FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
CCT*
Text postat de Elena Stefan
Circulă pe Facebook, un text intitulat “ Deutsche Welle: Divizarea României este rezultatul urii de la Antena 3”

Să nu fi aflat jurnaliștii germani că telespectatorii dispun de o armă letală? Armă care le este 24 de ore din 24 la îndemână și pe care o pot utiliza când și cum vor? Și care se cheamă TELECOMANDĂ? Mă îndoiesc. Această viziune, a "jurnaliștilor" germani- care sunt ei? Nu cumva tot aceia stipendiați în 2012 să denigreze democrația din România?" - pare a spune că TURNESOLUL este de vină că o soluție este acidă ori bazică!

Televviziunile reflectă ori ar trebui să reflecte realitatea. Fie, admit, și manipulatoriu. Cetățeanul, telespectatorul, trăiește într-un mediu social economic în care există niște personaje care "conduc" și care au mai multă ori mai puțină putere. Și de deciziile cărora depinde viața lui, a CCT! adică a Cetățeanului Cu Telecomanda. El, cetățeanul, are niște drepturi fundamentale și gândește cu mintea lui, câtă are, raportându-se la realitatea pe care o trăiește zi de zi și la "realitatea" să-i spunem "virtuală" sau "virtualizată" prezentată de către "turnesolul mediatic" turnesol care se cheamă televiziuni. Dacă acest "turnesol" este defect ori valid, nu el, turnesolul,are dreptul a se pronunța și de a se valida. O poate face dar subiectivitatea va fi evidentă. Și rezultatele se vor vedea în credibilitatea sa care va fi ori nu acceptată.

Validarea, pe baza criteriilor proprii CCT, adică a Cetățeanului Cu Telecomanda, o face chiar CCT-ul. Care este "end-userul" informării, dezinformării, încercărilor de manipulare, etc. specifice televiziunilor.

Ei bine, rezonarea CCT-ului, adică a end-user-ului cu tot ceea ce indică "turnesolul mediatic" validează ori nu calitatea turnesolului. Care poate fi corect ori contrafăcut. Și se manifestă prin opțiune, respectiv, rating.

Prin urmare "divizarea României" are niște cauze concrete, reale. Și este produsă de cei care au interesul să o divizeze, care conduc și care au aplicat principiul, vechi decând lumea, "divide et impera"

Turnesolul nu face decât să pună în evidență această divizare, această realitate. Pentru că nu telviziunile vor fi pus profesorii în conflict cu elevii, statul cu privatul, medicii cu pacienții, etc. etc.

Prin urmare, cei care nu respectă dreptul CCT, adică al Cetățeanului Cu Telecomanda, și care încearcă să introducă în România, cu sprijinul, de regulă, al unor "jurnaliști" români deghizați în "jurnaliști" străini o "democrație răsturnată" în care o minoritate deține adevărul iar majoritatea, când nu le convine, este manipulată , ei bine, acești distinși "formatori de opinie" mulți agenți acoperiți, -nici Europeea, probabil, nu duce lipsă- PRODUC O ÎNCERCARE DE MARE ȘI IMORALĂ MANIPULARE. Pe care, CCT, cetățeanul cu telecomanda, o vede, o simte, o înțelege și îi cunoaște mecanismele. Și o respige. Și îi desfide pe acești manipulatori. Și apasă butonul de pe telecomandă care corespunde postului de televiziune, adică "turnesolului mediatic" pe care el îl observă ca nefiind contrafăcut!

* “ Deutsche Welle: "Divizarea României este rezultatul urii de la Antena 3" promovat de la Evenimentul Zilei. http://www.evz.ro/detalii/stiri/deutsche-welle-divizarea-romaniei-este-rezultatul-urii-de-la-antena-3-1078589.html#ixzz2rSQQfDyK
EVZ.ro
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Deci, peleo, ce parere ai de faptul ca acum doi ani Ponta a dat jos guvernul Ungureanu, urland: Nu vom permite niciodata exploatarea gazelor de sist in Romania!
Pentru ca azi sa puna jandarmii sa bata oamenii care spun acelasi lucru.
Mersi bocu!
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-30 23:57:21
         
 
  Orice om normal la cap (si nu vorbesc despre tine, peleo!) isi da seama ca a cere tezaurul inapoi de la rusi este ca si cum mielul i-ar cere socoteala lupului ca i-a mancat fratiorul.

Cat despre Basescu, eu am spus intotdeauana ca e un ticalos, dar comparativ cu Ponta, Nastase, Crin si ceata de uselisti poate fi declarat
sfant si pus alaturi de Stefan in sinaxare drept Basescu Cel Drept si Bun!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-30 23:54:23
         
 
  cînd văzuși că o deduși cîș, cu tezaurul, trăseși iute plapuma pe partea ta.
'te și fă vocalize la alt tacîm, neamule, că ți-i plin cu linte!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-30 20:57:48
         
 
  popo,
te lauzi și te aclami mai ceva ca prostul satului care se crede, ei bine, Chuck Norris în persoană.
toate bîiguielile tale propagandistice, aduse din condei numai ca să-ți iasă, sunt atît de străvezii încît îmi porvoacă rîsul. sunt explicații clare ale tuturor problemeleor pe care te faci tu că nu le observi, bătînd acana cu vorba, ca kioru cu geana!
pdap, cît de siguri trebuie să fie ăia de reușită, dacă își trag, pe post de guriști, așa ageamii ca tine!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-30 20:56:32
         
 
  Dar sa lasam tezaurul, ca oricum nici Chuck Norris nu il mai poate recupera de la rusi.
Haide sa vedem cum iti explici asta:



http://saccsiv.wordpress.com/2013/10/22/video-incredibil-ce-declara-victor-ponta-in-2012-despre-rosia-montana-gold-corporation-si-chevron-si-ce-a-ajuns-sa-declare-acum-de-ce-cand-ajung-la-putere-oamenii-se-sucesc-pentru-ca-asa-func/

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-30 17:31:47
         
 
  Ce să vorbești cu mine, gaspadin latunski? Ce aș putea discuta cu insul care se ascunde sub mantaua de mahalagiu?!  
Postat de catre Vasile Hurmuzache la data de 2014-01-30 03:11:47
         
 
  Tot nu mi-ai spus, peio, ce s-ar fi intamplat daca schimbul asta de avantaje reciproc ar fi fost semnat de Basescu?

Sau altceva: cum ti se pare ideea alesilor de a-si trage imunitate? Misto nu?

Si haide sa te mai destup putin: deci spui ca bietii rusi erau cat pe ce sa ne bage tezaurul inapoi pe gat, dar Basescu nu si nu! Parca vad discutia.

Putin: - Hai, mai Base... ia tezaurul asta!
Base: - Nu mersi, nu avem nevoie.
Putin: - Hai, mai Base, te rog eu! Uite, dau de baut daca iti iei tezaurul inapoi.
Base: - Nu, mai Vladi, nu mai insista! Nici daca as muri de sete...
Putin: - Dar te rog eu mai Base, uite, vi-l dau la pachet cu Republica Moldova.
- Nu pot, mai Vladi! Ce au sa zica romanii daca in timpul mandatului meu s-au primit inapoi Basarabia si tezaurul? Unde am sa ma mai ascund de atata rusine?

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-29 22:34:54
         
 
  Ioana Basescu a recuperat pamant romanesc de la un escroc italian care a luat pamantul cu cate 100 de dolari hectarul de la betivii si puturosii satului.
Femeia asta l-a cumparat, indatorandu-se la CEC, cu un pret de 20 de ori mai mare.
De ce nu l-a cumparat Basescu atunci cand era 100 de dolari hectarul? Acuma il putea revinde.




 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-29 22:26:07
         
 
  peleo, nu sunt 3 miliarde, nu vorbi in punga.
Oricum, pentru rusi 3 miliarde e nimic, ni i-ar da in brate si ne-ar astupa gura. Tocmai i-au iertat pe irakieni de vreo 12 miliarde si tocmai le-au dat ungurilor vreo 10.

Iar daca zici ca domnul Ponta, acest extraordinar prim-ministru nu le-a facut kazahilor cadou juma' de miliard, ci a fost un schimb care ne avantajeaza personal, si pe tine si pe mine, de ce nu este atunci un schimb avantajos si cedarea tezaurului?

Vezi, de aia nu ai tu credibilitate: pentru ca zbieri din toti bojocii ca singurul vinovat pentru toate relele din Romania de la 1900 incoace e Basescu, iar Ponta nu are nici macar o scama pe guler.
Pe cand eu am credibilitate 100% pentru ca sunt corect cu mine insumi si cu cei carora le spun ca si Basescu si Ponta sunt parsivi, hoti si mincinosi. IAar cand este sa recunosc ca au dreptate, o fac. Nu ca tine. M-am batut si ma bat pentru Ponta in problemele Rosia Montana si Pungesti si sunt in total dezacord cu Basescu in chestiunile astea.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-29 22:22:23
         
 
  cît poți fi de fraier să recunoști, popo, că tu nu nu vrei să afli lucrurile care spun adevărul gol-goluț, (deși le cunoști conținutul desigur, dar cum dracului să admiți că stăpănii tăi chiar asta fac?)!
doar îndoctrinarea ta și bîzdîgăniile care-ți umblă prin dovlecel sunt esențiale?
eu citesc cu foarte mare atenție toate aceste informații ce deconspiră intențiile și metodele bolșevice, întrebuințate de capitaliștii ipocriți, care fac pe împărțitorii de libertate și democrație, metode preluate cu succes de la stalin și folosite pentru a supune popoarele. colonialism redivivus!

apropo de tezaur: acu o-ntorseși, o cotiși la glume de căruțaș amator cînd văzuși că e vorba de mai bine de 3 miliarde de dolari! nu te mai interesează valaorea, acu că nu ni-l mai dau rușii. ăștia au vrut să ni-l dea, așa cum povestește Prunariu, ambasadorul de atunci în Rusia, dar la ordinul bășiștilor i s-a interzis să mai pună problema tezaurului. cică ar fi fost bine să se rezolve pe cale comercială, a zis emisarul lu pește.
păi cam așa se și rezolvă dacă luăm în seamă comisionul plătit de GAZPROM Ioanei Băsescu, care i-a cumpărat lu tac-su 300 de ha de pămînt, la nana - o adevărată nană cerească, cum ar veni! - cu gînd să-l revîndă cînd vor crește prețurile pămîntului, că agricultură o să facă bășilă cînd o crește păr pe broască (!)
și pentru că te tooot faci că nu observi că ăia 500 milioane nu-s cadou, îți repet și eu, nu ca să pricepi, ci ca să vezi că metoda de repetiției oarbe nu ține: NU-S CADOU. S-A FĂCUT UN SCHIMB DE AVANTAJE RECIPROCE! vezi? am scris cu literă mare, ca să te lovești cu capul de evidență!
în schimb, tezaurul a fost cedat de către bășilă, acu vreo doi ani, prin onor reprezentantul lui, unguent, care a renunțat și la averea gojdu - și aia de peste un miliar de euroi.
ți-e clar sau îți trimit un dicționar de expresii românești, că, poate, de cînd ai tulit-o-n patagonoa, nu prea mai înțelegi bine limba românească. e ca-n chestia cu "fii afurisită, greblă!"

și-ți mai repet ceva, cred că a cincea oară: PE BĂȘILĂ NU ARE CINE SĂ-L BAGE LA MITITICA, FINCĂCI TOATE INTITUȚIILE PUTERII SUNT ÎN GHEARA LUI: KIOBEȘIII CU O ÎNTREAGĂ ARMATĂ DE PROCURORI NUMIȚI DE EL, STANCIU CU O ALTĂ ARMATĂ DE JUDECĂTORI NUMIȚI DE ELE, ZEGREAN, MORARAL & CO, NUMIȚI DE EL, ALDE HAINEALĂ NUMITĂ DE EL, ȘEFII DE PE LA POLIȚIE, bașca ALDE BAROȘI, MERKĂLI, REDINGOTE, ȘI BĂNEI OBAMA.
e suficient ce-ți spusei sau îți vîr leptopu-n ochi?

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-29 21:09:10
         
 
  Si apropo de tezaur: daca Basescu l-a dat rusilor in 1917 cum se faca ca nu e inca inchis pentru asta? Puteau sa il inchida in 1918, in 1944, in 1989, in 2012... De ce nimeni nu il trage la raspundere? Sa iti spun banuiala mea? Nu au ce sa ii faca. E nevinovat. De-aia. Ca daca era, de-abia apuvca Ponta sa il trimita sa coabiteze cu Nastase.

Dar sa lasam tezaurul. Pentru ca e la mintea cocosului ca de la mujic nu poti recupera ceva decat daca il iei la bataie. Au mai incercat si altii, dar nu au reusit. Uite, daca ma alegeti presedinte voi declara razboi Rusiei ca sa recuperam tezaurul. Cati ani ai? Mai esti incorporabil? Ca sa stiu daca pot conta pe serviciile tale.
Si acum sa revenim la Ponta si la furaciunea recenta de 500 de milioane de dolari din buzunarele romanilor (alt tau, al meu si al altor 22 de milioane). Ti se pare corect, nu-i asa, ca Ponta a facut cadoul asta unor privati, in timp ce pe tine te jecmaneste la sange de fiecare banut?
Dar daca ar fi semnat Basescu si nu Ponta? Ti se mai parea corect?

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-29 18:50:31
         
 
  @Ioan Peia: agentii de influenta de pe aici sunt doar in mintea ta.
Aia pe care tu ii consideri securisti, tradatori, etc sunt doar niste buni romani, care au avut mai multe sanse in viata decat tine, sunt mai cititi, mai umblati, mai netembelizati de oteveuri si antene si acum incearca sa iti deschida ochii, sa iti explice cine te fura la ora actuala. Tu insa vii mereu cu argumente ca aia dinainte au furat mai mult.
Pai daca aia dinainte au furat mai mult, de ce nu sunt dupa gratii?

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-29 18:43:02
         
 
  @Amelia Cojocaru: nu mai da Copy-Paste la cearsafuri din asttea ca nu ti le citeste nici macar ioan peia.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-29 18:38:37
         
 
  dealtfel, același gen de tehnică e aplicat și aici: toți agenții de influență, cei opt (a mai apărut unul, între timp!) se adună grămadă și, prin manevre insistente de escamotare a adevărului și parcarea lui în zona rizibilului, încearcă să-i compromită pe cei ce le zădărnicesc operațiunile de dezinformare.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-29 17:35:06
         
 
  cred că ți s-a închis gura defintiv, transfugule, cu datele oferite de pe http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/2005-02-26/strategia-conflictelor-non-violente.html#ixzz2rnf7U0FR!!
dacă mai ciripești ceva, înseamnă să te faci de kko definitiv!
ești și tu un amărît de agent - foarte prost... pregătit și inabil - de către stăpînii tăi!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-29 17:28:39
         
 
  cînd indivizi de tepa ta vor să dezinformeze, popo, o fac, forțînd nota și crezînd că alet informații acre să-i comtrazică nu mai sunt.
păi, zici tu, în conformitate cu afirmațiile stăpînilor tăi, care se dau, de ochii lumii, antiruși, dar primesc stipendii, pe biteș, de la GAZPROM sau ALROIȘTI și LUKOILiști, că tezaurul ăla nu avea cine știe ce valoare!
ia de colea:

"Tezaurul care urma să ia drumul Moscovei includea trei categorii principale de valori:
acte, documente, manuscrise, monede vechi, tablouri, cărți rare, odoarele mănăstirești din Moldova și Muntenia, arhive, depozite, colecții ale multor instituții publice și particulare;
efecte publice și alte valori (cum ar fi acțiuni, obligațiuni, titluri de credit, gajurile Muntelui de Pietate etc.);
o cantitate de 93,4 tone de aur (91 de tone de monede istorice de aur, care aparțineau persoanelor private, companiilor și băncilor particulare din România și 2,4 tone de lingouri de aur, care aparținea Băncii Naționale a României); valoarea acestui stoc metalic, niciodată restituit, este de aproximativ 13 miliarde de lei, adică 3,2 miliarde de euro (estimare din aprilie 2011).[1]"

sursa: http://ro.wikipedia.org/wiki/Tezaurul_Rom%C3%A2niei

sau cum? mai ai ceva de ciripit?
și îți repet, căci nu ai ochi și urechi pt astam văd: în timp ce tezaurul a fost cedat pe nimica de către stăpînii tăi, tranzacția cu ROMPETROL se făcu în avantaj reciproc.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-29 17:14:16
         
 
 



"Revolutia trandafirului" din Georgia (2003), "Revolutia Portocalie" din Ucraina (2004) - finantate de George Soros, si organizate de "Open Society Institute" (OSI), "National Endowment for Democracy" (NED), "National Democracy Institute" (NDA) si "Freedom House" din SUA - au impus un nou tip de "miscare de tineret", testata timp de peste 30 de ani de institute specializate in "arhitectura sociala" din Statele Unite si din Marea Britanie. Ajutate de mijloacele moderne de telecomunicatie, miscarile de tineret au devenit nucleul de strada al "loviturilor de stat pasnice" inregistrate in ultimii ani in zona traditionala de influenta a Moscovei. Si vor actiona, cu siguranta, cu aceleasi metode si in alte spatii ex-sovietice, contribuind la destramarea Rusiei.
"Actiunea fortelor armate nu este singura cale de a schimba regimurile totalitare", explica Peter Ackerman, presedinte fondator al lui "International Center on Nonviolent Conflicts" (ICNC), cu sediul la Washington. In lucrarea sa intitulata "Between hard and soft power: the rise of civilian-based struggle and democratic change" ("Intre puterea de mare si mica intensitate: ascensiunea insurectiei pe baze civile si schimbarea democratica"), Ackerman afirma ca miscarile de tineret, de tipul celei care deja ii schimbase pe Milosevici in Serbia, si pe Sevarnadze in Georgia, ar putea fi utilizate in viitor si in tari ca Iran si Coreea de Nord.
Deocamdata, insa, cei mai inspaimantati sunt liderii autoritari ai unor state ex-sovietice. "Trebuie sa ne confruntam cu aceste forte, care incearca sa reproduca la noi scenariul din Serbia, Georgia si Ucraina", afirma, la 26 decembrie 2004, presedintele Kargastanului, Askar Akaiev, unul dintre cei mai cunoscuti tirani post-sovietici. O zi mai tarziu, la 27 decembrie 2004, guvernul din Kazahstan intenta o actiune in Justitie impotriva fundatiei lui George Soros, acuzata de "evaziune fiscala". In primavara lui 2004, presedintele Uzbekistanului, Islam Karimov - alt binecunoscut dictator - il acuza pe George Soros ca a monitorizat "lovitura de stat" din Georgia, condamnandu-l pe miliardarul american pentru actiunile sale culturale, care au "innebunit si spalat creierele" tineretului studios din tara sa. Unde, de altfel, nu s-au mai tinut "alegeri" de la inceputul anilor '90, ci doar "referendumuri: castigate la scor de acelasi Islam Karimov.
Revolutia portocalie din Ucraina a fost regizata de la Washington, dezvaluia, inca din 26 noiembrie 2004, cotidianul britanic "The Guardian" sub semnatura lui Ian Traynor, intr-un articol sugestiv intitulat "US Campaign Behind the Turmoil in Kiev" (Campania americana din spatele agitatiei de la Kiev). Mai mult, autorul identifica un "modus operandi" utilizat "in patru state (Serbia, Belarus, Georgia si Ucraina), in doar patru ani". "Campania este o creatie a Statelor Unite, o metoda sofisticata si stralucita de lovitura de stat, cu participarea tineretului; ea s-a aplicat prin denuntarea fraudarii alegerilor si rasturnarea unor regimuri autoritare" - explica Traynor. El sustine ca "reteta" a fost aplicata pentru prima oara in Serbia, in anul 2000, impotriva lui Slobodan Milosevici. Ian Traynor subliniaza: "Richard Miles, ambasadorul american la Belgrad, a jucat un rol cheie in derularea campaniei. Anul trecut Miles a repetat figura ca ambasador american la Tbilisi (Georgia), impingandu-l la presedintie pe Mihail Saakasvili si doborandu-l pe Eduard Sevarnadze. Zece luni dupa succesul de la Belgrad, ambasadorul american la Minsk - Michael Kozak - un veteran al acestor operatiuni din America Centrala, mai ales in Nicaragua, unde a impus-o pe Violetta Chamoro, a organizat o campanie identica, incercand sa-l scoata de la putere pe dictatorul Belarusului, Alexandr Lukasenko." Sa-l completampe Ian Traynor cu informatia ca Richard Miles era ambasador SUA la Kiev in cursul "revolutiei portocalii".
Acesta metoda de a "provoca" o lovitura de stat se inscrie in ceea ce expertii numesc "strategia conflictelor non-violente" - non-letale - care apartine asa-numitelor "soft wars" (razboaie de intensitate scazuta), spre deosebire de "hard wars" (razboaie cu varsare de sange). Conceptul nu este deloc nou. Acest tip de "insurectie pasnica" a fost experimentat pentru prima data in 1986, in Filipine, provocand rasturnarea de la putere a lui Ferdinand Marcos.
Urmatorul moment de "soft war" a fost mitingul maraton din Piata Tien-An-Men, din 1989, anihilat insa de guvernul chinez. "Insurectia pasnica" a triumfat din nou in 1989, in Europa comunista, cea mai buna ilustrare a sa fiind "revolutia de catifea" din Cehoslovacia.
Noile tehnologii de comunicare si teoria "roiului de albine"
Strategii americani studiaza de decenii posibilitatea de a declansa (si controla) "insurectii pasnice" pentru a determina schimbarea unor regimuri "incomode" pentru Statele Unite. Metoda a devenit, insa, cu adevarat eficienta abia dupa 1990, o data cu aparitia noilor mijloace de comunicare - telefonul mobil si Internetul. Acestea sunt astazi instrumente esentiale in organizarea si coordonarea protestelor de strada. Telefonul mobil asigura coeziunea grupului, care pastreaza astfel permanent legatura cu coordonatorul actiunii, care stie, "in timp real", ce se intampla cu oamenii sai si da comenzi simultane personalizate. Element esential in actiunile de tip "insurectional". Noua tehnica se bazeaza pe un concept imprumutat din tactica lui Gingis-Han: teoria "roiului de albine" ("the swarming"), care are insa la dispozitie noile mijloace de comunicatie high-tech. Ceea ce permite o mobilitate, o coeziune interna si o coordonare intre sef si membrii grupului de o factura cu totul noua. Astfel, la ordinul liderului, membrii grupului se aduna instantaneu, ca niste albine asupra unui obiectiv sau altul, realizand astfel "densitatea" critica, primesc tot instantaneu prin telefon, lozinci si alte ordine. Totul "in timp real", celularul fiind cea mai buna "stafeta" intre coordonator si membrii grupului.
"Precursorii" de la Tavistock Institute
Potentialul revolutionar al "tinerilor furiosi" a fost cercetat inca din 1967 de dr. Fred Emery, unul din "parintii" teoriei insurectiei pasnice. Dr. Fred Emery lucra pe atunci la "Tavistock Institute" (Marea Britanie). Emery era specializat in "efectele hipnotice" ale televiziunii, si studia capacitatile acesteia de manipulare in masa. In aceasta calitate, Dr. Fred Emery remarcase fenomenul de "aglutinare" al tinerilor, de comportament asemeni "roiului de albine", a predispozitiei catre viata de grup (cu toate caracteristicile de rigoare) a tinerilor care participau la "concerte rock sau pop".
Dr. Fred Emery a fost primul care a inteles potentialul extraordinar pe care aceste grupuri de tineri - formate la concertele pop - il puteau avea in politica, daca li se oferea un tel potrivit mentalitatilor lor. Emery a scris un articol premonitoriu, intitulat "The Next 30 Years: Concepts, Methods and Anticipations" ("Urmatorii 30 de ani: concepte, metode si anticipari"), pe care l-a prezentat in grupul sau de cercetare "Human Relations", de la "Institutul Tavistock".
Trebuie sa precizam ca "Tavistock Institute" a fost creat dupa primul razboi mondial in Marea Britanie, si ca se ocupa de "razboiul psihologic". Conceptele de pionierat ale lui Fred Emery - "swarming adolescents" si "adolescents hysteria" din 1967 - au fost aplicate in politica chiar in anul urmator, 1968, in "revolutia studentilor" de la Paris, impotriva generalului De Gaulle, un adversar al "Noii Ordini Mondiale", si a dat rezultate satisfacatoare: generalul De Gaulle a demisionat, anul urmator.
Arhitectii "soft war" de la "Albert Einstein Institute"
Crearea si dezvoltarea unor "insurectii pasnice" (conflicte non-violente) presupune constituirea unor grupuri de strada, disciplinate si perfect organizate. Cu cercetarea acestor "grupuri civice", din cadrul "insurectiilor pasnice", se ocupa "Albert Einstein Institute" din SUA, constituit in 1983, la initiativa doctorului Gene Sharp de la Universitatea Harvard. Mentionam ca, anterior, dr. Sharp a fost adjunctul lui A.J. Muste, cunoscut organizator de sindicate de tip trotkist, si "peace-nik" (activist pentru pace). "Albert Eistein Institute" este finantat de George Soros si de "National Endowment for Democracy" (NED). Semnificativ este faptul ca presedinte la "Albert Einstein Institute" este un cadru militar: colonelul Robert Helvey, trecut in rezerva in 1991, cu 30 de ani de experienta in manipularea "gruparilor non-violente" in Asia de Sud-Est, Balcani si Europa de Est.
B. Raman - fostul director al serviciului de spionaj al Indiei "RAW" - descrie activitatile colonelului Robert Helvey intr-un raport secret, intitulat "The USA's National Endowment for Democracy", astfel: "Helvey, un fost ofiter de informatii al lui "Defense Intelligence Agency" din cadrul Pentagonului, a servit in Vietnam, apoi in Burma (Myanmar), din 1983 pana in 1985, timp in care s-a ocupat de organizarea grupurilor de studenti pentru "conflicte non-violente" (soft war)...De asemenea i-a pregatit la Hong Kong pe liderii studentilor din Beijing, pe care i-a utilizat apoi in Piata Tien-An-Men, in incidentele din iunie 1989."
Raportul secret indian mai dezvaluie si ca: "Se crede ca Helvey functioneaza in calitate de consilier al miscarii Falun Gong, o secta religioasa din China, care numara deja milioane de adepti, oferind instructaj in tehnica "nesupunerii civile"".
Colonelul Helvey a lucrat pentru George Soros, cu mult inaintea retragerii sale din US Army. Este cunoscut ca Soros finanteaza la Presidio (San Francisco) o fundatie pentru Dalai Lama, iar secesiunea Tibetului este unul din obiectivele constante ale Administratiei de la Washington.
Racolarea unor elemente din sanul conducerii (mai ales Armata, Servicii secrete, Justitie) reprezinta o "marca" a stilului Soros, confirmat de evenimente. Fara Armata si Servicii Secrete nici o contra-masura nu se mai poate lua. Jesse Walker scrie in "Reason Online", in articolul "Carnaval and Conspirancy in Ucraina", din 30 noiembrie 2004, ca: "Nu poti sa-l parasutezi, pur si simplu, pe Karl Rove intr-o tara, ca sa ai o revolutie". In Ucraina, Armata si Serviciile Secrete au trecut de partea "portocaliilor" lui Soros, si au avut contributie importanta la "mentinerea cadrului pasnic al insurectiei". Altfel, "carnavalul" portocaliu s-ar fi transformat intr-o "baie de sange".
"Manualul Otpor" al rezistentei studentilor sarbi
Publicata in 1985, cartea dr. Gene Sharp "Making Europe Unconquerable" ("Sa facem Europa de neinvins") are un cuvant inainte scris de cunoscutul geopolitician american George Kennan, faimosul "arhitect" al razboiului rece, si creatorul Diviziei "Operatiuni" a CIA. Cartea discuta "rezistenta civila" si diverse tipuri de "insurectii pasnice" din domeniul conflictelor non-violente, dand drept exemple rezistenta civila algeriana din 1961, si rezistenta civila la invazia sovietica din Cehoslovacia in anii 1968-1969. In prefata cartii, Kennan subliniaza meritul lui Sharp de a pune in evidenta "posibilitatile de rezistenta civila" si de insurectie pasnica ca "alternativa la conceptul militar de aparare nationala". Urmatoarea carte a dr. Gene Sharp, "Civiliam-Based Defence: A Post-Military Weapons System" ("Apararea Civila: un sistem de arme post-militar"), publicata in 1990, a devenit - potrivit unui raport al lui "Albert Einstein Institute" - manualul guvernelor post-sovietice din Estonia, Letonia si Lituania, in strategia acestora de a rezista civil la efortul militar sovietic de a recuceri regiunea tarilor baltice.
Colonelul Robert Helvey si George Soros sunt creatorii directi ai miscarii studentilor din Belgrad "Otpor", dupa modelul careia au organizat apoi miscarile de tineret "Kmara" in Georgia (aprilie 2003), "Pora" in Ucraina (iunie 2004), "Zubor" in Belarus (ianuarie 2001) si "Mjaft" in Albania. O a treia lucrare a lui Gene Sharp, "From Dictatorship to Democracy: A Conceptual Framework for Liberation", alaturi de celelalte doua mentionate mai sus, au fost compilate la Belgrad si au devenit "The Politics of Nonviolent Action", manualul utilizat de "Otpor" si celelalte miscari studentesti (Kmara si Pora). Liderii "Otpor" au fost anterior pregatiti de colonelul Robert Helvey la Budapesta, la Hotel "Hilton", in martie 2000. Helvey i-a instruit cum sa determine lumea sa treaca de la o atitudine de frica si servilism fata de autoritati, la o atitudine de revolta pasnica si modalitatile cetatenesti prin care puteau neutraliza "stalpii" puterii: Armata si serviciile secrete. "Otpor" a fost finantata de "National Endowment for Democracy", "Open Society Institute" (OSI), iar liderii "Otpor" au fost consiliati de Daniel Serwer de la "Institute for Peace".
Dupa o calatorie in Serbia, Chris Miller, de la "Albert Einstein Institute", scria: "Anul trecut, inainte de a deveni presedintele Georgiei, domnul Mihail Saakasvili a calatorit de la Tbilisi la Belgrad, pentru a se familiariza cu tehnica manipularii de masa. In Belarus, Ambasada SUA a organizat deplasarea liderilor opozitiei tinere in Tarile Baltice, unde acestia au luat legatura si au fost instruiti de studentii sarbi, adusi de americani de la Belgrad. In cazul Serbiei, dat fiind mediul ostil, americanii au organizat pregatirea liderilor organizatiei studentesti in Ungaria vecina - la Budapesta si la Szeged.
Strategia "conflictelor non-violente", a "insurectiilor pasnice" ale tineretului, pare sa devina metoda cea mai eficace pentru a rasturna un regim autoritar castigand net teren in fata agresiunilor de tip militar.


Detalii: http://www.9am.ro/stiri-revista-presei/2005-02-26/strategia-conflictelor-non-violente.html#ixzz2rnf7U0FR
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2014-01-29 17:08:58
         
 
  Mda, Gadea... un pastor baptist in care numai unul ca peia are incredere.
Apropo, cati ani avea Basescu in 1917 cand a instrainat tezaurul?

Si altceva, de ce nu raspunzi la intrebarea mea: ti se pare normal ca Ponta sa dea din buzunarul tau, nu al meu, bani unei firme particulare?

De ce schimbi vorba? Tie Ponta ti-a bagat mana in buzunar chiar acum. Tezaurul Acela nu valoreaza nici a 10-a parte din cat a facut cadou Ponta din buzunarul tau unor investitori private. Plus ca e o pasare de pe gard.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-29 15:12:06
         
 
  Ia de colea, popo:

Cum au ÎNSTRĂINAT Traian Băsescu și Mihai Răzvan Ungureanu TEZAURUL României rușilor

Tezaurul a fost încredințat spre păstrare Rusiei în 1917, pe fondul alianțelor care au luat naștere înaintea Primului Război Mondial. De atunci, România a încercat în permanență să își recupereze tezaurul.

Realizatorul emisiunii, Mihai Gâdea, a prezentat o stenogramă în care Nicolae Ceaușescu stătea față în față cu Brejnev, într-o întâlnire bilaterală. Rușii nu fuseseră de acord să pună problema tezaurului pe ordinea de zi, însă Ceaușescu sfidează agenda și deschide discuția, provocându-le rușilor stupoare.

Răspunsul lui Brejnev a fost că problema tezaurului este deja îngropată, nu se mai ia în considerare restituirea celor 94,3 tone de aur, singura problemă rămânând una politică.

După Revoluție, președintele de pe atunci al României, Ion Iliescu, a încercat să ridice și el această problemă în fața oficialilor ruși, iar fostul premier Adrian Năstase a avut o întrevedere pe această temă chiar și cu Putin. Toate negocierile au rămas însă fără rezultat.

Pe vremea când se afla în opoziție, Traian Băsescu, le-a cerut socoteală lui Adrian Năstase și lui Mircea Geoană cu privire la tezaurul României. Băsescu le-a cerut celor doi, pe 30 octombrie 2001, să explice în fața Parlamentului: “cine le-a permis să renunțe la retrocedarea tezaurului aflat la Moscova, la denunțarea pactului Ribbentrop-Molotov “.

În data de 13 februarie 2005, înaintea vizitei președintelui Traian Băsescu la Moscova, Andrei Pleșu, consilierul prezidențial, declara că este ”inevitabil să apară în agenda dezbaterilor și problema Tezaurului”. Însă, la întoarcerea președintelui în țară, acesta a declarat c㠔au lipsit cu desăvârșire discuțiile despre tezaur”. ”Nu sunt un politician român fixat asupra trecutului în relațiile cu Moscova”, a mai adăugat acesta.

8 luni mai târziu a fost rândul domnului Mihai Răzvan Ungureanu să meargă la Moscova, însă nici de această dată problema tezaurului nu a fost pusă.

Dumitru Prunariu, cunoscut drept românul care a zburat în Cosmos, totodată fost ambasador al României în Federația Rusă pentru o perioadă mai lungă de timp, a declarat că Mihai Răzvan Ungureanu, la vremea aceea ministru al Afacerilor Externe, i-ar fi cerut în mod expres să nu negocieze cu rușii repatrierea tezaurului românesc.

“După oarece timp însă, primesc de acasă o solicitare expresă din partea ministrului nostru de Externe prin care dispunea să nu mai abordez sub nicio formă pe teritoriul Rusiei problema tezaurului! Ordinul a fost foarte derutant pentru mine, a trebuit însă să îl respect, dar nu i-am înțeles substratul niciodată”, precizează Prunariu.

Solicitarea lui MRU nu este deloc surprinzătoare dacă ar fi să luăm în considerare modul în care fostul premier a soluționat problema cu Ungaria în privința averii Gojdului. Acesta a semnat un acord prin care pretențiile din partea României asupra averii urmau să fie închise.

surs: http://www.ghimpele.ro/2012/10/cum-au-intrainat-traian-baseescu-mihai-razvan-ungureanu-tezaur-romania-rusi/

despre chestia de mai sus nu găvăriși nicio vorbuliță, că nu-ți convine. din genul ăsta de trădări mănînci și tu, vîndutule!

în privința datoriei față de kazahi, mai citește o dată în ce condiții s-a făcut: reciproc avantajoase, adică nu împărțită cu lumînarea, cum tot încerci să sugerezi, propagandistule băsist, agent de influență plătit din banii noștri, ce ești!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-29 11:12:08
         
 
  Si Ponta? Asta e marioneta cui?

Nu-i asa ca ti se pare corect sa platesti din buzunarul tau doldora de lovele datoria de juma' de milliard a unei firme private?

http://economie.hotnews.ro/stiri-companii-16458744-victor-ponta-hotararea-guvern-privind-memorandumul-rompetrol-este-finalizata.htm
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-29 07:25:47
         
 
  Da, daca atata te duce mintea si Revoluta de la 1989 din Romania a fost provocata de galeriile lui Liverpool si Bayern.

Ma, tu ai cunoscut in viata ta vreun ucrainean? Ai fost vreodata in Ucraina, in Rusia sau in Republica Moldova? Tu ai idee ce aspiratii si ce preocupari au oamenii aia? Mai iesi si tu din sat si mai umbla prin lume ca mine sa vezi cu ochii tai ce se intampla, lasa antenele.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-29 07:23:59
         
 
  războiul civil din ukraina, popo, e provocat de către agenții ioropeni! da' ce-ți spun eu asta, cînd tu știi mai bine ca mine, da' te faci că plouă cu linte!
băsescu nu e decît o marionetă, trasă de sforile ascunse sub poalele merkălesei - un hitleruș de mukava - marionetă confecționată în atelierele ocțidentale, dar alimentată din plin de gazul rusesc, via fătuca a mare, notăreasa din conac!...
îmbîrligată și hazlie situație!



 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-28 22:48:58
         
 
  latunski,
îți mai tremură deștili pe taste?
mai ai tu, sub masca de neutru, inițiative ciudate, care mie, unuia, care cîntărește fiecare gest și vorbă ale jemekerilor cu ștaif, mi-au mirosit a dublă inteție?
pasmatri na eta strania situația!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-28 22:43:49
         
 
  Lumea e mai bună fără el. Respirăm, comentăm, sîntem bă...!, sau nu sîntem. Eu nu sînt! Oltean nu sîn, doar tiraspolean. Nu-i am la inimă pe valahi, doar trăiesc printre ei. Ei nu se pot opune! Dar eu pot veni cu tancul. I-am zis, cîndva, să nu se ia de mine...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-01-28 22:20:01
         
 
  Lume, lume, auzi și te crucește!
Plînge Peia, cică: „ferește-mă, doamne, de prieteni! sapienție seculară”. Ni la el, stă pe pervaz, eu îl rog să revină în cameră, el plînge că nu-l las să se arunce. Aruncă-te, bre! Scapă saitul de un paranoic. Așa i-am zis, pre cînd îl trăgeam înapoi și îl predam serviciului de recuperare psihiatrică. Dar nu de la asta i s-a tras. A murit de vătămătură.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-01-28 22:13:59
         
 
  Cat despre razboiul civil din Ucraina, nu-i asa, peia, ca de vina e tot Basescu?

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-28 22:04:33
         
 
  pelea, ai auzit vreodata de EFORTURILE ROMANIEI DE A DERARE LA NATO SI UE?



http://www.m-securitynews.ro/content/diplomatia-militar%C4%83-%E2%80%93-v%C3%AErful-de-lance-al-eforturilor-republicii-moldova-de-aderare-la-ue
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-28 21:30:46
         
 
  ferește-mă, doamne, de prieteni!
sapienție seculară!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-28 21:14:53
         
 
  pelea, daca nici atata lucru nu iti mai aduci aminte, inseamna ca ai imbatranit urat.  
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-28 21:14:47
         
 
  eu nu mai acord nici cel mai mic grăunte de considerație unui ins care s-a compromis în fața mea, musiu latunski, indiferent ce-ar zice și ce-ar face! poate să mă declare și geniu, să mă gîdile la mișcotei cît o vrea, să-mi promită chiar stele de pe cer, (că pe ălelalte le are el), pentru mine-i mort și-ngropat. asta să le intre bine-n cap tuturor gealaților. și ție. mă simt jignit că mi se pune la îndoilă condecvența între ce spun și-ntre ce fac.





 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-28 21:12:24
         
 
  Puteo (prieten, în daneză), tu ai început, eu doar continesc, la infinit. Păzea, că n-ai prea mulți, și pierzi ca mine.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-01-28 21:09:46
         
 
  Și, kakaia Buzău, că ăla e sub nămeți. Acu sînt mai aproape de Giurgiu ca niciodată. Doar Buftea ce ne desparte...  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-01-28 21:06:06
         
 
  Ținînd cont de circumstanțele agravante ale lui matale, sfîrșitul este previzibil. Chiar dacă RăDulea trece de partea lu matale, parol!  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-01-28 21:03:09
         
 
  "fiți pe fază, unul dintre noi va damblagi," (latunski)

unul deja e damblagit, dar se dă verde!
latunski, te credeam mai cu mințile la purtător.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-28 20:26:48
         
 
  am vaga impresie că te cam mănîncă pielea, latunski!
și mai am impresia că o să-ncerc să caut niște răspunsuri la niște chestii d-ale tale!
că nu-s venit cu pluta pe buzău, dacă nu te-ai lămurit încă.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-28 20:25:08
         
 
  "Va reamintesc ca Romania a fost cea care s-a rugat sa fie primita in U.E. Initial, vest-europenii ne-au tratat cu sictir," (popa-hopa-tropa!)

așaaa e măăă, propagandistule-malagambistule,
d'aia se străduiesc ei, unioniștii lu pește, să-i înhațe ȘI pe ucrainieni! își vîră nasul pe-acolo, provoacă dezordini și fac rivuluție, taman dupe tipicul celei aplicate-n România! păi, ce le mai ajunge piața lărgită pînă-n moldova? cui dracului să-și mai vîndă otrăvurile injectate în toate manțocăriile alimentare aduse de la ei, ca să ne omoare lent, ca pe niște guguștiuci și, după aia, să se lărgească huniunea cu impozantele și dășteptele lor perosane sacrosancte.
băi popo, cine l-a produs, mă, pe hitler? noi?
cine a visat, mă, la lărgirea granițelor pînă, hăt, dincolo de urali? noi?
cine face lucrul ăsta acum, sub ipocritul discurs al libertății și democrației? noi?
cine e noul hitler al ioropei? bășilă, cumva? e, o fi și el o sămînță, dar hitlerița-n fustă vine tot de la nemțălăi!
ntz, ntz, ntz, ce snoave ai pă tine, răspopitule!

"romanii nostri inteleg sa fie parteneri numai cand e sa isi traga foloase,"(la fel)

care-s, mă, avantajele alea?
că, după ce ne-au despuiat de economie, acum ne aiu și pământurile? alea sunt?
zi tu unul, să-l vedem și să-l pipăim și noi, că tu vezi în virgulițe!

și nu mă mai cenzurați, băi aceștia, că spun adevăruri care nu au nevoie să fie învelite-n țiplă, că nu suntem la akademie! ce dracului, voi pe ce lume trăiți?


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-28 20:23:51
         
 
  @latunnschie: pai tot peia m-a somat si pe mine prin 2011 sa ma implic in miscarile de strada, sa imi clarific pozitia si sa nu mai stau la caldurica prin ale Caraibe sau Bahamasuri.
Si uite ca ma implic. Dar cica nu e bine. Ca sunt tradator de tara, basist si securist.

Mai sa fie! La astia daca nu te implici e de rau, iar daca te implici iar nu-i bine! :)
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-28 18:01:08
         
 
  Zice Nina: „L-ai uitat pe Cioacă”. Scuze! Prezentate în pielea erectilă. Eu l-am uitat, dar secolele viitoare îl vor înțelege și îl vor prețui. Howgt.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-01-28 18:00:27
         
 
  Brader end sistrî, dar nici doamna Elena nu-i de lepădat. Nu prea înțeleg ce vrea să spună, dar pare a fi damă mișto, să moară mama lui Frankfurt pe Oder. Paroldoner de nu mă dau la ea, o să-i vărs turnesolul pe piept. Cum? Ce fac mai departe? Scriu o misivă damor către Amelia, citesc „opera magna” a lui Ghejan, și plîng în pumni că nu mai pot vorbi virtual cu Andrei Ghejan, Vaska Hurmuzache și Gh. Sîrbu. Ehei, iată că că au revenit zăpezile danțărț, dar noi nu vom mai fi ca altădată.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-01-28 17:53:03
         
 
  Că tot spunea să-mi clarific opiniile politice, ba chiar are bunul simț să mă întrebe: din ce trăiesc?
Așa că, iată-mă băsist, pam, pam. Dar e bun și Ponta. E bun și Antonescu. E bun și D.R. Popescu, nu numai Bulgakov. Mai bun decît amestecăturile din poeți diverși, prezentate drept ghicitori de ocazie.
Pentru că m-a nărăvat, deschid conflagrația locală; fiți pe fază, unul dintre noi va damblagi, apoi eu voi cumpăra acest sait literar, așa să mă ajute Darwin! Cum spunea și o ateistă cînd avea orgasm: Oh, Darwin, Darwin!
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-01-28 17:38:40
         
 
  „Asa cum am spus-o si in 1997, (...) nu avem ce cauta acolo (Uniunea Europeana),(...) este o haina prea mare pentru noi. Nu ne vom putea ridica prea curand la nivelul mentalitatii germanilor,...” (Epi).
Eu spun că nu aveam (nu că nu avem!) ce căuta acolo. Nu m-a întrebat nimeni dacă vreau sau nu vreau. De aici, din Transnistria, mai logică flotare mi se pare unirea Basarabiei cu Moldova istorică. Încît să rămînă valahii de izbeliște, nerevendicați de nimenea, cu miticii lor (accent pe al doilea i)cu tot, cu „micul lor Paris”, cu Ciorogîrla lor, cu Sifeștii, Leordenii, cu Puchenii lor, cu Buftea capitală de Raia; și cu Giugiu ca Trieste. Iar formator de opinie și de chirpani din paie și glod - să fie Ioan Peia. Dixit.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-01-28 17:22:15
         
 
  Va reamintesc ca Romania a fost cea care s-a rugat sa fie primita in U.E. Initial, vest-europenii ne-au tratat cu sictir, dar dupa ce am intrat in NATO si am devenit aliatii SUA, americanii au facut lobby pentru noi si pana la urma, de voie-de nevoie, am fost primiti in U.E. desi nu eram pregatiti pentru asta.
In U.E. Romania este partenera altor state, dar romanii nostri inteleg sa fie parteneri numai cand e sa isi traga foloase, nu si cand au obligatii.
Asa cum am spus-o si in 1997, Romania nu are fata de Uniunea Europeana, nu avem ce cauta acolo, este o haina prea mare pentru noi. Nu ne vom putea ridica prea curand la nivelul mentalitatii germanilor, austriecilor, olandezilor, belgienilor, etc. Vom fi mereu oaia neagra a uniunii pana cand de comun acord vom iesi din ea.
Desigur, asta va fi o lovitura grea pentru noi, romanii, nu pentru europeni. Romania are nevoie mai multa de U.E. decat are U.E. de Romania.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-28 16:24:41
         
 
  sursa transcriptului de mai jos:

http://nostrabrucanus.wordpress.com/category/sanatatea-libertatii/ultimul-pe-lista-cetateanul/page/3/
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2014-01-28 11:04:22
         
 
  "Singura mea vina este ca incerc sa le deschid ochii conationalilor mei care nu au avut posibilitatea sa ajunga unde am ajuns eu, sa studieze ce am studiat eu si sa cunoasca lumea asa cum este ea, nu cum se vede din capu' satului.
Da, recunosc ca uneori o fac intr-un mod nu prea elegant, dar cineva trebuie sa trezeasca si poporul asta la realitate.
Panimaiesh?"

Sărmanul "umblat prin lume” nu știe că acel panimaiesh se practică azi la un nivel care l-ar lăsa mască și pe Vîșinski.

Uite o mostră a lui ”panimaiesh”:

In decembrie 2008, Vaclav Klaus, președintele Cehiei s-a trezit la Praga cu Hans Gert Pottering, presedintele Parlamentului European, si europarlamentarul Daniel Cohn Bendit, extremist de stanga convertit in ecologist, zis si Dany cel Rosu. Acestia i-au trantit pe birou un steag UE si l-au indemnat pe Klaus sa-l arboreze pe Palat. De asemenea, pe un ton grosolan, i-au cerut sa adopte linia Bruxellesului privind “incalzirea globala” si Tratatul de la Lisabona.


Transcriptul întalnirii dintre Václav Klaus, President of the Czech Republic, si membrii Conference of the Presidents of the European Parliament, Vineri 5 Decembrie 2008, Prague Castle



Daniel Cohn-Bendit MEP (co-presedinte al Verzilor):

V-am adus un steag din acelea pe care, asa cum ama auzit, le aveti peste tot aici la Prague Castle. Este steagul UE; o sa-l pun aici in fata dumneavoastra. Republca Ceha va avea de lucrat cu directive si pachetul ( de legi UE) legate de clima. Pachetul legislative al UE pentru clima este doar o fractiune din ceea ce doreste organizatia noastra. Va fi necesar sa avem un minim din acest pachet. Sunt sigur ca schimbarea climatica reprezinta nu numai un risc dar si un pericol pentru viitorul dezvoltarii planetei. Viziunea mea este bazata pe puncte de vedere stiintifice si pe aprobarea de catre Parlamentul European si stiu ca nu sunteti de accord cu mine. Puteti crede ce doriti, eu nu cred, eu stiu ca incalzirea globala este o realitate.

[Despre tratatul de la Lisbona :] Nu-mi pasa de parerile dumneavoastra despre acest lucru. Vreau sa stiu ce veti face daca Senatul si Camera deputatilor ( din Cehia) vor aproba [tratatul]. Veti respecta vointa reprezentantilor poporului? Va trebui sa-l semnati ( sunteti obligat sa-l semnati).

Vreau sa-mi explicati care este nivelul de prietenie pe care il aveti cu domnul Ganley din Irlanda. Cum de va puteti intalni cu o persoana ale carui finantari sunt atat de neclare? Dumneavoastra nu ar fi trebuit sa va intalniti cu el, avand in vedere functia pe care o aveti. Este un om ale carui surse de finantare provin din surse problematice si el vrea sa foloseasca aceste surse pentru finantarea campaniei sale de alegeri pentru parlamentul European.


President Vaclav Klaus: Trebuie sa spun ca in ultimii 6 ani nimeni nu mi-a mai vorbit in stilul si pe tonul acesta. Aici nu sunteti pe baricadele din Paris. Credeam ca aceste maniere, acest mod de a vorbi s-au incheiat ( pentru noi) acum 18 ani dar vad ca m-am inselat. Nu imi permit sa intreb cum sunt si de unde sunt finantate activitatile Verzilor.

Domnule presedinte, daca sunteti intr-adevar interesat despre o discutie rationala in aceasta jumatate de ora, va rog sa dati cuvantul unei alte personae.


EU Parliament President Hans-Gert Pöttering: Nu este cazul, avem sufficient timp. Colegul meu va continua, pentru ca oricine dintre membrii Parlamentului European poate sa va intrebe ce doreste.

( catre Cohn-Bendit: ) Te rog sa continui.



President Vaclav Klaus: Este incredibil. N-am mai avut niciodata o astfel de discutie.


Daniel Cohn-Bendit: Pentru ca nu ma cunoasteti pe mine (Because you have not experienced me..)


President Vaclav Klaus: Este incredibil.


Daniel Cohn-Bendit: Intotdeauna am avut discutii bune cu Presedintele Havel. Si ce imi veti spune despre atitudinea dumneavoastra legata de legea anti-discriminare? As fi fericit sa va informez despre sursele noastre de finantare.


Hans-Gert Pöttering: Brian Crowley, te rog.
Brian Crowley MEP (co-president of UEN) : Eu sunt din Irlanda si sunt membru al unui partid care este la guvernare. Tatal meu a luptat intreaga lui viata impotriva dominarii britanice. Multe dintre rudele mele si-au pierdut viata ( in aceasta lupta). Acesta este motivul care ma face sa indraznesc sa spun ca irlandezii vor tratatul de la Lisabona. Ceea ce ati declarat in timpul vizitei in Irlanda a fost o insulta, domnule Presedinte, atat pentru mine cat si pentru poporul
irlandez. A fost o insulta ca v-ati intalnit cu Declan Ganley, un om ce nu a fost votat de nimeni. Acest om nu a adus dovezi legate de sursele prin care a fost finantata campania sa. Vreau doar sa va informez despre ceea ce au simtit irlandezii. Va doresc sa impliniti programul pe care vi l-ati asumat ca presedinte si sa impliniti ceea ce vor cetatenii Europei.



President Vaclav Klaus: Va multumesc pentru experienta pe care am dobandit-o in aceasta intalnire. Nu am crezut ca asa ceva este posibil, in ultimii 19 ani. Am crezut ca a ramas totul in trecut, ca acum traim in democratie dar este post-democratia cea care in mod real guverneaza UE.
Ati mentionat valorile europene. Cele mai importante valori sunt libertatea si democratia. Cetatenii tarilor membre UE sunt ingrijorati, in primul rand, in legatura cu libertatea si democratia. Dar democratia si libertatea pierd teren in UE. Este necesar sa le cerem si sa luptam pentru ele. As vrea, in primul rand, sa subliniez ceea ce simt cei mai multi dintre cetatenii republicii Cehia si anume ca pentru noi nu exista alta alternativa in afara de intrarea in UE. Eu am fost persoana care a depus documentele in 1996 si cel care a semnat tratatul de acces ( in UE) in 2003. Dar aranjamentele din interiorul UE au multe variante / alternative. Este impotriva naturii Europei sa consideri unul dintre aceste aranjamente ca fiind sacrosant, de neatins, sa nu ai posibilitatea de a te indoi sau critica.

Cat priveste Tratatul de la Lisabona, as vrea sa mentionez ca nici Germania nu l-a ratificat. Constitutia Europei, care este ( practic) la fel cu Tratatul de la Lisabona a fost refuzata in alte doua tari, prin referendumurile de atunci.
Daca domnul Crowley vorbeste despre despre o insulta adusa poporului irlandez, atunci trebuie sa spun ca cea mai mare insulta adusa poporului irlandez este neacceptarea rezultatelor referendumului. In Irlanda am intalnit pe cineva care reprezinta majoritatea tarii sale.

Dumneavoastra, domnule Crowley, reprezentati un punct de vedere, o viziune ce este in minoritate in Irlanda. Asta este rezultatul tangibil al referendumului.



Brian Crowley MEP: Cu tot respectul, domnule Presedinte, nu-mi spuneti mie ce gandesc irlandezii. Sunt irlandez si stiu mai bine.
President Vaclav Klaus: Eu nu speculez despre ceea ce gandesc irlandezii. Am mentionat numai datele masurabile demonstrate de referendum.
In tara noastra, tratatul de la Lisabona nu a fost ratificat pentru ca Parlamentul nu a decis asta inca. Nu este vina presedintelui. Haideti sa asteptam decizia celor doua camere ale Parlamentului; asta este faza procesului de ratificare in care Presedintele nu are nici un rol, oricum. Nu pot semna Tratatul azi, nu este pe masa mea, este Parlamentul cel care decide acum. Rolul meu va veni dupa o eventuala aprobare a Tratatului de catre Parlament.


………..
Hans-Gert Pöttering: … In concluzie – si as vrea sa parasim aceasta incapere in termeni buni – as vrea sa spun ca este mai mult decat neacceptabil sa ne comparati cu Uniunea Sovietica. Avem profunde radacini in tarile si constitutiile noastre. Suntem preocupati de libertate si reconciliere in Europa, avem intentii bune dar nu suntem naivi.


President Vaclav Klaus: Nu v-am comparat cu Uniunea Sovietica, nu am mentionat cuvantele „Uniunea Sovietica”. Doar am spus ca in Republica Ceha, in ultimii 19 ani, chiar nu am mai trait intr-o astfel de atmosfera, un astfel de stil de discutie.
……….


Au existat si cuvinte de apreciere spuse de Hanne Dahl (DK), co-presedinte al grupului pentru Independenta si Democratie:
Este important ca dumneavoastra sa nu fiti demonizat in Europa si ceea ce am auzit azi, mi-a placut. Nu sunteti un demon ci un brav presedinte care isi apara parerile. Sunt de acord cu dumneavoastra ca dezbaterea trebuie sa continue in Europa. Este necesar sa ne asiguram ca un numar cat mai mare de votanti participa la alegerile pentru Parlamentul European. Este imperativ ca in Uniunea Europeana oamenii sa aiba voie sa nu fie de acord cu ceva. Este permis sa obiectezi fata de o directiva dar nu este permis sa te opui contractelor. Sunt mandra ca nu sunteti asa cum se aude la Bruxelles.

Separat de transcript:
Dupa intalnire, Daniel Cohn-Bendit a avut de adaugat ceva in fata reporterilor cehi:
“Presedintele vostru este un virus toxic pentru politica ceha”



Cam așa se discută între președintele unui stat membru și comuniștii europeni.

În momentul de față, cel puțin în România, procentul celor care se consideră europeni probabil că nu trece de 5%, restul sunt români, firește.


Crearea unei identități europene va trebui să treacă peste noi.

Și nu va trece, cu toate eforturile ”umblaților prin lume” de a ne ”deschide ochii”.


Precizez că discuția de mai sus dintre V. Klaus și teroriști nu a fost preluată decât de surse cu totul obscure din România și din lume.

Conspirația tăcerii a funcționat perfect.

Și dacă ar fi singura tăcere. Sunt subiecte extrem de importante care nu se discută, nu există informații asupra lor.

Dar umblații prin lume, care au dat de ban și se cred în măsură să dea lecții altora, știu cum stau lucrurile...




 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2014-01-28 11:03:23
         
 
  "- daca Basescu va fi dovedit ca hot, corupt, tradator de tara, etc si va fi trimis dupa gratii voi fi primul care o sa aplaude asta" (tot răsfug)

și cine să-l dovedească, taicule? kiobeșiii? morar? zegrean? stanciu? barosso, merkăleasa, redingota? adică cei care-l apără din răputeri să nu se dea de-a dura? cu cine crezi vorbeșzi tu, măi propagandist de doi sfanți? tu, care ai susținut, cu toată tăria legitimitatea referendumului furta românilor, tu vii și spui că nu le ai cu bășilă? 'te, tată, și fă vocalize la altă masă, că n-ai dat de fraieri, ca să-i vrăjești tu, cu vorbele-ți în doi peri!


"Singura mea vina este ca incerc sa le deschid ochii conationalilor mei care nu au avut posibilitatea sa ajunga unde am ajuns eu," (popa cu botezu)

unde-ai ajuns tu, măi patagonezule? în lună, pe proxima centauri, la marginea universului? nu. ai ajuns în america, la vreo 7-8 ore de mers cu eroplanu, unde ți s-a pus la dispoziție o fițuică, din acre îți verși năduful pe România, pentr că nu ai fost în stare să dovedești nimic pe aici. așa fac impotenții: o tulesc din incintă și-i înjură pe ăia care cică-s "conaționali"!
care "conaționali"? cei pe care, cu o fală de cocoș pintenat, îi consideri proști pt că au votat împotriva lu bășilă-cu-ochi-de-reptilă sau ăilalți, puțini, care au pus gheara pe România și au supt-o de snagă, din care snagă te hrănești și tu? care, neică? auzi, "coaționali". el, trădătorul, vorbește de "conaționali"! de atîta prefăcătorie numai tartorul vostru beșilă-ochi-de-reptilă poate performa.
ce sictir ți-aș mai targe de nu m-ar cenzura ăștia!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-28 08:58:53
         
 
  Si apropo de oamenii lucizi, cu mintea intreaga, din Romania.
Sunt atat de lucizi incat au facut tara varza. De 24 de ani, lucizii de romani aleg numai penali la conducere. Parca e un concurs: care e mai hot ca sa il punem in frunte!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-28 03:02:28
         
 
  peia, tu nu ai capacitatea necesara de a discerne. Esti orbit de neputinta si de frustrare. Nu vezi mai mult de varful degetelor.
Ti-am mai explicat de o suta de ori, ba chiar ti-am facut si desene:

- sunt liberal, dar nu din ala facut la apelul bocancilor, ca stim noi cine
- am fost dintotdeauna impotriva lui Basescu si sunt si acum cu toate ca pe langa astia de acum, este singurul politician adevarat
- nu ma plateste nimeni, cu atat mai mult presedintele; daca ai putea dovedi asta ar fi un subiect super-tare pentru cei care il vor legat
- daca Basescu va fi dovedit ca hot, corupt, tradator de tara, etc si va fi trimis dupa gratii voi fi primul care o sa aplaude asta
- idem pentru Opris, Udrea, Ridzi sau altii si de ce nu Ponta, Antonescu, Sarbu...

Singura mea vina este ca incerc sa le deschid ochii conationalilor mei care nu au avut posibilitatea sa ajunga unde am ajuns eu, sa studieze ce am studiat eu si sa cunoasca lumea asa cum este ea, nu cum se vede din capu' satului.
Da, recunosc ca uneori o fac intr-un mod nu prea elegant, dar cineva trebuie sa trezeasca si poporul asta la realitate.
Panimaiesh?



 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-28 02:59:43
         
 
  nu citești RL, citești evenimentu zilii, ăla care naște pui vii, și hoț niusss!
dar, la urma urmei, de ce ai citi tu ceva, cînd primești materialul de propagandă prin mail?
popo! (vine de la popă!)

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-27 23:29:17
         
 
  păi, măi popo (am văzut că termenul eco),
uite că antena 3 îl atacă pe băss, nu-l apără, care băss e tatăl penalilor. de la afacerea nana, trecînd prin GAZPROM și, uite, acum, încercînd să-l protejeze pe penalul opriș, șeful setesist care a măsluit alegerile de președinte și a cărui avere a crescut brusc de cînd deveni șăf la ascultaci. mijloci, prin amici, amestecați cu firmele nevestelor, vreo 56 de contracte cu statul. printre altele, cumpărînd, prin firma amicului nevestei prietenei soției, aparatura aia formidabilă care nu fu în stare să localizeze un semnal de telefon mobil (lucru pe care-l face orice puști care și-a cumpărat ieri un smart!), ca să poată interveni la timp salvatorii, pentru a-i găsi pe oamenii ăia căzuți cu avionul.
dar nu scoți nicio vorbuliță despre asta. căci cheița nu-ți permite!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-27 23:26:04
         
 
  amelia cojocaru,
ăsta care clămpăne întruna pe aici, încercînd din răsputeri să spele clica băsistă de păcate, e ca un papagal de jucărie, care are o cheiță în spate și, odată răsucită, începe să turuie fără noimă. știrea care-i este implanatată în cioc, selectată și fezandată de către programatori, e laitmotivul care-l animă mecanic o vreme. după care e descărcat și reîncărcat cu alta, la fel de cheală și fricționată la rece, ca și celelalte.
totuși, dacă observi, folosește și el la ceva: îți dă prilejul să arăți că în România sunt și oameni care gîndesc cu capul, nu cu cheița mecanică dintre omoplați. așa că să-l stimulăm. prin ricoșeu, află și alții cum stă situația, cu adevărat) în România, descrisă impecabil de cei care nu sunt tinichele vorbitoare, ca personajul de care vorbesc, ci oameni lucizi, cu mintea întreagă.


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-27 23:15:38
         
 
  Si da, Antena 3 promoveaza un puternic mesaj romanesc atunci cand ii apara pe penali in fata justitiei.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-27 20:49:53
         
 
  1. Nu citesc RL si nici nu am auzit de cei pe care ii listezi aici.
2. Incerci sa justifici furaciunile lui Ponta. Nu vei reusi.
3. Daca semnatura ar fi fost a lui Basescu si in loc de kazahi ar fi fost americani, ce ai mai fi zis?

Prin fraza: "În Rusia s-au debarasat de marxism și este un mediu cultural respirabil, iar Putin într-adevăr este un lider de excepție" ti-ai dat arama pe fata. Esti doar un nostalgic comunist.
Stii cati ziaristi incomozi au fost omorati in Rusia din ordinul lui Putin? Sa ce averi are Putin?

Ce legatura au CULTURA EUROPEANA, HOMOSEXUALITATEA sau COMISARII DE LA BRUXELLES cu faptul ca Ponta le-a dat unor kazahi jumatate de miliard de dolari?



 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-27 20:47:42
         
 
  În loc să te isterizezi, mai util ar fi să citești cu răbdare ceea ce postez.

Te va ajuta și pe tine să pricepi cum stau lucrurile și să nu mai iei de bună tot ce-ți servește gașca de anti-români de la RL (Sabina Fati,. Laurențiu Mihu, Turturică etc.).

Recitește ce am spus:


Doar nu-ți imaginezi că statul roman opera un ajutor de stat de juma de milliard fără acordul Comisiei europene. ORICE ajutor de stat e notificat și trebuie aprobat.

Nu s-au aprobat, am mai scris, ajutoare de stat în sume mult mai modeste către CEC sau Oltchim și, uite, s-a aprobat unul de juma de milliard către o companie concurentă a OMV, Shell etc.

Este clar că aranjamentul a fost făcut la centru, cum îți imaginezi altfel. De altfel, contra sumei, statul a primit în schimb 44,6% din acțiuni, o ofertă de 200 de milioane de doari pentru 26,6% dintre acestea și garanția că restul de 18% nu vor fi diluate în următorii ani.

Așa spune presa.

A doua chestiune: nu am nici o simpatie politică, așa că nu apăr pe nimeni. Ți-am atras atenția că în momentul de față la Antena 3 se promovează un mesaj pro-românescx, de trezire a românilor la realitate. Că va fi urmat sau nu de acte concrete, rămâne de văzut.

Oricum, nimeni nu se așteaptă, nu e de dorit (și nici posibil) să înlocuiești o Uniune cu alta, cea patronată de Rusia, recunoscută pentru atitudinile anti-românești.
Dar apărarea interesului national este absolut necesar, că am ajuns rău. Slugi la noi în țară, exploatați colonial, milioane de români aflați în pribegie, pentru o păine amară. Tragic.

Și situația s-a agravat după aderarea la UE.

Cultural, da, o repet: UE promovează marxismul cel mai indecent, ateismul și homosexualitatea, fără a se sinchisi de cultura Statelor Membre.

E o rușine să vorbești de marea cultură europeană. Poate fosta cultură europeană.

În Rusia s-au debarasat de marxism și este un mediu cultural respirabil, iar Putin într-adevăr este un lider de excepție.

Comisarii de la Bruxelles vor conduce Europa pe drumul menșevismului obraznic și agresiv pe care-l promovează.

Să nu se aștepte aceste brute decât la ostilitate din partea românilor conștienți.

Ce are a face România cu Cohn-Bendit, un Marxist criminal și pedofil?

Biografiile celorlați comisari menșevici sunt asemănătoare.


 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2014-01-27 20:39:19
         
 
  @amelia cojocaru:
fumigenele pe care le arunci sunt ceva in genul asta. ->
Criminalul, dovedit ca si-a ucis cu sange rece sotia si copiii: - Ce daca? Si Stalin a omorat oameni, ba chiar mai multi. Si nu i s-a intamplat nimic.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-27 19:27:04
         
 
  "videochat"?!!, latunski?!!
asta-i treabă de om serios?
cu ce te deosebești față de răDuela, care-o-nvîrte-n găurică cu șurupelnița, la videoșat-vodafon?

cît privește sănătatea mea, nu te mai îngriji, că e posibil să te-ncarci cu ceva mai multă adrenalină peste cît mai poți suporta.
eu am dus-o-n spinare și o duc de cînd mă știu.
am crescut în condiții dure, nu în fotolii de baștani. țin la tăvăleală.
tu, mde, cam scîrțîi, cam scîrțîi!... dupe cum mărturiseai pe-aici!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-27 19:20:57
         
 
  " in cazul in care se incearca modificarea clauzei privind redeventele," (am. cojocaru)

lasă, că le-au modificat pe cele pe care le plătesc românii, în mod abuziv, călcînd prevederile contractuale! cum să se atingă de ioropeni? ăștia au patru bile de uraniu pe un crac!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-27 19:13:42
         
 
  Despre facilitatile OMV mai rtarziu. Nu schimba vorba, papusel!

Deci, esti de acord ca statul roman sa faca un cadou de jumatate de miliard de dolari unei companii straine, bani pe care ii va scoate din buzunarul ameliei cojocaru, a lui ioan peia si a altora? Mersi.

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-27 19:10:15
         
 
  E normal sa nu te simti european si sa urasti Europa atata timp cat iti plac filmele de la Bolywood si manelele lui Gutza.
Mie nu.

Bechtel, spui? Pai Bechtel a construit in Croatia si Albania niste autostrazi de vis, cu un pret de 4 ori mai mic decat in Romania si intr-un timp de 4 ori mai scurt. Cum iti explici? In corupta Albanie sa coste km de autostrada de 4 x mai putin decat la noi?
In alta ordine de idei, Bechtel a stiut ca se incurca cu niste bananieri corupti, ma refer la policticienii romani, asa ca a avut grija sa stipuleze in contract ca daca partea romana reziliaza contractul va suporta consecintele.
La fel a facut si Chevron.
Iar prostimea plateste. Ca doar nu au sa plateasca ceoi care au semnat contractele.


Si da, inteleg. Este in avantajul Romaniei ca firma aceea a fost iertata de 500 de milioane de dolari de catre statul roman. Pentru ca a semnat Ponta. Ca daca semna Basescuuu...

Asa ca taci si plateste!

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-27 19:08:31
         
 
 
Legea nr. 555, care reglementeaza privatizarea celei mai mari societati romanesti Petrom SA, act normativ adoptat in parlament la sfarsitul anului trecut, ii asigura grupului austriac OMV numai beneficii, in timp ce statul roman este si ramane un mare pagubit.

Astfel, prin contractul semnat in baza acestei legi, statul roman s-a angajat sa nu perceapa impozite pe 35% din productia de titei si gaze naturale extrasa de OMV din zacamintele Romaniei, incepand cu data de 1 ianuarie 2005 si pana la data de 31 decembrie 2006. "Rezerva (n.red.

- cota de 35% aplicata pretului de referinta la titeiul si gazul extras si livrat in scopul calcularii redeventei) este deductibila la calculul profitului impozabil, inainte de calculul impozitului pe profit", se arata in Legea 555/2004.

Mai mult, suma provenita din aceasta metoda, OMV o va utiliza "pentru acoperirea cheltuielilor de achizitionare a mijloacelor fixe pentru activitatea de explorare, dezvoltare si productie de titei si gaze naturale, modernizarea echipamentelor (...) destinate descoperirii de noi rezerve din sectorul de productie petroliera si de gaze naturale".

Altfel spus, compania austriaca va cauta noi resurse petroliere, pe care le va exploata cu bani care ar fi trebuit sa intre in bugetul statului roman.




In plus, grupul austriac a ajuns sa detina 51% din Petrom (desi nici o societate petroliera din zona centrala si est-europeana nu a fost privatizata cu investitor strategic, de regula privatizarile se fac cu investitor de portofoliu, in urma carora companiile au un actionariat disipat), o societate fara datorii la stat, intrucat toate taxele si impozitele cumulate de companie catre statul roman

in ultimii 4-5 ani inainte de privatizare au fost sterse cu buretele. "Orice obligatii reprezentand impozite, taxe, contributii si alte venituri bubetare datorate si neachitate bugetului general consolidat (...) sunt scutite de plata", se mai prevede negru pe alb in Legea 555 adoptata de parlament, atunci cand reprezentantii Aliantei D.A., in prezent la guvernare, erau in opozitie.

De mentionat este faptul ca societatea a avut parte de mai multe "curatiri" de datorii, din care amintim suma de 1.741 miliarde de lei prevazuta in OUG 40/2002 privind penalitatile si dobanzile acumulate la asigurarile sociale si de sanatate, fondul de somaj etc.

Totodata, de precizat este si raportul intocmit de Curtea de Conturi in 2001, in care se specifica inlesnirile fiscale oferite Petrom-ului de catre Ministerul Finantelor, in valoare de peste 17.000 miliarde de lei.

Si facilitatile mentionate anterior sunt doar cele la care populatia are acces, intrucat contractul de privatizare a "Perlei Coroanei" contine mai multe facilitati acordate investitorului strategic, care sunt sub protectia confidentialitatii, potrivit unor surse oficiale din cadrul Ministerului Economiei si Comertului. "Contractul (n. red.

de privatizare a SNP Petrom) este intesat de prevederi fiscale secrete in favoarea OMV, prin care grupul austriac obtine clar profituri semnificative, mai ales pe fundalul cotatiilor-record inregistrate la titei in acest an, iar in cazul in care se incearca modificarea clauzei privind redeventele, statul este obligat sa plateasca despagubiri de cateva zeci de milioane de euro", ne-au declarat

sursele citate. Cu toate ca OMV detine 51%, iar statul roman doar 40,74% din Petrom, reprezentantii statului au, teoretic, un rol semnificativ in luarea deciziilor in cadrul CA. Numai ca statul mai are doar un reprezentat in CA, deoarece autoritatile nu au gasit de cuviinta sa gaseasca un inlocuitor pentru Sebastian Vladescu, care a fost numit ministru al finantelor publice in luna august 2005.



sursa
http://www.hotnews.ro/stiri-arhiva-1201592-omv-beneficiaza-facilitati-fiscale-nemiluita.htm
 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2014-01-27 19:06:47
         
 
  te agiti atât pentru rompetrol că e deținută de kazahi.

Dacă-ți postez toate facilitățile obținute de OMV de la statul roman, iarăși vei arunca fumigene și bășcălie, ieftină, cum altfel.

dar de Bechtel ce zici?

au ridicat banii și au șters-o americănește.

nu are rost, e o listă luuuungă a jafului făcut în țara asta.

În altă ordine de idei, să știi că realitatea este mult mai complexă decât cea zugrăvită de talibanii primitivi și antiromâni de la România liberă.

Doar nu-ți imaginezi că statul roman opera un ajutor de stat de juma de milliard fără acordul Comisiei europene. ORICE ajutor de stat e notificat și trebuie aprobat.

Nu s-au aprobat, am mai scris, ajutoare de stat în sume mult mai modeste către CEC sau Oltchim și, uite, s-a aprobat unul de juma de milliard către o companie concurentă a OMV, Shell etc.

Este clar că aranjamentul a fost făcut la centru, cum îți imaginezi altfel. De altfel, contra sumei, statul a primit în schimb 44,6% din acțiuni, o ofertă de 200 de milioane de doari pentru 26,6% dintre acestea și garanția că restul de 18% nu vor fi diluate în următorii ani.

așa că, lasă demagogia ieftină.


ce-mi place e vorba aia, furată de la alții, cu mândria ta că ești european, cultură care ”a construit lumea de azi după chipul și asemănarea sa”.

da să știi că te cam grăbești. ”europenii” încă nu au schimbat lumea după chipul lor. dar încearcă cu abnegație să înlocuiască acel Chip lăsat lumii de Dumnezeu cu hidoșeniile lor.

În locul tău nu m-aș mândri cu ce înseamnă azi ”cultura europeană”, de fapt occidentală.

Marxismul cultural a câștigat definitiv universitățile, media, școala, arta.

Transumanismul bate la ușă iar cultura gay a devenit normă în Europa decadentă de azi.

”Chipul” Europei este mai degrabă al unui transsexual respingător, hedonist ce repetă la nesfârșit formulele învățate de la școala marxistă: egalitate, minorități din toate țările uniți-vă, securitatea aigurată de big brother.

Europa de azi este o c.... bătrână ce anunță lumii moartea lui Dumnezeu.

 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2014-01-27 18:56:25
         
 
  "dar pana in 1989 Germania, Franta, Spania, Italia, Marea Britanie, Olanda, Belgia, Danemarca, etc au supravietuit, ba chiar au dus-o extrem de bine si fara piata romaneasca sau mana de lucru romaneasca." (veneticu răspopit)

poate n-o să-ți vină să crezi, veneticule, dar România a dus-o de o sută de ori mai bine, înainte de 89, și fără jmekerii ăia pe care-i înșiri tu, cu evlavie.
ce mai e România acum, după ce ați jefuit-o voi, cu companiile voastre de hoți, în postura de falși investitori?
mă uit la ăștia, cu curentul electric, n-au mai investit un sfanț măcar, de cînd au preluat rețelele electrice. pe strada mea, curentul, acum, ca și în fecare iarnă, scade la 160 V, abia se mai tîrîie aparatele casnice. m-am tot dus și-am reclamat la închipuirea de reprezentanță pe care o mai au. canci! au mai rămas vreo 10-15 inși care înalță din umeri, cică n-au bani să mai prelungească un cablu, darmite să mai suplimenteze cu un transformator zona. altfel, zel mare la strîns parale: vine luna, țak factura! și-au perfecționat și sistema de colectare, au concediat toți încasatorii și acum – ai chef, n-ai! – fuga-fuguța, la dracu-n praznic, să vîri în burta bancomatului lor flămînd părăluțele. nu mai zic cît a ajuns kw-ul, aproape 6.000 lei, în care au vîrît fel și fel de alte taxe de cogenerare și regenerare și refrigerare și alte gerare, de nici nu mai știi ce plătești, de fapt.
jecmăneală pe față, ce mai!
ce au adus nou în sistemul de producție și distribuție indivizii ăștia, europenii lu pește, pe care-i perii atîta? praful de tobă, părul de broască, moțu de la bască! doar moacele lor de jemekeri patenți și foamea de parai, atît au adus.
și asta cum?
păi, simplu: prin munca istovitoare a românilor, care au construit, timp de cîteva decenii rețele imense de distribuții și sisteme de generare, ca să vină ăștia să le ia pe de-a gata și să le mulgă, iar românul de rînd, care și-a risipit forța de muncă, pentru a le pune-n operă, acu le mai și plătește? banditism mai mare s-a pomenit?
așa și cu restul economiei de dinainte de 89. ori s-a ales parful și pulberea de cele fabrici și uzine care nu-i intereseau, decît ca fier vechi, ori le-au înhățat pe nimic, pe cele foarte profitabile, și le mulg cu osîrdie, fără să asigure măcar un minimum de întreținere. cînd or pica definitiv, pa!... își iau cîștigul și-o tund în jungla capitalistă, de unde au venit.


"Este tot mai evident ca ideea de Uniune Europeana le repugna tocmai celor frustrati si complexati, celor care se simt inferiori europenilor, celor care nu simt europeneste." (același)

este tot mai evident că ești o slugă plătită să-și laude stăpînii!
cît privește frustrarea și complexarea, poate astea sălăsluieșc în mintea ta, că de-aia n-ai avut tupeul să mai stai pe-aci, că n-ai fost în stare să faci nicio brînză, ai dat vina pe sistem, cînd tu ai fost impotent dpdv managerial (un teolog răspopit la ce dracu să se priceapă?... la aghezmuire, poate?). trebuia să stai, să arăți lumii cît de tare-n pricepere ești. dar nu. a fost mai simplu să dai fuga-fuguța la trai-nineacă, cu papagalul din dotare. asta face orice prost, vorba lu anton!
p'ormă, la cîtă carte știu ioropenii și americanii tăi, că sunt cu IQ-ul cam pe la zero tăiat în piașpe, am complexe, da, dar de superioritate!
de curînd s-au dat niște teste la gimnaziștii din america și, după cît de deștepți sunt, abia pe locul 26, din lume, în urma sloveniei, s-au situat. deștepți foc, ce mai!
atîta au știut mangafalele capitaliste din america: să cumpere pe nimic creiere, profitînd de faptul că au căpătat snagă, din MARELE FURT ȘI JAF în dauna indienilor!
ia să fi fost pe undeva, prin Africa – că era loc destul – să vedem ce dracului mai cumpărau? oaie de macac!
nu, a fost mai eficient să pună negrii-n lanțuri, să-i încarce pe vapoare și să-i folosească drept sclavi pe plantațiile și în fabricile lor.
și acum se dau mari jandari mondiali, împărțitori de drepatet și democrație! și vin tot felul de tiriplici cu megafon să ne cînte evanghelia aruncătorilor de bombe atomice.
iar ioropenii?... oh, de curînd am stat de vorbă cu cineva venit de-acolo, și mi-a zis: „neică, pe lîngă ăia suntem savanți! dacă nu ar beneficia de cheagul strîns, cu japca, mii de ani, de pe la alții, ca să le meargă osia de la tramcar, ar mînca surcele! marea majoritate sunt tîmpiți de-a dreptul, nu știu nici măcar în ce țară locuiesc, darmite altele!”.

așa că las-o-n kukuruz (o fi noneco și ăsta?), veneticule!
(apropo, nici tu nu știi ce ești: ba american, ba ioropean, ba, cînd îți aduci aminte de țîța suptă, român!).
îți spun eu: ești un oarece cu moț!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-27 18:49:09
         
 
  Rompetrol iertată de jumătate de miliard de dolari!
Incredibil: Ce tun uriaș a dat guvernul Ponta când poporul era cu ochii la tragedia aviatică!
Miercuri 23 ianuarie, Guvernul Ponta a aprobat „Hotararea de Guvern pentru aprobarea tranzactiei convenite prin Memorandumul de Intelegere incheiat intre statul roman si The Rompetrol Group N.V. semnat la Bucuresti la 15 februarie 2013” prin care compania detinuta de statul kazah este iertata de o datorie de jumatate de miliard de dolari.
Asadar, in timp ce opinia publica era atintita asupra tragediei aviatice din Muntii Apuseni, Guvernul Ponta se „preocupa” sa dea poporului roman o noua teapa uriasa.
Toate acestea in contextul in care Guvernul Ponta vrea sa puna accize pe combustibil, insa nu ezita sa scuteasca o companie privata, straina, de o datorie uriasa (jumatate de miliard de dolari).
Amintim ca Legea care avea acelasi continut a fost respinsa anul trecut de catre Presedintele Traian Basescu si declarata neconstitutionala de catre Curtea Constitutionala a Romaniei.
Citeste mai multe pe stareanatiunii.com

(Sursa: infocs)
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-27 17:17:43
         
 
  Intre timp, Ponta iarta o companie straina de plata a 500 de milioane de dolari.
Pe care ii va plati peia si amelia cojocaru. Si toti romanii, anti-basisti sau nu.

http://www.infocs.ro/guvernul-sterge-datorii-de-500-milioane-ale-unei-companii-private/

Image and video hosting by TinyPic

 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-27 17:17:27
         
 
  Este tot mai evident ca ideea de Uniune Europeana le repugna tocmai celor frustrati si complexati, celor care se simt inferiori europenilor, celor care nu simt europeneste.
Personal, sunt mandru ca sunt european si ca sunt parte a culturii unui continent care a construit lumea de azi dupa chipul si asemanarea sa.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-27 16:57:27
         
 
  Cu postul de întreținut nu m-ai prins; fata care dansa la bară m-a părăsit de două luni. Acum scot ceva bani de la o companie de videochat.
În altă ordine, eram cam singurul pe care nu-l puteai clasa în insectar. Și încă rămîn.
Ai grijă de sănătatea lu matale. Că odată te lasă cu gura strîmbă și cu degetele chircite, de nu mai poți posta parcele de comentarii. Pa, mult pa, musiu Peia.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-01-27 16:39:36
         
 
  @ioan peia & amelia cojocaru: intrarea Romaniei in UE a dezavantajat clar UE si a avantajat Romania.
Fara UE, astazi am fi fost un al doilea Belarus.
Fara Romania, Bulgaria si Grecia UE ar fi fost mult mai linistita.
Poate nu o sa va vina sa credeti, dar pana in 1989 Germania, Franta, Spania, Italia, Marea Britanie, Olanda, Belgia, Danemarca, etc au supravietuit, ba chiar au dus-o extrem de bine si fara piata romaneasca sau mana de lucru romaneasca.
 
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-27 16:32:40
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  @Amelia Cojocaru: in ce an ai terminat Stefan Gheorghiu?  
Postat de catre General Motors la data de 2014-01-27 16:27:05
         
 
 
latunski,
au mai trecut și alții pe lângă moarte. și nu o dată. chiar de vreo treo ori. și nu oricum, chiar cu suferințe fizice cumplite și căderi adînci în haosul indeterminării, după aceea. și au mai trecut și alții pe lîngă situații, uneori imposibile, și aflați într-o tensiune dementă, uneori, gata-gata să dea în primire. și chiar dacă au reluat poziția verticală, s-au erodat de i-au găsit dracii. și poate că și alții s-au zbătut în mocirla sitemului, de, hăt, vreme, cam vreun sfert de secol, crezînd, cu încăpățînare, același lucru: că e suficient să fii foarte priceput ca să realizezi ceva, atît pt tine, cît și pt cei din jur; să simți în tine vibrația sentimentului înălțător că ți-ai ajutat semenii și că mulțumirile lor sunt combustibilul tău sufletesc, dar uite că nu s-au nimerit lucrurile așa, și din vina cui? păi, uite din vina cui, și arată cu degetul, foarte hotărît către haimanale și pramatii și, atunci, simt că au datoria să-i demaște pe nemernici, pe cei care profită de situația creată, pe cei care se bat pe burtă, făloși, că ei sunt deștepți, băăă, s-au dat de partea uinărilor (citește: a hoților, cu fason de democrați, de pe oriunde), nu ca proștii care stăruie în oponență și fac contra vîntului.
or, umanist din naștere și educație dacă ești, nu are cum să te lase indiferent astfel de lucruri mîrșave, pentru că asta înseamnă că sunt fie morți deja, fie javrote profitoare. situație de mijloc nu să ezistă.

cît privește mulțumirea aia cu puțin, adică taman cît să te miști de colea pînă dincolo, nu și-o poate permite oricine, căci nu e singur pe pămînt și mai trebuie ajutați și alții, care încă nu-s în stare să meargă pe picioarele lor. și-apoi, chiar puținul ăla, oricît de puțin ar fi, el vine de undeva, nu pică din cer. asta presupunefaptul că cineva ți-l procură, ți-l aduce la nas. căci a face puțin cu porpriile-ți mîini nu e posibil, nu poți parcela realitatea în așa fel încît să încapă numai în gura ta. de aici se deduce că cel ce se mulumește cu acel puțin, își permite, e cam pe post de întreținut, iar sursa este venită din afară.

și da, mai sunt și alții, dar nu troțkiști, nici bășiști, nici useliști, nici habarniști, nici morți de vii, dar care nu s-au deconectat de la realitate, pentru că asta, realitatea, vine peste tine cu ferocitate de tanc rusesc care funcționează cu vodkă.
deci, cum să zic? pardon, cu damblageala!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-27 15:19:51
         
 
  amelia cojocaru, tot respectul!
numai o zecime din români dacă ar fi gîndit așa și ar fi luat atitudine în felul ăsta, nu am fi fost azi făcuți preș, la picioarele profitorilor de pe aici și de aiurea.
suntem puțini, se vede, dar chiar dacă vom pieri, măcar să rămînem în picioare. la judecata nu știu cărei istorii, mîna de români care s-a opus nemerniciei venită din exterior, dar, mai ales, a ticăloșiei leprelor (de ce e interzis cuvîntul? că rostește un adevăr?!) din interior - căci totdeauna putreziciunea din interior este cea decisivă, fatală - mîna aceea de români, rămași credincioși pămîntului lor, să fie evocată întru veșnică pomenire.




 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-27 14:51:11
         
 
  Am constat, cu surprindere, că modestul și inofensivul meu comentariu, altfel foarte decent în limbaj, mi-a fost șters de 2 ori pănă acum.

DAcă deranjeză cuvântul ”leper”, se pot găsi sinonime, la alegerea cititorului:

Romania este o tara de...filosofi. Tot se discuta, tot se ecologizeaza, dar nu se face (aproape) nimic.

Insulele Ferroe, de pilda, atunci cand Danemarca a intrat în Comunitatea Europeană, s-a despartit de aceasta stiind ca normele pieței comune vor dezavantaja interesele sale! O tara de pescari a inteles usor ceea ce aici, din cauza unor cozi de topor, nu se pricepe!

Simplu: interesul propriu. Asta urmăresc toți, indifferent ce fraze vântură. Doar la noi intelighenția promovează interesele imperiilor. De ce face asta? Din egoiste avantaje personale. Și după aceea ne țin lecții de românism.
In telectuialii nostri nu se ridică nici la genunchiul pescarului feroez, darmite la anvergura industriașului german sau bancherului englez!



Nu stim ce ne va rezerva istoria si cum va scrie despre noi, cei de azi. Este clar, insa, un lucru. Rezistenta romaneasca in fata ocupantului se numeste (de conjunctura ori ba, nu importa), Antena 3!!

Politică a fost mereu, dar tot adevărat este că unii erau partida națională iar alții ”oamenii strănătății”.

Așa erau împărțiți și boierii din Adunarea Leguitoare de la 1834, așa erau și tinerii pașipotiști vs. boierii ce făceau jocurile Turciei și Rusiei la 1857-1859, la fel erau junimiștii ce executau ordinele de la Berlin în 1883 și-l izolau pe Enminescu devenit incomod.

Adunătura asta de ”apărători ai statului de drept” cărora le repugnă tot ce înseamnă interes national românesc, strânsura asta de .....................AICI e CUVÂNTUL CU PRICINA


ce aruncă cu mizerii asupra istoriei noastre, asupra marilor actori și scriitori români (vezi articolele Alinei Mungiu, ale lui Andrei Cornea etc.), toți acești ”reformatori” ce ascultă doar ordine transmise din afară, nu diferă absolut cu nimic de activiștii moscoviți din anii 50, care luau regulat lumina (și indicațiile prețioase) de la Hotel Lux din Moscova.

Nu poți să faci naveta Bruxelles - București și să implementezi agenda Imperiului și să scapi de la judecata neamului tău.


Nu vă faceți iluzii, istoria nu se sfârșește în sec. XXI, chiar dacă unii trâmbițau de acum 20 de ani sfârșitul ei.

Iar istoria e ciclică. Și va judeca crunt trădarea la care se pretează cei de azi.

Să vă intre bine în cap încă un adevăr de neocolit:

Niciodată într-o colonie nu poate exista nici stat de drept și nici democrație. De ce?

Fiindcă asemenea mecanisme s-ar întoarce de urgență împotriva metropolei.

Actuala clasă politică din Româțnia este produsul sistemului neocolonialist.

Cum este economia, așa arată și politica, așa arată și armata, serviciile, cultura.

Sistemul este unul. În caz contrar, s-ar produce mari dezechilibre și tulburări în societate.

Ia să vă imaginați o cultură națională într-o feudă economică occidentală?

Păi am avea la fiecare apariție editorial câte un ziarist care să scrie de maniera lui Eminescu jurnalist, cerând trezirea conștiinței naționale, cu efecte evidente asupra mentalității românilor.

În actualul context, războaiele calde au fost înlocuite de cele economice iar controlul asupra minții este decisiv. Și aici intervine internetul și importanța ”formatorilor”. De ce există o asemenea ofensivă de introducere a internetului în școli? Pentru ca rolul profesorilor, de formatori, să fie înlocuit de internet.

În concluzie, ”varanul” Voiculescu, nesdimțitul securist, face azi, prin Antena 3, politică națională.

Și dă cu tifla la toți slujbașii ”statului de drepți”.





 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2014-01-27 14:32:28
         
 
  Romania este o tara de...filosofi. Tot se discuta, tot se ecologizeaza, dar nu se face (aproape) nimic.

Insulele Ferroe, de pilda, atunci cand Danemarca a intrat în Comunitatea Europeană, s-a despartit de aceasta stiind ca normele pieței comune vor dezavantaja interesele sale! O tara de pescari a inteles usor ceea ce aici, din cauza unor cozi de topor, nu se pricepe!

Simplu: interesul propriu. Asta urmăresc toți, indifferent ce fraze vântură. Doar la noi intelighenția promovează interesele imperiilor. De ce face asta? Din egoiste avantaje personale. Și după aceea ne țin lecții de românism.
In telectuialii nostri nu se ridică nici la genunchiul pescarului feroez, darmite la anvergura industriașului german sau bancherului englez!



Nu stim ce ne va rezerva istoria si cum va scrie despre noi, cei de azi. Este clar, insa, un lucru. Rezistenta romaneasca in fata ocupantului se numeste (de conjunctura ori ba, nu importa), Antena 3!!

Politică a fost mereu, dar tot adevărat este că unii erau partida națională iar alții ”oamenii strănătății”.

Așa erau împărțiți și boierii din Adunarea Leguitoare de la 1834, așa erau și tinerii pașipotiști vs. boierii ce făceau jocurile Turciei și Rusiei la 1857-1859, la fel erau junimiștii ce executau ordinele de la Berlin în 1883 și-l izolau pe Enminescu devenit incomod.

Adunătura asta de ”apărători ai statului de drept” cărora le repugnă tot ce înseamnă interes national românesc, strânsura asta de lepre ce aruncă cu mizerii asupra istoriei noastre, asupra marilor actori și scriitori români (vezi articolele Alinei Mungiu, ale lui Andrei Cornea etc.), toți acești ”reformatori” ce ascultă doar ordine transmise din afară, nu diferă absolut cu nimic de activiștii moscoviți din anii 50, care luau regulat lumina (și indicațiile prețioase) de la Hotel Lux din Moscova.

Nu poți să faci naveta Bruxelles - București și să implementezi agenda Imperiului și să scapi de la judecata neamului tău.


Nu vă faceți iluzii, istoria nu se sfârșește în sec. XXI, chiar dacă unii trâmbițau de acum 20 de ani sfârșitul ei.

Iar istoria e ciclică. Și va judeca crunt trădarea la care se pretează cei de azi.

Să vă intre bine în cap încă un adevăr de neocolit:

Niciodată într-o colonie nu poate exista nici stat de drept și nici democrație. De ce?

Fiindcă asemenea mecanisme s-ar întoarce de urgență împotriva metropolei.

Actuala clasă politică din Româțnia este produsul sistemului neocolonialist.

Cum este economia, așa arată și politica, așa arată și armata, serviciile, cultura.

Sistemul este unul. În caz contrar, s-ar produce mari dezechilibre și tulburări în societate.

Ia să vă imaginați o cultură națională într-o feudă economică occidentală?

Păi am avea la fiecare apariție editorial câte un ziarist care să scrie de maniera lui Eminescu jurnalist, cerând trezirea conștiinței naționale, cu efecte evidente asupra mentalității românilor.

În actualul context, războaiele calde au fost înlocuite de cele economice iar controlul asupra minții este decisiv. Și aici intervine internetul și importanța ”formatorilor”. De ce există o asemenea ofensivă de introducere a internetului în școli? Pentru ca rolul profesorilor, de formatori, să fie înlocuit de internet.

În concluzie, ”varanul” Voiculescu, nesdimțitul securist, face azi, prin Antena 3, politică națională.

Și dă cu tifla la toți slujbașii ”statului de drepți”.





 
Postat de catre Amelia Cojocaru la data de 2014-01-27 14:28:57
         
 
  „din cîte știu eu, mesiu latunski, copilul plînge cînd n-are țîță. tu nu plîngi, deci ai. problema e: de unde lapte?! iar dacă eviți să divulgi sursa, atunci aiasta-i cu dus și-ntors!” (mesiu Peia).

poate că mă mulțumesc cu puțin sau poate că mă mulțumesc cu puțin pentru că m-am erodat zbătîndu-ma ca peștele pe uscat sau ca mine în mocirla sistemului crezînd că e suficient să știi și să faci ceva cu pricepere și dăruire sau poate că mă mulțumesc cu puțin pentru că am trecut pe lîngă moarte și am rămas în vizorul ei sau poate că sînt și băsist și uselist și udemerist și troțkist și comunist în același timp sau poate că nu sînt neam și nu vreau să fiu înregimentat. poate că atunci cînd te mulțumești cu puțin nu prea ai interese majore poate că atunci cînd fîlfîe peste tine ți se fîlfîie
poate cel mai sigur este faptul că am moștenit mahmudele poate că nu vreau să vărs venin peste toți și toate poate că nu vreau să aud cum unii dintre cunoscuții mei au dat de nervi în damblageală
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-01-27 14:10:53
         
 
  din cîte știu eu, mesiu latunski, copilul plînge cînd n-are țîță. tu nu plîngi, deci ai. problema e: de unde lapte?! iar dacă eviți să divulgi sursa, atunci aiasta-i cu dus și-ntors!
de!
în rest, ce să zic de oferta-ți genepoasă? cu propiile mele mîini m-am hrănit toată viața, nu m-am împrumutat decît o dată de la cămătarii jegoși, numiți, pompos, bănci și mi-a ajuns.
undiță să-i dai lu răDulea, că el le are cu balta.
iar dacă, totuși, nu te deranjează băssismul, atunci explicația e una singură: îți amiroase fromos!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-27 12:40:33
         
 
  „dar, apropo, tu din ce trăiești și cum trăiești, mesiu kritikos, devreme ce nu te deranjează nimic din ce se-ntîmplă în juru-ți, ca fenomen politic, care, evident, te atinge oricît ai băga căpățîna la cutiuță?” (Ioan Peia).
Din cîte știu eu, este total nepoliticos să-ți întrebi cunoștințele despre mijloacele lor de trai, salariu, pensie, cu cît a vîndut casa, vaca, cît a dat pe mașină etc.
Trec peste asta, și vă rog să apelați la mine cu încredere dacă treceți printr-o perioadă financiară dificilă. Un împrumut, o donație, o undiță de prins pește, un sfat despre cum să cîștigați la alba-neagra - întotdeauna și oricînd vă stau la dispoziție.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-01-27 05:56:50
         
 
  "cești distinși "formatori de opinie" mulți agenți acoperiți, -nici Europeea, probabil, nu duce lipsă- " (el. ștefan)

"cunosc eu vreo 8 (opt) - patru, de export și patru, de p-acilea. pe care-i oploșiți cu amor, la sîn, doamna, în timp ce îi sancționați pe cei - puțini - care tot încearcă să-i dezumfle. și faceți asta în virtutea unei atît de naive credințe că șarpele ieșit la drum, să te muște, trebuie lăsat în legea lui, că, poate, o să dea creo căruță peste el. nu, n-o să dea, căci nu mai sunt căruțe și, oricum, este destul de abil să se ferească." (generalul Ioan Peia)

Mult stimate si iubite tovarase general,
Pai daca dumnevoastra cunoasteti opt si mai stiu si eu opt inseamna ca deja sunt saisprezece, adica majoritatea. Ori cu o majoritate basista acest site nu are nici o sansa sa fie carmit spre idealuri mai progresiste. Si v-as ruga sa nu-l mai strangeti pe Latunski de unde-l doare cel mai tare pe voinic, ca odata trece de partea celor saisprezece pentru a face din ei treizeci si doi. Fiindca un comisar face lel putin cat saisprezece agenti acoperiti si provocatori de rand.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-01-26 15:12:59
         
 
  dar pe tine, mesiu latunski, de ce te deranjează antena3? le ai și tu cu adevărul cîrpăcit și ros, care trebuie ascuns pe din dos?
să tăcem, dracului, și să nu mai ne uităm în jur, că ne-nțepăm în vorba-ailaltă?...
sau tu trăiești imponderabil, prin țara minunatei alice, care nu are nici în clin, nici în mînecuță cu atît de necomestibila realitate?
sau prin tîrmul bulgakovilor, care nu prea aveau tupeul să glăsuiască decît în codul morse, inventînd lumi complet aiurite, pe care le numeau literatură de consum pentru inițiații în limba hitită?

dar, apropo, tu din ce trăiești și cum trăiești, mesiu kritikos, devreme ce nu te deranjează nimic din ce se-ntîmplă în juru-ți, ca fenomen politic, care, evident, te atinge oricît ai băga căpățîna la cutiuță? bine, asta-n situația în care n-ai moștenit niște mamudele de la înaintași și le valorifici, din cînd în cînd, ca să-ți prelungești plăcerea de a fila sefeuri pentru obrazuri supppțiri!


 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-26 10:43:11
         
 
  tare-l mai deranjează pe răDulea adevărul! tare, tare! dar pentru că nu poate s-o zică pe de-a dreptul, că, deh, el face parte din grupul celor patru, dar se vrea mai dat dupe cireș, face glumițe de căruțaș avansat de la marginea urbei, mai către centru, unde clientela e mai deasă și mai aleasă!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-26 10:32:50
         
 
  distinsa doamna, din cauza statutului meu neclar, am sa va dezamagesc - nimic despre topicul de mai sus. motivul vi se va parea, poate, dezolant, dar trebuie spus. iata, cel putin dpdv formal, m-as incadra la "CCT", adica sunt cetatean, si am telecomanda, doar ca televizorul subordonat, cel din sufragerie, nu mai functioneaza; a ramas doar cel din dormitor, care sta nonstop, din motive greu de explicat aici, pe cartoon network si nickelodeon. adevarat, am tuner la calculator, dar nu si telecomanda, il operez din maus. asa ca, perfect justificat, zic eu, ma-ntreb:
- ce e un cetatean cu telecomanda, dar fara televizor?
- invers, ce e o telecomanda cu cetatean, dar fara televizor?
- ce e un televizor fara telecomanda?
in fine, ce e un televizor cu telecomanda, dar fara cetatean, adica fara entitatea umana (i)responsabila cu butonarea?

altul e motivul pt care v-am interpelat. stiam ca sef de redactie la sectiunea politica e d-l Cristescu, iar dvs, la critica literara. ce se intampla? a fost avansat, a fost trecut la alt departament? la alternativa mazilirii refuz sa ma gandesc. daca-l vedeti, va rog sa-i transmiteti toate gandurile mele bune.

sarumana, astept raspunsul dvs.
 
Postat de catre Radu Stefanescu la data de 2014-01-26 08:42:51
         
 
  "cești distinși "formatori de opinie" mulți agenți acoperiți, -nici Europeea, probabil, nu duce lipsă- " (el. ștefan)

cunosc eu vreo 8 (opt) - patru, de export și patru, de p-acilea. pe care-i oploșiți cu amor, la sîn, doamna, în timp ce îi sancționați pe cei - puțini - care tot încearcă să-i dezumfle. și faceți asta în virtutea unei atît de naive credințe că șarpele ieșit la drum, să te muște, trebuie lăsat în legea lui, că, poate, o să dea creo căruță peste el. nu, n-o să dea, căci nu mai sunt căruțe și, oricum, este destul de abil să se ferească.
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-26 08:21:10
         
 
  Stimată doamnă, aveți dreptate. Ar fi fost bine dacă atît A3 cît și B1 ar fi rămas doar niște formate de hîrtie (A3 - 297x400 mmm, și B1 - 100x70 cm). Un CCT.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-01-26 05:06:13
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE