FORUM   CHAT  REVISTA EUROPEEA  AJUTOR  CONTACT    
În caz că nu te-ai prins: m-am prins!
Text postat de Andrei Ghejan
Gata! Știu: guvernul ne lucrează pe la spate! Am ridicat din două doar un deget, celălalt era ocupat.
Cum mi-am dat seama? Simplu: am știut să pun problema. De fapt, hotărât să aflu adevărul, una din probleme am luat-o în mână, direct, fără intermediari. Umil, m-am înclinat respectuos și răspunsul a venit imediat. Cred că venea răspunsul și dacă nu întrebam, a fost o simplă formalitate. Nici măcar n-am avut nevoie de cine știe ce școli de spionaj, credeți-mă, este extrem de facil odată ce te obișnuiești. Chiar îmi puneam întrebări: „Oare ceilalți de ce nu întreabă nimic, or fi știind răspunsul dinainte, sau sunt deja obișnuiți?” Ca răspuns, am optat pentru fatidica rutină. Cu riscul să mă contrazic, vreau să vă zic că dincolo de durerea incipientă și obligatorie, deși toboganul e uns cu toate alifiile posibile, personal nu simt nicio plăcere. Probabil satisfacția maximă o au doar cei care au toate răspunsurile. Într-un fel, e și normal, dacă stai bine să te gândești. Cum naiba să nu-ți placă postura de a toate știutor și să ai răspunsurile en-gros?... mai ales când erecta prostie își face treaba bine de tot. Mă chinui să înțeleg doar de ce adoptăm terminologia asta perimată de „lucrătură pe la spate”, când totul a devenit pluri-kamasutric, conform învățăturilor XXXL, adică pe față, să se vadă bine scrisul, să se știe. N-aș zice sfidător, ar fi insignifiant. Epatant și tupeist mi s-ar părea mai aproape de adevăr, în condițiile în care simularea de „au!!” nu face nimic altceva decât stimulează erecția, iar răspunsurile vin pe bandă, deși n-a mai întrebat nimeni nimic (gratuitatea întrebărilor fiind evidentă). Gratuitate e doar un fel de-a spune, pentru că se reflectă doar la primire (mini-grupul primitor), pentru ceilalți interogarea e doar dureroasă și păguboasă. Interesant e că se contribuie din ambele părți ca atelajul bielă-manivelă să funcționeze uns. Cum? Păi hai să ne gândim așa la rece. Cine a potrivit biela la „trenulețul speranței” ca piesă de schimb?... nu că angrenajul dinainte ar fi fost mai performant. Uzura de drept ar putea fi legitimă în opinia mea numai în condițiile în care ar putea fi privită cutumă, ori, după cum se știe, nu e cazul. Calamina depusă n-a saturat niciodată nici pistonașul, nici cilindrul, așa că s-a venit cu schimbarea rotativă: hai să forjăm și noi sistemul, dacă vedem tentative de calare, schimbăm iar. Băi! Da’ voi frână n-aveți deloc? Chiar credeți că roțile alea știu să meargă doar pe șinele alea către prea-plinul vostru și secătuirea restului? De deraiere n-ați auzit? ... sau că uzura roților ar putea deveni atât de mare încât să se aleagă praful de tot și de toate? Putem înțelege că nu vă pasă, că vă simțiți la adăpost în vagoanele capitonate și plușate, dar sunteți siguri că nu v-ați uitat copiii în gară? Sau vă doare și de ăia ca și de restul, văzându-vă numai erecțiile pe post de vectori către nimicnicie?
Uite că așa printre rânduri, interogări s-ar mai găsi și chiar dacă vreți să-mi răspundeți după tehnica obișnuită, vă dau o veste proastă: stând drept, o să vă vină mai greu să croșetați... și pe față și pe dos.
Deși sunt convins că de poziția „drepți” ați auzit, dar nu din Kama Sutra, iar de echer nu de la școală, mi-aș permite doar să vă recomand să mai citiți măcar mici istorioare cu d-ăștia ca voi, care s-au crezut „perpetuum-e+rectus”. Altfel spus, cred că suferiți deja ereditar de prost-tată.
Parcurge cronologic textele acestui autor
Text anterior       Text urmator
Nu puteti adauga comentarii acestui text
DEOARECE AUTORUL ACESTUI TEXT NU PERMITE COMENTARII SAU NU SUNTETI LOGAT!

  Comentariile userilor    
         
 
  Scufițo, vezi vreun coșuleț cu rufe p-aici?  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2014-01-27 03:07:48
         
 
  iar ăstuia de mai jos, care vorbește-n dodii, numai el știe ce spune, i-am cerut să precizeze despre ce stăpînire vorbește? că eu cunosc una singură: aia a lui băss și a găștii lui de lichele. ăștia învîrt românika pe dește. or eu le-am tot înjurat pe pramatiile astea, în timp ce el nu a scos o vorbuliță. sau aveți, cumva, simpatii comune și suferezi rău din pricină că-ți jicccnesc amorurile politice, editoareo băsistă?
ești fefe egzigentă cu spusele mele, dar văd că la "popo" ăla nu reacționași deloc, așa cum o făcuși cu mine, pentru dracu știe ce, că, de-acum, am să-mi scriu în Word comurile, ca să văd ce te deranjevu pe matale așa de crunt la naturel, de stai să-mi numeri merele din plăcintă, de fiecare dată, în timp ce jumările din friptura altora ți se par o delicatesă!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-26 21:58:52
         
 
  Bre, chiar așa scălâmbată am scris-o, de n-ați înțeles că măscăresc stăpânirea care ne dă răspunsuri gratuite doar la popo(tă)? Fi-v-ar milităria eco, că nici să-njuri românește nu mai poți !  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2014-01-26 19:07:35
         
 
  apropo de virgule: taman aici, modul de exprimare nu-ți cerea să vîri virgula aia, la ei hai!!! căci are sensul de "dar hai, nu te emoționa!..."
însă așa e cu eștia care bîjbîie prin gramatică și se dau cunoscători, nevoie-mare! (ups!... n-am găsit altă rimă!!)
în schimb, mai păpași o virguliță, guliță!

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-26 18:19:33
         
 
  ghejanie,
ce-mi place mie de voi, eștia, care, ofticați că sunteți prinși cu bibilica-n straiță, căutați purici pe broască, doar-doar văți/vă-ți (aici e-aici, cum se scrie? văți - legat sau vă-ți - dezlegat! ia să te văz, grămăticule de stan-dup-dup-uri de plîns!...) evidenția și voi, cumva, în luptă.
ai și găsit de ce să te iei, ghejanie, mai bine tăceai, că grămătic rămîneai!
pdap, vorbește, dom'le cum ți-i vorba și poartă-te cum ți-i portul, că n-am priceput nimica-nimicuța din aluziile matale șugubețe. sau ești obișnuit de pe vremea comuniștilor, cînd trebuia să vorbești în două guri, vorba lui arghezi, ca să nu fii ginit de gabori că te dai contra regimului? de fapt, tu nu te-ai dat nicicum la el, la regimu, ci doar ți-ai însușit stilul ferit al șușotiștilor, care fabulau epistolar, în colțul gurii, nemulțumiți foarte că vinul servit la resturant e cam botezat.

cît privește faptul că nu ai desprins nicio idee din blogomăria mea,n-am ce-ți afce, mai antrenează-ți neuronul ăla singuratic, la paralele inegale, ca să poată distinge măcar o frîntură de idee, nu una întreagă, căci și-ar putea scrînti organul perceptiv.

în rest, ai putea să-mi spui cine-s ăia care "mîzgălesc" nu'ș ce dorsal, că, sibilinic cum ești, cît pe ce să te vîr în categoria aia.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-26 18:15:22
         
 
  Ufff! erată la ultimul com, vezi, mă conformez:
€ fe = pe
€ ție, eu bag (virgula)!
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2014-01-26 17:36:53
         
 
  PS. Mai pune tu virgule, la asta și la măscăruri nu te întrece nimeni.  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2014-01-26 17:00:16
         
 
  Peia, "se-nhide" e din noul tau dictionar romano-american? Apropos de plâns, în ultima ta blogomărie (sau blogomărire) văzui multe, multe cuvinte, idei puține, gândirea caracteristică critico-periferică și o mare poftă de a scrie de n-am altceva mai bun de făcut. Pe când un subiect serios, cum ar fi interogarea celor care mâzgălesc cu nonșalanță dorsalul tuturor, sau te faci că nu pricepi? Ți-o fi bine, te pomenești, de-ți pui cu atâta fervoare voalul ba fe față, ba pe dosul colorat. Ei, hai, (vocativul virgulitiv), nu te emoționa prea tare! Spre deosebire de tine eu bag la cap critica constructivă:)  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2014-01-26 16:57:23
         
 
  „a înțeles careva despre ce bîlbîie omu ăsta mai sus?”.
Răspuns: Cioacă. Și Nina, căreia, pînă la urmă, i-am dat rîvnitul dar. Pe care i-l dau și lui Cioacă.
(Latunski Criticul)

Tovarase comisar,
Sfatul meu este sa nu-mi dat darul ala decat daca vreti sa ramaneti fara el; ca am o custura! Un singur harsti si ramanet fara el. Sau dumneavoastra voiti neaparat sa ajungeti altista?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-01-26 14:47:14
         
 
  ghejane,
dacă-njuri pe cineva, măcar fă-o cinstit, că așa, cu fel și fel de viraje retorice, s-ar putea-nțelege că te-njuri singur, uitîndu-te-n oglindă.
și (virgulă) totuși (virgulă), vocativul se-nhide între virgule, scriitorule de sitcomuri de plîns!
 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-26 10:50:48
         
 
  „a înțeles careva despre ce bîlbîie omu ăsta mai sus?”.
Răspuns: Cioacă. Și Nina, căreia, pînă la urmă, i-am dat rîvnitul dar. Pe care i-l dau și lui Cioacă.
 
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-01-26 04:37:55
Parcurge cronologic comentariile acestui autor
Text anterior       Text urmator
         
 
  Ai dreptate Peia. Cand sunt nervos, ma balbai. Raman mut doar în fața neputinței. A cui... nu se mai știe. Mă bucur totuși să văd că mai există printre noi elemente ce se cred "safe", cu pupa sigilată. Strict coloristic arăți bine. Intuiesc că ești un fan al păunului.  
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2014-01-26 04:28:22
         
 
  a înțeles careva despre ce bîlbîie omu ăsta mai sus?
un singur lucru pare mai clar, citez:
"De fapt, hotărât să aflu adevărul, una din probleme am luat-o în mână, direct, fără intermediari."
în rest, totul pare o consecinț㠄perpetuum-e+rectus” a citatului pe care l-am reprodus.

 
Postat de catre ioan peia la data de 2014-01-26 00:06:40
         
 
  "Grav:)
Astept lamuriri: cod rosu, sau portocaliu? Ma tot uit dupa epigrama la-muritoare:)"
(Andrei Ghejan)

Domnule Ghejan, faca-se voia dumneavoastra:

secretara cea vivace,
tragand iar de comisar:
-sa-nteleg ca, orice-as face,
nu-mi vei da ravnitul dar?!
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-01-25 17:19:30
         
 
  Grav:)
Astept lamuriri: cod rosu, sau portocaliu? Ma tot uit dupa epigrama la-muritoare:)
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2014-01-25 16:54:25
         
 
  "Eu nu m-am prins, stimabile. Dar nu domnia-ta e vinovată. Citesc greu, poticnit, îmi scapă analogiile, doar la aluzii sexuale ce-mi mai cade fisa. "
(Latunski Criticul)

Stimate domnule Ghejan,
Va log sa aveti multa intelegere pentru comisar; se pare ca trece prin momente grele; de unde si supaararea pe orice ii cade sub ochisori. Si asta numai datorita secreitarei lui Nina care umbla cu tot felul de vorbe micinoase cum ar fi ca la aluziile ei sexuale comisarului i-ar cadea nu numai fisa ci si o alta chestie care nu ar trebuii sa-i cada.
 
Postat de catre Dumitru Cioaca la data de 2014-01-23 23:31:07
         
 
  Latunski, erau și niște păsărici pe acolo, da' nu le-ai găsit tu... iar asta e numai vina mea....eram unul din căluți și aveam ochelari d-ăia 3X.
Regret nespus că te-am îndurerat.
 
Postat de catre Andrei Ghejan la data de 2014-01-23 23:19:37
         
 
  Eu nu m-am prins, stimabile. Dar nu domnia-ta e vinovată. Citesc greu, poticnit, îmi scapă analogiile, doar la aluzii sexuale ce-mi mai cade fisa. O fi „fatidica rutină”, să fi devenit eu „pluri-kamasutric”, nu-mi mai funcționează bine neuronul singuratic, la fel ca „atelajul (sic) bielă-manivelă”? Ar fi bine ca pe toboganul „uns cu toate alifiile posibile” să montați, din loc în loc, cîte un falus. În fond și la urma urmei, lăsați-mă în durerea mea „incipientă și obligatorie”.  
Postat de catre latunski criticul la data de 2014-01-23 21:34:12
     
Pseudonim
Parola
Nu am cont!
Am uitat parola!

 
Texte: 23930
Comentarii: 120070
Useri: 1425
 
 
  ADMINISTRARE