică sonorizantă.
de la religie pînă la moraliștii modernității, s-a tot judecat după un anume algoritm, despre care se credea și se crede, cu încăpățînare, că definește general valabilul conduitei umane.
în virtutea cestui fapt s-au tot dat la rindea adevărurile ființei și impunerea unei anumite conduite, emițînd tot felul de judecăți apriorice, care, la o analiză atentă, se dovedesc a fi doar simple habitudini. toate purtînd marca de identificare doar a celui/celor care le teoretizează, cu credința că aplicabilitate alor este infailibilă.
de aici, probabil, ideea de globalism (presupunînd că, în spatele ei, nu se ascund gînduri și intenții parșive!).
n-am stat prea mult să analizez discursul tipului, dar m-au distrat cîteva remarci: mai întîi spune că procentul de promovabilitate al tinerimii gimnaziale (evident, americane: loc 21 în lume) este mediocru, iar apoi susține, sus și tare, că ei sunt deștepți nevoie mare (mai ales conducătorii – vezi limbile date lui bănel obama!) și pot rezolva orice probleme!
per ansamblu: discurs tipic, din categoria celor zemoase, insipid pilduitoare, tipizate, inutile, făcute să relaxeze asistența, aflată într-un moment de benevolență accidentală.
nu mai zic de chestia cu steagul, de la sfrîșit, care amintește de lecțioarele staliniste, din copilăria mea, în care, alături de poza unui falnic tînărgardist, care flutura steagul pe baricadele eroismului antihitlerist și preamărea vîna revoluționară a poporului, se repetau cîteva lozinci mobilizatoare. și cică noi dovedim un patriotism răsuflat? americanii nu, că ei se trag direct din hollywood, cu steaguri de recuzită înalt fîlfîitoare și roluri de play-boy naționali, în amor nebun cu scumpa țărișoră federală!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-02-10 00:48:39
         
 
  "America e o tara de prosti condusa de oameni destepti, pe cand Romania e o tara de oameni destepti condusa de prosti."

(Uica Nelu din Buchin)

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-02-09 19:21:47
         
 
  Impresionant!  
Postat de catre Florentin Sorescu la data de 2014-02-09 17:36:08
         
 
  un discurs exceptional - nea Buricea, urmareste-l pana la capat.  
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-02-09 15:38:02
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE