FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
despre spiritul inventiv al dacilor
Text postat de Dumitru Cioaca
In lumea antica nu se cunoastea un popor mai inventiv si totodata mai dezinteresat in inventiile lui decat Poporul Dac. Nici un om de buna credinta nu mai sustine astazi ca Poporul Dac nu a inventat Alfabetul Dac. Si pe buna dreptate, fiindca ar fi absurd sa se sustina ca Poporul Afgan ar fi adevaratul descoperitor al Alfabetului Dac. La fel de adevarat este si faptul ca dupa descoperirea Alfabetului Dac, Poporul Dac a refuzat categoric sa-l foloseasca. De ce, ma veti intreba?
Raspunsul este foarte simplu: pentru a arata altor popoare, care si ele isi descoperisera propriile lor alfabete, ca nu orice inventie este buna. Si dacii, zic eu, aici aveau dreptate. Fara aceasta descoperire catastrofala indienii nu ar fi fost in stare sa-si tipareasca cartea aia in care sunt descrise cu lux de amanunte cele mai perverse practici sexuale, Capitalul ar fi ramas in capul lui Karl Marx si nu s-ar fi raspandid in milioane de exemplare pentru a produce nenorocirile pe care le-a produs, "Lupta mea" (Mein Kampf) de Hitler ar fi ramas numai lupta lui si nu ar fi devenit o lupta mondiala. Fara alfabet noi nu am fi siliti in fiecare zi sa citim porcariile care le citim, Victor Ponta nu ar fi plagiat fiindca nu ar fi avut dupa ce sa plagieze iar literatura ar circula mult mai natural si oral, ca pe timpul marelui Homer.
Daca secuiilor nu le venea idea geniala de a fura alfabetul de la daci, si asta nu ca secuii nu ar fi avut si ei alfabetul lor ci datorita faptului ca alfabetu dacilor arata mult mai caligrafic, noi, urmasii directi ai dacilor nu am fi aflat niciodata ca stramosii nostri au avut alfabet. Asa cum nu am fi aflat nici ce limba vorbeau dacii daca romanii nu le furau Limba Latina. Parerea mea este ca si razboiele duse de Traian impotriva lui Decebal au fost cauzate tot de inventivitatea neobisnuita a dacilor, De la daci, daca ii lasai de capul lor, te puteai oricand astepta sa mai descopere ceva, lucru care lui Traian i s-a parut a fi extrem de periculos pentru tara lui. La inceput Traian a incercat sa-l convinga pe Decebal sa adere la tratatul inventiilor pasnice care semana foarte mult cu tratatul de neproliferare nucleara din zilele noastre. Decebal a refuzat categorig argumentand ca nici el si nici oamenii lui de stiinta nu au cum sa stie daca o inventie este pasnica sau razboinica inainte de a o inventa; dupa care a promis solemn ca Dacia Felix nu va folosi niciodata prima o descoperire razboinica. Fiindca Dacia , fiind o tara extrem de fericita la ea acasa, nu are nevoie de nimic de la vecinii ei. Ca doar nu degeaba numele tarii lui este Dacia Felix a mai adaugat marele rege.
-Asta e ca si cum mi-ai promite ca daca descoperi in patul tau regesc de la Sarmisegetuxa o dacita razboinica de optasprezece anisori o dai afara din palat inainte de a te folosi de ea, i-a raspuns Train deceptionat. Las' ca te stiu eu!
Traian, care era un imparat adevarat, si nu un tantalau de imparat, stia precis de la serviciul lui de informatii ca Decedal, nefind un rege las, nu evita niciodata sa se foloseasca de o astfel de descoperire care era oricand gata de lupta.
Despre cele doau razboaie pe care marele imparat Traian le-a dus, de frica, impotriva marelui rege Decebal parerile sunt si astazi impartite. Uni istorici sustin ca ele au fost o nenorocire pentru omenire, Dacii, daca erau lasati in pace, cu spiritul lor inventiv, puteau sa descopere masina de cusut cu doua mii de ani inaintea americanilor. Da, dar de la descoperirea masinii de cusut pana la descoperirea mitralierei nu este decat un pas, sustin ceilalti. Fiindca ambele inventii tacane cam la fel.Eu sunt de parere ca daca daci ar fi descoperit mitraliera ar fi folosit-o cu siguranta numai in scopuri pasnice. Fiindca si chinezii au descoperit praful de pusca numai pentru a face din el artificii. Cu idea ca el ar fi bun si la altceva am venit noi, europenii.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Mult stimate si iubite tavasci comisar Latunski,
Cu toate ca exista riscul de a fi acuzat ca am trecut de partea Marii Revolutii Socialiste din Octombrie, accept cu cea mai mare placere steluta cu cinci colturi. Cu toate ca una cu sase colturi mi s-ar fi potrivit mai bine fiindca eu, nascandu-ma intre dacii de Jii, sunt jiidac.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-02-07 20:12:19
         
 
  Aha, era să uit! Fac reclamă textului de mai sus, desprinzînd steluța de pe capela mea de comisar.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-02-07 19:20:19
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Mica publicitate: Vînd manuscrise dacice scrijelite pe mandibule de cai, de măgari și chiar pe fălci dislocate în urma disputelor fratricide. Originale, neplagiate, coperți din piele, sit arheologic Chitila. Trei kosoni de aur per bucată. Transport prin curier, plata ramburs.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-02-07 19:14:37
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE